← Alle dagbøker
fabienne
45 år168 cm80 innlegg
2001–2002
0 følgere
Start115,0 kg
Sist99,2 kg
Endring−15,8 kg
BMI nå35,1
📉 Ned 10+ kg📓 50+ innlegg🔥 7 dager på rad🕰️ 1+ år i dagboka
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka Tilbake fra laaaang ferie
alltid er det noe som sinker slankingen min enten jul,bursdager,sommerferie ett eller annet er det alltid,men ikke nå lenger.Har heldigvis holdt meg under hundre i ferien og glad er jeg for det har lyst til og se åtte tallet før oktober!!!!
Ha en fortsatt fin slanke dag kos fra fabienne
Det går rett vei...
å jeg føler meg så utrolig bra når jeg får det til.....denne gangen skal være den siste føler jeg på meg.
Frokost:knekkebrød med kylling pålegg
Lunsj:knekkebrød med kalkunpålegg "+et glass sjokomelk,,,fy fy"nei jeg ville unne meg et lite glass det var ikke så godt som jeg trodde det var.
Middag:knekkebrød med kyllingpålegg.
kvelsmat:vannmelon.
Ha en super slanke sommer alle sammen kozzz fra fabi...........
HAPPY TOO DAY....
Å er så glad jeg er under hundre igjen,nå vet jeg med meg selv at jeg klarer og komme under 90 igjen.
dagens meny:
knekkebrød med ost og purre.
nuggets 10-13 stykk.
knekkebrød med kylling pålegg.
vann melon.
Trim en halvtimes tur og fem min på trampolina.
Stå på alle sammen kos fra fabienne.
bare vekt opptatering.
a
Tilbake for fullt.
Målet mitt denne sommeren er og gå ned femten kilo.Skal klare det denne gangen,skal i hvertfall ikke slutte selv om det blir høst slik jeg gjorde i fjord.
trenger all ris og ros jeg kan få!!!
sees igjen i morgen kos fra fabienne
ikke så ille som jeg trodde.
Skrev at jeg veide 104kg i går,men den viste 103kg i dag så da var det ikke så ille,sa jeg ikke skulle skrive før jeg var nede på 99kg igjen,men det er jo bare en teit unnskyldning"har det på alt som har med slanking og gjøre"
Gleder meg til og få fart på flesket igjen:-)
koz fabienne
tror jeg er inne i en stopp opp periode.
Orker bare ikke og komme igang med slankinga"da er det snakk om og vær lat da"Kunne ønske jeg var like flink som jeg en gang var!!!Ligger hver kveld i senga og tenker at i morgen så skal jeg begynne"men den gang ei"Men kommer nok i gang igjen for fullt om ikke så lenge til er bare ikke klar enda.
ciao fabi.........
Så bra siden fortsetter!1 dag kur.
feiret i går med reker og loff at siden skal bli,så den store nedgangen ble det ikke.Begynner med kur igjen i dag,bare en to dagers vann kur,er så full av vann i kroppen!!!Har ikke helt funnet ut hvordan jeg vil gjøre det med maten fra mandagen av,men vist dere har noen råd til meg så takker jeg og bukker!!
Har tenkt til og la det bli slik:
Frokost:to knekkebrød med sunt pålegg
Lunsj:nutrilett bar
Middag:Kylling fillet med ris til"her trenger jeg virkelig forslag til noe!!!"
Kvelsmat:frukt eller grønnsaker.
Ha en fortsatt fin slanke helg stOOOr koz fra fabienne
Fri dag fra kuren..
Kost meg i dag!
Frokost:kylling salat med litt dressing
Lunsj:marianne drops"fy meg"
Middag:tre skiver loff med ferske reker
Kvelsmat:en smartis pakke"fy meg"
Men tross alt jeg har klart meg fire dager på vann og suppe da!!!Og jeg følte at overdrivelsene ikke ble så store!!!
God helg alle medslankere.
Ciao
HURRA to sifra igjen:-)4 dag rensekur
Ble kjempe trist når jeg så dagboka skal legges ned,det burde være noe vi brukere kunne gjøre,betale medlemskontigent eller noe sånn.Dagboka er jo tross alt bedre en noen annet slanke program!!!
