← Alle dagbøker
diarist.Alias

deprinette

43 år170 cm83 innlegg 2001–2002 0 følgere

Start73,0 kg
Sist73,0 kg
Endring+0,0 kg
BMI nå25,3
📓 50+ innlegg🔥 7 dager på rad
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
7. oktober 200128. august 2002
😉73,0 kg

har ikke noe tittel jeg...:)

Hei igjen!!
Ja, jeg har fortsatt ikke veid meg..mandag var dagen jeg veide meg..håper at jeg kan se en liten endring på fredag når jeg veier meg da...det ville vært fint!!!
Har spist normalt de dagene her...kanskje litt mye middag og slikt..men det er sånn jeg må trappe ned litt og litt på..det gjorde jeg forrige gang og da funka det bra..for nå i sommer har jeg vært vant til å spise mye,og da blir jeg fort veldig sulten nå..og hvis jeg er veldig sulten,så hiver jeg innpå med det første og beste,og det er ikke helt bra...derfor prøver jeg å trappe ned litt og litt.syns det går ganske bra faktisk..:)
Så nå er det bare for resultatene å komme da vet dere..:)
japp japp...
en kjapp hilsen fra meg..
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias LilleMeg😄29. august 2002
jaja :) 72,5cm er mye... i dag gikk jeg med bukser jeg ikke har brukt siden 1.klasse på vgs! :) morro!!!!!!! har tydeligvis forandra fasong også, er nemlig fortsatt mange bukser som ikke passer, men det er mer fordi hoftene mine er litt for brede... ikke så rart kanskje ?
mål er vel rundt 65... :) opprinnelig mål var 68 og det er nådd, men har litt lyst på ca 65... evt 68 med en strammere kropp! :) får se...
lykke til med nedtrapping og godtelov... greit at det er frem til 1.11 :)
nattaklem fra LilleMeg (MÅ sove nå!!!!)
73,0 kg

jaja..i gang i hvert fall...

Hei hei!!
Ja da var jeg i gang da..faktisk så syns jeg det har gått ganske bra til å være starten..nå er det bare resultatene som mangler…:)
Men en liten nedtur var det da jeg så på vekta i går da…73..er jo startvekta mi det..huff og huff..har merka at jeg har lagt på meg også…
Men de skal av nå..en gang for alle!!!:)
Er jo ikke så rart heller da,slik som jeg har spist i sommer,
Pluss nesten ikke noe trening..men nå er det fult kjør..håper ikke kiloene har satt seg fast,for jeg skal rive dem bort enten om de vil eller ei..:)
Til lille meg: jeg syns godteloven har gått bra hittil jeg…:) vi får rose oss selv framover,også får vi finne en belønning til oss selv..syns godt vi kan ha til 1.november jeg hvis det går greit for deg??Men jeg kommer til å ta utskeielsen på lørdag,for da skal jeg ha bursdagsparty..oki??
Jaja..vi snakkes..må gjøre lekser nå..kommer rett fra trening nå…
Klem fra Anette
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias LilleMeg😉28. august 2002
oioi... et lite steg tilbake med vekta, men det klarer du vet du :) min hadde hoppa ned litt her i dag, men nå er det lenge siden sist jeg gikk på vekta... håper nesten at den kan forbli der den er nå, og at jeg heller får litt muskler... merker at det er noe som trenger trening etter timen jeg var på på mandag! spinning i dag, for første gang :P spennende!
er bare å feire på lørdag hvis du skal ha bursdagsparty må du skjønne... :) tenkte jeg skulle feire i sølvbryllupet til foreldrene mine, må nesten ha litt kake med tilbehør da...

belønning ? tja... å komme inn i mindre klær? hehe... :P sitter her og vurderer om jeg skal sendte skjørtet i retur og få en størrelse større eller ikke.... tror nemlig ikke hoftene mine blir så fryktelig mye mindre med det første!

nei, må vel stikke en tur på skolen her....
*klem* fra LilleMeg
70,0 kg

HEi,HEi!!

Heisann!!
Nå har jeg endelig kommet meg tilbake for godt!! og nå skal jeg prøve å holde meg her inne igjen..
Den straffen jeg ga meg selv i våres om å ikke skrive her inne før jeg hadde nådd 67, det funka dårlig...Denne dagoka må til for å klare måla mine..og denne gangen skal det KLARES!!
Hvis jeg ikke klarer det denne høsten,så tror jeg aldri jeg kommer til å klare det!!!

Jeg har satt meg et mål nå, det er 57kg innen første desember..og DET skal jeg klare!!Jeg er ikke helt sikker på vekta nå,for jeg har ikke veid meg på en stund,men er nok litt redd for at den har gått opp litt,etter en uke i syden hvor det ble mye god mat...men samme hva vekta er...57 skal nås!! Det er jo en del kilo,men i fjor gikk jeg ned syv kilo fra november til desember,så hvorfor ikke... jeg skal lese noen av de gamle innleggene mine også,for det er inspirende..når jeg kom inn i det i fjor,så syns jeg jo faktisk det var morsomt..og det vil jeg i år også..:)
Men jeg trenger hjelp fra dere hvis jeg skal klare det!! Litt tilbake meldinger på det jeg gjør..og det vet jeg at jeg får,for det er så mange flotte mennesker her inne...

I år skal jeg trene MYE...jeg skal trene med laget mitt på treningsstudio på tirsdager, og på torsdag og lørdag skal jeg trene volleyball,pluss noen fredager..Søndag skal jeg spille kamper,el trene på treningsstudio..
Så var det mandag og onsdag igjen,og jeg tenkte at hvis jeg har overskudd igjen,så skal jeg ta fram trimsykkelen..det skulle gjøre susen..
Men får jo håpe overskuddet rekker da,for jeg skal nemlig starte som trener for et guttelag på 13år, som jeg skal trene tirsdager og fredager...og i tillegg blir det MYE skole på meg i år...men jeg satser på at det kommer til å gå bra...:)

er så klar for å gå ned de kiloene...herregud, det hadde vært så deilig..da hadde liksom livet blitt fullkomment..Ja,faktisk,!! mange sier at det løser ikke alle problemer, og det gjør det ikke heller, men det løser mitt største problem som faktisk er vekta...
Jeg har det egentlig veldig fint ellers nå..kan ikke få det bedre..
Har venner som støtter meg rundt meg,og jeg er forelska..(som egentlig er litt komplisert..:) ) men, det er fin-fint uansett..
Men slik som jeg gjorde i fjor,så har jeg heller ikke i år tenkt å fortelle noen om at jeg slanker meg..det får vente til de ser det!!
Japp,japp..det var det!
I dag skal jeg rydde på rommet mitt.og hvis jeg får tid,så skal jeg prøve å få tørka litt støv av sykkelen og tatt meg en times tur på den..(innesykkelen altså..)
Ellers skal jeg begynne å skrive opp kalorier igjen også...det hjelper utrolig det også...
Også skal jeg prøve å gi litt ros til dere andre slankere her inne også...
Dessuten så syns jeg dette stedet har blitt veldig bra nå...:)
jaja..vi snakkes!!
Stor klem fra Anette
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias LilleMeg😉26. august 2002
Hmmm... regler ? hehe... lov med saftis, tyggis, pastiller... en utskeielse hver ? frem til hmmmm... 01.10 eller 01.11 ??? kan ikke ha lengre enn til 01.11 ihvertfall, må ha litt ordentlig bursdagsfeiring :P
c.AuthorAlias LilleMeg😉25. august 2002
Da er jeg med vet du ;) godtelov fra mandag eller ? eneste problemet er at è skal i selskap 14.09 hehe... men finner vel utav det også... frem til når skal det gjelde ?

har akkurat kommet meg igang med ORDENTLIG trening, noe som er 2 år siden sist jeg drev med! det er positivt! så får vi se om det også har positiv innvirkning på vekta!

går fortsatt på NTNU og i år er det vel hardere enn før... dvs, mye nytt pga vi driver med innføring av delvis web-basert læring og jeg har selvfølgelig to fag der vi er prøvekaniner! stress!!!!!!!!!!!!!!! menmen :)

og du driver med i år?

