← Alle dagbøker
diarist.Alias

christinal

50 år167 cm6 innlegg 2002 0 følgere

Start71,0 kg
Sist70,0 kg
Endring−1,0 kg
BMI nå25,1
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
19. august 200228. august 2002
😄70,0 kg

Strålende

I går var en meget fornuftig dag...syntes jeg selv....
Spiste til frokost en skive grov brød med ost.
Lunsj ble det en yoghurt og til middag ble den en deilig grønnskasgrateng.
Kveldsmaten kom da jeg hadde veeeldig lyst på noe søtt og det ble en frokost grøt med litt sukker... litt stolt av meg selv ja....

I dag har det blitt en yoghurt til frokost så får vi se hvordan ting blir utover dagen.

Har tatt noen mål i dag.
overarm: 30 cm
under byste: 85
midje: 93
hofte 99
byste: 98
øvre lår 58
legg: 36

Til sammen 499 cm

klem
christinal
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias hecatee😃29. august 2002
hei, christinal!! :) :) :) :)

ser jeg ikke er den eneste som bruker svigermors vekt!! :) synes det holder jeg, kommer ikke til å kjøpe noen egen vekt. målbånd derimot, det bruker jeg flittig!! enig med dahlia, spennende å se hvor mange cm mindre vi blir etterhvert som vekta går ned. :) :) :) :)

klemmer fra hecatee
c.AuthorAlias Dahlia😊28. august 2002
Heisann :) Blir spennende å måle seg etterhvert :) En ting er å se nedgangen i vekten.. men enda mer spennende å se hvor mange "meter" vi er om noen måneder *s*

Ha en glimrende dag og klemz fra Dahlia
🙂70,0 kg

For ein helg!

Lå rett ut på lørdag.... med en smell i ryggen. Søndag ble det stort inntak av kaker og koldtbord, var i dåp og spiste masse....
I dag hadde jeg tenkt å sykle til den nye jobben(og hjem igjen)7km en vei... Skal ut å hilse på nye kollegaer og elever... mellom slagene skulle jeg bade og sole meg i fin været...men hva skjer en halvtime etter at mann min drar på jobb? Jo han ringer og sier at sykkelen min er i bilen. Det siste jeg sa til han var å ta den ut.... Blir ikke sykkel tur, men jeg får svømme litt ekstra da...det er jo godt for ryggen også da.

Eier ingen vekt selv og har veid meg hos svigermor...men vurderer på neste lønn å kjøpe egen vekt....

Hadde på bunad igår...og sist jeg brukte den var for en mnd siden, da fikk jeg ikke igjen knappen men måtte bruke sikkerhetsnål.(bunaden er tantes for min er alt for stor ca 15 kg siden den passet)men nå passet den helt ypperlig. Alt av knapper satt slik de skulle. Jepp jeg er stolt!

3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Aggi27. august 2002
Hei Christinal!

Takk for at du la igjen en hilsen i dagboka mi. Koselig. Jeg hadde ikke fått med meg at du var her inne. Hadde jeg visst det, så skulle jeg ha tittet innom tidligere vet du!

Så artig at bunaden satt perfekt! Way to go Christinal.

Ha en fin dag :)

Klem fra Aggi.
c.AuthorAlias Dahlia😊27. august 2002
Tusen takk for hilsen både her og på SG :) Og ja *ler* barn er søte... så lillebror/søster til jr. bes snarest flytte inn i hybelen :)

Ha en glimrende dag :)
c.AuthorAlias verene😄26. august 2002
Hei christinal, og takk for kommentar i dagboka mi :)
Går ut fra at du er "den" christinal som jeg har møtt?

Jeg syns du er flink jeg, og ja, det er skikkelig deilig når klærne en har brukt før, plutselig blir mer romslige! ;)
Jeg har selv et helt skap fullt av klær som satt som støpt for 4 kg siden, men som nå strammer her & der. De SKAL passe igjen!
Jeg tror forøvrig at det er sunnere å følge vekten ved å se på klærne, enn å stå på badevekten hver bidige morgen.

Du sier du har tenkt til å trene; er du medlem på noe senter eller har du planer om å bli det? Jeg trener på SATS, hva med å bli medlem der, så kan vi kanskje trene sammen iblant? *hint* ;)

Stå på - ett kilo er allerede vekk, nå er det bare noen få igjen før du når målet ditt!

