← Alle dagbøker
diarist.Alias

dundra

58 år170 cm1 innlegg 2002 0 følgere

Start150,1 kg
Sist150,1 kg
Endring+0,0 kg
BMI nå51,9
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
🐷150,1 kg

haisann...

Vel nå er det min tur...synes det er på tide å gjøre noe.Jeg skal gå på nutrilett i begynnelsen...så får jeg se etterhvert hva jeg gjør.Jeg går tur nesten hver dag på ca 2 km..det får holde..er ganske mye når en er såpass stor.Vel da krysser jeg fingre for meg selv og håper at motivasjonen holder når sulten blir som værst.
5 i heiagjengen
c.AuthorAlias bompi😊27. august 2002
Velkommen hit! Håper du får like mye ut av denne tjenesten som jeg har fått, og mange med meg. Flott at du allerede er i gang med å gå turer, man må alltid begynne i det små, og alle monner drar :)

Lykke til!
c.AuthorAlias Lixi27. august 2002
Hei! Ønsker deg lykke til! Har nettopp begynt med slanking selv. Kjempebra med gåturer, skal bli flinkere til det selv også. Krysser fingrene for deg!
klem Lixi
c.AuthorAlias Jenta*S*😃26. august 2002
Heisann!
Ville bare ønske deg velkommen i gjengen!
Masse lykke til!
Klem fra Jenta*S*
c.AuthorAlias Jojoen😃26. august 2002
Hei :-)

Velkommen hit. Jeg håper at du får like mye glede av disse sidene og folkene her, som jeg har hatt og fortsatt har.

En rask pulverstart er sikkert greit. Jeg gjorde det selv den første uka. Det motiverer litt ekstra med en rask start.
Etterhvert finner du nok andre metoder, det er mye å velge mellom og det som hjelper best for meg er et kosthold med lite stivelse og mer protein. Andre sverger til de kjente oppleggene som f.eks. Grete Roede og den slags. Og noen er veldig flinke til å trimme.. ikke jeg. Jeg synes den 2 km turen høres helt flott ut :-)

Lykke til med starten på et nytt og slankere liv :-)

Klem fra Jojoen
c.AuthorAlias Linda😄26. august 2002
Hei på deg og velkommen hit!

Jeg skal krysse fingrene for deg jeg også, dette skal nok gå bra!
Skulle motivasjonene begynne å svikte så fort deg inn på disse sidene! For meg har det ihvertfall vært utrolig motiverende å lese om andres erfaringer, tips, nedgang osv.

Ønsker deg masse lykke til!!
Hilsen Linda
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.