← Alle dagbøker
diarist.Alias

emma-angelica

44 år168 cm14 innlegg 2001–2002 0 følgere

Start83,0 kg
Sist68,0 kg
Endring−15,0 kg
BMI nå24,1
📉 Ned 10+ kg📓 10+ innlegg🕰️ 1+ år i dagboka
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
8. juni 200118. juni 2002
😃68,0 kg

man spiser det man haver

ok,ned en kg til tross for litt fråtsing i går. ikke dårlig. nå gjelder det bare å komme under 67-tallet.
igår spiste jeg MYE, men unngikk dårlig samvittighet og oppdaget te (har fått ny kaffe-kanne = mobil te). jeg spiste mitt planlagte kakestykke. og et til. og jeg spiste middag også, kylling med ris OG dessert, fersken og krem.. etter kake og kaffe ble jeg sulten i 19.00-tida, og spiste Kelloggs K med surmelk, og en appelsin. så endte jeg opp med å se Kjersti B og TID FOR MAT, og en 9 år gammel pjokk disket opp med himmelske retter og emma spiste et kyllinbryst og 4 knekkebrød med brunost. så alt i alt 2500 kcal. men trixet var at jeg VAR faktisk sulten. tror forbrenninga mi er skrudd opp noen hakk, og jeg holder på å pusse opp også. men INGEN dårlig samvittighet, var tross alt bursdagen min:)

så da er det tid for nye 3 dager. til frokost i dag skal jeg prøve stavmixeren jeg fikk og lage en smoothies-variant med surmelk...nam:)
dagens meny:
frokost: smoothie m surmelk 200 kcal
lunsj: 2 knekkebrød m brunost
banan 350 kcal
middag: 2 knekkebrød m brunost
en 0,1% yogur 300 kcal
kvelds: yogurt 175 ml 200 kcal

mål til fredag: litt under 67. ellers er mål til mandag 66, og derfra går jeg en kg i uka igjen. gjør 300 sit-ups hver dag, og yoga. er dårlig til å mosjonere, men nå tar jeg et skritt av gangen. og fredag er min gomle-dag. KUN fredag(er).

hasta proximo:)
emma.
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias ABC19. juni 2002
Jeg er ny og trenger virkelig mye tips, råd og motivasjon.
Hjelp, jeg har vært på slankern hele livet....!!!
c.AuthorAlias Blåklokka❤️18. juni 2002
Gratulerer med gårsdagens bursdag og minus 15 kg!
Klem fra Blåklokka
😌69,0 kg

9 DAGER ETTER SKJEMA

Ok. jeg har en plan. som jeg skal følge. nå ser jeg at de 2 kg jeg har lagt på meg de siste ukene har satt seg. på mine hofter. og ingen kule bukser passer lenger.
så jeg har et valg. spise-angre-spise mer-dårlig samvittighet-trøste spise pga dårlig samvittighet-spise-matmatmat eller:
leve.
et valg jeg må ta på nytt hver eneste dag, hvert eneste øyeblikk.

foreløpig består planen min av en 9-dagers diett, delt opp i 3-dagers intervaller. veiedag hver 3. dag. jeg planlegger måltider for 3 dager av gangen. på denne måten vet jeg hva jeg skal spise, ferdig med det, og samtidig får jeg muligheten til å se hva som virker/ikke virker. muy bien.

Lørdag:
frokost: Kellogs K m/surmelk 150 kcal
lunsj: Kellogs K m/surmelk,
banan, eple 350 kcal
middag: Kellogs K m/surmelk
2 x fryst 0,1% yogurt 350 kcal

søndag:
frokost: Kellogs K m/sm, banan 300 kcal
lunsj: 1 dl ris kokt til grøt
50 g tunfisk, mais 300 kcal
middag: 1 dl ris kokt til grøt
m/ most banan og kanel 300 kcal
kvelds: 175ml molte yogurt 200 kcal

mandag:
frokost: Kellogs K m/sm, banan 300 kcal
selskap: kaffe og kake 500 kcal
kvelds: 175 ml yogur 200 kcal

TIRSDAG: VEIEDAG 2, MÅL 67.

