ny start
Begynner i dag!
Endelig mål er 65 kilo, men det blir nok en stund til... Har bestemt meg for å klare 80 innen november (mao. ca to kilo i uken),
kanskje litt ambisiøst, men jeg skal i alle fall prøve! Neste mål er 70 innen jul.
Planen er å spise ca. 1200 kcal per dag, pluss en løpetur, eller annen form for trening hver dag!
Camille
Endelig mål er 65 kilo, men det blir nok en stund til... Har bestemt meg for å klare 80 innen november (mao. ca to kilo i uken),
kanskje litt ambisiøst, men jeg skal i alle fall prøve! Neste mål er 70 innen jul.
Planen er å spise ca. 1200 kcal per dag, pluss en løpetur, eller annen form for trening hver dag!
Camille
2 i heiagjengen
Tavannda9. september 2001
Linn8. september 2001
Hei Camille og velkomen hit! Du klarer å gå ned til 65 kg med mindre mat og trening, jeg skal også ned på 60-tallet og det er hardt å slanke seg, men blir veldig motivert her på slankere.com. Masse lykke til!
Hei på deg Camille! Velkommen hit! Jeg synes planen virker veldig grei, og 2 kg i ukaer kanskje realistisk nå i starten hvis du står på. Men senere vil det ofte være vanskelig (når du er rundt 70 kg.). Vi veier det samme så jeg vil følge meg deg! Lykke til! Klem Linn