I dag er siste dagen på den harde kuren på bare suppe og vann,men skal fortsette på en ny kur i morgen som jeg skal gå på en uke!den består av frukt, grønnsaker,suppe og masse vann.
Skal på sats og trene sammen med min søster i dag,har ikke vært der på evigheter!!!så det skal bli gøy og se hvordan det er igjen!
Har fått tante rød på besøk,så det er jammen meg ikke lett og holde seg vekk fra usunne ting,men jeg har da heldigvis klart det"enda"tar bare en dag av gangen!!!
Går rundt og dagdrømmer om alt det gode jeg kan putte i munnen,"slitsomt"får håpe det snart forsvinner.
Ha en fortsatt fin slanke dag,så får vi kryse fingre og tær på at det ordner seg med slanke dagboka stOOOr kos fra fabienne.
100 blank.3 dag rensekur!!!
Å det var deilig og se hundre blank i dag når jeg gikk på vekta:-).Gleder meg virkelig til og bli to sifra igjen.det er lette nå som vekta beveger seg.....men det kommer til og komme skikkelige motbaker snart når vekta nesten ikke rører seg:-(,men da har jeg heldigvis dagboka og alle dere her inne som er utrolig flinke til og motivere meg.
Det går fortsatt utrolig bra,har ikke falt for fristelsenne selv om det er hadt......jeg må til og med kjør omveier så jeg ikke ser butikken,for den er falig den:-).Skal ut og gå tur i dag også men ikke så langt som igår"kansje halvparten!!!
Ha en fortsatt fin dag stOOOOr kos fra fabienne.
Første dagen gikk bra:-) 2 dag rensekur
Er fornøyd med meg selv som har klart en og en halv dag:-)Rart at man bare kan bli fornøyd av så lite!!!Har masse motivasjon og er sikker på at jeg skal klare det denne gangen.
Skal ut og gå tur nå med mann og barn,vi skal ta en lang tur rundt vannet og det skal bli deilig.
Stå på alle madslankere.....sammen er vi sterke(",)kozzz fra fabienne.
Fra nå av går det bare nedover.1 dag rensekur
Nå har jeg virkelig mannet meg opp til og klare dette!Får utrolig mye oppmuntring og hjelp av mannen min:-),han dro meg med på fjell tur i dag sammen med sønnen min...det var bare kjepe herlig,selv om kondisen er lik 0.
Har ikke hatt noen sprekk og det har jeg heller ikke tenkt til og ha.
Ha en fortsatt fin kveld kos fra motiverte fabi....
Det er ikke lett.....
Synest det var lettere sist jeg slanket meg,men det er vel det at innkjørings perioden er VVVVeellddiiig vanskelig!
Jeg får bare henge på selv om det går treggggggggt.
Stor kos fra en ikke så fult positiv fabienne.
det er så innmari tungt.....
Det er vanskelig,det går utover humør og alt som er føler alt går så tregt!!!Føler meg litt mot løs i dag,men jeg har fått gått lang tur og ikke hatt noen utsjeielser enda!
Dagens meny:
Frokost:et rug brød med leverpostei med salt og pepper
Lunsj:Kylling salat"med litt dressing"og vitløksbrød til.
opptatering kommer senere.
Jeg stnes du har vært flink som har holdt deg under hundre i ferien, det kan vel bare bety at hundretallet er noe du aldri skal se mer ;)
Nå er det bare å bite tennene sammen, slik at du kommer deg under 90 til oktober, og det skal gå bra!!! Husk vi er her alle sammen for å hjelpe hverandre!!!
Klem Måne
Ser du holder deg under hundre og er på god vei nedover med planer om 80-tallet...
Håper å følge etter, men som du sier så er det til tider mange hindringer i veien. Vi får bare stå på i kampen mot kiloene!!
Slankehilsen fra Sussi
Fint å se deg vel tilbake fra ferien, og skal si du har klart deg bra :-)
Klar for ny innsats... jeg er med deg mot åttitallet før oktober, klar ferdig.... Dette klarer vi :-)
Lykke til
Klem fra Jojoen