← Alle dagbøker
diarist.Alias

djuligirl

49 år170 cm14 innlegg 2001 0 følgere

Start66,6 kg
Sist68,0 kg
Endring+1,4 kg
BMI nå23,5
📓 10+ innlegg
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
13. august 200129. oktober 2001
68,0 kg

starter på nytt

Nå skal jeg starte på nytt igjen (hørt den før)
Heretter skal det bare bli godterispising i helgene, drikke minst 2,5 liter vann hver dag, og ike spise etter klokka 21 påkveldene. Mosjonere tre dager i uka. Mån tro om dette vil gå bra.................
66,8 kg

Litt ned

lenge siden sist jeg har skrevet.
FRokost: 2 knekkebrød med kaviar+1glass melk+1 glass juice.
Trening: 45 min. svømming
Mellommåltid: 1 plomme. 1 eple, 0,33l. cloa light
67,2 kg

Pokker også

Æsj, æsj og dobbelt æsj.
Jeg som var så godt i gang, og nå opp igjen. Har trent ganske lite den siste uka og det lar seg merke.
Frokost: 1 skive med bringebær,+ 1 glass melk + 1 glass juice
Lunsj: 1 bagel med kalkun og 0,25 dl cola light. + 1 kopp kakao
Middag. Tomatsuppe med kylling

1 i heiagjengen
c.AuthorAlias emilie25. september 2001
heisann..
ikke tenk så mye over at du har gått opp litt i vekt. det kan jo hende at det bare er pga væske balansen. synes du spiser akkurat passe og sunt. hvis du fortsetter slik når du nok målet ditt ganske snart. hva er målet ditt forresten? skal du gå ned mye? iallefall ønsker jeg deg lykke til-.
klem emilie!
66,6 kg

Nå er jeg der jeg startet

Ja ja. Det går iallefall riktig vei.
Spier litt usunt i blant også.
Frokost: : 2 knekkebrød med prim. 1 glass juice. 1/2 l. vatn
Mellom: 0.5 l vatn og 1 Troika (fy -fy)
Fåroppdaterelitt senere i dag.
I går trente jeg i 1 1/2 time :)
66,8 kg

Går nok litt opp imorgen

Hei.
Dette går da bra.
Men i dag har jeg vært på Peppes og spist pizza med noen venninner, så det spør hvordan det går med vekta i morgen
67,2 kg

Litt ned

Har gått ned litt iallefall.
Frokost: 1 knekkebrød + 1 glass melk
Lunsj: 1 rundstykke, 1liten kringle+ 1 glass melk
Middag: ! posjon tunfisk salat m/1 rundstykke
Drikke : 2l. vatn. 4 dl. cola light
Fy mat på lørdagskvelden: 125g non- stop og 50 g. ostepop 300g druer


har jobbet i dag, dvs. gått omtrent i 7 ,5 timer. + 120 sit ups.
Det er jo litt dumt at5 jeg har spist så mye godis, men dete rjo lørdag, og dessuten har jeg vært heime alene........
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias amelia16. september 2001
Hei!

Har sett litt paa dagboka din, og den ser jo bra ut! Tror jeg ogsaa skal legge til litt gulrotter i mitt daglige kosthold. De er jo fulle av fiber! Dvs- laaangavrig metthets folelse.
Lurer bare paa om du teller kalorier(og gram), er du paa Grethe Roede eller liknende?

Du faa ha lykke til videre!

Hilsen amelia
c.AuthorAlias emilie16. september 2001
heisann!!
noe godt må man jo unne seg på en lørdagskveld da..synes du var flink jeg, og druer er jo sunt iallefall.. ettersom du hadde jobbet så mye hele dagen, så tviler jeg at det kommer til å gi noe stort utslag på vekta de. det er jo viktig at man får lov til å unne seg noe godt en gang iblandt også..
lykke til videre. KLem Emilie:)
67,4 kg

På an igjen!

har hatt en liten pause i slankinga mi, --og gått opp i vakt, men nå er det på`n igjen. Har vært ganske flink i dag, svømta 3000m,
Frokost, 1 banan (hadde dårlig tid)
mellommåltid: Druer
Drukket 1 liter vatn

Skal forsøke å være flink, og pgså se i de andres dagbøker, for der å få tips om hvordan andre gjør det, og se hvor flink de har vært.

67,2 kg

ja ja

Vekta den samme til tross for at jeg trener hver dag. Det er definitivt noe feil med matinntaket. Må nok ikke spise så mye, men mindre. Synes selv at jeg også spiser sunnere, men noen ganger må jeg bare ha noe godt, og har vi sjokolade i huset da......
Men jeg gir ikke opp enda......
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Emma1. september 2001
Jeg har lest dagboka di, og jeg synes du er veldig sprek. Trene i 2 timer og jogging. Det er ikke verst. Ser at vi ligger omentrent på den samme vekta, så jeg skal følge med deg. Det er bare å stå på.
Hilsen Emma
c.AuthorAlias Minelli31. august 2001
Hei og hå, og takk for hyggelige ord i dagboka mi! Hyggelig å chatte med deg i går også!

Faktisk tror jeg og håper jeg at livet mitt kommer til å bli annerledes når jeg er ferdig med å slanke meg. Har nemlig ikke lyst til å være single resten av livet, men orker ikke å innlede et forhold til noen før jeg trives litt bedre med meg selv. Kjenner til det at kiloene kommer snikende på når man blir kjæreste, ja. Det var nettopp det som skjedde meg, og det er de kiloene jeg nå sliter med! Det er jo greit nå å være litt ego og bruke mye tid på trening, men stakkars den som faller for meg da, om jeg skal jobbe og trene like mye...blir ikke mye til samliv det gitt!

