hjelp!
Nå trenger jeg hjelp. Må klare å slanke meg. Er "bare" lett overvektig, men har lagt på med så mye så fort. Sesielt i ferien.. hva skal jeg gjøre? Har lagt til meg vaner jeg ikke klarer å legge av meg. Spiser alt for mye.
Dette virker som et bra opplegg.. kan det være nyttig for meg??
Må i alle fall prøve!
Dette virker som et bra opplegg.. kan det være nyttig for meg??
Må i alle fall prøve!
Mitt beste råd: legg om kostholdet ditt sakte men sikkert. Ikke lur deg selv til at NÅ skal du slutte med å spise masse og kutte ut all snop. Du lurer deg selv og ender med å gå på en sprekk før du aner det. Om det så tar frem til jul å legge om kostholdet, så er det verdt det! For det er en god investering for resten av livet ditt :o)
Klem fra Keyz