← Alle dagbøker
diarist.Alias

cathy

42 år165 cm6 innlegg 2002 0 følgere

Start70,0 kg
Sist69,0 kg
Endring−1,0 kg
BMI nå25,3
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
21. juni 200226. juni 2002
🙂69,0 kg

motivasjon ikke på topp...

ja enda en ny dag..er enda morgen!
frukost: 4 grove rundstykker m litt skinkepålegg på og to stor glass vann
har ikke noe spes planer om trening idag...skal reise snart og da blir d jo mye gåing...:)

Igår(26) fikk jeg gått en tur på 1,5 t.
ellers soiste jeg masse vannmelon, 1 nektarin, noen smågodtsjokolader, middag: 1,5 seifile, 1,5 potet, litt makkaroni og 2 ts rømme. rå gulerøtter
❤️69,0 kg

vektreduksjon, men usikker...

ja som dere ser viser vekta et kilo ned, men er ganske usikker på om jeg faktrisk har gått ned en kilo eller om grunnen er at dette var en annen(gamlere) vekt...
uansett er d ikke opp, og jeg er sakte men sikkert iferd med å kvitte meg m gamle uvaner:)
Jeg spiser flere men mindre måltider, kutter ut brus og saft med vann...
kutter snopet ut m andre ting...så selv om d kanskje ser mye ut d jeg spiser, så har jeg hvertfall klart å kutte ut mer mer usunne ting med mer sunt og lett!
Jeg har nå fått meg ekstra jobb i sommer, vaskejobb, 3 ganger i uken som vil bli litt ekstra aktivitet!!:)
sliter litt med motivasjon til å trene!! D er egentlig litt ulikt meg...men skal prøve å skjerpe inn d!!

frukost: 3 knekkbrød m lett philadelphia og et glass melk
lunsj: grønn salat og litt makkaroni med litt philadelphia og et stort glass vann
mm: hall rull smil (fikk av farmor, og klarte ikke dy meg)
mm:1 knekkebrød
middag: kjøttdeiggryte(er litt vanskelig å kontollere hva d er til middag, siden jeg er hjemme hos mine foreldre nå i sommer)
drakk vann til
mm:1 nektarin
mm:1 nektarin + et eple
kvelds:3 hjemmelagde, nybakte grove rundstykker m mye grovt mel , linfrø osv!!
(er forresten virkelig til å anbefale å lage grove brød/rundstykker selv: blir så mye fortere mett!)

som dere ser er d ikke lite jeg har spist, men d blir bedre etterhvert, forhåpentligvis!!
😌70,0 kg

så langt, så bra..?

ser ut til å bli en bra dag, d er jo tross alt hverdag igjenn, så da er d skjerpings...hehe..
satser på å ikke stresse for mye m slankingen...gjorde d en gang før, da gikk jeg ned 10-15 kilo på ganske kort tid...men kan si jeg ble litt sittende fast...å til slutt endte d med at je gikk opp mer enn d jeg gikk ned...

Frukost:2 grove skiver med eple (ca 1/2)
Mellom:1 glass vann og en skive vannmelon

Trening/trim: gått tur i 1,5 t.

spiste litt chips(bror min fant frem, eg klarte ikke holde meg unna!)
tok en grov brødskive med philadelfia(lett)

middag. d var grillmat hjemme spiste 3 poteter, 1 kotelett, grønn slat, 2 ss potetsalat(uff,uff,uff...)

(klarte å takke nei til en stor, gatekjøkken hamburger!)

Jeg har bestemt meg for å skrive inn ny vekt bare hver femte dag her...altså i morgen den 25, 30, 5, 10, 15 og 20 i hver mnd..
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias tulipanen😊24. juni 2002
Du har veldig fin tankegang mht slanking. Viktig å ikke gå ned for mye på kort tid.

Lykke til:-)
😑70,0 kg

Fin i formen...jah!

Heller ingen bra dag...spist et halvt grovt rundstykke, et lite pizzastykke, 1 pommes frites, 1 sjokolade, kjøttdeiggryte, litt chips...
oki, for gale!!! helgen er over nå å forbedrer meg til i morgen!
Jeg har ikke vært på vekten idag,,,orker ikke!
😉70,0 kg

iikke noe god start på dagen...

jaja alt starter vel og bra...m krangling, kjefting og alt som hører m når jeg er hjemme.
Tror d er på tide å komme seg til hybelen igjenn!!
Tar turen ut idag, der blir d fest ikveld(som ikke er noe bra for min slanking!!!)
Så eg har ingen planer for noe trening idag..ja ganske slappt!!
Men tur på søndag er allerede planlagt, ilag m en venninne...en tur på et par timer...

Frukost:2 skiver m banan på
1/4 pizza
1 grovt rundstykke m ost
1/2 bakt(fucked)potet
chips
2 liter øl
2 glass brus++

Ikke noe bra dag dette for slankingen sin del!!
Men jeg hadde d utrolig morsomt, å d ble hekkan mye gåing på meg ca 2-3timer:)

men d går jo ikke akkuratt opp i opp!!
heller lite fornøyd med slankingen idag...men ble en morsom og ikke minst sen kveld...

(mål:67.5 kilo)
🙂70,0 kg

hopp i d å bli slank!!

Ja dette er da min deby her på slankere.com,
d er ferie fra studier og ingen grunn lenger for å komme med dårlige unnskyldninger til å utsette slankingen...:)
Mitt ,ål er først å fremst å komme ned til under 65 kilo..
Hvordan gjøre d? sykle til jobb...jogge og gå en tur hver dag...spise mye vannmelon:) og ellers andre grønnsaker og frukt...frukost middag og lunsj som vanlig, bare kutte ned på mengde!!
Dermed er startsskuddet fyrt og jeg er klar for sommer sol og slank!!!

Dagen idag:
Frukost-2 brødskiver(lyst brød med nuggatti..uffoghuff:)
lunsj-2 grove rundstykker med leverpostei og ost
middag-blomkålsuppe(greit nok, men altfor store mengder!)
dessert-jordbær(uten sukker!) m litt fløte (:()
smånask i skuffen:to nektariner, 1 banan,

trening: sykklet til og fra jobb...ca en hall time(mye opp:)
tur m hund og bror ca 15 min.

D var d...tar gjerne en tur innom senere...
(nå er planen ut å jogge...to be continued..)

så her er fortsettelsen...
ja jeg gikk ut å jogget, en runde ned på marken ca 10 min til et 15 fort jogging...

spist en nektarin å litt ostepopp(damn) måtte bare ha...skal ta en 50 sit ups før jeg legger meg..:)
så ble vel denne dagen ok...
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.