← Alle dagbøker
diarist.Alias

fabienne

45 år168 cm80 innlegg 2001–2002 0 følgere

Start115,0 kg
Sist99,2 kg
Endring−15,8 kg
BMI nå35,1
📉 Ned 10+ kg📓 50+ innlegg🔥 7 dager på rad🕰️ 1+ år i dagboka
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
29. mars 200124. juli 2002
😃99,2 kg

Tilbake fra laaaang ferie

alltid er det noe som sinker slankingen min enten jul,bursdager,sommerferie ett eller annet er det alltid,men ikke nå lenger.Har heldigvis holdt meg under hundre i ferien og glad er jeg for det har lyst til og se åtte tallet før oktober!!!!
Ha en fortsatt fin slanke dag kos fra fabienne
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Måne❤️26. juli 2002
Hei og velkommen tilbake etter ferien!!!

Jeg stnes du har vært flink som har holdt deg under hundre i ferien, det kan vel bare bety at hundretallet er noe du aldri skal se mer ;)

Nå er det bare å bite tennene sammen, slik at du kommer deg under 90 til oktober, og det skal gå bra!!! Husk vi er her alle sammen for å hjelpe hverandre!!!

Klem Måne
c.AuthorAlias Sussi❤️25. juli 2002
Hei!
Ser du holder deg under hundre og er på god vei nedover med planer om 80-tallet...

Håper å følge etter, men som du sier så er det til tider mange hindringer i veien. Vi får bare stå på i kampen mot kiloene!!
Slankehilsen fra Sussi
c.AuthorAlias Jojoen😉24. juli 2002
Hei fabienne :-)

Fint å se deg vel tilbake fra ferien, og skal si du har klart deg bra :-)

Klar for ny innsats... jeg er med deg mot åttitallet før oktober, klar ferdig.... Dette klarer vi :-)

Lykke til

Klem fra Jojoen
Bilde
😊98,4 kg

Det går rett vei...

å jeg føler meg så utrolig bra når jeg får det til.....denne gangen skal være den siste føler jeg på meg.
Frokost:knekkebrød med kylling pålegg
Lunsj:knekkebrød med kalkunpålegg "+et glass sjokomelk,,,fy fy"nei jeg ville unne meg et lite glass det var ikke så godt som jeg trodde det var.
Middag:knekkebrød med kyllingpålegg.
kvelsmat:vannmelon.

Ha en super slanke sommer alle sammen kozzz fra fabi...........
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias måne😊23. juni 2002
Nå gå det jo kjempebra med deg, så gøy!!!!

Er det ikke kjekt når det endelig løsner?? Stolt av deg!!!!

Klem Måne
c.AuthorAlias ana22. juni 2002
Skulle bare si:
Gratulerer med under hundre!!

Klem fra Ana
c.AuthorAlias Bamse😄22. juni 2002
Heisann!
Så flott at du har kommet ned til under 100! Dette går jo den rette veien ser det ut til. 33 pakker med smør er borte - tenk på det! Lykke til videre - dette kommer til å gå bra!
Hilsen og motivasjonsklem fra Bamse
Bilde
❤️99,8 kg

HAPPY TOO DAY....

Å er så glad jeg er under hundre igjen,nå vet jeg med meg selv at jeg klarer og komme under 90 igjen.
dagens meny:
knekkebrød med ost og purre.
nuggets 10-13 stykk.
knekkebrød med kylling pålegg.
vann melon.
Trim en halvtimes tur og fem min på trampolina.

Stå på alle sammen kos fra fabienne.
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Kris😄20. juni 2002
Gratulerer med under 100! Jeg husker selv hvordan det føltes - helt fantastisk. Og nå skal vi aldri - aldri mer opp i tre-sifret!
Om ikke lenge er du under 90 også!

Stå på videre..lykke til!

