Det går nedover!
Tror at vekta begynner å bevege seg nå!
Litt over 1 kg. igjen til første delmål.Håper jeg klarer det til jul,men må være forsiktig med maten i julen......
Litt over 1 kg. igjen til første delmål.Håper jeg klarer det til jul,men må være forsiktig med maten i julen......
Ser at du er godt igang med slankinga og har vært kjempeflink som har tatt av deg 10 kilo allerede! SUPERT! Stå på videre! Bruk dagboka flittig, skriv her ofte, og les også andres dagbøker. Her kan du hente tips, ideer, motivasjon, og inspirasjon til å fortsette slankinga.
Tror det vil gå bra for deg. Jeg heier på deg videre!
Mange klemmer fra Beate