*klem* og ~~~~~~~~~~~~~~~~~ slankevibber med på veien
hilsen LilleMeg
c.AuthorAlias prestige😄25. august 2002
Jippi, kjempe kjekt at du er tilbake igjen :) Jeg har også mål om 57 kg innen desmber. Vi får bare bite tennene i sammen og motstå fristelsen!!! Lykke til :)
c.AuthorAlias LilleMeg😉24. august 2002
Heisann :) velkommen tilbake... lurte litt hvor på hvor du hadde gjort av deg...
hmmm... godtelov ? tja... kanskje... hvis saftis (pinneis) ikke regnes som godt... må ha det i denne varmen, men så snart det blir kjøligere blir det nok ikke det heller... :)
skal prøve å skrive her innen og trene annenhver dag framover sjøl, men vet ikke hvordan det blir, skole vet du!!!!! :)

*klem* LilleMeg
❤️70,0 kg

noen som husker meg??

Hei alle sammen!
Nå er jeg endelig tilbake..
Jeg sa jeg skulle bli borte til jeg klarte å nå 67,men det klarte jeg aldri,så jeg ga opp,og har hatt skikkelig sommerferie...
men,men..vekta har joja opp og ned,og jeg har ikke sjekka den så ofte..
er egentlig mye mer fornøyd med meg selv nå enn det jeg var da jeg startet slankinga..
men jeg har alikevel bestemt meg for at de kiloene som gjør at jeg ikke er tynn skal bort,så jeg får en ok kropp...
Har fått mange kommentarer på at jeg er pen,så hvis det er sant,kan jeg jo gjøre noen forandringer for å få en fin kropp også...
fylte atten igår forresten,så jeg fant ut at dette er dagen å starte på nytt..faktisk så tror jeg vekta ligger på mellom 69-70 nå..har ikke veid meg i dag...
En annen ting som er veldig rart er at jeg har røyka en stund nå..og jeg har gleda meg vilt til å bli atten så jeg kan kjøpe meg røyk..men nå,som jeg har blitt atten så har jeg faktisk ikke lyst på røyk lenger..skjønner ikke hva som har skjedd...
Men jeg føler at jeg har lyst til å komme i skikkelig god form,pluss spise sunt..og da er jo ikke røyking så smart...
så får se hvordan det går..men det blir i hvert fall godt å komme igang igjen..
Håper fortsatt det finnes noen her inne som kan støtte meg litt!?!! skal prøve å komme meg ned til 57 kg..det er liksom målet...det skal jeg klare med kosthold og trening..
Til høsten blir det masse trening på meg også,så jeg håper inderlig jeg kan klare det nå..
jeg klarte jo syv kilo ned før jul,og det er jeg fornøyd med..klarer jeg syv kilo ned til nå også,så er jeg fornøyd med det også..men 57 er altså hovedmålet..
Og candy!?! hvor har det blitt av deg??og A_D????
håper det er noen som kan støtte meg her..for jeg vet jeg ikke klarer det alene....:)
skal prøve å støtte dere også..:)
klemmer fra Anette
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Prestige😄25. juli 2002
Hei Anette :)
Jeg husker deg, dette blir bare bedre og bedre. Har oppdaga at både du og Jeanett skal starte igjen (samtidig meg)..Vil skal klare dette!
Gratulere med vel overstått :) Jeg ble selc 18 år den 12 juni, og jeg syns heller det ikke var noe stas. Liksom...JEG VIL VÆRE LITEN!!! Ingeting er kjekt lengre, spenningen er vekke..*sukk*
Lykke til :)
c.AuthorAlias Alijana😃25. juli 2002
Hei!
Jeg skal også trene mye til høsten, men har funnet ut at jeg skal begynne nå med å være mer aktiv.
Synes det er bra at du tenker over røyking...Har venner som røyker, og det er ikke noe gøy. Jeg vil ikke at de skal få kreft eller dø! Selv om det nok er lenge til det eventuelt skjer...
Ned 7 kilo før jul? Det tror jeg nok skal gå bra. Viljestyrke er cluet...Og støtte kommer du nok til å få! Jeg skal kikke innom når jeg har anledning. Det er ikke alltid jeg får skrevet så mye...
Ønsker deg lykke til i alle fall!
klem Alijana
😐68,0 kg

lenge siden sist...

Hei!
bare en kort kommentar for å si at jeg fortsatt eksisterer..
men jeg har bestemt meg for en ting,og det gjelder fra i dag..det er en straff for meg selv siden at jeg har vært så dårlig i slankeveien.jeg skal ikke skrive her inne før jeg ser 67 på vekta...det kan bli tøft,for jeg er helt avhengig av denne siden..men jeg gjør det i et håp om å nå 67 raskere..
sorry alle dere som jeg ikke får skrevet til,men jeg krysser fingrene for at det ikke blir lenge til jeg skriver til dere igjen..
lykke til alle sammen!!
stor klem Anette
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Candy23. mai 2002
neineinei ikke straff deg selv med aa ikke vaere aktiv her inne, det er jo lettere aa gaa ned naar man har noen aa snakke med!! kom tilbake :) jeg trenger deg her inne!!!!!!

du ser snart 67, foer du aner!

*kom-tilbake-klem*
c.AuthorAlias MTE😊21. mai 2002
Heisann Annette!

Du når nok målet ditt snart og
da er du vel sterkt tilbake.
Som deg er jeg blitt ganske
avhengi av disse sidene. Er
ikke så lenge i mellom hver
gang jeg inne.

Lykke til. Håper å høre fra deg
snart da! Ha en fortsatt fin sommer
dag!

Klem!
😃68,0 kg

liker tilværelsen....