Ok. leste gjennom gamle notater, og ser at såkalt spisedag ikke funket. men akkurat nå må jeg ha en dag å se fram til, fordi jeg er ikke der hvor jeg kan spise et kakestykke, ikke hele kaka osv enda. (untatt på mandag, det klarer jeg). så fredag skal jeg få lov til å spise det jeg ønsker, så tar vi et skritt av gangen.
drømmer om vaffelkjeks og fløteis, så denne uka er det gulrota (hehe..)

continuarà.....
emma.

1 i heiagjengen
c.AuthorAlias inga17. juni 2002
Hei, hei
Beklager å måtte si at jeg ble nokså oppgitt av å lese planene dine for slankingen. Er redd for at du ikke vil få det til å fungere over tid, dessverre. Eller kanskje du er litt mere viljesterk enn meg? Det skal jernvilje til det slankeopplegget. Vi må selvsagt gjøre det som passer oss selv best, men noen råd. Tenk at du vil være slank for all framtid når du er ferdig. Kan du da leve slik du gjør nå? Kan du klare å ha et jevnt godt kosthold med litt trim ukentlig og unne deg noe annet enn mat når du skal kose deg(daglig)? Da kan du skjeie ut i matveien en gang eller to uten at det merkes. Hvis du har et stort søtbehov, kan jeg anbefale å ta krom.
😃69,0 kg

et år har gått

vel..hva kan man si...jeg var jo egentlig forberedt på det,hver gang jeg har vært hjemme i løpet av året HAR jeg gått opp,men jeg var lixom så motivert nå som jeg var nede i 63 en stund og påsken fremdeles stod som et skremmende skrekk-eksempel i hodet mitt. plutselig,etter en ukes påskeferie hjemme i norge vr jeg bare SÅ feit, og ingenting passet lenger...

problemet er at jeg faller tilbake i gamle vaner. alt sluker meg, jeg faller ned i et svart hull av håpløsthet og meningsløshet, og jeg ender opp med å isolere meg selv på rommet, i senga,med masse mat og godteri. og det er alt jeg vil. har ikke energi eller vilje til noe annet enn å spise. 80% av tiden smaker det ikke engang godt. jeg spiser alt jeg kommer over,helst brød,ost,smør,majones,...og når søtsuget tar meg,begynner jeg å mekke pannekaker.

when the pancake-making starts, you know its over.

og det er presset også. alle kommentarene jeg får når jeg møter folk. jøss, så tynn du har blitt. eller; har du ikke råd til mat der nede eller?
så går det en uke, og når vi treffes igjen har jeg vel lagt på meg 3 kg. og neste gang en til og en til og en til....og nå er jeg oppi 69..antageligvis mer,har ikke veid meg siden tirsdag...

ÅRGH! og nå sitter jeg å venter på at tida skal gå sånn at jeg kan gå på butikken og kjøpe is,sjokolade,kjeks...for jeg skal begynne i morgen nemlig,jada...
men dette er en planlagt sprekk, en siste runde før jeg sier farvel til mitt gamle syndige liv...
er det noe jeg har lært om meg selv de siste åra er at når jeg først har en sånn fråtse-periode er det at det nytter ikke være streng med meg selv og sette mål/grenser..da bare spiser jeg mer..men jeg må bare si at det er skikkelig urettferdig,for hver 3 uke kommer jeg i ubalanse pga pms noe som har en tendens til å komme helt ut av porposjoner og hele uka bare blir et eneste mathelvete til suget er over og da er det på'n igjen til neste runde begynner..

uansett..tar ikke det så tungt..begynner med pms,går over til dårlig samvittighet,ender opp med trøstespising.

ellrs har jeg det bra. lider ikke av depresjoner likevel. bare hormoner i særdeles stor ubalanse. hurra.

i morgen...
77,0 kg

samandrag av sumaren

når jeg tenker på de målene jeg hadde satt meg for 27 aug, 69 kg, så har jeg jo mislykkes. klarte ikke engang 1 kilo i uka, og dette gnager meg litt fra tid til annen. jeg burde MINST ha vært nede i 72, som var vekta i fjor da jeg gikk på sommershopping.

SÅ jeg prøver jo å tenke litt positivt.
når du er på picnic
på skuta titanic
unngå panic
hva har jeg oppnådd? 6 kg ned. konkretisering og forståelse av årsak til spiseforstyrrelse/overspising. løsing av div. psykiske (som gav utslag i fysiske) problemer. så nå sitter jeg igjen med kun et problem: jeg er for tjukk. dette er et problem fordi jeg føler meg hemmet av overvekten, og det er mange ting jeg automatisk avskriver som mulighet kun fordi jeg føler meg så feit.

