← Alle dagbøker
colm
43 år158 cm19 innlegg
2001
0 følgere
Start70,0 kg
Sist65,0 kg
Endring−5,0 kg
BMI nå26,0
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka heia folk der ute
jeg har nok hatt mange utskeielser siden sist. men jeg har begynt å gå mye mer. siden skolen ligger 4 km unna så går jeg gjerne hjem etterpå.
jeg har i tillegg vært veldig deppa i det siste. veldig deppa..
vet ikke hva jeg skal gjøre.
eya
æsj. utskeielser på bli-kjent-turen til klassen min,
jeg har noe å si jeg;
jeg er egentlig bare 16 år.
men jeg har alltid vært mye større enn andre og det plaget meg. så jeg ville gå ned i vekt, på en fornuftig måte, og jeg vil helst ned i 55 klassen .
på min alder, spesielt min høyde, så synes jeg 65 er for mye igrunnen.
det syns ihvertfall på meg.
jeg går i klasse 1MKA, media & kommunikasjon, grunnkurs.
jeg vil bli fotograf.
vi var på bli-kjent-tur fra torsdag til fredag, og da ble jeg jo selvfølgelig litt deprimert. fordi de andre ville grille, greit nok det, for de som ikke legger på seg av sånt og allerede ser perfekte ut.
JEG HATER LIVET MITT!
SOMEBODY KILL ME PLEASE!
ey folkens
jaja...idag er det bursdagen min.
skal snart gå til min mor jeg, hehe.
presanger vet du!
jeg har jo som sagt flyttet til et sted et stykke fra hjemmet for å gå på skole. skolen og elevene er greie nok.
jeg bor på hybel sammen med vennina mi
og der får jeg spist sunt uten at noen klager. jada...jeg spiser normalt, bare sunt og mer grønnsaker og mindre saltet og fettet mat, sånt vet dere.
jeg tar bussen bort til skolen hver dag, rundt 4 km bort dit fra hybelen. men jeg går hjem hver dag og går som regel til sentrum etter skolen og tilbake igjen, for å trene mer. jeg går ihvertfall mye. og det har vist seg på vekta også. i går var det mer rundt 64. men og så har jeg mensen just nå også.
kanskje det er en grunn, vet ikke.
det går ihvertfall bedre.
these stone tears r fallin down on me, all my regr
denne dagen + alle de siste dagene har vært skikkeli depressive. var nesten ned i 64 her om dagen , men utskeielser gjorde sin del.
uff uff uff. som jeg hater meg selv.
ville så gjerne få av meg de to bilringene og på lårene mine før skolen igjen.
æsj æsj æsj.
men ihvertfall nå blir jeg ikke feitere enn 67 lengre. ikke over 70. og det er jeg glad nok for. men selvtilliten er på bånn og jeg synes fortsatt jeg er feit. uff.
66 høres kanskje ikke så illa ut men jeg ser fæl ut. til å være så kort også. æsj æsj æsj.
hvordan går det med resten av dere peeps?
æsj, dobbelt æsj
jj. jeg hadde jo regnet med å gå opp mer etter bursdagen jeg var i i går.
der spiste jeg 1 sommerkotelett, masse salat m ananas og 1 pølse. spiste også 1 stykke bløtkake. men den var litt sunnere enn vanlig. mye frukt i den og ikke så mye fløte.
og når jeg kom hjem så jogget jeg litt og trente litt.
så det var vel greit nok. men uansett....uææææh!!!!
i dag har jeg spist lite.
1 god morgen yoghurt
1 rundstykke uten noe på
tyggis
vann
druesaft
...men så er jo klokka bare 4:50 også.
jeg skal bare spise sunt fra nå av. jeg var ute i byen idag og hva så jeg?
jo...selvfølgelig...masse damer og jenter som ser helt perfekte ut og da får jeg skikkelig skyldfølelse for hvordan jeg ser ut....og jeg passer ingen fiiine klær...nå syter jeg som en unge. uff-uff.
men jeg tror jeg blir bedre nå, kanskje, til å spise ordentlig mat og trene mer. for jeg kom inn på skolen jeg ville...og nåååå skal jeg flytte snart for meg selv, jepp , bor hjemme ennå. hos pappaen min.
men jeg tror d blir bedre for jeg tenker hele tiden på hvilke mennesker som kommer til å være på skolen der, slanke folk, ikke sant?
