Nå må jeg begynne
Idag fikk jeg meg en liten tankevekker da jeg var innom jobben. Jeg skulle prøve en arbeidsbukse og måtte opp i samme strl som en jeg regner for litt overvektig.. Da tenkte jeg at i morgen, da MÅ jeg begynne.
Litt om meg selv: Jeg er en jente på 21 år, fikk en sønn for 11 mnd siden, og har etter det stått på stedet hvil 10 kg over det jeg var da jeg ble gravid.
Har klaget over disse kiloene siden jeg fikk dem, men har ikke aktivt prøvd å gjøre noe med dem. Jeg vet at mine kilo er bare barnematen mot hva mange andre sliter med, men det gjør noe med selvtilliten når ikke noen av klærne dine passer.
For å komme meg ned i vekt skal jeg prøve å følge et slags Grethe Roede opplegg. Har gått kurs før, men nå tillater ikke økonomien min det. Velger derfor å måtte stå til "ansvar" her en gang i uken. Skal starte på mandag, og vil bruke helgen på å planlegge hva jeg kan gjøre for å gå ned i vekt. Tenke litt på ukemeny, slik at man ikke sprekker på fete middager.. Og selvfølgelig: Ikke noe godteri. Er fæl til det..
Kom gjerne med råd til meg. Er ikke så inne på disse slanke greiene.
Klem fra Efa
Litt om meg selv: Jeg er en jente på 21 år, fikk en sønn for 11 mnd siden, og har etter det stått på stedet hvil 10 kg over det jeg var da jeg ble gravid.
Har klaget over disse kiloene siden jeg fikk dem, men har ikke aktivt prøvd å gjøre noe med dem. Jeg vet at mine kilo er bare barnematen mot hva mange andre sliter med, men det gjør noe med selvtilliten når ikke noen av klærne dine passer.
For å komme meg ned i vekt skal jeg prøve å følge et slags Grethe Roede opplegg. Har gått kurs før, men nå tillater ikke økonomien min det. Velger derfor å måtte stå til "ansvar" her en gang i uken. Skal starte på mandag, og vil bruke helgen på å planlegge hva jeg kan gjøre for å gå ned i vekt. Tenke litt på ukemeny, slik at man ikke sprekker på fete middager.. Og selvfølgelig: Ikke noe godteri. Er fæl til det..
Kom gjerne med råd til meg. Er ikke så inne på disse slanke greiene.
Klem fra Efa
du har jo noen å gå tur med!
leke med!
osv... jeg vil ogsååå ha en sønnn! ;o)
hihi... nåja... får vel vente bittelitt til :o)
jeg har nok ikke noen gode råd, har slanket meg leeenge nå, og resultatene her kommet saktere enn tilmodigheten min er lang,
derfor har jeg nå hoppet fra metode til metodet også :o)
MEN vil bare ønske deg lykke til på vegen!! :o)
¤tiili¤