Heisann alle medslankere!
jada, vekta er der fortsatt..men jeg syns slankingen går ganske bra om dagen faktisk.. jeg føler virkelig at jeg er på vei nå..og jeg tror helt seriøst at om jeg ikke klarer å se 67 en av dagene nå,så kommer det aldri til å skje..
jeg har ikke skrevet her inne på noen dager,men jeg har hatt så mye å gjøre..foreksempel i går,så var jeg på skolen, rett hjem å skiftet, så dro jeg på jobb på gården hos onkelen min,så rett hjem å skiftet ,så rett på trening,og var hjemme elleve i går kveld..så var jeg på jobb halv ni i dag,og så har jeg klipt plen for naboen som tar TRE timer...er faktisk ganske slækk nå..
I morra skal jeg bare nyte sola hvis det blir like fint vær..
men selvfølgelig er det meldt regn i morra..
Sorry at jeg ikke har fått skrevet kommentarer...jeg har hatt dårlig tid,og så er det noen ganger litt vanskelig,da mamma ikke skal vite at jeg slanker meg,og vi faktisk lever i samme hus...:)
jaaja...må gå nå..
Ha en fin helg!
Hilsen Anette,som håper på resultater SNART!!!!!!!!!
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Candy😌13. mai 2002
ser ut som du har det travelt om dagen, misunner deg viljestyrken! Burdte ha jobba litt selv, men jeg "skal bare ditt og datt" foerst....menmen :)

gaar kjempebra med deg da!! Du har ikke oppdatert dagboken din i dag ser jeg, men du husker hva maalet i dag var?? jeg 68, du 67!! Haaper du naadde det!! det tror jeg du gjorde :)
selv gjorde jeg det saann halveis, vekta vipper mellom 68,5 og 68. bedre enn 69 iallefall!

men hvorfor vil du ikke at moren din skal vite du slanker deg? er det fordi hun ikke vil det, at "du maa vente til du er ferdig utvokst og bla bla??" isaafall kjenner jeg igjen den, moren min sier bare "dropp cola og sjokolade, saa skal du se du gaar ned..." as if, det er nok av andre fristelser jeg maa staa over :)

lykke til da, saa snakkes vi :)

du er ogsaa en kjempegod slankevenn!!!! av og til hvis du ikke har oppdatert, gidder ikke jeg gjoere det heller :)

klem fra Candy
c.AuthorAlias Prestige😊12. mai 2002
wow...klippa pelene i 3 timer ? Du brude fått nok trening får hele uken. Ikke gi opp, bare vent noen dager så er du på 67 tallet..Lykke til :)
☹️68,0 kg

Hvor ble det av innlegget mitt igår??

Hmm..jeg la nemlig inn et innlegg her igår kveld før jeg skulle se judging amy..men i dag så var det ikke her..det er det rareste jeg har sett...var jeg sååå trøtt igår da? er så sikker på at det sto at innlegget var lagt til jeg..jaja..
Det var ikke særlig positivt det jeg skrev her i går uansett...nemlig så visste vetka på mandag ikke 67, derimot over 68..da trodde jeg jeg skulle få sjokk...jeg har jo vært sååå flink..hvorfor vil ikke vekta rikke seg? Hva har den i mot meg osv,osv tenkte jg da...
Og, jeg har gått å grublet på det en stund...
Men så faktisk,nå tror jeg kanskje jeg har fått litt av svaret..det har jeg faktisk ikke tenkt på engang...
I dag har jeg sittet en lang stund på toalettet med løsmage..*æsj*...og da kom jeg til å tenke på at det kanskje har noe med å gjøre at jeg ikke har fått vært ordentlig på do de siste dagene,og når jeg begynte å tenke etter så tror jeg faktisk det er sant...så kanskje det er en grunn til at vekta har satt seg som den har gjort,og ikke ble til 67 på mandag?
Planene mine for sommeren begynner å skrante litt i kantene ser jeg..men jeg skal IKKe gi meg..kan jo ikke det..for klarer jeg ikke alle kiloene til mitt mål,så skal jeg da pokker meg klare dem over ferien...jeg gir meg ikke før det er i boks!!!
I dag har det ikke blitt noe trening,for jeg sovna på sofan når jeg kom hjem...har nemlig klart å bli syk igjen...så jeg er litt slækk..men jeg trena i går,da sykla jeg og trena volleyball..
I morra skal jeg kanskje spille volleyball på sandvolleyballbanen,og på fredag er det volleytrening pluss at jeg skal jobbe..i dag får treninga være at jeg skal rydde på rommet...og det trengs,så kanskje forbrenner jeg en del der også....:)
I morgen er det fri da...deilig!!!
Skal bli herlig med en fridag...
jaja..hvor blir det av A-D og Candy???ikke svikt meg da mennesker.....savner dere med engang dere blir borte....
jaja..har ikke så mye mer å skrive her..skulle bare ønske vekta gikk min vei snart..ellers nyter jeg varmen som er om dagen,men kroppen gjør sitt for å ødelegge den gode stemningen, slik som før...det var jo liksom det jeg ville gjøre noe med da!!!
klem Anette
5 i heiagjengen
c.AuthorAlias ¤tiili¤😉11. mai 2002
hei du!

jeg fikk anbefalt en forbrenningste av "tulipanen", den funker som smurt! :o)
du får kjøpt den i typisk utenlandske butikker: "Botany form"
til å begynne med hadde jeg diare da jeg brukte den, men nå
har det stabilisert seg, og ting virker rett og slett som de
skal :o) overaskende nok :o) viss du ikke har tilgang på den
slags butikker, så selger de noe på helsekosten som
heter "forbrenningste" denne har jeg ikke prøvd :o) da slipper
en i hvertfal sånne uønskede\ufrivillige oppganger! :o)

hold ut!

*klem*
c.AuthorAlias Candy😊9. mai 2002
hei!!!

Kjipt aa vaere syk, men se det posetive i det (det gjoer du jo allerede) at dette kanskje var grunnen til at vekta stod saa stille. Er lett aa bli syk naa, selv tror jeg litt for godt om vaeret og hopper rundt i singlet 24 timer i doegnet, men sommeren er jo ikke helt kommet enda, saa jeg gaar rundt og snufser litt.

Ser du ikke skriver hva du spiser lenger, kanskje det hadde hjulpet litt? er lettere naar man faar det sort paa hvitt hva man putter i seg mener jeg. er daarlig til det selv, men skal begynne naa (snart:) Du som trener saa masse trenger jo en del for at kroppen i det hele tatt skal ville gi fra seg fett.

Men ihvertfall Selv SKAL jeg klare 68 til mandagen, og du SKAL klare 67 :) avtale?????

kanskje klarer du 67 enda foer, men det er jo isaafall bare enda bedre!!

Har forresten funnet ut at russeslipp er beste slankemetode som finnes! Maa jo loepe fra russen hele tiden, for ikke aa bli dynket, jeg fikk 3-4 runder rundt skolen i dag.....men, neste aar er det JEG som skal springe rundt med vanngevaer og plage drittungene ;)


haaper du blir frisk snart da! saa snakkes vi :)

*stor-bli-frisk-klem*
c.AuthorAlias A-D😄9. mai 2002
Hei Anette!

Jeg er som sagt mitt i russefeiringen og dette betyr masse festing og drikking, jeg har vært ute hver kveld siden fredag i forrige uke og det ser ut til at vi skal ut hele resten av denne uken. Dette er grunnen til at jeg ikke har vært her inne på en stund, slankingen er lagt litt til side. Det er ikke så lett å slanke seg når man er russ skal jeg si deg, men gøy er det. Forrige helg var jeg på et kjempestort russearrangemet i Stavanger sammen med russ fra hele norge. Det var utrolig gøy! Russefeiringen er slutt 17.mai, altså torsdag i neste uke, jeg satser på å komme sterk tilbake med slankingen da.