LIKEVEL innser jeg at det går opp og ned her i livet, og det siste året var antageligvis det tøffeste året i livet mitt. så jeg tar det som en erfaring. ingenting er så galt at det ikke er godt for noe.

har vært litt umptivert den siste uken, har spist i vei, sånneting som pannekaker sent på kvelden osv. men har merket at jeg ikke går ned noe fortere av å spise ingenting eller bittelite. kroppen trenger tydeligvis noe å jobbe med.

SÅ jeg regner med å gå ned ca. til 75 før jeg reiser, kanskje 1 kg til på selve reisen. jeg vil ikke si jeg slanker-slanker meg, jeg bare tenker på hva jeg putter i munnen, hvorfor og hvor ofte.

DESSUTEN har jeg vært på ekspidisjon på Rema 1000, og jeg har oppdaget drikkeyoghurt og buljong. mirakeløse saker. særlig buljong med italiensk krydder. og drikkeyoghurt hvis jeg f.eks. er litt søtsugen.

Gleder meg til jeg blir TYNN TYNN TYNN.
emma.
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Tavannda18. august 2001
6 kg er jo mye, men jeg kjenner meg veldig igjen i det du skriver (alt er relativt når man har en lei tendens til tvangsspising). Skal også til utlandet om ikke så lenge, hvor lenge skal du være borte? Vil du fortsatt komme til å sjekke innom her? Jeg tenker ofte at det hadde vært en lettelse å gått på slankekur sammen med noen så hadde det ikke vært så lett å bli umotivert, men men... jeg synes du er kjempe flink som har funnet ut mer om deg selv, det er vanskelig å innrømme eller se hva som virkelig er problemet noen ganger og hva som må jobbes med. Håper du får det veldig bra fremmover!
c.AuthorAlias victoria16. august 2001
--------------------------------------------------------------------
INVITASJON til slankedagbok-treff i Trondheim!
Hadde det ikke vært morsomt å treffe de andre som skriver slanke-dagbok? Vi planlegger å ha et slanketreff i Oktober i Trondheim. Disse datoene er de aktuelle: 6/10, 13/10 og 20/10. Hvis du er interessert så gi tilbakemelding til Nicky eller meg så fort som mulig. Hvis vi skal bestille bord et sted er det greit å vite antallet ganske tidlig. Skriv også hvilke av datoene som passer deg best. De som kommer "langveis" fra (jeg drar fra Oslo) blir kanskje noen dager så kan vi også møtes og utforske byen, shoppe..osv.. Sleng deg med!!! Jo fler jo bedre!! :-)

Klem fra Victoria & Nicky
p.s. Denne meldingen er lagt inn i dagbøkene som har vært oppdatert 15. eller 16. august. Finner du ikke en slik melding i din egen dagbok, er du selvsagt invitert likevel!
--------------------------------------------------------------------
77,8 kg

what a perfect day

et mirakel har skjedd! jeg passer en gammel dongeribukse som har strevd med å komme inn i et år nå. i tillegg har jeg kommet til en ny konklusjon: who cares?? Kanskje jeg ikke veier 65 i dag eller i morgen, men en dag er jeg der, og i mellomtiden er jeg lykkelig fordi jeg er sunn og frisk og har ingen ting å klage på. derfor: who cares if I have some extra fat around the waist? get over it.

dessuten har jeg brukt sommeren på å avvenne meg selv fra å bruke mat som medisin, belønning, trøst og glede. jeg klarer nå å spise et kakestykke, ikke hele kaka osv. i går koste jeg meg med en liten skål gele m/krem og vaniljesaus, og på kvelden leide vi en romantisk komedie og jeg spiste LITT smågodt (så mye jeg hadde lyst på, elsker smågodt, kunne sikkert overlevd kun på smågodt resten av livet). så drakk jeg massevis med vann og tok 20 armhevinger og 160 sit-ups mens jeg så VM. det var 100-m amputerte kvinner. ei dame UTEN BEIN løp 100-m på 14 sekunder!!!!! så alt er mulig.

nå skal jeg nyte mine siste fete dager så lenge de varer. har innsett at jeg ikke trenger å sette livet på pause bare fordi jeg har noen kilo for mye. det går faktisk an å være lykkelig samtidig som man slanker seg.

klem fra emma
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias ingrid7. august 2001
Hei!
Mange vise ord fra deg i dag! Du har utrolig mye rett i det du skriver.
Stå på!
Klem fra ingrid.
c.AuthorAlias LilleMeg7. august 2001
Vet du, vi har ca samme høyde og samme mål :) Nå skal jeg prøve å komme meg ned på 7-tallet først, før jeg prøver å komme ned til 65... og jeg gleder meg bare til jeg kanskje ja få på meg gamle bukser igjen. Ble så deppa vår da nesten ingen av sommerbuksene mine passa!

