← Alle dagbøker
emmakristine
58 år177 cm9 innlegg
2002
0 følgere
Start102,8 kg
Sist99,6 kg
Endring−3,2 kg
BMI nå31,8
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka Jippi
Endelig,endelig er jeg under 100.
Og det er en deilig følelse.
en ny dag
Lenge siden jeg har skrevet noe i dagboka mi. Det har gått veldig trått med slankinga. Men jeg prøver jo hele tiden å tenke på hva jeg putter i munnen.
Ha en fin helg.
Jippi
Heisann.
Føler meg bedre i dag. Har gått ned litt også gitt.
Selv om jeg spiste Dolly pizza.
En ny start???
Hei.
Som dere ser, går det rett til dundas med meg. Er lei, sur, og desperat. Så i dag har jeg begynt med Cambridge kuren. Veit om flere som har prøvd, og alle har vært fornøyde. Så nå får vi se åssen det går med meg. Det er forsøket vært iallefall.
Ja,ha
Det går den rette veien.
En ny dag
Hei.
Dagen i går gikk fint helt til kl.21. Da kom jeg inn med en kjempevond rygg etter litt hagearbeid.Kjempesulten. "Tømte" både matskap og kjøleskap. Æsj !!!
Gikk på vekta i dag morres, fikk lyst til å grine, men blei mest forbanna.
Fant fram en gammel Libra slanke bok, får prøve å slanke meg etter boka. Så i dag har det gått kjempebra. Har veid hvert gram jeg har putta i munnen, og sitter her god og mett.
Jeg har liten tro på at jeg kommer til å klare det, men jeg får ta en dag av gangen. Har gitt klar beskjed her hjemme at skal jeg ha en sjanse, må jeg gjøre det på min måte. Ha egen mat en stund fremover,osv. Det var visst greit. Fant et gammelt veie kort fra mitt andre Libra slanke kurs, og da var startvekten på 81 kg.!!! 23 kilo + til i dag. Jeg gremmes.
Ha en fin helg alle sammen.
Klem fra emmakristine.
Det går likar no...
Heisann.
Det går bedre i dag.
Frokost: nutrilett bar
Lunsj: nutrilett bar
Middag: trøndersodd
Har i tillegg drukket mye vann.
Men jeg har grådig lyst på noe snop, eller masse deilige, saftige grønne druer. Druer er min største fiende når det gjelder mat.
emmakristine
Uff da
Hei alle sammen.
Det var i dag jeg skulle begynne mitt nye sunne liv.Men det gikk i vasken.
Frokost: pepsi max, 2 små ringer kransekake, 1 eple
Lunsj: pepsi max, 1 eple
Middag: pasta,pølser, deilig ostesaus + mye vann.
Men i morgen..... da skal jeg være flink.
emmakristine
Jeg hater meg selv
Jeg er desperat. Sommeren nærmer seg med stormskritt,og jeg kvier som en hund til det blir varme i været.Da må en jo kle av seg.Jeg ser så fæl ut.Ser ut som jeg er høygravid.
Har vel alltid (nesten) vært på slankekur i voksen alder, men blir bare feitere og feitere. Jeg trenger hjelp.
Lykke til videre!
Klem fra Blåklokka
Ha en kjempefin dag! :o)
Så flott, det er en milepæl det - gratulerer så masse !
Hold på den deilige følelsen så lenge som mulig, og lykke til videre !
~Ella~
Å ja, det skulle jeg tro.. under hundre *drømme*......
Jippi!! Jeg jubler med deg, for dette var gøy! Fortsett slik og du når mål for mål. Aldri mer tilbake til tresifrede tall!
Lykke til videre!
Jojo-klem