← Alle dagbøker
chevy
60 år170 cm25 innlegg
2002
0 følgere
Start70,0 kg
Sist58,5 kg
Endring−11,5 kg
BMI nå20,2
📉 Ned 10+ kg📓 10+ innlegg
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka 23. august 2002
❤️58,5 kghehe
det er veldig varmt, sommeren har endelig vist seg fra sin beste side
Chevy
fortsatt nedover?
Hei kjære dagbok og medslankere
Jeg har gått ned en kilo til enda jeg ikke har gjort noe for det. Kan det være varmen tro. Jeg har ikke tenkt til å bli tynnere nå.
Det er så gøy for de som ikke har sett meg på noen måneder kjenner meg nesten ikke igjen for jeg har skiftet hårfarge også, fra helt lys til nesten svart.
Var på salg på H&M i går og fikk kjøpt meg en pen enkel selskapskjole til kr 49.50 det hadde ikke gått for et halvt år siden. Herlig.
Nå har jeg nedtelling til skole start. Det er femten dager igjen så blir jeg skoleelev, det blir litt sprøtt og spennende.
Ønsker dere en god helg alle sammen og håper været holder seg like fint.
chevy
jaja
60 igjen
huff og huff
Nå har vi vært ute å reist en uke til og jeg har lagt på meg en kilo igjen. Det blir for mye usunn mat når man farter sånn.
Jeg får trimme masse denne uken
chevy
kilo`n er borte
Hallo
den kiloen jeg la på meg i ferien er borte.
Idag var siste dag på jobben, det var litt rart etter å ha vært der i mange år. Så nå blir jeg skoleelev igjen. Starter opp den 28 august. Så nå skal jeg bare kose meg frem til skolestart. Tror nok det kan bli ganske tøft å sette seg på skolebenken igjen. Om en uke drar vi en tur til Gøteborg og blir der noen dager. Fortsatt god sommer til alle dere flinke slankere.
Chevy
Ferien er slutt
Hei og hopp
Nå er ferien over, og jeg har bare lagt på meg en kilo. det er jeg fornøyd med. Jeg har jo kost meg med masse mat og det har ikke blitt noe trimming. Men nå er hverdagen her så den kiloen skal bort. Satser på at den er borte innen neste mandag.
Vi har vært i Harstad, det var en koselig by og så var vi så heldig at vi fikk se midnatt solen. Så var vi innom Fauske, Namsos, Trondheim, Polarsirkelen, Lillehammer og Gjøvik.
konklusjonen blir EN KJEMPE FIN FERIE
Klem Chevy
FERIE
Heisann kjære dagbok
Nå reiser vi på Norgesturnè, så jeg kommer ikke tilbake før om fjorten dager, og da er jeg spent på hva vekten viser. Har tenkt til å kose meg men får vel begrense seg litt.
God ferie til alle dere andre flotte slankere.
Ferie klem fra Chevy
Hva skal jeg si? en kilo til
Hallo
Jeg har gått ned en kilo til denne uken enda jeg har vært kjempe slapp og tante rød er her. Utrolig!
Til søndagen reiser vi på ferie i fjorten dager og da har jeg tenkt til å kose meg skikkelig. Er spent på hvor mye jeg har gått opp når vi kommer hjem. Håper ikke alt for mye.
Takker til alle dere som har satt inn hilsninger i dagboken min
God helg alle sammen.
Sommer klem Chevy:)
en kilo til
Hei
Denne uken har jeg gått ned en kilo til. Og det må jo komme av at jeg har vært flink til å gå turer.
Takker for alle positive hilnsninger i boken min. Og ønsker alle en fortsatt fin slanke uke.
Frokost: 2 grove brødskiver med mager leverpostei og en kopp te
Lunsj: 2 knekkebrød med leverpostei et glass skummet melk
Mellommåltid masse jordbær
Middag: kylling, ris og mye salat og et glass pepsi max
Kveldsmat 3 grove brødskiver med nøkkelost, appelsinmarmelade og leverpostei en kopp te
Og enda mere jordbær
Sommer klem fra Chevy
Før og etter
Hei kjære dagbok
Jeg har ikke veid meg idag så jeg vet jo ikke om jeg veier 62 kilo, men jeg satser på det. Skal prøve å legge ut bilde av meg selv.På bilde til venstre veier jeg 76 kilo, da hadde jeg gått ned 8 kilo. Høyere bilde har jeg tatt idag så det vil si 62 kilo. Håper ikke dere syntes dette er for dumt. Jeg syntes det hadde vært artig og sett resultater av noen av dere andre.
