← Alle dagbøker
diarist.Alias

etena

56 år162 cm2 innlegg 2002 0 følgere

Start84,0 kg
Sist82,9 kg
Endring−1,1 kg
BMI nå31,6
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
30. januar 200211. februar 2002
82,9 kg

Det går nedover.

Det er en stund siden jeg har skrevet her inne,men jeg glemte ut passordet,men nå kom jeg enndelig på hva det var.
Det går forsåvet bra ,jeg har hatt noen glipp men det bekymrer meg ikke så mye så lenge jeg klarer å ta meg i sammen igjen.
Hilsen etena
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias ella12. februar 2002
Hei!
Så fint at du kom på hva passordet ditt er ! Det høres veldig bra ut at du ikke bekymrer deg for en liten glipp, det betyr ikke så mye i den store sammenhengen.
Lykke til videre da!
Hilsen Ella
84,0 kg

Nå må jeg gjøre noe.

Jeg er dritt lei av meg selv,så nå må jeg gjøre noen forandringer og den største må jo være å ta av en del kilo.
Ønsker egentlig å gå fort ned.
Målet jeg håper å oppnå er å veie ca,52-55kilo til sommeren.
Men da må det gå nokså for hvis jeg skal greie det.
Så foreløpig så tar jeg fem kilo av gangen,så da får jeg se hva jeg rekker til sommeren.
Har planer om å ta 1-3 uker med hurtig og så ta det sakte etter det,føler at jeg må se forandringer ganske fort hvis ikke så mister jeg motet,har slanket meg hundre hvis av ganger før,men ender opp med at jeg ryker ganske fort igjen.Og det har jeg gjort uansett hvordan jeg slanker meg,føler at jeg ryker fortere med sen slanking enn fort.
Men dette er siste sjangse,nå må jeg klare det ellers så får jeg holde opp og gota meg selv for den jeg er.Blir jo ganske lei av å tenke slanking hele tiden uten at jeg oppnår noen resultat.

Jeg har lest ganske mange av dagbøkene som er her inne,og der er så mange som er utrolig flinke,jeg håper at jeg blir en av dere.
Hilsen etena.
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Ally31. januar 2002
Hei og velkommen hit!
Jeg har også samme høyde som deg, og har nok hatt samme vekt for et par år siden. Like gamle er vi også. Men jeg har som mål å gå ned til 65 kilo, og vet at jeg føler meg bra da. Perfekt blir jeg på 60. Sikker på at 52 kilo ikke er litt vel lite?? Jeg veide det da jeg var 16, men tror ikke det er realistisk med kvinnekroppen jeg har i dag.

Jeg er også møkka lei av slanking, føler jeg har kastet bort minst femten år på det. Samtidig har jeg ikke lyst til å være overvektig. Derfor tenker jeg ikke på dette som en slankekur, men som en ny måte å tenke på. Ikke legg lista for høyt, men prøv med forsiktige delmål. Hver gang du når ett av dem vil du bli i bedre humør og blir dermed motivert til å fortsette. Dette er ikke din siste sjanse, dette er ditt første skritt i riktig retning! Vi har da livet foran oss!

Bare si fra hvis du trenger råd.

KLem, Ally.
c.AuthorAlias Elisabeth30. januar 2002
Hei Etene :) Velkommen til oss :) Jeg håper du vil trives med å slanke deg her,det er hvertfall en skikkelig stor motivasjonskilde for meg og mange flere. Idag er det nøyaktig ett år siden jeg dumpet inn her,jeg veide da over 130 kilo,nå veier jeg 68..Det nytter!
Jeg skjønner du gjerne vil se raske resultater,men jeg tror det er viktig at du forbereder deg på en omlegging av kostholdet,istedet for å tenke slanking. Tenk på at starter et nytt,sunt liv,som du skal beholde resten av livet.
Jeg tror at slanking sitter i hodet,det er din innstilling til dette som bestemmer om du vil lykkes eller ei. Og har du først bestemt deg går du ned nesten uansett hvilken diett du følger.
Jeg ønsker deg masse lykke til og lover å lese dagboken din hver gang du oppdaterer :) Klem fra Elisabeth.
c.AuthorAlias April30. januar 2002
Velkommen til sidene Etena, her får du støtte og oppmuntring og så er det skikkelig "forpliktende" da vet du!
Vi har samme høyde og jeg har holdt på siden begynnelsen av desember (hadde begynt å slanke meg litt før det, da) og har hatt veldig glede av sidene, fordi jeg klarer ikke å snakke om egne vektproblemer til andre menneske, men her får jeg det ut.
Vi kan jo følge litt med hverandre siden vi har lik høyde.
Vær flink, spis sunt, mange små måltider og masse mosjon så når du helt sikkert målet ditt!! (sier jeg som ikke er så flink til å etterleve dette selv,da!) Lykke til, April
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.