← Alle dagbøker
connie
57 år165 cm10 innlegg
2001
0 følgere
Start107,6 kg
Sist101,6 kg
Endring−6,0 kg
BMI nå37,3
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka 10. november 2001
101,6 kg..Lenge siden sist
Har ikke vært her inne på lenge nå, har hatt annet å tenke på en slanking. Egentlig så er jo ingenting viktigere enn det når man er for feit, men...barna kommer i første rekke, ikke sant?:-))
Vel, er ihvertfall glad for at jeg har gått ned i vekt, til tross for at jeg ikke har vært så veldig flink. Har bl.a feira en bursdag, og da spiste jeg 3 kakestykker.
Ser ut som om jeg greier å gå ned hvis jeg ikke KUN tenker slanking hele tida.
28. oktober 2001
103,9 kg..måtte veie meg:-)
Måtte bare på vekta idag, og da viste den 103,9:-) Jeg har trimma på ergometersykkelen i helga, og gått tur. Men det er blitt litt øl i helga, håper ikke det kommer på vekta i morra....Vet ikke hvor fort det eventuellt vil vises på vekta?
25. oktober 2001
104,8 kgveiedag igjen..
Så var det veiedag igjen, da. Har ikke gått ned mere enn 200 gram, og er litt skuffa over det. Men det er ihvertfall bra det går nedover, og ikke opp. Jeg har jo ikke vært så veldig flink denne uka heller... Skal ihvertfall aldri mere lage potetklubb når jeg slanker meg!
..Får håpe jeg går ned mere denne uka som kommer nå.
23. oktober 2001
105,0 kg..et delmål..
Nå har jeg vært litt slapp igjen...er forkjøla og daff, så det blir mere mat og mindre aktivitet. Andre mister apetitten når de er syke, jeg får mere matlyst, jeg!
Men skal være flink igjen f.o.m idag. Har jo veiedag på torsdag, og vil ikke altfor mye opp. Vil jo ned, da!
Har nå fått tak i libra-dietten, men den er jo på nesten 100 sider.. Også ser jeg at mat skal veies og slikt, - har ikke slik vekt engang, jeg. Men det hadde nok ikke vært dumt å fulgt en sånn diett.
For ikke å ta i for mye eller å være urealistisk, så har jeg som delmål å havne under 100 kg innen jul. Helst 95 da, men det tror jeg ikke er mulig. Ønsker meg masse motivasjon i julegave!!!
21. oktober 2001
105,0 kghelger er vanskelige..
Nå er helgen over da, og jeg vet at jeg har spist mere enn jeg burde. Trimma ikke noe hverken fredag eller i dag. Syntes helger er veldig vanskelig å slanke seg på, for da lager man jo alltid litt ekstra god mat til familien. Kveldene er fremdeles det værste for meg. Man koser seg mye mere med maten da, for da er unger i seng og man kan spise uten en eneste forstyrrelse. Men selv om jeg skeier ut litt av og til på kveldene, syntes jeg slankinga går rimelig bra, jeg. Går vel kanskje litt saktere nedover når jeg ikke greier å være like standhaftig hver dag.
I dag har jeg ikke spist så mye, kun 1 brødskive u/smør m/dansk salami, og to potetklubber. (elsker det til middag, men det er jo ikke det sunneste)
Det er så mange kilo jeg skal ned, og veien føles så lang. Det er derfor jeg alltid gir opp slankekurene mine også,- det er rett og slett for mange kilo, og målet er så langt fremme. Men jeg håper så inderlig at jeg kan greie det denne gangen.
Har ikke veid meg siden sist, så jeg vet ikke om jeg er gått opp eller ned...håper jo på at det er ned, da..:-))
18. oktober 2001
105,0 kgveiedag:-)
Idag var det moro å gå på vekta, det er så godt å se at vekta går nedover.
Forsøker å skrive mere senere idag, måtte bare kjapt inn og skrive vekta nå...:-)
17. oktober 2001
106,9 kgVeiedag i morra.
Har bestemt meg for å ha veiedag på torsdager, siden jeg starta å skrive her inne en torsdag.
Slankinga går ganske så bra syntes jeg, men jeg er skrubbsulten på kveldene. Går greit om dagen, for da har jeg noe å gjøre hele tiden. Syntes det er godt å ha disse sidene her å gå inn på og lese i dagbøker, det øker motivasjonen mye. Men skulle ønske det ikke gikk så himla treigt å få frem en side!
Dette er hva jeg har spist i dag:
08:00 1 1/2 brødskive u/smør. m/hvitløkssmør
1 glass skummetmelk
11:45 2 brødskiver u/smør. m makrell i tomat og agurk
1 glass skummetmelk
15:30 1 tallereken pølselapskaus
18:00 1 brødskive u/smør. m/lett gulost og paprika.
21:00 2 små epler
TRIM:
Sykla 10 km på ergometersykkelen
15. oktober 2001
106,9 kg...hmm.
Jeg må ha sett feil på vekta sist, siden jeg nå veier mere igjen?? Spiser jo 1/3 av hva jeg pleide spise før. Dette er deprimerende! Har bestemt meg for at jeg vil ha veiedag på fredager, og SKAL greie å holde meg unna vekta de øvrige dagene (håper jeg da)*S*
Dette har jeg spist i dag:
08:30 1 kneipskive u/smør. m makrell i tomat og agurk. 1/2 glass lettmelk
13:30 1 kneipskive u/smør m/makrell i tomat og agurk.
1 kneipskive u/smør meg mager gulost og paprika
1 glass lettmelk
16:00 1 lite eple
18:00 1 posjon spaghetti m/kjøttsaus
21:00 1 lite eple
...pluss at jeg har sykla 10 km på ergometersykkelen i dag.
12. oktober 2001
105,7 kgHmm...
Hei:-)
Jeg har vært flink i dag også, men dette er hardt.
Dette er hva jeg hittil har spist: Frokost:1 hj.bakt brødskive u/smør. m/hvitløksmøreost 1 hj.bakt brødskive u/smør. m/lettjordbærsyltetøy
Formiddag: 1 hj.bakt brødskive u/smør. m/hvitløksmøreost
17:00 1 lite eple
19:30 1 tallerken aspargessuppe med litt ekstra asparges oppi.
..også har jeg sykla 5 km på ergometersykkelen. Akkurat nå sitter jeg og drikker litt øl. VET det er helt feil, men har hatt litt problemer psykisk den siste mnd, så det føles godt å ..glemme alt. Var på vekta idag, den viste 1,9 mindre enn igår... - det kan da ikke stemme??
11. oktober 2001
107,6 kgstarter med slanking!!
Hei.
Jeg bestemte meg for 2 dager siden at jeg MÅ begynne å slanke meg igjen. Og har greid å kutte drastisk ned på matinntaket disse to dagene:-) Var på vekten først i dag, og den stoppet på 107.6!! Herregud, veier jeg virkelig SÅ mye?? Jeg har forsøkt uttallige slankekurer, men aldri før har startvekten vært så mye. Håper virkelig jeg vil greie dette, har ikke lyst til å gå rundt og se ut som en elefant lenger. Skal veie meg 2 dager i uka, tror jeg.
Det er klart barna må komme i første rekke! Men de har sikkert ikke vondt av at du spiser sunn mat. :-)
Lykke til videre! Har du noen mål du skal nå før jul? Du er jo virkelig nære ved å bli tosifret nå, det oppnår du sikkert veldig snart. Jeg håper på det jeg også...
klem fra skilpadda