Klem fra Kristin.
😌101,6 kg

bare vekt opptatering.

a
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Jojoen😌19. juni 2002
Bare en liten kommentar:

Hurra for deg, dette går bra :-)

Klem fra Jojoen
Bilde
c.AuthorAlias ABC19. juni 2002
Jeg er ny og trenger virkelig mye tips, råd og motivasjon.
Hjelp, jeg har vært på slankern hele livet....!!!
🐷103,0 kg

Tilbake for fullt.

Målet mitt denne sommeren er og gå ned femten kilo.Skal klare det denne gangen,skal i hvertfall ikke slutte selv om det blir høst slik jeg gjorde i fjord.
trenger all ris og ros jeg kan få!!!

sees igjen i morgen kos fra fabienne
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias else😉18. juni 2002
hei!!

Det kan du klare!! Det er bare å sette i gang!!
Det hjelper i hvertfall ikke å utsette det til i morgen..
Det er bare å bite i det sure eple og sette i gang, så skal du se at kiloene forsvinner i løpet av sommeren!!
Det er bare å stå på, så greier du dette!!!
KOZ ELSE!!!
Bilde
c.AuthorAlias fluffa😉17. juni 2002
Hei!
Dette klarer du vet du. Selv om høsten kommer så benytt den til å gå i skog og mark. Det er så flott om høsten! Plukk bær, hva som helst. Luften er frisk, man sover godt og kiloene raser av. Det gleder jeg meg til.
Klem fra fluffa
Bilde
c.AuthorAlias Blåklokka😉17. juni 2002
Stå på, Fabienne!
Dette klarer vi!
Klem fra Blåklokka
😐103,0 kg

ikke så ille som jeg trodde.

Skrev at jeg veide 104kg i går,men den viste 103kg i dag så da var det ikke så ille,sa jeg ikke skulle skrive før jeg var nede på 99kg igjen,men det er jo bare en teit unnskyldning"har det på alt som har med slanking og gjøre"
Gleder meg til og få fart på flesket igjen:-)

koz fabienne
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias nataja15. juni 2002
Heisan:-)
Det ække lett å komme igang igjen etter et avbrekk nei, og det er kjempefint du greier det. Vær optimistisk, så går nok dette bra, og du er kjapt nede igjen på 99:-)

Unnskyldninger på alt som har med slanking å gjøre, er jeg også litt ekspert på. Men denne gangen har jeg tro på at jeg skal greie å gå ned, har greid meg lenge nå i forhold til hva jeg pleier.

Ønsker deg lykke til:-)
*klem*
c.AuthorAlias måne😉13. juni 2002
Hei vennen!!!

Har savnet deg, kjekt at du er tilbake!!! Du er snart nede på 90-tallet igjen!! Stå på snuppa!!!

Klem Måne
😑104,0 kg

tror jeg er inne i en stopp opp periode.

Orker bare ikke og komme igang med slankinga"da er det snakk om og vær lat da"Kunne ønske jeg var like flink som jeg en gang var!!!Ligger hver kveld i senga og tenker at i morgen så skal jeg begynne"men den gang ei"Men kommer nok i gang igjen for fullt om ikke så lenge til er bare ikke klar enda.

ciao fabi.........
99,0 kg

Så bra siden fortsetter!1 dag kur.

feiret i går med reker og loff at siden skal bli,så den store nedgangen ble det ikke.Begynner med kur igjen i dag,bare en to dagers vann kur,er så full av vann i kroppen!!!Har ikke helt funnet ut hvordan jeg vil gjøre det med maten fra mandagen av,men vist dere har noen råd til meg så takker jeg og bukker!!
Har tenkt til og la det bli slik:
Frokost:to knekkebrød med sunt pålegg
Lunsj:nutrilett bar
Middag:Kylling fillet med ris til"her trenger jeg virkelig forslag til noe!!!"
Kvelsmat:frukt eller grønnsaker.

Ha en fortsatt fin slanke helg stOOOr koz fra fabienne
7 i heiagjengen
c.AuthorAlias måne☹️6. juni 2002
Kan ikke bare si at du skal komme tilbake på et festligere tidspunkt!!! Hvordan går det med deg??? Fortell, vi kan jo hjelpe deg hvis du trenger det!!!

