← Alle dagbøker
diarist.Alias

bollapinnsvin

51 år163 cm21 innlegg 2002 0 følgere

Start93,0 kg
Sist89,0 kg
Endring−4,0 kg
BMI nå33,5
📓 10+ innlegg🔥 7 dager på rad
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
11. mars 200221. juni 2002
😄89,0 kg

Hei jeg er tilbake:)

Heisann!!

Det var lenge siden jeg har vært her, men nå er jeg tilbake med sinnsykt bra motivasjon. Jeg var hos cubus og skulle kjøpe en hvit bukse, og det ga meg et puff til å starte seriøs slanking igjen. Jeg såg jo ut som jeg veide 20 kg mer i det, men når jeg ser andre går i det, er det så fint. Men men jeg må nok vente 15 kg før jeg kjøper meg en hvit bukse.. hehe

Ellers har jeg spist to skiver idag med gulost og tomat. Skal ha reker senere og jordbær til dessert:) Nam nam

Håper dere alle har det supert, og at jeg får høre fra dere snart:)

Klem Henriette
5 i heiagjengen
c.AuthorAlias ella😊24. juni 2002
Hei.

Velkommen tilbake, alltid hyggelig når "gamle" brukere dukker opp igjen.

Ønsker deg lykke til videre !
~Ella~
c.AuthorAlias ana😊22. juni 2002
Hei Henriette,

Også jeg som nettopp har kjøpt meg hvit bukse.. hehe.. Men den blir nok i skapet en stund til tenker jeg. Gleder meg sånn til å kunne komme inn i størrelse 38 igjen selv om det er lenge dit.

Nyt motivasjonen, den er ferskvare! (I hvert fall for meg..)

Klem fra Ana
c.AuthorAlias MTE😊21. juni 2002
Heisann Henriette!

Kjekt å se deg her inne igjen.
Har sett etter deg. ;o)
Flott at motivasjonen er der.
Ha en strålende helg. Kos deg
med reker og jordbær. :o)

Klem!
c.AuthorAlias Twistedsister21. juni 2002
Fikk ikke fram det bildet nei..
c.AuthorAlias Twistedsister💔21. juni 2002
Hei vennen. Godt å ha deg tilbake igjen sammen med meg. Denne gangen fikser vi alt! Håper at vi kan støtte hverandre slik som før :)

Jeg legger inn et bilde av Buster jeg..
Rest in peace lille gullet ....
89,5 kg

Idag er den store dagen;)

Heisann alle sammen!!

Stod litt sent opp idag, så jeg har ikke spist enda:) Samboeren er ute og handler øl, og litt forsjellig mens jeg skal rydde og vaske!!

Men dere får ha en super lørdag, så snakkes vi i morgen håper ikke jeg har lagt på meg for mye.. hehe

Klem Henriette
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias ella😉5. mai 2002
Hei.
Du forsvant for oss ?
Håper du har det bra, og håper du stikker innom oss igjen en gang !
~Ella~
c.AuthorAlias Pernilla14. april 2002
Hei hei!
Kjempe kjekt at du ville melde deg på konkuransen!
Ville bare ønske deg lykke til med den!!
Klem, Pernilla!
c.AuthorAlias Trude14. april 2002
Hei du!
Første dagen mon her på slankere siden,vet ikke helt hvordan dette fungerer men.....
Ser du har klart å gå ned,må være deilig å se at det går nedover!
Ha en kjempefin dag,skal følge med på siden din!
:)
89,5 kg

snart helg:)

Heisann alle sammen!!

Ja så va de snart helg, eller det e vel helg. Eg ska feira dagen min imårå, me folk, og mat og drikke.. Hehe Får bare bruke rockefoten ivrig, så legger jeg i allefall ikke på meg..

Har meldt meg på 5 kg konkuransen, håper det er en superduper motivasjon:)

Ellers har jeg spist to skiver med egg tomat og agurk, og drukket litt apelsinjuice.. Vet ikke hva jeg skal ha til middag, det er så kjedelig å lage middag.. Går liksom tom for ideer!

Men men ha en fin slankedag alle sammen, så snakkes vi:)

Klem Henriette
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias nameit13. april 2002
Hei Henriette!

Ja, nå skal vi konkurrere! Jeg har nemlig også meldt meg på -5 kg konkurransen. Jeg lurer i grunnen på om du har noen spesiell oppskrift på brød. Er det slankebrød eller?
Greit å prøve ut noe nytt.

Når det gjelder middagstips, kan du abonnere på gratis middagstips hos Grete Roede. Hver dag får du ei ny oppskrift. Jeg samler på disse og har tenkt å sette de i en perm. Dermed har jeg noen fornuftige forslag når jeg selv ikke klarer å komme opp med noe. I dag var det oppskrift på skinkepizza.

Ha ei koselig helg og kos deg med feiringa.
Du er hovedpersonen, nyt det!