Huff, må slutte å skrive så mange innlegg :Þ skal tross alt komme meg ut herfra en gang i dag... nå har jeg 15min på en 20min sykkeltur! Må løpe... håper vi "snakkes"
:)
78,0 kg

pust & pes

hola!

har ikke veid meg siden i går (80,5 grunnet perverst matinntak mandag kveld. marsipankake, lion, saltsild og toast var noen av de syndige skyldige kriminelt gode og kalorifyldige involverte partene)

MEN: har byttet ut pulver med knekkebrød, og (noen av) sigarettene med 1 mils sykling pr. dag (var det applaus jeg hørte?) jeg har et extremt urealistisk mål til tirsdag 7.aug: 74kg. men MÅ klare det, har nemlig lovet en venninne som har vært borte i 2 mnd at hun ikke skulle kjenne meg igjen. veldig typisk meg, har hatt 7 uker på meg, så rent teoretisk burde jeg MINST ha veid 75 nå..men så har jo skippertak alltid vært min greie. skal veie meg i morgen.

både i går og idag spiste jeg slankehysterisk lite (noe som hverken er bra for kropp eller sjel!!), idag har jeg bare spist 1 knekkebrød med halvt kokt egg og tomat på, pluss en 125g youghurt. tilsammen ca 300kcal. og 2 prince mild(inhalert, ikke fordøyd). men var ikke sulten, og jeg skal absolut ikke bekymre meg over om jeg spiser for lite, det får være måte på.

tusen takk for alle kommentarer!
will be back with more interesting updates later, so please stay tuned. thank you for watching and good night. :)

emma.
78,0 kg

so much fat , so little time

i dag er dag 7 av pulverkuren min. 3 første dagene var ren pulver, men tror ikke var særlig effektivt. så er veldig skuffa. har gått ned 1 kg. med et måltid pr. dag. herreminn. det kunne jeg klart uten pulver.

åååårgh!!!!!! er så frustrert!! har så himla dårli tid, må ned til 69 før 27 aug. MEN NOTHING HAPPENS!!!!!!! i dag var jeg faktisk så frustrert at jeg sykla i utrolig fart noen km. (very good). hadde det vært for 1 mnd siden, hadde jeg vært så frustrert at jeg hadde spist et ukjent antall kilo sjokolade (eventuelt is) i utrolig fart. så det er jo i det minste litt positivt.

prøver å være optimist, men vanskelig når jeg hele tiden blir skuffet. håper stadig at vekta skal overraske meg en dag, at plutselig står det 76 eller noe. men alltid 78. urk urk.

sukk.
emma. (sukk)
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias aline30. juli 2001
hei!!

hold ut så kommer nok resultatene snart!! det er lett å si det, men det stemme jo!

ta deg flere sånne sykkelturer så skal du se at vekta reagerer!!!
klem aline
c.AuthorAlias ingrid30. juli 2001
Hei!
Hahaha, måtte virkelig le da jeg leste innlegget ditt! Kjenner meg bare så ALT for godt igjen. Alt du har skrevet i dag, kunne jeg ha skrevet, om du skjønner!! Dessuten greide du å beskrive den frustrasjonen man opplever til tider helt PERFEKT!
Det er likevel bare å innse det: Slanking er vanskelig! Det finnes dessverre ingen vidunderkur... Det er bare å bite tennene sammen til du kjenner blodsmaken, og STÅ PÅ! Ikke gi deg!
Oppmuntringsklem fra Ingrid.
c.AuthorAlias Linn29. juli 2001
Heia!Lykke til i kampen mot kiloene, stå på og tren masse,så når du nok målet ditt skal du se, eller ihvertfall ganske nærme. Klem Linn
79,0 kg

pulverkur uke 1, dag 3

hei allesammen! så hyggelig med kommentarer! jeg er veldi dårlig til å gjøre det selv, har alltid så dårlig tid når jeg er på nett, så tusen takk!

