← Alle dagbøker
diarist.Alias

chevy

60 år170 cm25 innlegg 2002 0 følgere

Start70,0 kg
Sist58,5 kg
Endring−11,5 kg
BMI nå20,2
📉 Ned 10+ kg📓 10+ innlegg
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
22. april 200223. august 2002
❤️58,5 kg

hehe

det er veldig varmt, sommeren har endelig vist seg fra sin beste side
Chevy
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias NasseNøff❤️27. august 2002
Min kjære trofaste følgesvenn !

I mitt innlegg på søndag, lovte jeg at alle mine trofaste følgesvenner skulle få en personlig hilsen fra meg i sin dagbok, da jeg tar en liten pause… Det viste seg å være litt overmodig – jeg ’forbereder’ besøk fra min kjære elskede engelskmann, og det viser seg at jeg bruker tiden til alt annet enn å være ’sosial’ på nettet… Jeg ante ikke hvor mye tid som ville gå med til napping av hår, barbering, voksing osv osv osv *ler* Det er jo ikke småtteri som skal være shinet opp når elsklingen kommer *ss* Derfor har jeg laget en ’felles melding’ til dere mine trofaste følgesvenner, og håper at dere kan tilgi meg det.

For å berolige de av dere som er redd for at det har skjedd noe, så kan jeg fortelle at det har det ikke. Jeg har rett og slett tatt meg ferie :o) Men det skal sies, at dersom jeg ikke hadde hatt ferie, så hadde jeg allikevel tatt meg en pause. Den siste tidens ’småkjekling’ her inne, som jeg selv også dessverre er blitt en del av, er noe jeg klarer meg veldig godt uten (minner meg om ungdomsskoletiden *grøss*) så jeg håper at når jeg kommer tilbake etter ferien så er dette et forbigått stadium *ss*

Til slutt vil jeg bare få takke hver og en av dere, og dette går direkte til akkurat DEG som leser det: TAKK for at du så trofast følger meg på min vei mot et slankere liv. Det går ikke en dag uten at jeg tenker på deg, og du skulle bare vite hvor mye din støtte betyr for meg… Takk for at du er til ! ( Og når jeg er tilbake fra ferie, så håper jeg at jeg kan være den NasseNøff som du ble kjent med i begynnelsen…)

Ha det helt strålende, ta vare på deg selv, og stå på !

Stor klem fra NasseNøff
PS: Som forøvrig står på Sognsvann kl 18 i kveld for å gå tur, så for de som kan – kom da vel !??
😀59,0 kg

fortsatt nedover?

Hei kjære dagbok og medslankere

Jeg har gått ned en kilo til enda jeg ikke har gjort noe for det. Kan det være varmen tro. Jeg har ikke tenkt til å bli tynnere nå.
Det er så gøy for de som ikke har sett meg på noen måneder kjenner meg nesten ikke igjen for jeg har skiftet hårfarge også, fra helt lys til nesten svart.
Var på salg på H&M i går og fikk kjøpt meg en pen enkel selskapskjole til kr 49.50 det hadde ikke gått for et halvt år siden. Herlig.
Nå har jeg nedtelling til skole start. Det er femten dager igjen så blir jeg skoleelev, det blir litt sprøtt og spennende.
Ønsker dere en god helg alle sammen og håper været holder seg like fint.
chevy
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias MTE😊15. august 2002
Heisann!

Er det ikke kjekt når det går den veien.
Blir spennende med skole gang. ;o)Kunne
tenkt meg å vist oppskriften du bruker
for å gå ned 1 kilo i uken. ;o) Ha en fin
helg!

Klem!
😊60,0 kg

jaja

60 igjen
61,0 kg

huff og huff

Nå har vi vært ute å reist en uke til og jeg har lagt på meg en kilo igjen. Det blir for mye usunn mat når man farter sånn.
Jeg får trimme masse denne uken
chevy
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias MTE😊10. august 2002
Hei du!

Enig med deg. Det kommer noen ekstra kilo når mann enten reiser eller at det er så varmt at man ikke orker å gjøre noe. Nå er det litt overskyet og sånn, men det er veldig mildt. Så denne uken blir dety en del trening. Gleder meg til å begynne igjen for fult. Til neste gang er vel den kiloen borte. Stå på. Ha en fortsatt fin helg.

