I dag starter det
Så skal det igang. Jeg følte at jeg nå har stålkontroll på stort sett alle aspekter av livet mitt, bortsett fra en ting: Helsa/formen kunne vært så mye bedre. Så nå begynner en dobbel-innsats, jeg skal slutte og røyke og begynne på veien tilbake ned mot trivselsvekta på 62 kilo. Jeg antar det siste blir enklere enn det første, selv om det er 8 kilo det er snakk om.
Bomma helt fra starten i dag, spiste ikke frokost. Klokka er nå kvart over ni og jeg har ikke spist noe som helst. Kjenner suget i magen, så jeg tror jeg må bort og kjøpe noe mat. Problemet er bare at RIMI-mat er så inni granskauen kjedelig mat! Men men, frukt er nå frukt overalt. Skriver senere hva det ble av frokosten min.
Bomma helt fra starten i dag, spiste ikke frokost. Klokka er nå kvart over ni og jeg har ikke spist noe som helst. Kjenner suget i magen, så jeg tror jeg må bort og kjøpe noe mat. Problemet er bare at RIMI-mat er så inni granskauen kjedelig mat! Men men, frukt er nå frukt overalt. Skriver senere hva det ble av frokosten min.