Klarte forresten oppkjøringen til sertifikat i går, vet ikke om dette vil slå så positivt ut på slankingen akkurat, før pleide jeg å sykle hit og dit, nå blir det vel til at jeg tar bilen... Så over til Sofie-saken. Når jeg først fant dette stedet rgistrere jeg meg under navnet Sofie (mitt mellomnavn). så oppdaget jeg at alderen som var oppført var feil i forhold til det jeg egentlig er. Det sto 20år og jeg er bare 18, på dette tidspunktet visste jeg ikke hvordan jeg kunne endre det så jeg laget bare en ny bruker (A-D)istedet.

Jeg syns ikke du skal ta det så tungt det der med at vekten ikke flytter seg. Du trener jo så mye at fettprosenten går ned uansett. Muskler veier dessuten mer enn fett. Jeg må si jeg er imponert over selvdisiplinen din, du er utrolig flink og målbevist.

Hadde forresten en ubehagelig opplevelse i går. Jeg var på russe-fest hos en jente på skolen. Utpå kvelden måtte jeg gå for å tisse i skogen. (Festen var ute, nede ved sjøen.) Mens jeg satt der inne i buskene hørte jeg noen jenter fra skolen som satt litt bortenfor og snakket sammen.(de så ikke meg) Jeg kjenner de egentlig ikke så godt, men de er i "gjengen" min. Så sa hun ene følgende: "Hun der Ida fra b-klassen er egentlig utrolig pen. Man legger liksom ikke så godt merke til det, men hun er faktisk en av de peneste jeg vet. Hadde hun bare slanket seg litt så hadde hun vært nærmest perfekt." Jeg fikk helt sjokk. Har litt blandete følelser, først ble jeg skikkelig lei meg, deretter sint. Men i dag vet jeg ikke helt. Hun sa jo at jeg var veldig pen og det er jo positivt. Men vist det stemmer det de sa, er det utrolig irriterende at jeg ikke får utnyttet mitt potensiale fullt ut. På tide å gjøre noe med det...

Nå må jeg gå i dusjen, blir hentet i russebilen om 30minutter. I kveld skal vi på byen..jeg får danse skikkelig mye for å kompansere for alkoholinntaket..

Jeg kommer tilbake med flere dagbokmeldinger så snart jeg får tid.

Klem fra Ida
c.AuthorAlias iset😌9. mai 2002
heisann:)
det stemmer nok det ja, at det kan være "mye innhold" som gjør at vekten ikke går nedover. men det er da bra at DET er grunnen da:P
vel, jeg skal ut å nyte været. skumle skyer på himmelen her nå, men varmt er det iallefall:)
ha en flott dag.
hilsen Iset.
c.AuthorAlias smilejenta😄8. mai 2002
Jaja.. ikke kjekt å være trøtt vettu:)
Er noen ganger slankingen går litt treigt, men vi må jo ikke gi opp fordet. Å slanke seg er jo i grunn en veldig vanskelig ting(for de fleste) så når du allerede har gått ned 6 kilo, burde du tenke positivt på det. Egentlig så er det jo best å gå ned veldig sakte, spessielt for deg som ikke er overvektig, men jeg skjønner frustrasjonen din. Blir sånn en gang iblandt jeg også. Er nok veldig utolmodig av meg..

Vi får holde ut, og vente på resultatene.
Vi snakkes
Stor klem
😟68,0 kg

har ikke noe emne..

Heisann!
tilbake igjen her inne...hmm..
Ble så skuffa igår da vekta ikke hadde flytta seg,at jeg ikke orket å skrive her inne i går..måtte tenke litt over saken først.faktisk så viste vekta OVER 68 i går..hvordan i huleste er det mulig??Jeg skjønner i hvert fall ikke noe..for jeg har jo vært så flink!!
Hmm...
hvorfor vil ikke vekta flytte seg??planene for sommeren ser skumle ut nå..hmm...kan jeg virkelig ikke klare det??
Jeg vet ærlig talt ikke hva mer jeg kan gjøre jeg..jeg syns jeg gjør alt jeg kan,trener ok osv..også kommer jeg ikke av flekken..
Men,jeg har tenkt over det en dag nå,og jeg har fortsatt ikke gitt opp..det akter jeg ikke å gjøre..har sykla i dag(ute i det fine været) og så har jeg trena volleyball..djeveltrening kalte trenern min det.og det kjens på knærne ja..:)huff og huff...:)
Men, alikevel..jeg er FLINK nå..og det må jeg bare fortsette med..resultatene må da vel for søren komme snart??
en ting jeg har lurt på...hva kan man gjøre for å fastere hud? trene bare? når man mister mange kilo,vil jo huden automatisk bli slækkere...
Jaja...vi snakkes....skal se på judging amy nå..
Ha en fin dag..håper det går bedre med dere om dagen enn med meg...håper dere nyter sommer-været også..det gjør jeg..selv om kroppen er et skår i gleden atter en gang..
Jaja..
ha det bra.
klem Anette
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Candy❤️8. mai 2002
hei!!

lenge siden sist,ser at du trenger et lite puff i riktig retning :) skjoenner akkurat hvordan du har det, hos meg staar vekta stille og rolig paa 69 fortsatt, enda maalet var 68 forrige mandag. det maa vaere fordi naar man ikke har saa mye igjen aa ta av, gaar det saktere. men hold ut, for du kommer ikke til aa veie 68 kg resten av livet hvis du fortsetter slik du gjoer naa, trener, spiser sunt og er flink :)

selvfoelgelig naar du maalet til sommeren! har du satt deg noen dato du vil veie f.eks 65 kg? 3 kg er ikke saa mye, og det kan du ta av paa en mnd. Fortsett aa nyt sommervaeret, er det ikke deilig at vinteren enda er slutt? vi sitter paa balkongen og soler oss her saa fort skolen er slutt, selv om brunfargen lar vente paa seg ;)

men du, jeg tenkte paa en ting, det virker som du trener veldig mye, og da trenger kroppen ogsaa mer mat. hvis du spiser for lite vil ikke kroppen din gi fra seg fett, fordi den oppfatter det om "hungersnoed." tro meg, jeg gjorde akkurat det samme selv, spiste 500 kcal om dagen og trente 3 timer, gikk ikke ned et gram!! paa greteroede.com er det eksempel paa sunne dagsmenyer, du kan jo ta en titt der?

