← Alle dagbøker
camh
48 år157 cm70 innlegg
2014–2016
0 følgere
Start78,3 kg
Sist73,1 kg
Endring−5,2 kg
Mål60,0 kg
BMI nå29,7
📉 Ned 5+ kg📓 50+ innlegg🔥 7 dager på rad🕰️ 1+ år i dagboka
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka Veiing
Er kun innom for å registrere vekt.
Fortsatt nedgang...
Jeg er fornøyd! Har ikke så mye mer å si i dag...
Fortsatt nedgang...
Det er en gøy å gå på vekta når tallet går nedover...
Håper å nå målet mitt til sommerferien.
Ny uke, nye muligheter..
Har ikke så mye å skrive om i dag. Har bare vært innom å registrert dagens vekt...
Nedgang
Vekta går nedover og jeg er strålende fornøyd.
Nytt år, nye muligheter
I dag viste vekta 74.2, har gått opp 0,2 siden i går... men det er jo i grunn ikke så rart med tanke på at det var nyttårsaften. Vi koste oss med god mat, feit saus og soppstuing, og kake til dessert. Ikke rart vekta gikk litt opp da. Klarte forresten å holde meg unna brusen, drakk eplejuice i stedet for. Har forresten gått greit å holde seg unna brus, nå har jeg ikke drukket brus på en uka, har heller ikke spist godteri (selv om vi har det lett tilgjengelig i skapet).
Har tro på at jeg skal klare å nå målet mitt dette året. Satser på å gå ned en kilo i uka, alt over det er bonus. Så får vi se hvordan dette går fremover. Jeg er ihvertfall motivert! og det er jo det viktigste.
Det var alt for i dag. GODT NYTTÅR!
30. desember 2015
😃74,2 kgNed
Har ikke så mye å skrive, bare at jeg har gått ned.
29. desember 2015
74,4 kgJobb dag
I dag er det vanlig arbeidsdag for min del og det er i grunn bra. Da slipper jeg å bli frista med alt godt vi har hjemme. Dessuten så spiser jeg mer regelmessig når jeg er på jobb.
Vekta går fortsatt nedover, selvom det ikke har vært så mye nedgang. Jeg håper dette fortsetter.
Har forresten gått overraskende bra å holde seg unna brus og godteri.
Jobbe litt igjen.
Ha en fortsatt fin romjul.
27. desember 2015
74,8 kgNed...
Har gått litt ned i vekt fra i går og jeg er strålende fornøyd.
Nå har jeg bestemt meg for at denne gangen skal jeg klare det. Jeg har kuttet ut brus og bare det hjelper på vektnedgangen.
Koste meg med litt godteri i går, men i dag er det slutt. Så får vi se hvor lenge jeg klarer det denne gangen. Jeg har klart det før. For noen år sida gikk jeg i mange måneder uten å spise godteri og jeg skal klare det igjen.
Nå skal jeg finne meg noe frokost. Ha en fin dag alle sammen!
26. desember 2015
75,0 kgNy dag, nye muligheter...
Har gått litt ned siden i går... Nå i jula er det vanskelig å prøve å ikke fråtse så mye, men jeg skal prøve å la være... For min egen skyld. Jeg har en kofte jeg skal ha på meg i april, er nødt ned i vekt hvis jeg skal få den på meg... Derfor er det like greit å starte min nye livsstil nå, selvom det er jul.
Fortsatt god jul.
25. desember 2015
75,3 kgLenge siden sist
Det er kjempe lenge siden jeg har skrevet noe her...
Skal prøve å skrive litt her fremover...
God jul
Nærmer seg slutten av 70 tallet...
60 tallet nærmer seg med stormskritt og jeg er strålende fornøyd!
Bare en kjapp tur innom for å registrere dagens vekt...
Registrering av vekt
Er bare innom for å registrere dagens vekt
Dette går rette veien
Ikke så mye nedgang siden i går, men det er helt greit.
Har ikke så mye å skrive om i dag, tenkte bare registrer dagens vekt.
Fortsatt nedgang
I dag viste vekt 70.8, har ikke sett dette tallet på badevekta på det jeg kan huske og jeg er strålende fornøyd.
Det er godt å se at vekta går nedover og jeg blir virkelig motivert til å fortsette.