← Alle dagbøker
diarist.Alias

diddlina

43 år176 cm1 innlegg 2002 0 følgere

Start79,0 kg
Sist79,0 kg
Endring+0,0 kg
BMI nå25,5
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
☹️79,0 kg

hjelp!

Nå trenger jeg hjelp. Må klare å slanke meg. Er "bare" lett overvektig, men har lagt på med så mye så fort. Sesielt i ferien.. hva skal jeg gjøre? Har lagt til meg vaner jeg ikke klarer å legge av meg. Spiser alt for mye.
Dette virker som et bra opplegg.. kan det være nyttig for meg??

Må i alle fall prøve!
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Keyz26. august 2002
Hei og velkommen :o)
Mitt beste råd: legg om kostholdet ditt sakte men sikkert. Ikke lur deg selv til at NÅ skal du slutte med å spise masse og kutte ut all snop. Du lurer deg selv og ender med å gå på en sprekk før du aner det. Om det så tar frem til jul å legge om kostholdet, så er det verdt det! For det er en god investering for resten av livet ditt :o)

Klem fra Keyz
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.