← Alle dagbøker
diarist.Alias

celinaaa

46 år170 cm2 innlegg 2002 0 følgere

Start78,1 kg
Sist77,0 kg
Endring−1,1 kg
BMI nå26,6
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
14. august 200221. august 2002
🙂77,0 kg

passe fornøyd

har vært lite flink denne uka ,men jeg har trent 4 ganger.12 kg igjen til målet mitt nå...
🙂78,1 kg

13,1 kg igjen

har brukt noka dietten er fornøyd med den ,hard de to først dagene så går d som en "lek"... Skal bare veie meg en gang i uken ellers blir jeg for fiksert.
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias celinaaa😌21. august 2002
noka dietten får du kjøpt hos helsekostbutikker i hele landet der er 3 forskjellige smaker :jordbær,vanilje og sjokolade som jeg foretrekker.Man blander pulveret med melk og det metter godt.Men jeg spiser vanlig middag hver dag,ellers blir jeg nok sur og gretten ....
c.AuthorAlias ann-merete😉16. august 2002
Hei, og velkommen hit.
Et spørsmål- hva er Noka dietten?
Det er så mye forskjellig på markedet av allverdens pulver og pillekurer, er dette en av dem?
Har ikke forsøkt så mye av det selv, men jeg husker jeg var borte i Herbalife og Nutrilett da det kom på markedet, men har mer tro på kostholdsendring.Da lærer du å endre de usunne matvanene dine, også er i alle fall noe lært etter endt kur.
Føler at det er så lett å finne en kur som lover gull og grønne skoger,men hvor man fyker like lett opp i vekt når kuren er over.Deprimerende eller hva?
Men det er jo gode dietter også.Har med hell prøvd GI dietten og vært på Grete Roede kurs.Begge deler er vel mer som en kostholdsendring å regne, enn direkte dietter,men ned går man- om enn ikke i racerfart....
Farten er ikke så viktig for meg, selv med min utålmodige natur, men jeg kan godt bli lei dersom jeg føler at jeg har gjort en kjempeinnsats noen dager,og får null resultat på vekta.Skal innrømme munnvikene henger litt da ja.
Men det er riktig som du sier, og ikke bli for fiksert- hverken på vekten eller farten.
Man skal tross alt ikke sette livet på pause bare fordi man er på slankekur.
Håper vi snakkes siden,vil bare ønske deg lykke til og god helg!!!!!
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.