← Alle dagbøker
diarist.Alias

colm

43 år158 cm19 innlegg 2001 0 følgere

Start70,0 kg
Sist65,0 kg
Endring−5,0 kg
BMI nå26,0
📉 Ned 5+ kg📓 10+ innlegg
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
27. mars 200120. oktober 2001
65,0 kg

heia folk der ute

jeg har nok hatt mange utskeielser siden sist. men jeg har begynt å gå mye mer. siden skolen ligger 4 km unna så går jeg gjerne hjem etterpå.
jeg har i tillegg vært veldig deppa i det siste. veldig deppa..
vet ikke hva jeg skal gjøre.
66,0 kg

eya

æsj. utskeielser på bli-kjent-turen til klassen min,
jeg har noe å si jeg;
jeg er egentlig bare 16 år.
men jeg har alltid vært mye større enn andre og det plaget meg. så jeg ville gå ned i vekt, på en fornuftig måte, og jeg vil helst ned i 55 klassen .
på min alder, spesielt min høyde, så synes jeg 65 er for mye igrunnen.
det syns ihvertfall på meg.
jeg går i klasse 1MKA, media & kommunikasjon, grunnkurs.
jeg vil bli fotograf.
vi var på bli-kjent-tur fra torsdag til fredag, og da ble jeg jo selvfølgelig litt deprimert. fordi de andre ville grille, greit nok det, for de som ikke legger på seg av sånt og allerede ser perfekte ut.
JEG HATER LIVET MITT!
SOMEBODY KILL ME PLEASE!
65,0 kg

ey folkens

jaja...idag er det bursdagen min.
skal snart gå til min mor jeg, hehe.
presanger vet du!
jeg har jo som sagt flyttet til et sted et stykke fra hjemmet for å gå på skole. skolen og elevene er greie nok.
jeg bor på hybel sammen med vennina mi
og der får jeg spist sunt uten at noen klager. jada...jeg spiser normalt, bare sunt og mer grønnsaker og mindre saltet og fettet mat, sånt vet dere.
jeg tar bussen bort til skolen hver dag, rundt 4 km bort dit fra hybelen. men jeg går hjem hver dag og går som regel til sentrum etter skolen og tilbake igjen, for å trene mer. jeg går ihvertfall mye. og det har vist seg på vekta også. i går var det mer rundt 64. men og så har jeg mensen just nå også.
kanskje det er en grunn, vet ikke.
det går ihvertfall bedre.
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Minelli18. august 2001
Gratulerer med dagen!

Du vet det at å gå er noe av den beste treninga som finnes? Det er faktisk vel så bra som det beste treningstudioet med tanke på å gå ned i vekt! Har du sykkel kan du jo variere med det også!

Ha en fin helg!

Minelli
c.AuthorAlias tutu18. august 2001
Halloen.

Grattis med dagen. Håper du får mye fint av mammaen din.
Hvor mye skal du ned? Hvilken linje går du på?

Bursdagsklemmer fra tutu

66,0 kg

these stone tears r fallin down on me, all my regr

denne dagen + alle de siste dagene har vært skikkeli depressive. var nesten ned i 64 her om dagen , men utskeielser gjorde sin del.
uff uff uff. som jeg hater meg selv.
ville så gjerne få av meg de to bilringene og på lårene mine før skolen igjen.
æsj æsj æsj.
men ihvertfall nå blir jeg ikke feitere enn 67 lengre. ikke over 70. og det er jeg glad nok for. men selvtilliten er på bånn og jeg synes fortsatt jeg er feit. uff.
66 høres kanskje ikke så illa ut men jeg ser fæl ut. til å være så kort også. æsj æsj æsj.
hvordan går det med resten av dere peeps?
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias victoria16. august 2001
--------------------------------------------------------------------
INVITASJON til slankedagbok-treff i Trondheim!
Hadde det ikke vært morsomt å treffe de andre som skriver slanke-dagbok? Vi planlegger å ha et slanketreff i Oktober i Trondheim. Disse datoene er de aktuelle: 6/10, 13/10 og 20/10. Hvis du er interessert så gi tilbakemelding til Nicky eller meg så fort som mulig. Hvis vi skal bestille bord et sted er det greit å vite antallet ganske tidlig. Skriv også hvilke av datoene som passer deg best. De som kommer "langveis" fra (jeg drar fra Oslo) blir kanskje noen dager så kan vi også møtes og utforske byen, shoppe..osv.. Sleng deg med!!! Jo fler jo bedre!! :-)