Klem!
😊60,0 kg

kilo`n er borte

Hallo

den kiloen jeg la på meg i ferien er borte.
Idag var siste dag på jobben, det var litt rart etter å ha vært der i mange år. Så nå blir jeg skoleelev igjen. Starter opp den 28 august. Så nå skal jeg bare kose meg frem til skolestart. Tror nok det kan bli ganske tøft å sette seg på skolebenken igjen. Om en uke drar vi en tur til Gøteborg og blir der noen dager. Fortsatt god sommer til alle dere flinke slankere.
Chevy
🙂61,0 kg

Ferien er slutt

Hei og hopp

Nå er ferien over, og jeg har bare lagt på meg en kilo. det er jeg fornøyd med. Jeg har jo kost meg med masse mat og det har ikke blitt noe trimming. Men nå er hverdagen her så den kiloen skal bort. Satser på at den er borte innen neste mandag.
Vi har vært i Harstad, det var en koselig by og så var vi så heldig at vi fikk se midnatt solen. Så var vi innom Fauske, Namsos, Trondheim, Polarsirkelen, Lillehammer og Gjøvik.
konklusjonen blir EN KJEMPE FIN FERIE
Klem Chevy
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias MTE😊21. juli 2002
Heisann Chevy!

Kjekt å se deg her igjen. ;o)
Det er da ikke noe å si på 1
kilo opp. Flott. Kjekt å høre
at du har hatt en fin ferie.
Selv reiser vi en tur til
svigermor i morgen og blir
der til torsdag. På lørdag
reiser vi til et venne par
og blir der en uke og da
skal samboeren i jobb igjen.
Da skal skjerpe meg å ta de
siste kiloene jeg ønsker.
Kos deg!

Klem!
Kos deg!

Klem!
c.AuthorAlias Helena😀21. juli 2002
Hurra for Chevy, dette er imponerende!! Jeg har kikket litt i dagboken din, og jeg kan ikke gjøre annet enn å bøye meg i støvet!! Nå er jeg faktisk kjempemotivert til å gå en lang tur!! Jeg er omtrent på samme høyde som deg og målet mitt er 65 kg før bursdagen min i slutten av november. Hvilket betyr at på 17 uker skal jeg gå ned 16,4 kg!! 1 kg hver uke så skal det gå!! Kan ikke du sende litt motivasjon min vei??
Gratulerer med glimrende slanking og lykke til med å bli værende der du er nå!!
Klem Helena
c.AuthorAlias Ronja😌21. juli 2002
Hei:)
Så fint at dere hadde en fin ferie:) En kg opp det er jo ingenting:) Håper jeg er så heldig når jeg har vært på ferie:) Bare hiv deg i det med engang så skal du se at den er vekke på Mandag:) Men du er vel ferdig du nå??
Ha en forsatt fin dag:)
klem fra Ronja
Bilde
😄60,0 kg

FERIE

Heisann kjære dagbok
Nå reiser vi på Norgesturnè, så jeg kommer ikke tilbake før om fjorten dager, og da er jeg spent på hva vekten viser. Har tenkt til å kose meg men får vel begrense seg litt.
God ferie til alle dere andre flotte slankere.
Ferie klem fra Chevy
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Ronja😊8. juli 2002
Heisann Chevy:)
Du har vært kjempeflink:) Ønsker deg en strålende ferie:)
Klem fra Ronja
Bilde
c.AuthorAlias Saule😄7. juli 2002
Heisann!!!
God ferie da...og nyt den!!!
Håper vekten din viser det samme når du kommer tilbake også...det har du fortjent!!!!

Kos deg i bikini...he he

Klem...Saule
c.AuthorAlias Jojoen😃7. juli 2002
Hei Chevy :-)

Vil bare få ønske deg en riktig god ferie! SÅ flink du har vært med slankinga, nå er du vel ferdig og fornøyd med resultatet? Viktig for deg å ta vare på den flotte vekta di nå.