det er ikke så mange overvektige der, så unge. det tviler jg på. men alikavel, det får meg til å tenke at jeg bør bli vedre for å gjøre et bedre inntrykk. så nå MÅ jeg skjerpe meg!!!!!
whoa
hadde en del utskeielser som jeg trodde ville føre til mer vektøkning enn 67-68 kg.
hmmm...
hvor får man kjøpt cla da? og man må vel ikke ha resept?
aldersgrense? hvor dyrt?
hjelper det?
uff
uff uff uff. d gikk jo så bra, men nå opp igjen.
livet er en plage. hehe, oops.
idag har jeg spist
2 poteter
1 kotelett.
2 yoghurter
+ vann
og det blie det siste jeg spiser.
jeg har dårlig samvittighet, uff uff uff.
yey
d går nedover igjen.
men bar fordi jeg ikke spiser mye nå.
krom hjelper fremdeles ikke no særli.
idag spiste jeg ;
3 potetskaker
1 pizzastykke
2 frokostskorper
+tyggis
+vann
:)
gurilanden
idag har det vært litt av en trist dag. regnvær og trist.
sto opp med det gale benet også. føler meg så daff.
klarer nesten ikke å stå oppreist og jeg er så trett, selv om jeg har sovet i 12 timer.
det jeg har spist så langt i dag er ;
3 grovskiver med skinke og agurk
2 nektariner
1 glass melk
vann
tyggis
+ det er ikke siste del av dagen ennå.
jeg glemte å si at de krom greian..
jeg har skaffa meg dem, men de hjelper ikke noe særlig.
:(
uff uff uff.
er det ren kromtabletter dere har?
jeg kjøpte dem med c vitamin også oppi, men tror jeg skal ha helt ren neste gang.
for de hjalp ihvertfall ikke noe særlig , men i går klarte jeg ihvertfall å si nei når faren min lagde til pommes frits, haha.
men det er ikke takket være de kromtablettene.
:(
lykke til videre til alle
ps. når man har gått ned 16 kg, hvordan skal du kunne kklare å gå videre ned, jeg står bare still.....?
+mm
nå har jeg prøvd å spise riktig , altså hva jeg vil eller har lyst på , men mindre enn aktiviteten min. eller noe sånt. jeg erkke så inn i det. men jeg forbrenner mer kalorier enn det jeg tar inn , eller noe sånt. heheh..
idag har jeg spist
2 knekkebrød
pizza
ananas på boks
1 glass juice
vann
tyggis
jeg prøver å komme ned i ihvertfall 56 kg.
men det er så vanskelig.......uæh...
har dere hørt om krom som liksom skal gjøre at du får mindre lyst på søtt?
hvor får man tak i det isåfall???
helsekostbutikk, men apotek?
dia dhuit?
jeg er visst i 68 rundt forbi der nå jeg...:)
d er jo greit.
2 pølser
+ vann
+ tyggis
1 skive
mest
jeg var nesten nede i 67 her om dagen, men så gjorde jeg ike en dritt mest i helga og nå er d 69 igjen.
men jeg har vært 68 en stund også..
2 pølser..
+ vann og tyggis
jeg var stort sett kvalm i hele dag, det var uutholdelig...uff
men jeg tok to ibuxer så ble d litt bedre senere.
tay
har vært nede i 68 da jeg begynte å trene mer ( løpe litt)
men så gikk jeg opp i 70 og nå 69 igjen. har spist pannekakar i helga:(
uff uff uff
hum hum hum
har fått trent litt de to siste dagene en del. d var fint.
idag spist;
2 tebriks?brød m ost og skinke
3 pærer
2 gullerøter
en sånn derre ananasboks dings
+ tyggis
+ vann
dia dhuit
idag har vært grei nok. litt kjedelig.
spiste;
3 yoghurter
frokostskorper
2 skiver
melk
1 pære
+ tyggis
+ vann
Du vet det at å gå er noe av den beste treninga som finnes? Det er faktisk vel så bra som det beste treningstudioet med tanke på å gå ned i vekt! Har du sykkel kan du jo variere med det også!
Ha en fin helg!
Minelli
Grattis med dagen. Håper du får mye fint av mammaen din.
Hvor mye skal du ned? Hvilken linje går du på?
Bursdagsklemmer fra tutu