← Alle dagbøker
diarist.Alias

evel

60 år171 cm11 innlegg 2002 0 følgere

Start64,0 kg
Sist66,2 kg
Endring+2,2 kg
BMI nå22,6
📓 10+ innlegg
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
2. mai 200215. august 2002
😑66,2 kg

Som vanlig ingen særlig stor forandring!

Har begynt å jobbe etter ferien. Mulig enklere å motivere seg da?
☹️66,3 kg

Dette er vel ikke det helt store!

Har så forstoppelse. Tar noe helsekostgreier som ikke hjelper. Noen gode råd? Spiser frukt og greier!
🙂66,0 kg

Prisen for en hyggelig rekeaften..

Men det var verdt det....
😌65,9 kg

Det går nedover.

Jeg er glad for hver dag det går nedover. Vekt med desimaler pr. 100 gram er fine greier.
😉66,5 kg

fornøyd siden jeg har vært på ferie!

Jeg holdt pusten da jeg gikk på vekten i morges! Har vært på ferie i Danmark en uke og ikke akkurat slanket meg! Var redd jeg veide over 67. Holdt meg omkring det jeg var før ferien. Føler meg litt mere motivert nå. Har en svart bukse sim jeg liker godt. Det er bare det at den er så trang!!! Har som mål å komme godt inn i den i løpet av et par uker. Skal på fjellet om en ukes tid. Ønsker å ha gått ned en kilo til det. Så nå får vi se!
Ønsker meg litt oppmuntrende ord med på veien!!!
☹️66,3 kg

null motivert!

Det er så fristende å kose seg litt nå når det er lange kvelder. Det verste er at jeg ikke synes jeg skeier så veldig ut heller. Kunne ønske jeg kunne vært fornøyd med tingenes tilstand og slått meg til ro. Men det gjør jeg ikke! Får bare vente på motivasjonene!
😛66,7 kg

Nå må jeg skjerpe meg noe skikkelig!

Det er lenge siden jeg har vært på siden nå.
Har kjøpt meg en skikkelig vekt som skiller pr 100 gr. Tenkte kanskje det kunne være motiverende. Har lagt på meg siden sist. Har liksom skiftet litt plass på kroppen. Tynnere overkropp og tjukkere rompe og lår...
Får prøve å finne motivasjonen til å spise litt sunnere.Ingen slanking, bare mere fornuftig inntak som forhåpentligvis kan gi litt resultater! Ikke lett med fristelser rundt hvert sommerhjørne!!!
64,0 kg

Har ikke godt opp enda jeg har spist masse!

Til tross for liten motivasjon har jeg ikke gått opp masse. Det var igrunnen motivasjon i seg selv! Tror jeg må fortsette...Har god støtte i dette stedet. Særlig chaten er koselig.
😀65,0 kg

dette går feil vei!!

Hvor i all verden har det blitt av motivasjonen! Ble så lei av å være sulten! Må skjerpe meg igjen! Dessuten har jeg så teit vekt!!Forandrer kilo ettersom jeg flytter meg litt!
Er det mye kalorier i is? Er så fristende når resten av familien spiser is i bilen!!!
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias iset😊9. mai 2002
heisann:)
du får investere i en skikkelig vekt:)
det er stor forskjell på is. vannis er mindre fet enn fløteis. men nå er det jo kommet dream yoghurt is både i små beger og som kroneis. de er fattige på fett, og smaker himmelsk!
dessuten har de verdens beste yoghurt-softis på 7/11.
hilsen Iset.
😉63,5 kg

Søndagssynd!

Deilig at vekten går nedover. I dag har jeg ikke vært spesielt flink. Vært småsulten hele tiden føler jeg.Ny giv i morgen.
Treg i magen. Skulle gjerne hatt noen gode råd for det. Spiser mye fiber, mosjonerer og greier, uten at det hjelper det minste.
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias ann-merete😉7. mai 2002
Vann!
Masse vann!
Det setter god fart på magen!
Det hjelper også kroppen med å holde jevn forbrenning.
2-3 liter om dagen er bra + en liter ekstra for hver time du trener!
Høres mye ut, men gjør det til en vane alltid å ha en flaske vann i nærheten,så forsvinner literene raskt.
Lykke til videre!
😟64,0 kg

fornøyd med vekt, men migrene!

Orker lite av både mat og aktivitet siden jeg er syk.
Skulle gjerne visst hvordan maten spiller inn på migrenen min. ser ikke helt klare sammenhenger.
Men synes det er deilig å gå ned litt.
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.