Klem fra Jojoen
Bilde
❤️60,0 kg

Hva skal jeg si? en kilo til

Hallo

Jeg har gått ned en kilo til denne uken enda jeg har vært kjempe slapp og tante rød er her. Utrolig!
Til søndagen reiser vi på ferie i fjorten dager og da har jeg tenkt til å kose meg skikkelig. Er spent på hvor mye jeg har gått opp når vi kommer hjem. Håper ikke alt for mye.
Takker til alle dere som har satt inn hilsninger i dagboken min
God helg alle sammen.
Sommer klem Chevy:)
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias MTE😊5. juli 2002
Heisann Chevy!

Det blir vel deilig med ferie vil jeg tro.
Kos deg masse. ;o) Håper dere får masse
fint vær. Ellers har du jo fin nedgang i
vekten som vanlig. Kjempe bra. Kan vel
kanskje forvente litt oppgang, men med
den nedgangen du har til vanlig tar du
det evt. fort av igjen. Må da kose oss
litt i ferien. Ha en fin fin ferie og
helg!

Klem!
c.AuthorAlias kris😃5. juli 2002
Heisann.

Så fint da...at det noen ganger går nedover uten at vi må jobbe så innmari for det :)
Kos deg på ferien - ha slankingen litt i bakhodet så går det nok bra. Husk at du skal kose deg litt også da!

Klemmer fra Kristin.
😊61,0 kg

en kilo til

Hei

Denne uken har jeg gått ned en kilo til. Og det må jo komme av at jeg har vært flink til å gå turer.
Takker for alle positive hilnsninger i boken min. Og ønsker alle en fortsatt fin slanke uke.

Frokost: 2 grove brødskiver med mager leverpostei og en kopp te
Lunsj: 2 knekkebrød med leverpostei et glass skummet melk

Mellommåltid masse jordbær

Middag: kylling, ris og mye salat og et glass pepsi max

Kveldsmat 3 grove brødskiver med nøkkelost, appelsinmarmelade og leverpostei en kopp te
Og enda mere jordbær
Sommer klem fra Chevy
7 i heiagjengen
c.AuthorAlias augusta❤️2. juli 2002
Hei igjen Chevy
Takk for råd og oppmuntring!

Tålmodighet nok til å vente en uke med å gå på vekten - hvordan klarer man det?

Jeg tar 'sjokket' hver morgen når jeg er hjemme - med årene har jeg lært meg å ikke la meg slå ut over resultatet - det var ikke lett heller :-)

Men å vente en uke medfører mange 'fristende øyeblikk' for meg.

Jeg tror '1 gang per uke' fungerer for de fleste, for jeg kjenner faktisk ingen, som gjør slik som jeg.

Ha en fortsatt fin dag
Hilsen Augusta
c.AuthorAlias augusta❤️2. juli 2002
Hei chevy
Takk for velkomsten til meg. Jeg forstår godt du er glad for denne klubb - og så er du jo helt utrolig! Du har en SAMLING av 5 og 10 kilo feiringer. En veiviser for andre.

Klemmer fra Augusta
c.AuthorAlias NasseNøff😊29. juni 2002
Hei chevy – takk for oppmuntrende hilsen ! Beklager at du ikke har fått svar før, men det har vært en mildt sagt hektisk uke…
Her går det jo nedover så det suser ! Hvor langt ned har du egentlig tenkt deg ?

Wow - menyen din høres deilig ut...! Når jeg har gått ned masse og fått stabilisert vekten min, så kan jeg også spise sånn (bortsett fra kjøttet da *s*) Gleder meg !!

Ha en flott helg chevy !

Klem fra NasseNøff
Bilde
c.AuthorAlias svime29. juni 2002
Takk for velkomsten!
Tror at det å starte her er et kjempebidrag til å nå målet, gleder meg til fortsettelsen.

Helgehilsen fra
Svime
c.AuthorAlias Elin28. juni 2002
Hei
Takk for hyggeleg melding, du er fortsatt kjempeflink - eg visste ikkje at det var så stor hjelp i å gå turar. Hadde eg hatt den menyen, hadde mi vekt gått andre vegen. Men i dag har eg kjøpt med nye fjellsko, så på søndag blir det laaang tur.

