← Alle dagbøker
emilie
46 år153 cm8 innlegg
2001–2002
0 følgere
Start48,0 kg
Sist50,0 kg
Endring+2,0 kg
BMI nå21,4
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka Tilbake, og HJELP!!
hei alle sammen!
I`m back, og det med noen kilo ekstra på slep.
Tar det med et smil, men denne utviklingen kan ikke fortsette.
Har nå endelig fått internett tilkobling i den nye leiligheten, så nå skal jeg begynne å skrive her fremover.
For å si det som det er så har nok kostholdet sklidd helt ut. Spiser rimelig sunt, men nå har jeg begynt å spise enormt store frokoster..Mange ganger 4-5 brødskiver, så nå skal jeg sette meg ned å finne ut av en sunn slankeplan. Må begynne å venne meg med litt mindre mat igjen, og jeg trener ikke så mye lenger heller, så kroppen har blitt slappere..
Merker det ikke bare på kroppen, dette med kostholdet, men humøret mitt er dårligere også, nå som jeg ikke spiser passelig. Men nå skal jeg skjerpe meg..
Har et mål til sommeren:Skal veie 46kilo. Vet med meg selv at da er jeg slank, og da sier jeg meg fornøyd.
Satser på en nedgang på 1 kg pr måned.. Det kan jo ikke bli altfor vanskelig da, men så vet jeg jo med meg selv at jeg er treig når det gjelder slanking. Vil ikke gi opp nå som jeg er så nærme målet. har jo gått ned fra 55 kg, så jeg skal klare 46 kilo. Ser at det er utrolig mange nye mennesker her inne,så en fdag denne uka skal jeg sette meg ned å skrive noen kommentarer!
Ha en flott uke alle sammen!
Store klemmer fra emilie!
bare innom for å si hadet bra!
hei alle sammen!
Jeg erbare innom på en snarvisitt for å si hadet bra..
Har skjedd litt forandringer her i det siste, og jeg er lei for at jeg ikke har fått tid til å være innom disse sidene!
Jeg flytter til Oslo nå, noe som ble bestemt for ikke lenge siden. Skal flytte inn sammen med en venninne som bor der inne. kommer nok ikke til å drive så mye med slanking fremover. Jeg godtar den kroppen jeg har nå, og det får heller være med at magen min er stor i forhold til resten av kroppen!
Jeg vil spessielt takke Anette!
Du har hjulpet meg så utrolig mye, og gitt meg den motivasjonen som jeg trenger. Du kommer helt sikkert til å nå målet ditt, det vet jeg, for du har viljestyrken!
Selv om motivasjonen ikke er helt på topp nå, så finner du nok snart motivasjoenen igjen. du husker planene våres om stranden til sommeren:) Rekker rett og slett ikke å skrive masse kommentrarer her nå, men jeg vil i alle fall si tusen takk til dere alle!
Dere er supre folkens, og jeg håper virkelig at dere alle når den vekten dere ønsker.
jeg kommer sannsynligvis ikke til å ha internett tilgang nå i nærmeste fremtid, men jeg skal forsøke å få kommet meg inn på disse sidene en gang i blandt. Og anette!!: Jeg skal følge med deg!
Dette klarer du, ok?
Mange klemmer og motivasjonsvibber fra Emilie!
jøss
Rekker ikke skrive så mye her i dag. Skal ut å spise middag med "gutten min" Tror faktisk vi blir sammen i løpet av uka. Han er bare så fantastisk..
Vet ikke hvorfor jeg har gått ned en hel kilo, men det er vel sant at hvis man er forelska så går man litt ned i vekt..
Har begynt med studier og trening igjen, så nå har jeg det litt travelt for tiden.
Kommer nok innom her igjen snart og forteller litt om hvordan det går..
Ståpå alle sammen!!
Klemmer fra Emilie
årets første kjempesprekk...
Jaja..årets første kjempesprekk kom idag..skriver inn vekta på 48 for det er sikkert det jeg kommer til å veie imorgen..