tilbake til pulverkur-prosjektet. er selvfølgelig klar over farene. har prøvd det meste før, og hadde egentlig avskrevet pulver som noe jeg aldri kom til å gjøre igjen (dette fordi jeg er inne i en -behandle-kroppen-som-et-tempel-ingen-estoffer-bare-frukt-og-yoga-og-taichi-periode) men nå har jeg virkelig D-Å-R-L-I-G tid. vil ned til minst 69 (men alt under 72 er godtatt) før 23 aug. DA SKAL JEG FLYTTE. TIL UTLANDET. HJELP.

Det er jo typisk meg å være så sent ute, men saken er den at i fjor gikk jeg på pulver rett før en lang asia-tur, og kom ned til 69. (at jeg gikk opp 16 kg i løpet av høsten er en annen sak (depresjon, very bad)). men det har jeg ikke mulighet for nå, for jeg har ikke tid. skal jo flytte. kommer jo ikke til å spise i utlandet (bl.a. pga ingen penger til mat).

Så, er klar over farene og ulempene med en ren pulverkur, men nå er jeg så motivert disse 2 ukene (tilstand av panikk = motivert), så det går nok bra. drikker 3 glass pulver om dagen, kl.11, 14.30 og 18.00. very good.
jeg elsker yoga, så fantastisk deilig.

imorgen er veiedag. jippi. skal på Bridget Jones i dag. gleder meg!!

klem fra emma...
ps. en ulempe med pulver er at jeg blir røyksugen. smoking causes seriously health damages.very bad.
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias aline25. juli 2001
hei!

så lenge du er såpass klar over hva du gjør som du er, så syns jeg du bare skal kjøre på! men som du selv skrev, så er det jo utrolig kjipt å gå opp i vekt etterpå!!

men det er din kropp og ditt valg!
ønsker deg lykke til med flyttinga!!!
klem aline
c.AuthorAlias RH25. juli 2001
Er nå enig med det som er skrevet her, så lenge du vet hva du gjør selv så er det vel greit. Men jeg tror nå alikvel at du kunne ha gått ned endel av disse kg på disse ukene på vanlig måte. Men lykke til iallefall! Og håper du koste deg med filmen!
79,0 kg

2 ukers pulverkur

endelig under 80! men må ta meg sammen, skal dra om 5 uker, haster veldig, derfor skal jeg på 2 ukers pulverkur. bare for å få litt motivasjon. må trene samtidig, ellers mister jeg bare muskelmasse. gjør yoga morgen og kveld, sykler mye og tar 100 sit-ups hver dag. så må fortsette med det. skal nå ha 3 dager med kun pulver, deretter pulver og masse frukt. very good.
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias aline24. juli 2001
hei!
jeg leste nettopp abort operasjon spisedag!! helt genialt skrevet!! dødskult! jeg satt og humret for meg selv!! og samtidig som det var morsomt så er det jo en sannhet i det!!!

jeg må si meg enig i fabienne! vær forsiktig med sånne kurer!
stemmer det at du skal på ferie om 5 uker , eller er det noe annet du skal dra på? uansett så er det kjedelig å gå fort ned for så å gå fort opp igjen rett før du drar!!

men uansett så ønsker jeg deg lykke til!!!
klem aline
c.AuthorAlias fabienne23. juli 2001
Vil bare si det at det er utrolig lett og sprekke vis du kun går på en pulver kur"har prøvd alt som er omtrent så det er min erfaring,fort ned og enda fortere opp"Hvis jeg var deg ville jeg lagt inn ett måltid til pulveret slik at du har noe og se frem til,for da blir det ikke så lett og sprekke.