Kos frå Elin
c.AuthorAlias Ronja😊28. juni 2002
Hei Chevy:)
Jeg har tittet litt gjenom dagboka di, og stor applaus til deg, du er kjempeflink:) Jeg ser du har jo nådd målet ditt, hvor langt ned skal du??
Ha en kjempeflott helg:)
klem fra Ronja
Bilde
c.AuthorAlias MTE😊27. juni 2002
Heisann Chevy!

Takk for koselig kommentar. :o)
Ja, heldigvis er formen bra igjen.
Sliter litt med dårlig hørsel på
det ene øret, men det håper jeg
går over snart. Så nå vil jeg ha
masse fint vær sånn at jeg jeg
kan få gått mye tur. Liker det.
Ser ut som det skal bli fint
vær i morgen så da er jeg klar.
Må også selvsagt kommentere
den fine nedgangen din. Flott.
Og fikk kjempe lyst på jordbær.
Har ikke smakt det ennå i år.
Kanskje jeg skal kjøpe en kurv
i morgen. Nam nam. Ha en fin helg!

Klem!



😵62,0 kg

Før og etter

Hei kjære dagbok

Jeg har ikke veid meg idag så jeg vet jo ikke om jeg veier 62 kilo, men jeg satser på det. Skal prøve å legge ut bilde av meg selv.På bilde til venstre veier jeg 76 kilo, da hadde jeg gått ned 8 kilo. Høyere bilde har jeg tatt idag så det vil si 62 kilo. Håper ikke dere syntes dette er for dumt. Jeg syntes det hadde vært artig og sett resultater av noen av dere andre.
St.Hans klem Chevy
Bilde
8 i heiagjengen
c.AuthorAlias Bitten😊12. juli 2002
Kjempeflott Chevy :)
Er det ikke gøy vel :) Du har vel ikke tenkt å gå ned mer nå? Synest du er flott nå :)
Ha en fin sommer :) Må flagge for deg.
Klem fra Bitten :)
Bilde
c.AuthorAlias Minelli😃26. juni 2002
Hei Chevy!

Tusen takk for fruktkurven i dagboka mi! Det hjalp på humøret etter en liten etter-veiing-depresjon i dag tidlig!

Du har jo vært kjempeflink selv, jo! man ser jo virkelig forskjell på før og etterbildene av deg! Jeg skulle gjerne lagt ut bilde selv, men tok aldri noe "før"-bilde. Får se om det blir et ferdig-slanket-bilde kanskje. Moro er det å se forandringen både på seg selv og andre i alle fall!

Ha en superduper dag!

Klem fra Minelli
c.AuthorAlias Elin😃25. juni 2002
Hei

og gratulere så mykje med kjempeflott resultat. Ikkje vanskeleg å sjå forskjell på før og etter. Det må følast flott. Lykke til med å halde vekta!!

Klem frå Elin.
c.AuthorAlias Amalie😃25. juni 2002
Heisan Chevy
Jeg syns det er kjempelurt med disse bildene. Egentlig burde vi alle hatt bilder av oss selv på slankere.com. I det minste skulle vi hatt dem hengende på kjøleskapet. Et som viser oss i dag og et som viser hvordan vi ønsker å bli.
Personlig er jeg nok litt for sjenert til å vise meg med klærne av. En kan faktisk begynne å lure på hvordan jeg klarte å få min yngste sønn hehe.

Jeg ser du tar av sakte og sikkert og det vet jeg er løsningen på varig vekttap. Du er veldig flink.
Ha en fortsatt fin uke.

mvh Amalie
c.AuthorAlias NasseNøff😄24. juni 2002
Hei du ! Takk for god bedring hilsen - den hjalp, jeg er bra igjen nå *s* Hadde du en fin St.Hans forresten ?

WOW - jeg er kjempeimponert !! Det er jo virkelig stor forskjell mellom disse to bildene - utrolig bra ! Syns slettes ikke det er dumt i hele tatt - det er jo bare SÅ motiverende for oss andre *s* Jeg legger ikke ut noen bilder av meg selv ennå iallfall, men kanskje når jeg har gått ned en god del kilo. Kanskje en gang når jeg har gått ned 25 og så når jeg har gått ned 45 eller 50 (an på hvor mye jeg går ned *s*)

Du er kjempeflink !!