Sprekken bestod av 200gram melkesjokolade(hva i huleste tenkte jeg på???) + endel smågodt..
Dette har ikke kroppen min godt av, så jeg må skjerpe meg..
Har endel ekstra kalorier og forbrenne denne uka, så utskjeielser til helgen blir ikke noe av.
Jaja..kommer inn igjen her når vekta viser 47.5 igjen.
Veiedag
Ned en halv kilo er super. Akkurat passe. Ikke for mye og ikke for lite:)
Er veldig flink med maten om dagen og trener de faste timene mine. Spiser ikke noe godterier i hverdagene, mens i helgene skjeier jeg litt ut. Denne helgen spiste jeg 1 pose salt sild, 1 pose kola vingummi, 1 sjokolade og en mc flurry. Det var det jeg spiste av usunne ting. Alikevell passer jeg på å spise 1000kcal om dagen.
I dag har dagen min sett slik ut:
Frokost: to tynne brødskiver med leverpostei, salatblader, philadelfia
lunsj: to grove knekkebrød med leverpostei og philadelfia+ salatblader
mellom: et knekkebrød med phildelfia.
Middag: 1 stor potet, 1 karbonade og en halv julepølse bit+ grønnsaker.
Trening: 1 times styrketrening, 45 minutter spinning, og 30 minutter på steppemaskin. Trener fast 3 dager i uka, og det skal jeg fortsette med.
kvelds: 1 knekkebrød med leverpostei og salatblader, 10 rosiner, 2 kornmo med philadelfia..
Synes det går greit med matinntaket og krom tablettene hjelper faktisk:) Synes også at det er positivt at jeg klarer å holde meg unna godterier fra mandag-fredag. Har liksom noe å glede meg til når helgen kommer..
Har egentlig ikke noe mer å føye til..
Ønsker alle andre slankere her inne lykke til videre. Har kommet enormt mange nye brukere her, noe som jeg synes er veldig positivt. Nå er jo sommeren her om drøye 6 måneder, så nå får vi gjøre oss istand til bikini sesongen...
Mange klemmer fra Emilie!
Jeg trives med denne livsstilen
Hei!
Det går riktig så bra nå for dagen.
Føler jeg har begynt med de sunne matvanene og hittil har jeg bare spist sunn mat, og ikke rørt godterier eller annet usunt.
Treningen startet jeg ordentlig opp med i går for da ble det nemlig 1 time styrketrening etterfulgt av 1 time spinning.
Merker det litt på kroppen i dag, men det er bare deilig.
Har jo som mål å trene 2 spinning, styrke og aerobickstimer i uka, så jeg håper jeg skal greie dette. I morgen skal jeg en tur til Oslo for å møte noen venninner. På lørdag skal jeg på fjellet å stå litt på snowboard, så jeg komemr nok til å være litt aktiv.
I går når jeg la meg hadde jeg veldig god samvittighet, for jeg hadde spist sunt, riktig og mosjonert.
I går spiste jeg mange måltider også, noe som jeg skal begynne med.
Spiste 2 knekkebrød med salami, salatblader og agurk til frokost.
mellom: en kopp confecta.
lunsj: 4 stk kornmo kjeks.
middag: 1 laksefilet og en haug med grønnsaker(salatblader, brokkoli, agurk, erter, gulrøtter)
etter trening: 20 rosiner..
drakk også en haug med vann..
I går gjorde jeg også et lite impulskjøp mens jeg var i byen.
Kjøpte bio krom og eple-eddik kapsler. Har hørt mye bra om bio krom så jeg tenkte jeg skulle prøve det, og eple eddik kapslene var et rent impulskjøp. Har liten tro på sånt, men det er jo alltid verdt et forsøk.
Ønsker alle en videre fin slankeuke!
veien til det sunne liv.
Heisann alle sammen, og riktig godt nyttår.