Klemmer fra
verene
😄70,0 kg

Kjempestolt

Tross i alt jeg føler jeg har spist denne uka har jeg gått ned 1 kg!
Gjett om jeg er stolt!!!!

christinal
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Dahlia😊26. august 2002
Gratulerer :)

Bra jobba... og det er ikke bestandig det er så mye endringer i kostholdet som skal til før kroppen er fornøyd :)

Klemz fra Dahlia
😛71,0 kg

Tør ikke vekta idag....

I dag vet jeg ikke om jeg tør å gå på vekta. Det er utrolig varmt og etter et par dager med mye mat så....
Vi hadde kjempestress på jobb igår med innbudte gjester så vi lagde mat og stressa hele dagen. Noe som resulterte i at jeg spiste noe hele tida nesten.

Det gikk i pastasalat, nachos med dip, sjokolade, is, kake, baguetter, pizza you name it.... Følte meg bare uggen etterpå...
Men idag er det ny dag og nye muligheter....og vi skal ha pastasalat til middag...med vann...blir stram line i helga, selv om jeg ikke aktivt slanker meg med å veie ting og slikt. Føler meg vel slik jeg er, men det hadde vært gøy å gå ned litt til...

Ha en fin dag!
😃71,0 kg

Grei dag

Har ikke vært på noe vekt idag. Kan jo ikke veie seg hver dag. Men jeg har gått en lang tur og handlet masse grønnsaker, så i dag blir det fersk suppe til middag.

chrisitnal
5 i heiagjengen
c.AuthorAlias Cile😌22. august 2002
Hei!
Grønnsakssuppe hørtes kjempegodt ut!
Jeg veier meg hver dag, men tar det ikke spesielt tungt om jeg veier en kilo mer enn dagen før, er nesten litt likegyldig.
Men vet jeg kan bli ganske lei meg etterhvert, men jeg er ikke den typen.

Vil uansett ønske deg lykke til med slanking og jakten på to blå!!!!

Klem fra Cile, som tester i morra, er en dag på overtid nå...
c.AuthorAlias hecatee😃22. august 2002
Hei, Christinal!! :) :)

eier ikke vekt jeg, bruker målbånd - og dety trives jeg kjempegodt med. vekta kan lure en, i og med at muskler veier mer enn fett. har brukt svigermors vekt, og satser på å veie meg hos henne en gang hver helg - avhengig av om hun er hjemme. tar det ikke så tungt om det går 2 eller 3 uker mellom veiing, stoler på målbåndet.

leste en plass et ikke alle skriver hver dag, for da blir det ikke så mange dager med samme vekt.... må innrømme at det bryr jeg meg ikke om. hver søndag er det revurdering for meg selv, og dette vil jeg markere i min dagbok med grise ikonet. heldigvis er ikke alle like, og dette med vekt er et touchy tema.

LYKKE til med vektreduksjonen og ikke minst 2 blå!! tvi tvi

tonnevis av slankeklemmer fra hecatee
c.AuthorAlias GreteJ😃21. august 2002
Bra jobba, det er bare å stå på , og som Dahlia sier, skulle vi veid hver dag, tror jeg vi hadde blitt småsprø. Har en plan om å veie hver fredag morgen, da vil ikke småutskeielser ihelga merkes så godt. Vi må bare stå sammen og støtte hverandre, så skal vi klare dette.

Klem Grete
c.AuthorAlias Dahlia😀21. august 2002
Heisann :) Det er nok lurt å ikke veie seg hver dag... i motsetning til meg som tror at den viser mindre når jeg i min desperasjon veier meg for 3 gang om morgenen.. Vet du.. det hjelper ikke å hopp, balansere på ett bein eller stå på henda... vekta er den samme!!!

Ha en glimrende dag :)
c.AuthorAlias MTE😊20. august 2002
Heisann!

Velkommen hit. Håper at disse sidene kan hjelpe deg og motivere deg ned til den vekten du ønsker. Lykke til!

Klem!
☹️71,0 kg

Helgen er gjeldene

Før helgen stoppa vekta på 70 kg.... målet mitt er å komme ned i hvertfall 65... Spiser sunt...tror jeg, men det har vært ferie med mye utskeielser.

Har planer om å starte å trene...og tror jeg skal starte i morgen....

klem
christinal
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Dahlia😃19. august 2002
Heisann og takk for hilsen :)

Vet du.. jeg har aldri vært inne og chattet, men regner med at du har funnet ut av det nå :) :)

Sender ihvertfall motivasjon

Klem Dahlia
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.