Stor klem fra NasseNøff
c.AuthorAlias MTE😊24. juni 2002
Hei igjen!

Jeg er hjemme værende med
sønnen vår. Typen skal ha
ferie enten 8 eller 14 vi
får se. Da blir det små
turer rundt om. Så blir
det som sagt syden til
høsten. Blir det bra vær
så blir det kjekt det.
Noen ferie planer du da?

Klem!
c.AuthorAlias MTE😌24. juni 2002
Heisann!

Kjempe bra resultatt. Ser god forskjell.
Er det ikke gøy? :o)
Ha en fortsatt fin dag!

Klem!
c.AuthorAlias Saule😄23. juni 2002
Applaus applaus applaus!!!!!
Det var virkelig forskjell!! Gleder meg til jeg blir like flott som deg ;-) -Fikk litt ny motivasjon nå, når jeg ser at det går ann!!!! Stå på videre, du er superflink!!!
Når drar dere på ferie??? Dere må i alle fall ha en riktig god tur!!
Masse klemmer...Saule!!
😵62,0 kg

hallo hallo

Hei

Ja,ja en halv kilo til. Må jo være fornøyd med det. Men jeg har vært for slapp den siste tiden, har ikke gått så mye turer i det siste som jeg gjorde i begynelsen. her trengs det skjerpings. Har vært ute å gått en rask tur nå på 50 minutter. Det er jo bare deilig. Mamma har bursdag i dag så jeg har spist 2 stykker sjokoladekake. Blir egentlig litt kvalm av så mye søtt.

Frokost: 2 grove skiver med mager leverpostei og en kopp te
Lunsj: 2 stk fiberrik med mager smøre ost og litt vann
Mellommåltid: god morgen yoghurt
middag: 2 kokte egg 1 grov skive og tomat/agurk salat og te
Fy fy: 2 stykker sjokoladekake
Kveldsmat: 2 grove skiver med mager leverpostei og te
Chevy
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias Snuppeluppa😉23. juni 2002
Hei og takk for oppmuntrene hilsen!
Nå du er så flink til og gå turer,od i tillegg spiser "riktig" så skader det ikke med litt kake!Håper jeg klarer de kiloene!

Snuppeluppa
c.AuthorAlias Elin21. juni 2002
hei

Du har vore kjempeflink, så 2 stk sjokoladekake i anledning bursdag må vere lov!!
c.AuthorAlias MTE😊21. juni 2002
Heisann!

Takk for koselig og oppmuntrende
hilsen. Det varmer. Håper du får
en fin helg og kos deg i din mor
sin dag!

Klem!
c.AuthorAlias NasseNøff😊21. juni 2002
Takk for hilsen - går til innkjøp av ny vekt i dag *ler* Kan jo ikke fortsette med den 'surmulende' vekta jeg har *ler*

Jente - du er jo kjempeflink ! Her fortsetter det jo å gå nedover, og med den sparsommelige dietten du hadde i går, så tror jeg ikke 2 sjokoladekakestykker er det verste... Dessuten gikk du jo en rask tur på 50 minutter, så det gikk nok opp i opp *s*

Ønsker deg en fin helg !

Klem fra NasseNøff
Bilde
☹️62,5 kg

Bedre idag

Hei igjen

Idag er det bedre. Har vært på shopping og koset meg alene.
Veiedag imorgen.
Sees:)
Chevy
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias NasseNøff😉20. juni 2002
Hei chevy - godt å se at du har det bedre *s* Takk for hyggelig hilsen i boka mi - du hadde rett - potetgullet er fremdeles urørt ! *stolt* Ikke at det hjalp noe da jeg gikk på vekta i morges... Frustrerende !! Men, men - det er bare å bite tenna sammen og fortsette kampen antar jeg *s*

Er sikker på at det har gått bedre for deg i dag - stikker innom senere for å se hvordan det har gått.