Ønsker deg lykke til uansett!!!

Klem Måne
c.AuthorAlias Måne😟26. april 2002
Hei vennen!!

Hvor blir det av deg??? Jeg vil ha litt oppbacking, du må komme tilbake!!! Skal vi ha en liten konkuranse???

Klem Måne
c.AuthorAlias Måne😊23. april 2002
Heisann!!!

Det du kan gjøre, nå er jeg på middagen, er å kutte litt av risen i stede tar du å steiker rød løk, squash, paprika (forskjellige farger), chilli i litt olje når detter er ferdig tar du risen og kyllingen (som du har delt opp i biter) oppi sammen med grønnsakene og tar litt soya olje over, veldig godt. Du kan ta andre grønnsaker også. Når jeg bruker det samme til taco pleier jeg å ha i tomater og så bruker jeg salsa i stedet for soya saus.

Lykke til da!!!

Klem Måne
Bilde
c.AuthorAlias Lakki😄22. april 2002
Heisann!

Ja er ikke 90-tallet fint etter en stund over 100? Nå fortsetter jo dagboka også, så da går vi jo bare videre nedover sammen!

Klem fra Lakki
c.AuthorAlias Sussi21. april 2002
Ja, du har virkelig vært veldig flink!

Du etterlyser kokebok. Jeg er veldig fasinert over sidene til Dr. Lindberg;
www.ibalanse dot no

Utifra hans teorier så bør vi spise mer protein og mindre karbohydrater, de karbohydratene vi spiser bør ha lavest mulig GI. Han har nettopp utgitt en kokebok, den kan kjøpes på siden hans, men også i bokhandelen.Jeg har nettopp kjøpt den.

Til middag relativt mye fisk, kjøtt, kylling og bare litt (helst ikke i det hele tatt) potet eller ris. Potetene skal være mindre fetende om de er kokt med skallet på, og helst nypoteter. Rå gullerøtter er bra, mens kokte ikke er så bra. Men salater og andre grønnsaker er bra , i alle fall ukokte. Brødmaten bør være grovest mulig, gjerne danskt rugbrød e.l.
Du kan lese mer på siden hans!

Fortsatt god slanking!

Med hilsen Sussi
c.AuthorAlias else21. april 2002
Hei!!!

Du har vært kjempeflink :)

Til middag?? Pitapizza har jeg laget en del ganger.. Mange fine oppskrifter på grete Roede sine hjemmesider..Eller så har jeg tatt tortilla lefse med litt stekt karbonadedeig, masse salat og Salsa saus..
jeg har sett litt etter kokebøker der det står hvor mange kcal det er i hver rett...Finner bare noen oppskrifter jeg kunne tenkt meg i hver bok.. Litt kjedelig...
Snart nede under 100 jeg også, bare 2,8 kg i igjen..Gleder meg
Snart sommer også, passer fint!!!

Du får ha en fin søndag!!
Koz SpøkELSE :)
c.AuthorAlias Jojoen20. april 2002
Oi.. du har gått ned 16 kg jo, hvis jeg ikke teller helt feil. Jøss. Det er mye.
Nå veier jeg bare litt mer enn deg da du begynte, og hvis jeg bare klarer å fortsette så er det jo håp.. Dagboka di er jo motiverende :-)
Lykke til videre.

Jojo-klem
😄99,2 kg

Fri dag fra kuren..

Kost meg i dag!
Frokost:kylling salat med litt dressing
Lunsj:marianne drops"fy meg"
Middag:tre skiver loff med ferske reker
Kvelsmat:en smartis pakke"fy meg"

Men tross alt jeg har klart meg fire dager på vann og suppe da!!!Og jeg følte at overdrivelsene ikke ble så store!!!

God helg alle medslankere.

Ciao
99,2 kg

HURRA to sifra igjen:-)4 dag rensekur

Ble kjempe trist når jeg så dagboka skal legges ned,det burde være noe vi brukere kunne gjøre,betale medlemskontigent eller noe sånn.Dagboka er jo tross alt bedre en noen annet slanke program!!!