Klem fra NameIt
c.AuthorAlias pæreformen13. april 2002
Hei bollapinnsvin !
Dagen din i morgen, det blir da i dag siden det er lørdag. Bursadag ? *gratulerer med dagen* Kos deg masse :-)
c.AuthorAlias ella12. april 2002
Hei.
Det høres hyggelig ut å samle venner til god mat og drikke ! Når det gjelder middager, jeg hadde samme problemet som du, det hjalp å kjøpe Grete Roede kokeboken "Lett og lettvint", det er mange fine oppskrifter der.

Ha en flott feiring, kos deg og lykke til !
~Ella~
89,5 kg

Nå har jeg slanket meg en måned:) Må sjerpe meg..

Heisann alle sammen!!!

Takk for mange hyggelig bursdaghilsener.. Det setter jeg pris på.. Igår tok jeg helt av med spisingen. De er jeg ikke så glad for idag.. Men men..

Nå baker jeg brød, fikk en oppskrift av mor, håper den er god.. Idag skulle vi egentli ha biff til middag, for vi kjøpte den til i går, men ble jo bedd ut på middag.. Jeg har ikke samvittighet. Jeg har frosset biffen, og tatt opp fiskepudding:) hehe. Kan tenke samboeren ble gla for det:)

Ellers venter jeg på at brødet skal bli ferdig så jeg kan spise frokost, så skal jeg lese, og ta meg en liten shoppingtur. hehe

Håper dere alle får en superslankedag, nå er jeg tilbake for fullt det skal jeg love dere:)

Klem Henriette
6 i heiagjengen
c.AuthorAlias MTE12. april 2002
Heisann Henriette!

Håper du fikk en fin bursdag. Synes du ikke skal ha dårlig samvittighet for det du spiste på dagen. Det er nok av hverdager å ta av til slanking. Lykke til og ha en fin fin helg.

Klemz!
c.AuthorAlias trixi12. april 2002
Hei hei!
Gratulerer med overstått! Synes også at du var vel unnt det du spiste på bursdagen, det er jo et år til neste gang ;)
Joda, det går bra med meg og lrympingen, jeg klarte faktisk å komme meg vekk fra 80-tallet i dag, det var da jeg planla det, så jeg er kjempestolt, nå må jeg finne meg et nytt delmål..hmmm
Jeg synes du har gått ned fint mye jeg, nå gjelder det bare for deg å fortsette sånn!
Ha en fin dag! klem fra trixi
c.AuthorAlias Inemor11. april 2002
Hei Henri. Meld deg på den konkurransen du og, så slanke me oss te me ser ut som noen beinrangler begge to, hehe...(neida...rolig nå..)
c.AuthorAlias Pernilla11. april 2002
HEISANN!

VIL DU VÆRE MED EN NY RUNDE MED -5KG KONKURANSSEN I 80-KLASSEN KAN DU MELDE DEG PÅ HOS MEG.
STARTER I LØP AV FREDAGEN!

KLEM, PERNILLA
c.AuthorAlias Line M11. april 2002
Synes virkelig ikke 4,5 kg på en mnd er så værst jeg da !!Men skjerpingser har vi jo alle godt av i bland.
Grattis med dagen i går, typen hadde også det, så det ble litt kakespising og annet snaks på meg i går også.... Men er fult tilbake i sunne vaner i dag.
Ønsker deg lykke til videre mot dine mål og ha en fin shopperunde. Klemmer fra Line
c.AuthorAlias Pernilla11. april 2002
Synes du absolutt skal unne deg alt du spiste i går, det var jo bursdagen din tross alt!!!

Hva du velger å gjøre med biffen er en annen sak. Kanskje litt bedre å kose seg med den i helga i stedet?

Håper brødet smaker og at du får en trivelig shoppingtur. (hadde runden i går!! Det var morro!!)

Klem, Pernilla
89,5 kg

Juhuuu det er bursdagen min idag:)

Heisann alle sammen!!

Jada idag startet dagen bra, fikk frokost servert:) 2 skiver med servelat. nam nam.
Nå er klokken 11 og jeg har lagt to brett med sjokolade muffins. Har smakt på en, og skal nok smake på mange mange fler:) hehe

Ellers skal jeg lese seriøst, også skal jeg, samboeren og min far ut og spise pizza. Det er min favoritt ja:) Tror jeg må velge dolly dimple da.

Har fått masse nye klær, 3 skjorter, 2 vester, en bukse, en topp en strikkejakke, og et par med sko. Det trengtes en ny garderobe ja:)

Ha en fortsatt fine dag:)

Klem Henriette
6 i heiagjengen
c.AuthorAlias Måne10. april 2002
GRATULERER MED DAGEN!!!!

Håper du koser deg skikkelig i dag!!!

Klem Måne
c.AuthorAlias nameit10. april 2002
Hei!

GRATTIS MED DAGEN, HENRIETTE!!!!!!!!!

Ballonger og brus, pizza og bursdagshatter. Det hører med til ei pia som har bursdag.

Ha en kjempefin dag/kveld!

