← Alle dagbøker
dompe
56 år163 cm5 innlegg
2002
0 følgere
Start83,2 kg
Sist80,3 kg
Endring−2,9 kg
BMI nå30,2
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka oj.
Nå begynner det å skje noe her,nå er det ikke langt igjen til jeg er under 80.
Så det skal bli spennende å gå på vekta om en uke.
ikke så bra
uff nei dette går ikke bra,syns nå at jeg har holdt på en stund og så har jeg tatt av så lite så noe gjør jeg feil,har ikke spist søtt eller for mye fett,så da er det vel at jeg spiser for mye,så nå har jeg hvert inne på nettet og printet ut alt jeg kan finne om slanking,nå må jeg få komme skikkelig i gang her,ellers så er jeg redd at jeg kommmer til å gi opp.
Jeg skal i 40år s dag i påsken så jeg håper at jeg greier å ta av ca ti kilo til da,men det er jo ikke så veldig lenge til.
Så jeg må nok forandre på noe her.
Så om en uke så skal vekte ha gådt kraftig ned.helst under 80.
Men det blir sikkert litt for tøft å greie men det skader ikke å prøve.
Hilsen dompe
Nå begynner vekta og bevege seg
Og heldigvis i riktig retning.
Jeg må jo innrømme at jeg har vært på vekta hver dag,klarer ikke å holde meg,men jeg må nok prøve å styre meg til en dag i uken.
Jeg har ikke så mye å skrive om i dag,men det går greit med meg,kjenner at humøret begynner å bli bedre og at lysten på noe er heller ikke så stor lengre.Så nå har jeg stor tro på at dette vil gå bra.
Hilsen dompe
Ikke helt igang ennda.
Jeg har ikke fått summet meg til å begynne ennda,merker at jeg har lett for å utsette det,så nå må jeg bare hoppe i det så jeg starter i morgen.
Tenkte jeg skulle følle ett råd som jeg fikk og skrive ned grunnene for at jeg vil slanke meg.
1.For helsen,kjenner at ryggen og knærne begynner å verke,begynner jo å bli godt voksen og er litt redd for anndre sykdommer som fedme kan føre med seg.
2.For utseende,har jo veldig lyst til å bli liten og lett.
Og kunne bruke normal størrelse i klær og føle meg vell i dem.
3.For å slippe å føle meg mindre verdig blant folk,slippe å føle at folk stirrer på deg og tenker sitt.Sånn at jeg også slipper å grue meg for å gå ut.Føler at folk ser rart på meg hvis jeg kjøper en sjokolade eller tar barna med på mc.donalds.
4.Har stor tro på at mannen min ikke er så veldig begeistert for de ekstra kiloene mine,(var tynn da vi møttes)det blir ikke så mye inntimkontak at det gjør noe,og han pleier å kjøpe alle aviser eller blader der det står noe om slanking til meg,er vel egentlig ganske lei av ham,men jeg hvet ikke selv hvordan jeg hadde reagert hvis han hadde forandret seg så mye for det er jo ikke bare kropp og utseende som er annderledes men også humøret.Merker jo at han ser langt etter de jentene som er tynne,det går jo ut over min selvtilitt.
5.Så da blir jo den siste grunnen,at jeg vil ha større selvtilit,komme meg mer ut bland folk.og bli i bedre humør.
Så dette er de grunnene jeg kunne komme på i farten,kommer sikkert på noe etterhvert,det er utrolig bra å ha denne sia her.
Hilsen dompe
Tenk at vekta kunne hoppe så fort opp
Uff,jeg hvet ikke hva jeg gjør her inne,men at jeg trenger en skikkelig forandring i spise og trimme vanene mine er igjallefal helt sikkert,men så er det det om jeg er klar for forandringen eller om jeg er i det hele tatt motivert til å begynne.Men jeg har nå kommet meg inn her så da kan jeg i det minste gjøre ett forsøk.Det er jo litt lurt å begynne allerede nå enn å vente til april og begynne å få panikk over at en ikke har tatt av noe til bikini sesongen begynner.
Så nå kan jeg igjallefal bruke den tiden jeg trenger,så det blir ingen hurtig kur på meg.
Jeg har alldri slanket meg før,så jeg hvet ikke hvordan jeg skal komme meg igang og hvordan jeg skal gjøre det.
Så jeg får vel bare prøve meg fram,og lese andre sine dagbøker da lærer jeg vel endel etterhvert.
Jeg har jo klart å legge på meg 6 kilo i julen,ikke hvet jeg hvordan jeg har fått til det,men håper jo at mye av det er vann.
Så mitt første mål er å bli kvitt de 6 kiloene,før jeg går videre med de neste.
- 5 kg konkurransen er nullstillt fra og med onsdag 27.02.
Oppdatering neste onsdag. Er du med?
Kamilla
Mille