Men uansett så ønsker jeg deg lykke til klem fra fabi.....
81,0 kg

2 kg i uka

Hei...
Nå har eg satt opp en plan for de neste 6 ukene, og regner med å gå ned 2 kg i uka. Målet mitt forrige uke var fra 82-79, men endte på 81. det var jo dårlig, 1 kg mindre enn hva eg planla for de andre ukene...menmen...det var jo Sankthans å greier...dessuten har jeg endel bekymringer, og når eg er nervøs spiser eg...

på mandag skeiet jeg ut med havrekjeks med sjokoladesaus (ÆSJ!!!) bare fordi eg kjedet meg og de perverse havrekjeksa og den ufyselige sjokosausen var det eneste vi hadde som lignet det minste på saltsild (??). og i går!!! herreminn, brød og potetsalat og havrekjeks ETTER KL. 19.00!!!!!!!!!1

Så i dag skulle jeg egentlig faste, ikke for å gå ned i vekt, men for å bli kvitt alle de kreftframkallende E-stoffene...men det gikk jo ikke. drakk masse vann og iste, så er tilgitt.

heretter, når jeg har lyst på saltsild, skal eg spise saltsild!!! se hva som skjer hvis ikke!!! brød og majones og potetsalat!!! nei fy!!!

målet er 67 til 7 august, men er litt urealistisk. derfor 69. haha. men trener, spiser sunt, går på body-toner, så 2 kg i uka er ikke MYE...

veiedag er tirsdag.
yes.
nå ut til sol og sommer.
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Isa28. juni 2001
Høres ut som en tøff plan, men det er jo gjennomførbart ! Hadde jeg vært deg hadde jeg ikke satt noen tidsfrister - det er ikke alltid kroppen er med på det, og da hender det at man blir lei og gir opp. Ta en dag av gangen, og vær fornøyd dersom du går ned ! Kun et lite tips - gjør såklart det du føler for !

Isa
82,0 kg

Abort Operasjon Spisedag!

Man har besluttet å avslutte Operasjon Spisedag. Dette er fordi man har erfart at innføringen av denne dagen kun har resultert i en usunn overfiksering på mat, noe som man ønsker å unnga. Derfor vil man heller gå over til et mer holistisk syn på legemet som en hellig forening av kropp og sjel, med den følge at giftstoffer av typen Cheesedoodles og Kroneis dermed er uønsket.

Videre vil man prioritere naturlige næringsstoffer. Kroppen vil ikke lenger bli behandlet separat, men inngå i et ekteskap med sjelen der harmoni og tilfredshet vektlegges.

Tilslutt vil målet endres fra kroppsvekt til sinnsro, og en latterlig fokusering på kroppen som noe fremmed og adskilt fra sjelen vil ikke lenger være ønsket. Kroppen er et tempel og skal behandles med respekt. Oppførsel som strider imot dette vil opphøre å eksistere.

Avsluttningen har øyeblikkelig virkning.

Vennlig hilsen Oberst Emma.
82,0 kg

skilpaddefart

jeg har virkelig ikke vært særlig flink denne uka... på lørdag hadde jeg jo "spise-dag", men jeg var så flink og orka ikke spise opp all isen jeg hadde kjøpt ( 1 l mövenpick sjokolade)..så selvfølgelig spiste jeg den på mandag - foran TV'n!! DØDSSYND NR.1!!!!!! FY!

Dessuten var noen venner i Danmark og kjøpte smokker og fersken (godteri, nam!) til meg...neiånei..svake meg. men det er jo ikke så mye fett i sånn gummi-godt. masse kalorier da...hmm...

suuuuuuuukk!! er så lei av å være feit, vil være høy å slank å sunn...er ikke så opptatt av vekta, men vil være fast-i-fisken (for et forferdelig uttrykk!)...ikke ha alle disse valkene, det er så varmt og klamt. så nå er det virkelig skjerpings. men spisedag i morra.hmmm. vil ha is. bra is. det går bra. men skal i bursdag på søndag. sjokoladekake. hmm. problem.

selvfølgelig KUNNE jeg droppa spisedag i morra, og tatt den på søndag i steden. alt er mulig. hmm. men is er SÅÅÅ godt.

det var dumt. må spise bare LITT kake på søndag. det går bra.

jeg har begynt med BODY TONER behandling. er det noen som har hørt om det? det sto om det i KK denne mnd. er behandling med strøm som stimulerer musklene til å jobbe mens du ligger å slapper av. har vært der 3 ganger. vet ikke om det virker. det var en gave. er litt skeptisk, men tror jeg har gått inn noen cm rundt hoftene. haha, så nå kobler jeg meg bare til strømmen så er trimmen unnagjort på 17 min. haha. koster 3000,- for 12 ganger. strammer opp fett som er vanskelig å slanke av. hoftene å sånn. :) kan velge selv hvor du vil ha det. håper det gir resultater. hvis ikke får jeg pengene tilbake uansett, så...

ok. må gå å spise litt salat. haha.
***emma*****
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Isa16. juni 2001
Skjønner det med å bli "fastere i fisken". Blir spennende å se resultatene av BodyToner!! Er det noe i samme duren som Bailine ??