Klem fra Victoria & Nicky
p.s. Denne meldingen er lagt inn i dagbøkene som har vært oppdatert 15. eller 16. august. Finner du ikke en slik melding i din egen dagbok, er du selvsagt invitert likevel!
--------------------------------------------------------------------
67,0 kg

æsj, dobbelt æsj

jj. jeg hadde jo regnet med å gå opp mer etter bursdagen jeg var i i går.
der spiste jeg 1 sommerkotelett, masse salat m ananas og 1 pølse. spiste også 1 stykke bløtkake. men den var litt sunnere enn vanlig. mye frukt i den og ikke så mye fløte.
og når jeg kom hjem så jogget jeg litt og trente litt.
så det var vel greit nok. men uansett....uææææh!!!!
i dag har jeg spist lite.
1 god morgen yoghurt
1 rundstykke uten noe på
tyggis
vann
druesaft
...men så er jo klokka bare 4:50 også.

jeg skal bare spise sunt fra nå av. jeg var ute i byen idag og hva så jeg?
jo...selvfølgelig...masse damer og jenter som ser helt perfekte ut og da får jeg skikkelig skyldfølelse for hvordan jeg ser ut....og jeg passer ingen fiiine klær...nå syter jeg som en unge. uff-uff.
men jeg tror jeg blir bedre nå, kanskje, til å spise ordentlig mat og trene mer. for jeg kom inn på skolen jeg ville...og nåååå skal jeg flytte snart for meg selv, jepp , bor hjemme ennå. hos pappaen min.
men jeg tror d blir bedre for jeg tenker hele tiden på hvilke mennesker som kommer til å være på skolen der, slanke folk, ikke sant?
det er ikke så mange overvektige der, så unge. det tviler jg på. men alikavel, det får meg til å tenke at jeg bør bli vedre for å gjøre et bedre inntrykk. så nå MÅ jeg skjerpe meg!!!!!
67,0 kg

whoa

hadde en del utskeielser som jeg trodde ville føre til mer vektøkning enn 67-68 kg.
hmmm...
hvor får man kjøpt cla da? og man må vel ikke ha resept?
aldersgrense? hvor dyrt?
hjelper det?
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Sverre10. juli 2001
Hei!!

Jeg har sett litt gjennom dagboka di, og synes du spiser fryktelig lite. Det som skjer da er at du tærer på muskelmassen din som betyr et lavere stoffskifte/forbrenning. Mitt råd til deg er å begynne med styrketrening og samtidig spise et proteinrikt måltid (kylling, egg etc) Et proteinrikt måltid demper nemlig sultfølelsen som du sliter litt med forstår jeg, samtidig som det hindrer tap av ytterlig muskelmasse. Kvitt deg med fettet ved å kjøre rolig kondisjonstrening, feks sykle rolig, gå i hurtig tempo, (puls 120-130) Men vær oppmerksom på å gjøre det i mer enn 15 min, fordi det er da fettforbrenningen setter inn for fult ( glykogen lageret brukt opp)
c.AuthorAlias Minelli9. juli 2001
Hei!

Man får kjøpt CLA i helsekostbutikker. Det er ingen aldresgrense. Prisen varierer for de ulike typene, men prisen på de jeg bruker er 180 kr for 90 kapsler (6 om dagen). Har ikke brukt de så lenge, så jeg vet ikke helt om det funker! Jeg lever i troen, og vet at de funker best om man trener samtidig!
67,0 kg

uff

uff uff uff. d gikk jo så bra, men nå opp igjen.
livet er en plage. hehe, oops.
idag har jeg spist
2 poteter
1 kotelett.
2 yoghurter
+ vann

og det blie det siste jeg spiser.
jeg har dårlig samvittighet, uff uff uff.
66,0 kg

yey

d går nedover igjen.
men bar fordi jeg ikke spiser mye nå.
krom hjelper fremdeles ikke no særli.
idag spiste jeg ;

3 potetskaker
1 pizzastykke
2 frokostskorper
+tyggis
+vann

:)
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Stella29. juni 2001
Hei
Jeg har oxo prøvd krom uten hell... men så begynte jeg på HcA og CLA (for 5 dagersiden) og jeg har nesten ikke lyst på godis... har klart og holde fingrene fra fatet i 5 dager :-)

Lykke til
:-)
c.AuthorAlias aline29. juni 2001
hei!

så bra du går nedover!!
men du burde spise litt mere!!! hvis du spiser mindre enn 1000 kalorier per dag så vil forbrenningern din gå ned og når du spiser mere igjen så vil du legge på deg...