I dag er siste dagen på den harde kuren på bare suppe og vann,men skal fortsette på en ny kur i morgen som jeg skal gå på en uke!den består av frukt, grønnsaker,suppe og masse vann.
Skal på sats og trene sammen med min søster i dag,har ikke vært der på evigheter!!!så det skal bli gøy og se hvordan det er igjen!
Har fått tante rød på besøk,så det er jammen meg ikke lett og holde seg vekk fra usunne ting,men jeg har da heldigvis klart det"enda"tar bare en dag av gangen!!!
Går rundt og dagdrømmer om alt det gode jeg kan putte i munnen,"slitsomt"får håpe det snart forsvinner.

Ha en fortsatt fin slanke dag,så får vi kryse fingre og tær på at det ordner seg med slanke dagboka stOOOr kos fra fabienne.
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias lilje19. april 2002
Hypp, hypp...

Gratulere kjempemasse med 99! (jada, ble litt missunlig her jeg sitter... he, he) *tenker på at jeg skal sykle masssse ikveld*

Jeg har det også slik som du når tante rød er på besøk. Men så har jeg liksom en ide om at når det er den tiden av måneden, så har jeg liksom litt mer lov til å spise mer...? :)

Håper du får en fin helg!
c.AuthorAlias Lakki19. april 2002
GRATULERER MED 90-YALLET!!! (Applaus)

Jeg er like i helene på deg, hadde håpet å være der i dag, men det var en forbasket halvkilo som limte seg til kroppen etpar ekstra dager...

Det ryktes at sslankenett.no skal starte dagbok, så hvis det ikke blir noen løsning her, kan vi jo flytte dit...

Klem, og gratulerer igjen!
100,0 kg

100 blank.3 dag rensekur!!!

Å det var deilig og se hundre blank i dag når jeg gikk på vekta:-).Gleder meg virkelig til og bli to sifra igjen.det er lette nå som vekta beveger seg.....men det kommer til og komme skikkelige motbaker snart når vekta nesten ikke rører seg:-(,men da har jeg heldigvis dagboka og alle dere her inne som er utrolig flinke til og motivere meg.
Det går fortsatt utrolig bra,har ikke falt for fristelsenne selv om det er hadt......jeg må til og med kjør omveier så jeg ikke ser butikken,for den er falig den:-).Skal ut og gå tur i dag også men ikke så langt som igår"kansje halvparten!!!

Ha en fortsatt fin dag stOOOOr kos fra fabienne.
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Måne17. april 2002
Heisann!!!

Er litt lei meg nå. Hva skal vi gjøre nå når siden her skal legges ned??? Jeg kommer til å legge på meg igjen!!!

Du er flink foresten, har snart tatt meg igjen!!!

Klem Måne
101,2 kg

Første dagen gikk bra:-) 2 dag rensekur

Er fornøyd med meg selv som har klart en og en halv dag:-)Rart at man bare kan bli fornøyd av så lite!!!Har masse motivasjon og er sikker på at jeg skal klare det denne gangen.
Skal ut og gå tur nå med mann og barn,vi skal ta en lang tur rundt vannet og det skal bli deilig.

Stå på alle madslankere.....sammen er vi sterke(",)kozzz fra fabienne.
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Jojoen16. april 2002
Hei og gratulerer med ny innsats :-)
Det høres virkelig ut til at du har bestemt deg for å gå ned, ser skikkelig optimistisk ut! Det er bra. Det er godt at du får hjelp og støtte fra mann og barn, sikkert til god hjelp.
Du skriver om rensekur. Hva er det du ifører deg da? Vann, grønnsaksaft og ingenting? Jammen, kan du orke det?

Stå på og lykke til !!

Jojo-klems
c.AuthorAlias Måne16. april 2002
Heisann!!

Har liksom savnet deg litt her inne, det var jo tross alt du som fikk meg til å begynne!!!

Blir 30 år på søndag, så jeg regner med at jeg kommer til å gå litt opp i løpet av helga. Skal ha jente fest hele helga, fredag, lørdag og søndag!!! Skal det feires, så skal det gjøres skikkelig.