Lykke til i hvertfall - dette greier du !

Isa
82,0 kg

good girl

i går glemte jeg helt å spise, fikk besøk og plutselig var dagen gått!
men spsite selvfølgelig noe, da...
frokost kl.08.00: 0,5 L vann, 1 kokos-yoghurt
kl.10.00: banan
kl.13.00: skive med fiskepudding
kl.19.30: ris og grønnsaker

oi, spiste jo ganske mye faktisk! men var ikke sulten. det er framgang når eg ikke engang tenker på mat! eg prøver å ikke spise etter kl.19.00. en kilo er inspirerende. del-målet mitt er 79! yes, det nærmer seg...

i dag skal jeg derimot kose meg, spise is og sjokolade. jeg har gjeninnført lørdagsgodt så slipper jeg å snacke hele uka.det beste med hele greia er jo at når lørdagen kommer, greier jeg faktisk å kontrollere meg selv. spiser ikke hvis eg er mett å sånn. thumbs up!

dette (slankedagbok) var inspirerende! må liksom være flink, så jeg kan skrive et bra resultat i dagboka! jeg gleder meg til jeg er slank & sunn, skal ALDRI tillate meg selv å bli så tung igjen. aldri mer over 80, det er helt sikkert!

kommer sterkere tilbake senere:)

kos fra meg:)
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias nicky10. juni 2001
Spis karbohydrater om kvelden i god tid før du legger deg for å
holde forbrenningen oppe, ellers så tror kroppen din at du går på sparebluss
Du klarer helt sikkert å holde deg under 80 i den farta du holder nå. Lykke til
Nicky
c.AuthorAlias kitt9. juni 2001
hei på deg!

det er viktig å spise nok mat gjennom dagen.
jeg har merket at jeg går mer ned i vekt når jeg spiser nok, enn når jeg sulter meg.
jeg tipper du ser 79-tallet snart!

kos deg i dag du!
jeg skal ha videokveld sammen med noen veninner!

klem fra kitt
83,0 kg

prøver igjen

herreminn! nå hadde jeg skrevet det ange innlegget, men så ble det ikke registrert! snøft!

men eg gir aldri opp. nå skal eg ned! målet mitt er 60 kg. jeg setter del-mål underveis.
del-mål 1: 79 kg.
jeg spsier sunt og ofte, har gitt opp mirakelkurer. vurderte en liten pulverkur for å komme igang, sånn at jeg kom under 80-tallet, men nå har jeg lagt meg til GODE spisevaner. frukt og grønnsaker, og MÅTEHOLD. så da får jeg heller være tålmodig.

det eneste er at det begynner å haste litt. skal flytte til høsten og vil være fin og slank til da. minst 69kg. det er 14kg på 2mnd. men det er lov å være optimist:)

nå må eg spise frokost: 0,5 liter vann og 1 yoghurt (spiser det hver dag! og tran. åååå, eg er så sunn!)

wish me luck:)

ps. hver lørdag er spise-dag. jeg kan spise hva jeg vil når jeg vil. det beste er at eg som regel IKKE vil. men hvis eg vil kan eg fråtse i is og sjokolade i en dag. forbrenninga øker, så det vises ikke på vekta. :)

MÅTEHOLD I ALT, EMMA!
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias aline8. juni 2001
hei og velkommen!!

høres ut som du har en bra plan gående!! lurt med spisedag på lørdager!!! istedet for å skeie litt ut hver dag,... (som jeg har for vane å gjøre...)

lykke til
klem Aline
c.AuthorAlias Agnes Elisabeth8. juni 2001
Hei emma-angelica!

Velkommen hit:) Det er bra at du setter deg del mål, da kan det være lettere å holde seg motivert. Hvis du skal ned 14 kilo på 2 mnd har du noe å jobbe med, da må man virkelig være bestemt. Det er vel heller ikke så bra å rase ned i vekt...men den talen kan vi jo alle:)

Trenger du motivasjon og oppmuntrende kommentarer så har du funnet rett side:)

Klem fra Agnes Elisabeth
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.