St.Hans klem Chevy

hallo hallo
Hei
Ja,ja en halv kilo til. Må jo være fornøyd med det. Men jeg har vært for slapp den siste tiden, har ikke gått så mye turer i det siste som jeg gjorde i begynelsen. her trengs det skjerpings. Har vært ute å gått en rask tur nå på 50 minutter. Det er jo bare deilig. Mamma har bursdag i dag så jeg har spist 2 stykker sjokoladekake. Blir egentlig litt kvalm av så mye søtt.
Frokost: 2 grove skiver med mager leverpostei og en kopp te
Lunsj: 2 stk fiberrik med mager smøre ost og litt vann
Mellommåltid: god morgen yoghurt
middag: 2 kokte egg 1 grov skive og tomat/agurk salat og te
Fy fy: 2 stykker sjokoladekake
Kveldsmat: 2 grove skiver med mager leverpostei og te
Chevy
Bedre idag
Hei igjen
Idag er det bedre. Har vært på shopping og koset meg alene.
Veiedag imorgen.
Sees:)
Chevy
Det regner
Hei kjære dagbok
Har ikke veid meg, Gjør det selvfølgelig ikke før på torsdag.
Er litt gretten nå, har så veldig mye å gjøre men for ikke gjort noen ting, bare flyr og svirrer og gubben er bare i garasjen for han har enda mere å gjøre. Drar på ferie om 14 dager og da må bilen vår være ferdig. Huff, klarer vi det da??
Jada selfølgelig går det TENK POSITIVT.
Håper det blir sol imorgen.
God natt
Gretten Deppa Chevy
???
Heisann
Denne uken har jeg bare gått ned en halv kilo. Nå er jeg skuffet. Har jo egentlig vært litt for slapp, har ikke gått mine daglige turer. Jeg får begynne med det igjen. Starter opp igjen fra mandag.
God helg alle sammen
Chevy
den store sykkeldagen
Hallo i luken
Idag har jeg vært ute å syklet i nesten 4 timer det var kjempe deilig.
Har veldig god samvittighet idag.
Frokost: 2 grove skiver med mager leverpostei og te
Lunsj: 2 grove skiver med kalkunpålegg og te
mellom måltid: jordbær
Middag: hjemmelaget pizza og salat
Kveldsmat: 1 skive med nøkkeost og en med appelsinmarmelade og en kopp te
Og været er strålende.
Imorgen skal vi på biltreff, får kjøpe med noe frukt så jeg har noe å gomle på når de andre koser seg med vafler og pølser.
Koz Chevy
I mitt innlegg på søndag, lovte jeg at alle mine trofaste følgesvenner skulle få en personlig hilsen fra meg i sin dagbok, da jeg tar en liten pause… Det viste seg å være litt overmodig – jeg ’forbereder’ besøk fra min kjære elskede engelskmann, og det viser seg at jeg bruker tiden til alt annet enn å være ’sosial’ på nettet… Jeg ante ikke hvor mye tid som ville gå med til napping av hår, barbering, voksing osv osv osv *ler* Det er jo ikke småtteri som skal være shinet opp når elsklingen kommer *ss* Derfor har jeg laget en ’felles melding’ til dere mine trofaste følgesvenner, og håper at dere kan tilgi meg det.
For å berolige de av dere som er redd for at det har skjedd noe, så kan jeg fortelle at det har det ikke. Jeg har rett og slett tatt meg ferie :o) Men det skal sies, at dersom jeg ikke hadde hatt ferie, så hadde jeg allikevel tatt meg en pause. Den siste tidens ’småkjekling’ her inne, som jeg selv også dessverre er blitt en del av, er noe jeg klarer meg veldig godt uten (minner meg om ungdomsskoletiden *grøss*) så jeg håper at når jeg kommer tilbake etter ferien så er dette et forbigått stadium *ss*
Til slutt vil jeg bare få takke hver og en av dere, og dette går direkte til akkurat DEG som leser det: TAKK for at du så trofast følger meg på min vei mot et slankere liv. Det går ikke en dag uten at jeg tenker på deg, og du skulle bare vite hvor mye din støtte betyr for meg… Takk for at du er til ! ( Og når jeg er tilbake fra ferie, så håper jeg at jeg kan være den NasseNøff som du ble kjent med i begynnelsen…)
Ha det helt strålende, ta vare på deg selv, og stå på !
Stor klem fra NasseNøff
PS: Som forøvrig står på Sognsvann kl 18 i kveld for å gå tur, så for de som kan – kom da vel !??