lykke til da, snakkes snart :)

kjempeklem fra Candy
c.AuthorAlias iset❤️8. mai 2002
heiiii:)
uff ja, sitter her i skjørt, men føler meg litt ille til mote hihi. jaja jeg ser overvektige folk hver dag som går med kjoler og skjørt, og må faktisk innrømme at det ikke ser så ille ut på dem. men føler jo at JEG ser ti ganger verre ut, selv om jeg vet innerst inne at jeg ikke gjhør det. jeg tror det er selvtilliten som trenger hjelp snarere enn vekten. jaja jeg holder på nå. begynner på cambridge kuren på mandag. HJEEELP. men jeg kan jo ikke annet enn å prøve. klarer jeg det ikke, neivel, har iallefall prøvd!
ha en flott solskinnsdag:)
hilsen Iset.
c.AuthorAlias ann-merete😃8. mai 2002
Hei!
Lyder kjent dette her!
Vet akkurat hvordan det føles og hvordan du må ha det.
Men altså, dess nærmere kroppen kommer sin idealvekt,eller det den selv anser som idealvekt,dess tregere og mer motvillig er den med å gi slipp på grammene.
Standhaftig innsats er det eneste som nytter.
Sannsynligvis gjør du alt det rette,men de siste kilone kan sitte hardt.
Merker det sjøl og jeg.Men jeg fortsetter som før.
Vet at kroppen blir med etter litt overtaling!!!
Eller skal huden pleies som kroppen ellers.
Men jeg har en del ekstra hud nederst på magen jeg aldri blir kvitt.Var kjempstor da jeg var gravid,og selv om jeg ikke har strekkmerker ,så regner jeg med at operasjon er den eneste måten å bli kvitt huden på magen.Nå er ikke jeg så pirkete at jeg kommer til å gjøre det, men jeg har lest om diverse miraklekremer som visstnok skal hjelpe,men har liten tro på det.
Du kan jo prøve dersom du tror på sånnt.
Ellers synes jeg treninga gjør kroppen fast nok.
Litt hud kan jeg leve med!!!!Men det er klart- det kommer jo ann på hvor den løse huden sitter selvsagt.
Sånn sett er det bra at vektreduksjonen ikke er for rask,for da har huden tid underveis til å tilpasse seg sitt mindre jeg.
Mulig andre har noen hete tips på hud, men jeg mener å ha lest at man må opperere...
Ha uansett en god slankeuke.
Ikke gi opp!Belønningen ligger i en av dagene som kommer!!!


😃68,0 kg

I`am back..

Heisann alle sammen!
Jeg er egentlig dødstrøtt nå,og orker egentlig ikke skrive her...men får gjøre et lite forsøk da vet dere...
Jeg har vært i oslo å spilt cup i helga,så derfor har jeg ikke vært her inne på et par dager...
Den gikk desverre ikke så utrolig bra..men,det skal jeg ikke skrive om her...
Jeg satser på å se 67 imorra..nå syns jeg virkelig jeg fortjener det,men jeg vet ikke om jeg klarer det...
Skal gå å gjøre lekser og sove nå,så jeg skriver mer i morra...
Ha en fin søndag!
Klem Anette
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias prestige😀6. mai 2002
Hei :)
ååhhhh trist det dere med cupen, er like skuffa hver gang vi ikke får plassering i konkurranser (turn..).
Det begynner og bli varmt ute+det snart er sommer, så vi må virkelig hengi om de siste kiloene...det blir hardt, men her gjelder det å virkelig stå på :)
c.AuthorAlias LilleMeg😉5. mai 2002
Heisann... velkommen tilbake ja ;) synd med cuppen, men hørtes kjent ut (jeg spilte fotball da) hehe... lå bestandig sist vi! :P
har fått eksamens nerver til gangs nå jeg så sitter her og skriver innlegg :P Håper du å ser 67 på mandag da... jeg håper alvorlig at vekta skal vise 66,5 eller mindre en gang i løpet av uka... hehe... spist for lite de siste dagene... menmen
*klem* fra LilleMeg
c.AuthorAlias smilejenta😄5. mai 2002
Kjempefint at du er tilbake. Synd det med cupen. Bedre lykke neste gang. Nå skal vi ha en finfin slankeuke, right?
Jeg har som mål å gå ned 1 kg til neste uke..
henge med?
Klemz:)
c.AuthorAlias smilejenta😄5. mai 2002
Kjempefint at du er tilbake. Synd det med cupen. Bedre lykke neste gang. Nå skal vi ha en finfin slankeuke, right?
Jeg har som mål å gå ned 1 kg til neste uke..
henge med?
Klemz:)
😃68,0 kg

friiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Heisann!!
Ja, nå var det endelig en fri dag da..den har jeg sett fram til leeeenge..:) bare så typisk at når denne dagen endelig kommer,så er det jo helt elendig vær..men,men..kan jo nyte dagen uansett..det funker i hvertfall helt fint ennå..
Så skal jeg farge håret i dag også..det blir spennende..:) jeg har jo åtti-nitti cm med brunt,krøllete hår,så jeg vil ikke farge det permantent,for da tar det så himla lang tid før det gror ut…så det er en sånn seks-ukers-glansvask..jeg har stripa håret en del,så det er mest for å få en jevn farge,men det blir nok en del mørkere også..bare det ikke blir svart!!:)
Ellers så har jeg ingen planer for dagen…føler at slankinga går veldig greit nå…er liksom kommet tilbake til der jeg var før jul føler jeg..og det er jo glimrende…har ingen planer om å gå i tog i dag,selv om det kanskje var det jeg burde ha gjort for å få vekk noen kalorier…men,jeg tror dagen min i dag blir treningsfri faktisk..:) skal trene igjen i morgen,så det er ikke noen kjempe krise…trena volleyball igjen i går også..deilig å komme tilbake på trening…jeg har jo vært syk,og treneren min har vært syk..så det har vært nesten to uker fri fra volleyballen..har savna den VELDIG…og nå er det i gang igjen…det er deilig..
Tror jeg skal klare å ta av endel kilo før juli jeg..:)
jaja..fin dag til dere alle..
Klem fra meg
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias A-D❤️3. mai 2002
Hei Anette!

Tusen takk for kommentaren! Østfold sier meg ikke sa veldig mye, men jeg skal skjekke det ut på kartet i morgen. Jeg er foresten fra Bergen. Jeg må si at du har vært kjempeflink med slankingen din. Et halv år er jo helt utrolig. Dessuten ser det ut som om du gjør det på den riktige måten, ikke for fort liksom. Du er mitt forbilde... Jeg syns du skal se det positive i det der med shortsene. Det kan bli en kilde til inspirasjon.. Mitt problem er ikke rompa og lårene, men magen og sideflesket. Du skjønner, jeg er 173cm høy, noe som er en ganske så vanlig høyde, likevel er det ingen buser som er lange nok til meg. (da jeg gikk på ungdomskolen og brukte levis bukser, måtte jeg ha lengde 36). Med andre ord har jeg laaange tynne bein, noe som jeg egentlig er førnøyd med. Men overkroppen er kort og kompakt så det er her problemet ligger. Har forresten brukt tipset ditt om å sette meg delmål (skjekk ut dagboken), har satt opp ca halvt kilo i uken de første ukene. Jeg er mitt i russefeiringen og forventer ikke akkurat at kiloene skal rase av i denne perioden. Reiser på russearrangement til Stavanger i morgen og kommer ikke hjem før søndag, jeg blir nok borte fra nettet et par dager. Hovedmålet mitt er å komme ned til rundt 60kg. Hvor lang tid tror du det vil ta?