Håper alle sammen har hatt en fin jule og nyttårsfeiring med masse god mat. Jeg har kost meg skikkelig i jula, og har spist og drukket godt. I går var det nok mange som lovet seg selv å spise sunt resten av året og jeg var en av dem. I dag når jeg tenker over dette i edru tilstand så skjønner jeg at dette er umulig. Det er umenneskelig å bare spise sunn og riktig mat, og derfor skal jeg faktisk ikke slanke meg på samme måten jeg har gjort før. Jeg skal konsentrere meg endel om kostholdet og trening, men skal ikke være så opptatt av vekta. Kommer kanskje til å veie meg en gang i uka eller no, og kommer heller ikke til å skrive her inne like ofte som før. Kommer nok innom 2-3 ganger i uka for å avlegge rapport og sånn..
Men jeg har visse nyttårsforsetter jeg også, som alle andre..
for det første skal jeg slutte å røyke(oops det var vist en hemmelighet) spise knekkebrød istedet for brødskiver, trene 3 ganger i uka(tilsammen 6 timer) Ikke godterier fra mandag-fredag. I helgene kan jeg skjeie ut litt..trene magen.. drikke masse vann.. ikke drikke mye alkohol, slutte å bite negler..
Dette var altså mine nyttårsforsetter..om jeg holder dem?sannsynligvis ikke..nyttårsforsetter er til for å brytes, men jeg skal prøve så godt jeg kan...I morgen skal jeg gjøre inkjøp av knekkebrød og sunne matvarer. I dag har jeg spist perfekt. knekkebrød, grønnsaker, fisk, pasta, bare sun mat og jeg har drukket masse vann og gått en 45 minutters lang tur.
Håper bare denne "bli sunn" motivasjonen varer:)
lykke til videre alle sammen.
Klemmer fra Emilie
30. desember 2001
48,0 kgnytt år= nye muligheter(har slettet gamle innlegg)
Heisann alle sammen!
Fant ut at det var best å slette alle gamle innlegg.
Vil starte på blanke ark :-)
Kommer for fullt etter nyttår.
Så koselig å se deg her inne!! Har virkelig savnet deg det må jeg bare si!! Som du kanskje har sett så har det ikke gått helt toppers med meg siden du slutta og skrive her heller..masse fine mennesker her inne,men det var noe rart i at du forsvant!!ÅÅÅÅÅ,så koselig det var å høre at du kom tilbake!!!! Nå ble jeg skikkelig glad..hadde nesten gitt opp håpet om å se deg her igjen…
Noen flere kilo på slep ja..det har jo jeg fått også som du ser av dagboka mi..men de er på vei bort nå,og nå skal det bare gå nedover til jeg har nådd målet mitt..forhåpentligvis utpå sommeren…
Så fint at du har fått deg internett og at du liker deg!! Ok å bo i oslo???
Mange nye mennesker her inne ja..blitt et mylder av mennesker..mange nyttårsforsetter der ja..:)
Jeg er veldig klar for å klare målet mitt nå..dette er liksom et must for å få en bedre hverdag..og jo mer som forsvinner,så merker jeg at jeg blir gladere og gladere..etter jul har det jo omtrent stått stille..motivasjonen har vært på bånn til tider,og jeg har slitt med en del ting.satt meg en del mål for dette året,og det har vist seg at det er vanskelig å oppfylle alle på engang..men jeg gjør mitt beste!! Nå begynner jo været å bli bedre framover, så jeg lurer på å prøve knærne etter hvert å starte å jogge litt..se om jeg klarer det liksom..bør absolutt få litt dreisen på jogginga…
Motivasjonen er for tiden på topp..og særlig nå når du har kommet tilbake..
En kilo i måneden tror jeg ikke er noe problem for deg!! Kommer til å bli en fin sommer for oss dette???
Jaja..må legge meg nå..har vært å spilt volleyball i hele dag,så er ganske sausa…må få litt søvn før det setter til med skole igjen i morgen..bare en uke til,så er det vinterferie for meg!!! JIPPI!!! Skal på fjellet å forbrenne masse kalorier da ja…
Jaja…vi snakkes vel,nå som du har kommet deg inn her igjen..:)
Klemmer fra Anette