Ha en super-duper helg!

Klem, Minelli
67,2 kg

Går ikke opp iallefall

Litt kippt er det jo å ikke gå ned, men jeg går iallefall ikke opp.
I dag har jeg spist:
Frokost: i skive med syltetøy, 1 glass juice,1 glass skummet melk
Lunsj: ! skive med kalkunpålegg . 2 guierøtter 1 liter vann
mellommåltid: 1 eple. 6 kjeks. 0.5 l. vatn, 1 kopp te

Skal spise middag snart, og deretter skal jeg ut å jogge. Får se om det gir resultater i morgen
67,2 kg

gir meg ikke

Har ikke akkurat vært så veldig flink med slankinga. I dag har jeg vært og trent i to timer, og i går jogga jeg i 45 min.
Igår hadde jeg bestemt meg for ikke spise så mye usunn mat, emn så hadde kjæresten min lagt ryper (selvskutt) i fløtesaus emd rø
67,0 kg

Det går riktig vei

Hei.
Våknet til knallsol, og gikk rett på vekta som viste 67,0 så da veide jeg 0,5 kg mindre enn i går i allefall.Til frokost spiste jeg en skive med hjemmelagd jordbærsyltetøy, et glass juice og en gulerot. Til nå har jeg ikke rukket å spise mere, men det blir det helt sikkert.
Lunsj ble to skiver med hvitost og tre gulerøtter som mellommåltid. Middag ble pasta i kjøttsaus og 1 nektarin.
Har ellers drukket 1liter vann og 0.3 dl cloa light.

Blir nok spennede å se på vekta i morgen
67,5 kg

Nei, dette går bare feil vei!!!!!

Har vært på lamghelg på vestlandet sammen med gode venner, og spist for mye desverre. Har gått på turer, men påkvelden har vi spist god mat og drukket et par glass rødvin, og nå:: opp i vekt.!!!!
Sånt blir man fed up av!!
men jeg har jo bare meg selv å takke, jeg både tygger og svelger maten selv.

Begynte på skolen i dag, og det var kjekt å møte venner igjen.
HAr begynt å drikke MYE vann, så det kan jo være vann i kroppem (velger å tro det selv iallefall) Synes selv at 2,5 liter vann er mye på en dag, eller hva mener dere andre??

Men jeg gir meg ikke, kiloene skal av, sakte ,men sikkert.

Ønsker dere alle ei trivelig uke, og håper motivasjonen er på topp..

djuligirl
66,6 kg

enda ikke ordentlig i gang

Våknet til knallsol på østlandet og dro på cafe´´med venniner. Drakk en kopp kakao. Deretter dro jeg for å trene i 2 timer, og det var skikkelig bra. Var på helsestudio og svettet som en gal.

Vekta viste det samme som i går, men mister ikke motet for det. Mine kilo skal gå av sakte, men sikkert. Og det skal være gøy, ikke noe sulting på meg. Skal spise litt mindre, sunnere og bevege meg mere.

Skal ha noen venner på besøk i kveld. Blir nok ikke potetgull og ostepop nei, men hakkede grønnsaker og dip.
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias victoria16. august 2001
--------------------------------------------------------------------
INVITASJON til slankedagbok-treff i Trondheim!
Hadde det ikke vært morsomt å treffe de andre som skriver slanke-dagbok? Vi planlegger å ha et slanketreff i Oktober i Trondheim. Disse datoene er de aktuelle: 6/10, 13/10 og 20/10. Hvis du er interessert så gi tilbakemelding til Nicky eller meg så fort som mulig. Hvis vi skal bestille bord et sted er det greit å vite antallet ganske tidlig. Skriv også hvilke av datoene som passer deg best. De som kommer "langveis" fra (jeg drar fra Oslo) blir kanskje noen dager så kan vi også møtes og utforske byen, shoppe..osv.. Sleng deg med!!! Jo fler jo bedre!! :-)

Klem fra Victoria & Nicky
p.s. Denne meldingen er lagt inn i dagbøkene som har vært oppdatert 15. eller 16. august. Finner du ikke en slik melding i din egen dagbok, er du selvsagt invitert likevel!
--------------------------------------------------------------------
c.AuthorAlias pernille14. august 2001
HEI!!
helt enig med deg...
Slanking skal være gøy. Jeg er ikke helt den typen som liker og sulte meg så jeg satser helst på sunt kosthold og mosjon.
Skal jo selvfølgelig prøve å holde meg unna alt som heter godterier, men det blir jo vanskelig i lengden. Vi har jo ca samme bmi, så det hadde vært flott å ha noen å slanke seg sammen med.
-pernille-
c.AuthorAlias Becky14. august 2001
Det lyder veldig fornuftig!
jeg skal også prøve å holde meg unna digg og spise sunt og i litt mindre mengder..og trene mer. DEt er min måte å få det til på!
Du klarer deg fin..høres lurt ut med grønnsaker og dip ja!:) Istedet for potetgull og slikt...er lett for å hive innpå av det når en har besøk. Men tror det er litt lurt å unne seg litt innimellom-så en ikke blir så lei!
Lykke til-dette går nok flott!
Klem fra becky
66,6 kg

Starten på et lettere liv

I dag har jeg syklet fem timer i marka, derav plukket bær, og hatt en lunsj ute i det fri. Har spist 75g sjokolade, fy, fy, og drukket et glass rødvin. Ellers spist vanlig mat.
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.