Jeg har forresten akkurat det samme problemet som deg når det gjenlder å gå ut på byen. Finner aldri noe å ha på meg. Helt enig i det du sier om å gjøre det beste ut av det man har. Situasjonen er ikke slik at jeg har problemer med å få meg gutter når jeg er ute, men jeg tror jeg ville hatt det bedre med meg selv hadde jeg vært slankere.

Selv om det kan være frustrerende å ikke fortelle noen om slankingen min er det i grunnen litt gøy også. Det er alltid gøy å ha hemmelige ting på gang, prosjekter og planer, bare de fungerer da..

Har du foresten kjæreste? Jeg hadde en frem til nylig da jeg ble dumpet. Det er vel et par måneder siden, men vi var sammen i to år. Jeg ble ikke så deppa egentlig, var ganske lei trynet hans, dessuten var han så frekk. Jeg snakket masse med ham om slanking og de problemene jeg hadde med det. Han var ganske usympatisk og skjønte aldri at det faktisk er ganske vanskelig å slanke seg. Han kunne aldri tenke seg at det var noe problem. Nå har han noe på gang med en annen jente, hun er slank og deilig (men sikker dum, hehe). Dette irriterer meg, jeg er ferdig med han gutten altså, men han trengte ikke finne seg en såå pen jente. Men jeg ser det positive i situasjonen og lar meg inspirere til å overgå henne. Jeg er egentlig søtere enn henne, ikke så tilgjort liksom, det har eksen min selv innrømmet. Det eneste som står i veien er kiloene, som snart skal vekk. I mellomtiden holder jeg meg langt unna, ligger litt lavt for så å gjøre comeback med stil..

Nå må jeg netsen legge meg - vi snakkes sikker på søndag.

Klem fra ida
c.AuthorAlias A-D😃1. mai 2002
Hei Anette!

Tusen takk for fint brev. Tidligere i dag, da jeg hadde registrert meg, søkte jeg litt rundt på de forskjellige brukerne. Jeg la merke til deg (pga alder og noen lunde samme mål) og leste ganske mye av dagboken din. Jeg kjente meg godt igjen og håpet at du ville ta kontakt med meg, så jeg ble kjempeglad da jeg så kommentaren. Jeg har alltid savnet en jeg kan dele "slankeproblemet" mitt med, alle venninnene mine er irriterende tynne og jeg kan ikke snakke med dem om det. Jeg tenker på slanking nesten hele tiden, får det liksom ikke ut av hodet. Jeg har prøvd utallige kurer, men faller alltid tilbake til det gamle eller verre... Jeg skjønner egnetlig ikke hvorfor jeg ikke klarer det. Et av mine høyeste ønsker er å bli slank så hvorfor skal jeg ikke klare å realisere det? De dagene jeg er på kur og spiser sundt er faktisk de dagene jeg har det best med meg selv. Jeg føler meg liksom lykkeligere og har store håp for fremtiden. Til tross for dette klarer jeg ikke være på kuren i mer en kanskje en uke.

Utifra de erfaringene du har med dette nettstedet ser det ut til at det kan hjelpe mye. Jeg trenger liksom ikke at noen skal fortelle med hvordan jeg skal bli tynn. Hva jeg skal spise og hvordan jeg skal trene ol. jeg kan alt det der, jeg vet hva som skal til og hva som må gjøres. Det jeg trenger er noen jeg kan snakke med og føle en slags forpliktelse til. Akkurat nå er jeg ganske motivert til å begynne med slanking, mye på grunn av dette "funnet" av et nettsted. Håper vi kan bli bedre kjent og hjelpe hverandre med slankingen.

Hilsen Ida (..jeg er bare 18år..)

PS: Spørsmål til deg:
1. Hvor ofte veier du deg?
2. Når du er ute på byen eller på fest, føler du deg bra da,
eller tenker du mye på vekten da også?
3. Bor du hjemme hos foreldrene dine? i så fall, lager du din
egen middag?
4. Bor du i en av de større byene?
c.AuthorAlias ¤tiili¤😉1. mai 2002
hei du! har ikke vært innom boka di før, jeg.... så koselig å
se at det er fler enn meg som må sloss for hvert gram som skal
bort!! :o) men snart så raser vi nok nedover :o)akkurat
tidsnok til å krype inn i badedrakta og ut på stranda :o)

må gjøre ferdig noe innleveringsgreier her før jeg legger meg...
ikke mye fri på meg i dag!! :o) men jeg tar det igjen senere :o)

nattinatt!!
❤️68,0 kg

"what a wonderful world"...

Hei!
det blir et kjapt innlegg her i dag,for jeg skal til byen å kjøpe meg sko..:)
Jeg er skikkelig happy i dag,for jeg er endelig ferdig med alle heldagsene..thank GOOD!!
den siste i dag gikk ikke så greit,men alikevel...jeg kom fort over det..for nå er det friiiiiii:) en dag,men alikevel..og dessuten er jeg ferdig med all lese dritt fram til eksamen,og det hjelper mye!!
Så på meg blir det ikke noe festing i dag eller noe faktisk...burde jo feira,men jeg skal trene jeg..er litt stolt av det også i grunn..men vi har cup til helga så jeg er nødt til det,og det er i grunn helt ok...:)
Målet er jo som sagt å nå 67 før uka er over..hadde vært morsomt å se det på fredag...:) gleder meg til å skrive inn 67 her.:)
Jaja..må gå å pakke treningstøy nå,for skal rett på trening etter shoppingtur..:)
Så dere får ha en fin dag,og en strålende 1.mai!! alle sammen!!Du og ja...har ikke glemt deg seru!!!
:)
Stor klem fra anette-en skikkelig happy jente idag..:)
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias smilejenta😄1. mai 2002
Hei:)
Tusent takk for koslig kommentar. Vet ikke helt hva målet mitt er ennå, men vil ha 20 i BMI, eller litt i underkant. Har ikke helt bestemt meg.. får jo først se om jeg klarer å gå ned noen kilo til da.. Slanking er vanskelig altså..mye vanskeligere enn andre tror..
Ønsker deg en fin fridag:)
c.AuthorAlias jEANETTE❤️30. april 2002
Hei Anette
Jeg har bare en heldags prøve igjen så er jeg ferdig og det skal bli kjempe deiligt.....misunner deg litt nå
Bare ikke gi dg.
Ka er målet ditt? Og kofor?
Stå på jenta mi
Ha ha
❤️68,0 kg

ny uke!!!!!!!

