passe fornøyd
har vært lite flink denne uka ,men jeg har trent 4 ganger.12 kg igjen til målet mitt nå...
13,1 kg igjen
har brukt noka dietten er fornøyd med den ,hard de to først dagene så går d som en "lek"... Skal bare veie meg en gang i uken ellers blir jeg for fiksert.
Et spørsmål- hva er Noka dietten?
Det er så mye forskjellig på markedet av allverdens pulver og pillekurer, er dette en av dem?
Har ikke forsøkt så mye av det selv, men jeg husker jeg var borte i Herbalife og Nutrilett da det kom på markedet, men har mer tro på kostholdsendring.Da lærer du å endre de usunne matvanene dine, også er i alle fall noe lært etter endt kur.
Føler at det er så lett å finne en kur som lover gull og grønne skoger,men hvor man fyker like lett opp i vekt når kuren er over.Deprimerende eller hva?
Men det er jo gode dietter også.Har med hell prøvd GI dietten og vært på Grete Roede kurs.Begge deler er vel mer som en kostholdsendring å regne, enn direkte dietter,men ned går man- om enn ikke i racerfart....
Farten er ikke så viktig for meg, selv med min utålmodige natur, men jeg kan godt bli lei dersom jeg føler at jeg har gjort en kjempeinnsats noen dager,og får null resultat på vekta.Skal innrømme munnvikene henger litt da ja.
Men det er riktig som du sier, og ikke bli for fiksert- hverken på vekten eller farten.
Man skal tross alt ikke sette livet på pause bare fordi man er på slankekur.
Håper vi snakkes siden,vil bare ønske deg lykke til og god helg!!!!!