haisann...
Vel nå er det min tur...synes det er på tide å gjøre noe.Jeg skal gå på nutrilett i begynnelsen...så får jeg se etterhvert hva jeg gjør.Jeg går tur nesten hver dag på ca 2 km..det får holde..er ganske mye når en er såpass stor.Vel da krysser jeg fingre for meg selv og håper at motivasjonen holder når sulten blir som værst.
Lykke til!
klem Lixi
Ville bare ønske deg velkommen i gjengen!
Masse lykke til!
Klem fra Jenta*S*
Velkommen hit. Jeg håper at du får like mye glede av disse sidene og folkene her, som jeg har hatt og fortsatt har.
En rask pulverstart er sikkert greit. Jeg gjorde det selv den første uka. Det motiverer litt ekstra med en rask start.
Etterhvert finner du nok andre metoder, det er mye å velge mellom og det som hjelper best for meg er et kosthold med lite stivelse og mer protein. Andre sverger til de kjente oppleggene som f.eks. Grete Roede og den slags. Og noen er veldig flinke til å trimme.. ikke jeg. Jeg synes den 2 km turen høres helt flott ut :-)
Lykke til med starten på et nytt og slankere liv :-)
Klem fra Jojoen
Jeg skal krysse fingrene for deg jeg også, dette skal nok gå bra!
Skulle motivasjonene begynne å svikte så fort deg inn på disse sidene! For meg har det ihvertfall vært utrolig motiverende å lese om andres erfaringer, tips, nedgang osv.
Ønsker deg masse lykke til!!
Hilsen Linda