ta vare på deg selv!!!
klem aline
68,0 kg

gurilanden

idag har det vært litt av en trist dag. regnvær og trist.
sto opp med det gale benet også. føler meg så daff.
klarer nesten ikke å stå oppreist og jeg er så trett, selv om jeg har sovet i 12 timer.
det jeg har spist så langt i dag er ;

3 grovskiver med skinke og agurk
2 nektariner
1 glass melk
vann
tyggis

+ det er ikke siste del av dagen ennå.

jeg glemte å si at de krom greian..
jeg har skaffa meg dem, men de hjelper ikke noe særlig.
:(
uff uff uff.
er det ren kromtabletter dere har?
jeg kjøpte dem med c vitamin også oppi, men tror jeg skal ha helt ren neste gang.
for de hjalp ihvertfall ikke noe særlig , men i går klarte jeg ihvertfall å si nei når faren min lagde til pommes frits, haha.
men det er ikke takket være de kromtablettene.
:(
lykke til videre til alle

ps. når man har gått ned 16 kg, hvordan skal du kunne kklare å gå videre ned, jeg står bare still.....?
67,0 kg

+mm

nå har jeg prøvd å spise riktig , altså hva jeg vil eller har lyst på , men mindre enn aktiviteten min. eller noe sånt. jeg erkke så inn i det. men jeg forbrenner mer kalorier enn det jeg tar inn , eller noe sånt. heheh..
idag har jeg spist

2 knekkebrød
pizza
ananas på boks
1 glass juice
vann
tyggis

jeg prøver å komme ned i ihvertfall 56 kg.
men det er så vanskelig.......uæh...

har dere hørt om krom som liksom skal gjøre at du får mindre lyst på søtt?
hvor får man tak i det isåfall???
helsekostbutikk, men apotek?
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias bjatte10. juni 2001
Jeg khøpte mine tabletter på helsekosten, for meg fungerer de bra. det kostet litt over 100 kr for 90 tab.
Så nå er bare problemet å klare å droppe frotsinga til helgen.
Lykke til!
c.AuthorAlias nicky10. juni 2001
Hei
Kromtabletter får du i helsekost og sikkert på apotek og
kanskje i vanlige butikker også. De hjelper mot søthunger det er helt sikkert.
Det er vanskelig å gå ned i vekt men ikke umulig om en går innf for det 100%, men det er vel der problemet for alle ligger, at en skeier ut for mye (min erfaring)
Lykke til
Nicky
68,5 kg

dia dhuit?

jeg er visst i 68 rundt forbi der nå jeg...:)
d er jo greit.
2 pølser
+ vann
+ tyggis
1 skive
69,0 kg

mest

jeg var nesten nede i 67 her om dagen, men så gjorde jeg ike en dritt mest i helga og nå er d 69 igjen.
men jeg har vært 68 en stund også..
2 pølser..
+ vann og tyggis
jeg var stort sett kvalm i hele dag, det var uutholdelig...uff
men jeg tok to ibuxer så ble d litt bedre senere.

1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Isa14. mai 2001
Håper du er i bedre form nå ! Hørtes ikke noe særlig ålreit ut!

Lykke til videre og ha en flott slankehelg !

Isa
69,0 kg

tay

har vært nede i 68 da jeg begynte å trene mer ( løpe litt)
men så gikk jeg opp i 70 og nå 69 igjen. har spist pannekakar i helga:(
uff uff uff
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias colm14. mai 2001
:) danke
c.AuthorAlias aline14. mai 2001
hei!

du vet at muskler veier mer enn fett, så at du går opp i vekt når du trener mye er ikke så veldig rart :)

jeg tror det finnes en oppskrift på pannekaker som gjør de litt sunnere. jeg har den ikke men du kan bruke syntetisk søtningsmiddel istedet for sukker og du kan bruke litt grovere mel.

det står mye om kunsting søtningsstoff på greteroede.no

klem aline
69,0 kg

hum hum hum

har fått trent litt de to siste dagene en del. d var fint.

idag spist;

2 tebriks?brød m ost og skinke
3 pærer
2 gullerøter
en sånn derre ananasboks dings
+ tyggis
+ vann
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Isa7. april 2001
Ja, gratulerer med nytt tall !! Du er nå på min drømmevekt !! *s*

Fortsett sånn, så når du ditt mål !!

Lykke til videre og ha en riktig god påske !!

Isa
c.AuthorAlias Maple7. april 2001
Gratulerer med nytt førstetall. Det må vere kjempedeilig. Eg venter på det samme.

Ha ei flott helg!
-Maple
70,0 kg

dia dhuit

idag har vært grei nok. litt kjedelig.
spiste;

3 yoghurter
frokostskorper
2 skiver
melk
1 pære
+ tyggis
+ vann
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.