← Alle dagbøker
bulle
51 år168 cm6 innlegg
2002
0 følgere
Start76,2 kg
Sist75,2 kg
Endring−1,0 kg
BMI nå26,6
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka Takk og pris!
Tilbake på 75.2, hvis man ser på inntaket de siste to dagene er det meget bra,. gikk både til og fra arbeid i går,. har ikke gått i dag, men skal kjøre GoKart senere i kveld, det er ganske fysisk, så det får holde. Har startet dagen med en nektarin, tenker jeg skal ha en til temmelig snart,. I dag skal det visstnok være noe som heter "Kyllinggryte "Texas"" til lunch,. får se hvordan det ser ut :-) Hørtes fristende ut, men vi får se hva det blir til.
Ikke bare ned :-)
Vel, man kan ikke gå bare ned, de siste dagene har det blitt litt mindre mosjon, er på rett kjør igjen i dag med at jeg gikk til arbeid (1 time rask marsj) skal gå hjem i ettermiddag også. Ble litt nei-snacks i går,. ble invitert over til noen venner på kveldsfilm,. ble servert både cola og det som verre er,. Spiste med måte men det ser ut til at det ble litt mere uansett,. spiste en solid middag også i går (ca 250gram kjøttdeig, 125gram fersk pasta og 2 dl pastasaus) Begynte dagen bra med 2 Kavli Rug/Rye Knekkebrød med en tynn skive ost, problemet kom ikke før lunch, hvor kantina hadde disket opp med spekemat og rømmegrøt,. har beregnet at jeg antakeligvis har spist 16-1700 kCal hittil i dag, dette blir ikke bra! Som om ikke det var nok har en kollega annonsert at det blir kake her snart,. huff og huff!
Hmm,. ingen morgentrening i dag
Våknet i dag tidlig og ble forbannet når det så ut som det hadde blitt noe feil med adsl forbindelsen min,. brukte noen minutter på det, videre så det ikke ut til at nabo og trenings-kompis hadde kommet seg opp enda,. Kom oss ikke avgårde før 25 minutter senere enn vanlig så vi sløyfet treningen og slappet av med frokost, 3 rugsprø med en skive hvit ost. Fortsatte morgenen med 2 grovbrødskiver med makrell i tomat og et veldig tynnt lag med Vita margarin på. I går var jeg ganske flink med matinntaket, så det ser ut til å gå bra!.
Har jo fått flere hyggelige kommentarer hittil, det er selvsagt oppmuntrende! Håper jeg klarer å være like flink i dag også. Får se om jeg ikke får tid til en gå/løpetur i kveld.
wow, ned i vekt tross helgas synder!
Startet helga med et solid grillparty på fredag, masse øl, masse fet mat, fortsatte deretter med bursdagsselskap på lørdag, kun moderat inntak.
Søndag startet jeg dagen med en 5km gåtur, før jeg spiste normal frokost. Spiste en sjokolade denne dagen, hadde litt dårlig samvittighet, men i helga må det være lov (elsker sjokolade).
Startet dagen i dag med 1.5km på tredemølle i ganske raskt tempo i "kupert terreng", kjørte deretter en rekke sit-ups og andre øvelser.
Spiste 3 rugsprø med en tynn ostskive på hver til frokost. Føler meg ganske opplagt!
Topp form!
Kjørte bil til arbeid i dag, men dro omtrent samtidig som hvis jeg hadde gått. Løp 2.5km på tredemølla, trente med forskjellige apparater.
Spiste 2 rugsprø med en tynn skive ost på til frokost.
Topp side!
Fant denne siden nettopp. Ser ut som det er en del konstruktivt som foregår her, så jeg tenkte det kunne være greit å registrere seg. Husker ikke helt når jeg begynte å bli litt mere bevisst på min livsstil, men tror det er snart 2 uker siden. Da jeg begynte hadde jeg en vekt på ca 77.6 om morgenen. Har gått til arbeidet siden fredag og er veldig stolt av meg selv (har ikke gått hjem enda, men skal begynne med det i morgen).
Spiser litt mere bevisst enn før, ser ut som det hjelper! Føler meg ganske opplagt og har lyst til å trene.