Klem fra NasseNøff
Bilde
c.AuthorAlias Jenny20. juni 2002
Veiedag i morgen? Det blir nok en positiv overraskelse!!!!
tør ikke veie meg nå, pga. av min overspising i går, men jeg skal gjøre det snart :/

lykke til med veiinga!

koz Jenny
😈62,5 kg

Det regner

Hei kjære dagbok

Har ikke veid meg, Gjør det selvfølgelig ikke før på torsdag.
Er litt gretten nå, har så veldig mye å gjøre men for ikke gjort noen ting, bare flyr og svirrer og gubben er bare i garasjen for han har enda mere å gjøre. Drar på ferie om 14 dager og da må bilen vår være ferdig. Huff, klarer vi det da??
Jada selfølgelig går det TENK POSITIVT.
Håper det blir sol imorgen.
God natt
Gretten Deppa Chevy
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias NasseNøff❤️19. juni 2002
Hei kjære Gretten Deppa Chevy ! Regn, masse å gjøre uten tid til å gjøre det og bekymrede tanker kan gjøre hvem som helst deppa og gretten... Også var det dette med å veie seg da... Noen ganger kan man faktisk bli gretten av IKKE å veie seg, hvor rart det enn kan høres ut... Men kjære Chevy - når solen titter frem igjen, og gubben er inne og gir deg en god klem istedenfor å mekke bil, og han forteller at bilen blir klar til ferien og du får veid deg og ser at innsats gir belønning og helgen nærmer seg og du har fått gjort alt du skulle gjøre og du har vært litt her inne på slankere.com - se da kommer smilet og humøret tilbake ! *ler*

Masse klemmer fulle av positiv energi og oppmuntring til deg fra NasseNøff
Bilde
c.AuthorAlias jenny😄19. juni 2002
smil til verden!!!!!

jeg er helt ny her, og stikker innom diverse dagbøker for å se hvem som er her!!

må si jeg ble imponert over deg! du har jo klart å gå ned masse! du er kjempeflink!
du har vel nådd målet ditt nå? det er jo en jobb å holde vekta også, kanskje?
jeg skal prøve å gå ned noen få kilo i sommer, før jeg skal prøve å stabilisere vekta!

lykke til videre, og ha en fin dag!

klem fra Jenny
c.AuthorAlias ABC19. juni 2002
Jeg er ny og trenger virkelig mye tips, råd og motivasjon.
Hjelp, jeg har vært på slankern hele livet....!!!
😟62,5 kg

???

Heisann

Denne uken har jeg bare gått ned en halv kilo. Nå er jeg skuffet. Har jo egentlig vært litt for slapp, har ikke gått mine daglige turer. Jeg får begynne med det igjen. Starter opp igjen fra mandag.
God helg alle sammen
Chevy
7 i heiagjengen
c.AuthorAlias Snuppeluppa😊17. juni 2002
Takker for gode råd,og jeg har heldigvis litt over 2 mnd igjen til jeg "må" være fin.Jeg gifter meg nemlig 31 august.:) Datteren min ligger og er syk,så turer og slikt må jeg nok glemme for en stund.Men jeg har sluttet og spise brød,pasta,ris og poteter,men det er bare i ukedagene.I helgen unner jeg meg det.Skal veie meg på torsdag,og er veldig spendt.Krysser fingrene på ned gang.
Lykke til videre
snuppeluppa
c.AuthorAlias NasseNøff😃17. juni 2002
Hei igjen
Vil bare innom og si takk for hilsen og ønske deg også en fin uke ! Stå på - dette skal vi klare alle sammen *s*

Klem, NasseNøff
Bilde
c.AuthorAlias trixi😄17. juni 2002
Hei hei!
Takk for hyggelig kommentar i dagboka mi!
Du spurte hvor langt jeg ksulle ned...?
Vel, det vet jeg igrunn ikke ennå. Opprinnelig tenkte jeg ca ned til 70...( jeg trodde ikke jeg skulle klare mer.
Så tenkte jeg at 65 var en ok vekt å ha...
men nå er jeg villig til å satse enda lavere...
men igrunn er det ikke helt vekten det kommer an på.
Jeg er mest opptatt av at jeg ksal kunne være fornøyd med meg selv, så den dagen jeg føler meg tilfreds med kroppen min, da skal jeg slutte å krympe!

