Det går nedover.
Det er en stund siden jeg har skrevet her inne,men jeg glemte ut passordet,men nå kom jeg enndelig på hva det var.
Det går forsåvet bra ,jeg har hatt noen glipp men det bekymrer meg ikke så mye så lenge jeg klarer å ta meg i sammen igjen.
Hilsen etena
Nå må jeg gjøre noe.
Jeg er dritt lei av meg selv,så nå må jeg gjøre noen forandringer og den største må jo være å ta av en del kilo.
Ønsker egentlig å gå fort ned.
Målet jeg håper å oppnå er å veie ca,52-55kilo til sommeren.
Men da må det gå nokså for hvis jeg skal greie det.
Så foreløpig så tar jeg fem kilo av gangen,så da får jeg se hva jeg rekker til sommeren.
Har planer om å ta 1-3 uker med hurtig og så ta det sakte etter det,føler at jeg må se forandringer ganske fort hvis ikke så mister jeg motet,har slanket meg hundre hvis av ganger før,men ender opp med at jeg ryker ganske fort igjen.Og det har jeg gjort uansett hvordan jeg slanker meg,føler at jeg ryker fortere med sen slanking enn fort.
Men dette er siste sjangse,nå må jeg klare det ellers så får jeg holde opp og gota meg selv for den jeg er.Blir jo ganske lei av å tenke slanking hele tiden uten at jeg oppnår noen resultat.
Jeg har lest ganske mange av dagbøkene som er her inne,og der er så mange som er utrolig flinke,jeg håper at jeg blir en av dere.
Hilsen etena.
Så fint at du kom på hva passordet ditt er ! Det høres veldig bra ut at du ikke bekymrer deg for en liten glipp, det betyr ikke så mye i den store sammenhengen.
Lykke til videre da!
Hilsen Ella