Starter slankeprosjekt nå. Har kjøpt tonalin/CLA i dag. Skal gå en tur i kveld.
5 i heiagjengen
fett nok.10. mars 2002
Hei!
Ønsker deg velkommen i "klubben", Dette er stedet for å holde motivasjonen oppe, gir du mange kommentarer til andre får du mange igjen.
Ønsker deg lykke til, dette kommer nok til å gå bra.
Hilsen Rita
"A_P"10. mars 2002
Velkommen til "oss". Her kan man virkelig få mye støtte om man gir støtte tilbake. Det må jeg si. Er helt overveldet over all den støtten jeg har fått.
Lykke til med prosjektet. Husk å drikke mye vann.
A_P
millie5. mars 2002
Velkommen hit! Håper du får mye glede, nytte og inspirasjon her! Lykke til med slankingen, og kos deg underveis! :) Klem fra Millie
ella5. mars 2002
Hei. Bra at du har startet nå, og fint at du fant denne siden, håper du blir her en stund. På denne siden kan du både få og gi gode råd og støtte. Lykke til videre, og ha en fin tur ! Ella
Ønsker deg velkommen i "klubben",
Dette er stedet for å holde motivasjonen oppe, gir du mange kommentarer til andre får du mange igjen.
Ønsker deg lykke til, dette kommer nok til å gå bra.
Hilsen Rita
Her kan man virkelig få mye støtte om man gir støtte tilbake. Det må jeg si.
Er helt overveldet over all den støtten jeg har fått.
Lykke til med prosjektet. Husk å drikke mye vann.
A_P
Håper du får mye glede, nytte og inspirasjon her! Lykke til med slankingen, og kos deg underveis! :)
Klem fra Millie
Bra at du har startet nå, og fint at du fant denne siden, håper du blir her en stund. På denne siden kan du både få og gi gode råd og støtte. Lykke til videre, og ha en fin tur !
Ella