Du er misfornøyd med en halv kilo denne uken.. det skjønner jeg, men husk på at det er kroppen som må få bestemme tempoet den vil ned i. Så om du har vært flink hele uken, så kommer nok resultatene snart!

Ha en fin dag, jeg synes du har vært flink til nå jeg!
c.AuthorAlias Saule😃16. juni 2002
Heisann!!!!
En halv kilo er jo bedre enn ingenting!!! Kansje det er greit å gå litt senere ned på slutten... Kansje det blir lettere å stabilisere vekten da. Vi har jo ikke tenkt å gjøre dette så mange flere ganger heller da...har vi det da????
Jeg håper i alle fall at dette er første og siste gang..I alle fall så mange kilo..he he
Nei, det ordner seg sikkert!!! Du har jo vert superflink hittil da, og nå er det snart kampingtur og ferieliv!!!

Kos deg du Chevy!!!

Masse klemmer fra Saule!!
c.AuthorAlias MTE😊14. juni 2002
Heisann Chevy!

Ta det ikke så tungt. Bare vent
til neste ukke så er det nok
resultater igjen skal du se. :o)
Synes du har vært kjempe flink.
Stå på! Kos deg i helgen!

Klem!
c.AuthorAlias NasseNøff👻14. juni 2002
Hei Chevy !
Ikke fortvil - det stopper jo litt opp iblant for oss alle. Det hender kroppen trenger litt tid til å 'justere' seg - gi det en ukes tid, så skal du se at det skjer ting igjen *S*

Ha en god helg du også !

Kos, NasseNøff
Bilde
c.AuthorAlias snuppeluppa😉13. juni 2002
Hei på deg!Jeg må ta av meg hatten for deg!Du har virkelig vært flink.Hvordan har du klart det?Jeg er så nyskjerrig,og har så lyst til og komme meg ned litt jeg også.Håper du vil svare....
Snuppeluppa
🐷63,0 kg

den store sykkeldagen

Hallo i luken

Idag har jeg vært ute å syklet i nesten 4 timer det var kjempe deilig.
Har veldig god samvittighet idag.

Frokost: 2 grove skiver med mager leverpostei og te
Lunsj: 2 grove skiver med kalkunpålegg og te
mellom måltid: jordbær
Middag: hjemmelaget pizza og salat
Kveldsmat: 1 skive med nøkkeost og en med appelsinmarmelade og en kopp te
Og været er strålende.

Imorgen skal vi på biltreff, får kjøpe med noe frukt så jeg har noe å gomle på når de andre koser seg med vafler og pølser.

Koz Chevy
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias NasseNøff😃13. juni 2002
Hei igjen !
Takk for god bedring hilsen. Er mye bedre nå, heldigvis !
Stikker innom deg igjen senere.

Klem
c.AuthorAlias solsikke😊13. juni 2002
Heisann Chevy.
TAkk for koselig kommentar i dagboka mi .
Jeg ser at du er flink og har gått ned masse, men hvor mye tenker du egentlig å gå ned? Du er jo ned 7 kg, allerede!!!!!

Håper du har hatt en fin biltur

Klem fra solsikke
c.AuthorAlias NasseNøff😌10. juni 2002
Hei Chevy
Tusen takk for oppmuntrende innlegg i min dagbok. Denne startfasen er liksom den mest frustrerende. Man vil så gjerne bli slank over natten for man har jo liksom bestemt seg for at nå skal kiloene av, men så er det jo ikke riktig sånn det fungerer ;o) Jeg har stor tro på at jeg klarer 2 kg før første juli, kanskje til og med mer, men det var dette med å ikke sette seg mål man ikke klarer å nå. Bedre å være litt forsiktig i begynnelsen. Du tipser om spaserturer og sykling. Takk for det :o) Jeg er flink til å gå turer og i tillegg gjør jeg en del øvelser hjemme i stua (bl.a situps). Sykling har jeg ikke kommet i gang med ennå, men det er sikkert en god idé ! Skal begynne med det snarest - takk for tipset !

Kos
NasseNøff
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.