Hei!
Ja,det var det en uke gjen dag….en fin uke håper jeg på nå…har hatt kjemi i dag,og i morgen har jeg bedøk,så er jeg ferdig med heldagsen for i år..skal bli så deilig!!!!!!!Gjett om jeg skal slappe av på 1.mai da..:)
Vekta holder fortsatt samme tall…men,målet for denne uka er å se 67 i slutten av uka..skal komme i gang med trening igjen nå,og til helga skal jeg spille cup.så da får jeg nok trening i helga..:)
SKAL ned noen kilo før sommeren nå altså…ingen av vennene mine har ennå kommentert at jeg har gått ned,og jeg vil gjerne ha noen kommentarer på det fremover..:)
Jaja..blir kort innlegg i dag,men jeg har faktisk ikke så mye å skrive…er bare klar for fri på onsdag,og å gå nedover nå snart..:) Gleder meg til å se 67-tallet..:)
Så ha en strålende slankeuke alle der ute..:)
Klem Anette
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Prestige😃30. april 2002
Hei :)
Jeg går også i andre klasse, altså vk1!1 Vet ikke hvilken fysikk jeg skal ta pga. jeg skal ta den etter vk2.
Jeg skal ha helgdags prøver på torsdag,fredag og mandag + en til..så jeg har med andre ord...MMAASSEEE å lese på. Men jeg er så heldig og ha fri i dag og i morgren. Tror ikke d blir en by tur på meg i dag, men det er da lov å håper.
Ha en strålenes dag og 67 det klare du !
Masse kos fra meg :o)
c.AuthorAlias Candy❤️30. april 2002
enig at det er et slit med alle heldagsene ja....men regner med at du er med paa aa feire rimelig hardt i morgen kveld :) endelig feridige!! jeg gleeeeeeder meg til natt til 1.mai!! det blir saa sinnsykt!! er ingen ting som aa vorse natt til 1. nei :) selvfoelgelig ser du 67 snart :) 1 kg er ikke saa mye, staa paa og tren osv saa moeter du nok helgen med 1 kg i minus!!! ikke bekymre deg over at venner ikke kommenterer nedgang. det er fordi de ser deg hver dag, og da legger man ikke saa godt merke til at folk gaar ned. skal love deg anette, at hvis du snakker med noen som ikke har sett deg siden du veide 73 (?) kg, blir det ikke spart paa kommentarene. 5-6 kg merkes godt paa de fleste.

er glad jeg har deg her inne, godt aa vite at man kan "regne" med noen :) merker det selv jeg, hvis du er borte mer enn 2 dager blir jeg helt saann "hvor er du????" vet du hvor det har blitt av emilie forresten??? kanskje hun var ferdig med slankinen....ikke lenge til vi ogsaa er det da :) ikke saa alt for lenge ihvertfall.

ha en straalende natt til 1.mai feiring :) eller kanskje du er blitt saa gira paa 67 at du ikke vil oedelegge med alkohol...men man kan ha det fint uten ogsaa da!! uansett, ha det fint, og lykke til videre :)

kjempeklem fra Candy
c.AuthorAlias Jeanette❤️29. april 2002
Heizann
Bare vent så er jeg sikker på at de vil begyne å stå i rekke for å kommentere hvor slank du har blitt
Du må bare være talmodig
Kjempe flnik er du
##########################
Klem fra Jeanette
😃68,0 kg

godt humør i dag,og ser fremtiden lyst i møte..:)

Heisann!
Ja, i dag er jeg virkelig motivert og glad...
Jeg tror jeg kan klare mine mål jeg..bare jeg kommer igang med treningen igjen nå så...og det skal jeg begynne med allerede i dag eller i morgen...
Om jeg ikke klarer 57 innen første juli,som begynner å se skummelt ut,så bør jeg i hvert fall klare under 60,og det skal jeg være fornøyd med!! jeg gleder meg..
Og når sommeren kommer,så spiser jeg automatisk mindre hvis været er varmt..har ikke stor appetitt da...og det blir mye salat og lett mat..og dessuten så skal jeg male hus i sommer,og da forbrenner jeg en del kalorier...:) så jeg tror det kan bli bra jeg....
Jeg vet jeg kan klare det,hvis bare viljen er der..og selvfølgelig troen på at jeg kan klare det..og det er kanskje troen jeg har slitt med siden nytt år..også det at jeg faktisk er litt redd for å nå målet mitt...vet ikke hvorfor men..nå skal jeg ihvert fall stå på framover...klarte 7kilo før jul,så hvorfor skulle jeg ikke klare det nå også??joda,kom igjen anette..sju kilo på åtte uker tok jeg av før jul,og da skal jeg søren meg klare det nå også...hvorfor skulle jeg være dårligere nå??
Ingen grunn til det..:)
ha en fin slankehelg..
PS!mamma baker "slankebrød" i dag..kunne det vært bedre??:)
stor klem fra en motivert og glad nette-mor
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Candy😃27. april 2002
hei!!

Tusen takk for troestende og oppmuntrende kommentar. Hadde det skikkelig ille en stund, du aner ikke hvor godt det er aa vite at noen bryr seg. vennene mine vet jo ikke at jeg slanker meg en gang, saa jeg kan liksom ikke plutselig si "hei du jeg spydde i natt jeg" saa tusen takk for at du er her :)

" denne innstillingen skal jeg love deg du naar maalet om 7 kg paa 8 uker. og det er sant som du sier, man faar mindre appetitt om sommeren. dessuten er det mye med festing, strandturer osv, slik at man er i bevegelse hele tiden. var innom greteroede.com og der leste jeg at aa male hus forbrenner 190 kcal i timen. altsaa, maler du ca 5 timer om dagen forbrenner du nesten 1000 kcal!! du kommer jo til aa rase i fra oss alle sammen da :) Men er du sikker pa at du vil veie saa lite som 57 kg?? du er jo 170 hoey, og 57 kg vil da bety undervekt. men jeg skal ikke slenge med pekefingeren, har selv et maal om 60 kg til 1.juli, og det er omtrent samme BMI. Vi faar se naar den tiden kommer, enig??

Ellers leste jeg at man kan slenge et glass med 500 paracet utover gulvet hver morgen, og plukke de opp. gjoer man det kan man spise 2 broedskiver med ost ekstra om dagen. ganske rart "slanketips" men jeg synes det var litt morsomt jeg da :)

Ha en kjempefin helg da, og dra frem trimsykkelen din igjen? du skal se det gjoer susen naar du begynner aa sykle, og ogsaa begynner med volley igjen :)

snakkes, stor klem fra Candy
c.AuthorAlias smilejenta😊27. april 2002
vet du hva deprinette.. dette klarer du.
Synes du allerede har vært kjempeflink, og vi skal nå målene våres før sommerferien, right?
ha en flott helg, og bare stå på!
Klem smilejenta=)
😃68,0 kg

det nye sunne liv..:)

