← Alle dagbøker
djuligirl
49 år170 cm14 innlegg
2001
0 følgere
Start66,6 kg
Sist68,0 kg
Endring+1,4 kg
BMI nå23,5
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka starter på nytt
Nå skal jeg starte på nytt igjen (hørt den før)
Heretter skal det bare bli godterispising i helgene, drikke minst 2,5 liter vann hver dag, og ike spise etter klokka 21 påkveldene. Mosjonere tre dager i uka. Mån tro om dette vil gå bra.................
Litt ned
lenge siden sist jeg har skrevet.
FRokost: 2 knekkebrød med kaviar+1glass melk+1 glass juice.
Trening: 45 min. svømming
Mellommåltid: 1 plomme. 1 eple, 0,33l. cloa light
25. september 2001
67,2 kgPokker også
Æsj, æsj og dobbelt æsj.
Jeg som var så godt i gang, og nå opp igjen. Har trent ganske lite den siste uka og det lar seg merke.
Frokost: 1 skive med bringebær,+ 1 glass melk + 1 glass juice
Lunsj: 1 bagel med kalkun og 0,25 dl cola light. + 1 kopp kakao
Middag. Tomatsuppe med kylling
19. september 2001
66,6 kgNå er jeg der jeg startet
Ja ja. Det går iallefall riktig vei.
Spier litt usunt i blant også.
Frokost: : 2 knekkebrød med prim. 1 glass juice. 1/2 l. vatn
Mellom: 0.5 l vatn og 1 Troika (fy -fy)
Fåroppdaterelitt senere i dag.
I går trente jeg i 1 1/2 time :)
17. september 2001
66,8 kgGår nok litt opp imorgen
Hei.
Dette går da bra.
Men i dag har jeg vært på Peppes og spist pizza med noen venninner, så det spør hvordan det går med vekta i morgen
15. september 2001
67,2 kgLitt ned
Har gått ned litt iallefall.
Frokost: 1 knekkebrød + 1 glass melk
Lunsj: 1 rundstykke, 1liten kringle+ 1 glass melk
Middag: ! posjon tunfisk salat m/1 rundstykke
Drikke : 2l. vatn. 4 dl. cola light
Fy mat på lørdagskvelden: 125g non- stop og 50 g. ostepop 300g druer
har jobbet i dag, dvs. gått omtrent i 7 ,5 timer. + 120 sit ups.
Det er jo litt dumt at5 jeg har spist så mye godis, men dete rjo lørdag, og dessuten har jeg vært heime alene........
14. september 2001
67,4 kgPå an igjen!
har hatt en liten pause i slankinga mi, --og gått opp i vakt, men nå er det på`n igjen. Har vært ganske flink i dag, svømta 3000m,
Frokost, 1 banan (hadde dårlig tid)
mellommåltid: Druer
Drukket 1 liter vatn
Skal forsøke å være flink, og pgså se i de andres dagbøker, for der å få tips om hvordan andre gjør det, og se hvor flink de har vært.
ja ja
Vekta den samme til tross for at jeg trener hver dag. Det er definitivt noe feil med matinntaket. Må nok ikke spise så mye, men mindre. Synes selv at jeg også spiser sunnere, men noen ganger må jeg bare ha noe godt, og har vi sjokolade i huset da......
Men jeg gir ikke opp enda......
Går ikke opp iallefall
Litt kippt er det jo å ikke gå ned, men jeg går iallefall ikke opp.
I dag har jeg spist:
Frokost: i skive med syltetøy, 1 glass juice,1 glass skummet melk
Lunsj: ! skive med kalkunpålegg . 2 guierøtter 1 liter vann
mellommåltid: 1 eple. 6 kjeks. 0.5 l. vatn, 1 kopp te
Skal spise middag snart, og deretter skal jeg ut å jogge. Får se om det gir resultater i morgen
gir meg ikke
Har ikke akkurat vært så veldig flink med slankinga. I dag har jeg vært og trent i to timer, og i går jogga jeg i 45 min.
Igår hadde jeg bestemt meg for ikke spise så mye usunn mat, emn så hadde kjæresten min lagt ryper (selvskutt) i fløtesaus emd rø
Det går riktig vei
Hei.
Våknet til knallsol, og gikk rett på vekta som viste 67,0 så da veide jeg 0,5 kg mindre enn i går i allefall.Til frokost spiste jeg en skive med hjemmelagd jordbærsyltetøy, et glass juice og en gulerot. Til nå har jeg ikke rukket å spise mere, men det blir det helt sikkert.
Lunsj ble to skiver med hvitost og tre gulerøtter som mellommåltid. Middag ble pasta i kjøttsaus og 1 nektarin.
Har ellers drukket 1liter vann og 0.3 dl cloa light.
Blir nok spennede å se på vekta i morgen
Nei, dette går bare feil vei!!!!!
Har vært på lamghelg på vestlandet sammen med gode venner, og spist for mye desverre. Har gått på turer, men påkvelden har vi spist god mat og drukket et par glass rødvin, og nå:: opp i vekt.!!!!
Sånt blir man fed up av!!
men jeg har jo bare meg selv å takke, jeg både tygger og svelger maten selv.
Begynte på skolen i dag, og det var kjekt å møte venner igjen.
HAr begynt å drikke MYE vann, så det kan jo være vann i kroppem (velger å tro det selv iallefall) Synes selv at 2,5 liter vann er mye på en dag, eller hva mener dere andre??
Men jeg gir meg ikke, kiloene skal av, sakte ,men sikkert.
Ønsker dere alle ei trivelig uke, og håper motivasjonen er på topp..
djuligirl
enda ikke ordentlig i gang
Våknet til knallsol på østlandet og dro på cafe´´med venniner. Drakk en kopp kakao. Deretter dro jeg for å trene i 2 timer, og det var skikkelig bra. Var på helsestudio og svettet som en gal.
Vekta viste det samme som i går, men mister ikke motet for det. Mine kilo skal gå av sakte, men sikkert. Og det skal være gøy, ikke noe sulting på meg. Skal spise litt mindre, sunnere og bevege meg mere.
Skal ha noen venner på besøk i kveld. Blir nok ikke potetgull og ostepop nei, men hakkede grønnsaker og dip.
Starten på et lettere liv
I dag har jeg syklet fem timer i marka, derav plukket bær, og hatt en lunsj ute i det fri. Har spist 75g sjokolade, fy, fy, og drukket et glass rødvin. Ellers spist vanlig mat.
ikke tenk så mye over at du har gått opp litt i vekt. det kan jo hende at det bare er pga væske balansen. synes du spiser akkurat passe og sunt. hvis du fortsetter slik når du nok målet ditt ganske snart. hva er målet ditt forresten? skal du gå ned mye? iallefall ønsker jeg deg lykke til-.
klem emilie!