Du får ha lykke til videre da!!!

Klem Måne
103,0 kg

Fra nå av går det bare nedover.1 dag rensekur

Nå har jeg virkelig mannet meg opp til og klare dette!Får utrolig mye oppmuntring og hjelp av mannen min:-),han dro meg med på fjell tur i dag sammen med sønnen min...det var bare kjepe herlig,selv om kondisen er lik 0.
Har ikke hatt noen sprekk og det har jeg heller ikke tenkt til og ha.
Ha en fortsatt fin kveld kos fra motiverte fabi....
101,2 kg

Det er ikke lett.....

Synest det var lettere sist jeg slanket meg,men det er vel det at innkjørings perioden er VVVVeellddiiig vanskelig!
Jeg får bare henge på selv om det går treggggggggt.

Stor kos fra en ikke så fult positiv fabienne.
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias Måne8. april 2002
Weeeh!!! Du er tilbake!!! Så kjekt!!!!

Har savnet deg her inne!!! Nå skal vi gå ned i vekt sammen!!! Det blir bra ikke sant!! Har begynt å sykle på skolen nå (har ikke penger til bussen).

Klem Måne
c.AuthorAlias flettemor5. april 2002
Nei det er ikke lett å slanke seg, det skal være sikkert. Sliter selv også med motivasjonene akkurat nå, men forsøker å si til meg selv at det er bare akkurat denne perioden i livet mitt jeg får bite tenna litt sammen for forhåpentligvis slippe å oppleve dette igjen.

Har du satt deg noe delmål nå? Å komme under 100 kg er du jo ikke langt unna ihvertfall - blir det ikke deilig? Kanskje kan du sette deg mål på 95 kg, da har du god klaring til å følge med på at du ikke nærmer deg de hundre igjen.

Kanskje det er lurt å unne seg noe godt(men sunt). Kjøp deg en kokebok med "lette" oppskrifter.

Selv har jeg satt meg små mål for at kroppen skal venne seg til det og også meg selv. Så delmålet mitt er 5 kg og hovedmålet er ca 10 - 11 kg. Da stopper jeg og nyter min nye vekt og livet, og bare passer på at jeg ikke går opp igjen.

Husk uansett at du har vært kjempeflink med de kg du allerede har tatt av. Det er som sagt helt utrolig det du har klart!

P.S: Har forøvrig hatt veldig god erfaring med eplecidereddik. Jeg tok en ss med et lite glass vann før middag.(Bare svelgte det ned i en slurk slik at jeg slapp mest mulig smak) Det dempet appetitten veldig og jeg elsker middag! I tillegg tror jeg at det er vanndrivende eller noe for det vistes ihvertfall tydelig på vekta....
c.AuthorAlias ella4. april 2002
Hei.
"Ikke så lett å slanke seg" følelsen, huff ja, de fleste av oss kjenner nok igjen den følelsen ! Motivasjonen går i bratte bølger, fort ned - men heldigvis også fort opp igjen (stort sett iallefall). Er enig med Anne, vi får bite tenna sammen, for det blir bedre, det blir det alltid, ikke sant;-)

Lykke til videre, gi ikke opp, dette greier du !
~Ella~
c.AuthorAlias ANNE4. april 2002
Hei,jeg synes også det gå tregt, trenger litt motivasjon tror jeg.Det er bare å bite tenna sammen, og stole på at det går an å gå ned i vekt dersom en spiser mindre og trener litt. Noen ganger tror jeg at de som sier det lyver (men det er vel sant?
Men vi klarer det vi vet du?ANNE
101,2 kg

det er så innmari tungt.....

Det er vanskelig,det går utover humør og alt som er føler alt går så tregt!!!Føler meg litt mot løs i dag,men jeg har fått gått lang tur og ikke hatt noen utsjeielser enda!
Dagens meny:
Frokost:et rug brød med leverpostei med salt og pepper
Lunsj:Kylling salat"med litt dressing"og vitløksbrød til.

opptatering kommer senere.
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.