Hei!
I dag er det ei jente med mye mer energi som skriver her..:) rart så fort slike ting svinger altså..:)
Men, nå er jeg i hvert fall ferdig med fysikken,selv om det ikke gikk så bra, så da hjelper vel det med sitt i hvertfall..en byrde lettere der..:) nå får det gå som det går…fysikken ligger ikke i mine hender lenger..:) men,jeg har fortsatt kjemi og bedøk igjen,så det er bare å stå på ennå..:) og tiden går liksom helt av seg selv…hvor de siste ukene har blitt av vet jeg rett og slett ikke..:) vært syk og lest,det er det jeg har gjort..men,nå er det snart over,og det er klart for trening og vanlige rytmer igjen…
Fikk iform i posten i dag,og det fører alltid til at jeg blir mer inspirert..Har funnet ut at jeg får begynne å skrive opp hva jeg spiser igjen..det hjelper vel kanskje…
Men, nå tenker jeg som så..ikke søren at jeg skal gi opp mine håp og drømmer nei…
Jeg så en gutt fra gamle klassen min i går,som var litt kraftig på barneskolen,og som ofte ble mobbet av noen gutter på u-skolen nettopp fordi han var litt kraftig…han var blitt mye tynnere nå, men ikke syltynn,sånn akkurat passe egentlig….jeg ble glad når jeg så han jeg..håper at han har klart å glede seg over det,at det ikke er andre problemer inne i bildet..for jeg syns det er godt gjort å klare å slanke seg slik at man får en fin figur jeg..:) og om jeg noen gang klarer det,så skal jeg være evig takknemlig for at jeg har klart det..:)
I dag er været skikkelig dritt…det er tåkete,regner og det er kaldt…
Takk,forresten, at jeg fikk oppklaringer i Marlboro saken..:)
Jaja…så var det fremtiden da…
Jeg er nødt til å trene mer igjen,noe jeg gjorde mye i høst…så må jeg drikke mer vann…og prøve å legge inn noen mellommåltider eller noe,slik at jeg ikke spiser så mye til middag…
Er veldig glad for at dagboka blir værende her,slik at jeg kan skrive når jeg føler for det,og kan lese om dere andre…det er veldig motiverende…:)
Skal fortsette med det framover i hvertfall..:) men,så hadde jeg liksom et håp om å bli ferdig her inne engang og da..:) jeg skal i hvert fall ikke ha slanking som nyttårsforsett neste år…det skal jeg IKKE nei!!!
Ja,jeg vender hodet tilbake til kjemibøkene jeg nå…
Ha en fin dag alle i hop!!
Klems
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Candy😊27. april 2002
hei!!

der ja, nå er god-humøret kommet frem igjen :) selvfølgelig greier du dette, ikke lenge til du ser 67 på vekta, det lover jeg deg :) godt du endelig ble ferdig med fysikken. selv teller jeg dager til sommerferien, selv om det fortsatt er en stund til ;) hvor mange kilo tl vil du ned forresten?
du spurte meg selv håper jeg på 65 kg innen 1.juni. skal holde hardt men. er lov å håpe da :) hva skjedde forresten med den trimsykkelen du brukte så flittig i høst? har ikke hørt om den på lenge, hva om du begynte å bruke den igjen? er jo kjempebra trening, og kan gjøres mens du ser på tv osv.

oki, vi snakkes da :)

kjempeklem fra Candy
c.AuthorAlias Prestige😊25. april 2002
Jeg skal ta opp fysikk etter vgs, men er ikke sikker på hvilken jeg skal ta, gruer meg masse :((
Baren vent noen dager nå, så raser vekta de nedover igjen..kommer sikket til å rase masse nedover siden det har stått stillt så lenge *krysse fingrene*
Ha en god dag :)) Skal lese masse i helgen jeg, norsk heldags på mandag...*gråte* + jeg skal lese hele Skipper & Worse utenom..huff..
😟68,0 kg

ikke gi opp a...

Hei!
Har egentlig ikke tid til å legge inn noe innlegg her i dag,men får gjøre det alikvel…jeg har ikke veid meg, men jeg er redd jeg faktisk har gått opp i stedet for ned…huff..ikke så greit nei..men som sagt jeg har ikke veid meg…det har gått greit med mat og slikt de siste dagene,men jeg har ikke fått trena noe…og det må jeg jo…hmm..jeg har rett og slett ikke tid!!!!!!HJELPES meg..begynner å tenke litt som tulipanen nå..jeg kommer ikke til å klare mine mål…men,huff..jeg VIL klare mine mål….jeg vil ikke ha flere sommere hvor jeg går å grøsser meg over kroppen min…blir helt på gråten her når jeg tenker på hvordan det er…jeg har gledet meg sånn til å klare det…er det ikke mulig?? Kan vi ikke stå sammen nå da folkens, og klare dette???Vær så snill..jeg nekter å gi opp håpet,og det syns jeg ikke dere andre skal gjøre heller!! Jeg har gått opp siden jul jeg..var på 67 og der er jeg ikke ennå..noen som har hatt en dårligere periode enn det etter jul?? men, skal jeg nedover så må jeg jo bare keep up det good work…right??
Så, dette er bare nødt til å funke…jeg begynner med trening igjen så fort jeg får tid..og det skal ikke bli lenge til faktisk…men i dag er det bare fysikk..og det kommer til å gå dritt i morra, for jeg kan egentlig ikke noe…men,men..thats life!!
En ting jeg lurer på…leste noe på nettet i stad om Marlboro mannen,og da kom jeg til å tenke på noe jeg alltid har lurt på…hvordan uttaler man Marlboro???er det Malboro liksom uten r?? Det er jo litt vanskelig å si med r??er det noen som vet det??!?! :) har lurt på det siden jeg kunne lese det tror jeg…fint hvis noen endelig kan gi meg svar..:)
Jaja..jeg må jo lese litt mer fysikk, vil jo ikke stryke da…hadde et svakt håp om femmer,men den sjansen tror jeg har gått for lenge siden…jaja…
Klem Anette
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Candy😉25. april 2002
neineinei, ikke fortvil, dette skal gaa saa bra! skjoenner at det er frustrerende aa ha gaatt opp isteden for ned siden jul, men du ble kanskje litt for vandt til nedgang, slik at du slappet av litt mer? men du har ikke mange kilo aa ta av, slik at det er null problem aa komme i maal til sommeren. la oss si du vil vaere i maal til sommerferien da. det er 2 mnd til, du kan minst gaa ned 5 kg paa den tiden!! skal jeg gi deg et tips, saa blir det aa spise mange ganger om dagen, smaa maaltider. er det som har hjulpet meg ihvertfall. tar det foerste maaltidet kl.07, deretter 5 maaltider hver 3.time. bortsett fra lunsj og middag, er det bare 1 broedskive, en lett-yoghurt eller en frukt. men det hjelper ihvertfall :)

saa kom igjen, du greier dette, det er jeg sikker paa!! kom igjen anette, foelger med deg vettu :)

snakkes da,

koz fra Candy
c.AuthorAlias Minelli❤️24. april 2002
Hei Anette!

Gi opp? Da blir du ihvertfall ikke slankere. Det ER bare å fortsette å være flink som gjelder. Har du ikke tid til å trene, så gjør noen øvelser hver dag før du legger deg, f.eks. situps, knebøy, utfall, push ups, og løft noe tungt. 10 minutter om dagen utgjør en time i uka, og det er jo bedre enn ingenting, ikke sant? I tillegg kanskje du kan gjøre som meg, bruke sterke krydder på maten, chili, jalapenopepper, og sennep. Spiser du riktig fett? Ta omega-3/6-tilskudd eller spis fet fisk. Det gjør jeg når jeg ike synes jeg verken kan spise bedre eller trene riktigere. Og jeg innbiller meg at det hjelper!

Når det gjelder Marlboromannen, så uttaler nok jeg det som østfoldinger uttaler l'er, liksom "barnslig" l, eller l som i Lise. Men, vet jo ikke om dette er riktig, da!

Kom igjen nå, Anette, du klarer en kilo eller to før badesesongen!

Klem fra Lise
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.