:o)

Klem fra NameIt
c.AuthorAlias jomfruMaria10. april 2002
GRATULERE MED DAGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
c.AuthorAlias Inemor10. april 2002
Min kjære bestis! Ønsker deg maaaaaaasse fint for den store dagen, og et langt og lykkelig liv med din kjære :o)
Masse masse glad i deg, du betyr sååå mye for meg !
c.AuthorAlias Pernilla10. april 2002
GRATULERER MED DAGEN!!!
KLEM, PERNILLA
c.AuthorAlias LenaM10. april 2002
Gratulerer med dagen! :-) Kos deg med alt det du ikke unner deg ellers! Det er en ordre! *vennlig, men bestemt* Dessuten så ser jeg at du har vært kjempeflink hittil. Så det har du fortjent "Parce que je le vaux bien" som de sier i reklamen ;-)

Ha en fortsatt god dag!
89,5 kg

Her var jeg innom igjen:)

Heisann!!!

Nå er det lenge siden. Har vært i Bergen siden torsdag, så jeg har ikke hatt tilgang på internett.

Med slankingen går det bra. var litt stolt da jeg var i Bergen for spisingen gikk av seg selv.. Hehe. Men jeg spiste to muffins og var ute på lørdag, så det var ikke så kuuult. Men har ikke lagt på meg, og ikke tatt av..

Håper det går bra med alle dere andre, skal inn imorgen og skrive komentarer og se hvordan det går med dere!!

Klem Henriette.. Ps i morgen fyller jeg året, da skal jeg spise muffins.
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias MTe10. april 2002
Heisann Henriette!

Vil gratulere deg så mye med dagen i dag. Håper du får en fin dag. :o) Vekten går fint ned over. Unn deg muffins i dag!

Klemz!
c.AuthorAlias cindi9. april 2002
Hei henri

Endelig e du komt tilbake. Eg beklage det i Bergen, men eg hadde problemer me å få opp typen på lørdag, så når eg fekk han opp så hadde me isje mye tid igjen før me skolle i 80 års dagen. Eg va så sleten når den var ferdig, så eg sovna ganske så for den kvelden. Men me tar det igjen til helgå. Då ska me festa sånn som me gjor i gamle dager:)

I mårå ska eg på eu kontroll med bilen min. Håbe der isje e alt for mye gale me an........

Så me snakkes nærmere

Klem fra Trude
89,5 kg

Nå er det slanking for alle penga:)

Så var det hverdag igjen, det er nå herlig med tanke på slankingen da:)

Idag har jeg spist 3 skriver med servelat, agurk og tomat, drukket kaffi og cola light. (Hvor i alle dager blir det av vannet?) Her må det full sjerpings til:)
hehe

Ellers har jeg gått tur, var vel ute i en time, det var deilig.. Får litt bedre samvittighet da..

Ellers håper jeg det går bra med slankingen deres:)

Klem Henriette
7 i heiagjengen
c.AuthorAlias flettemor4. april 2002
Hei Henriette!

Enig med deg det er super-deilig å gå tur, når man bare kommer seg ut. Det gjorde dessverre ikke jeg i dag, men det får bli i morgen = )

c.AuthorAlias Nebbisen3. april 2002
Hej Henriette!

Så duktig du är, och vilken härlig inspiration du ger oss andra. Tusen tack!

Jag instämmer i det att det är skönt när vardagen kommer. Det blir ett slit att slanka sig när alla andra festar.

Vi får önska varandra en riktigt god slankeuke.

Hilsen fra Camilla
c.AuthorAlias cindi3. april 2002
hei henri

Så på ine sin side at du ska te bergen i helgå. Det ska eg og. Ka ti reise dåkke og sånn. Ska dåkke kjøra? Hadde vært kjekt å troffe dåkke på båtane:)

Ellers har du hatt en fin påske? Eg sleit litt i går og spiste litt stratos, men i dag e eg back on track. Bra det vel? Eg har isje tort å veie meg på et par dager nå, så når helgå komme og eg ska veie meg e eg litt spent......

Men me snakkes snart

Klem fra trude

c.AuthorAlias nameit3. april 2002
Hei Henriette!

Tusen takk for kommentaren i boka mi. Inspirerende og motiverende.
Er spent på å se hva du veier idag onsdag, for vi er ganske jevntunge. Jeg var 89,1 i morges, men det spørs hvordan det blir i morgen torsdag, for jeg skal ut i kveld.
Skal skjerpe meg. Skal du ned mye, du da?
Jeg har et håp, eller jeg bør vel heller si, mål, å gå ned iallfall 20 kilo. Man får vel aldri tilbake figuren og vekta man hadde da man var 15-20 år, mye forandres jo etterhvert som man får barn og blir eldre, men jeg skulle ønske jeg kunne holde meg iallfall like under 70-tallet.
Det er målet mitt, på lang sikt.
Så da er det bare å stå på. Tenke positivt, finne seg en annen hobby enn godtespising. Vi får motivere hverandre, så raser vi vel ned etterhvert.

Ha en superduper dag!

Klem fra meg




c.AuthorAlias Inemor3. april 2002
Hei søta...nok en vakker slankedag...
Me må nok gå litt mer tur sammen syns eg!
c.AuthorAlias emmakristine2. april 2002
Hei bollapinsvin.
Takk for hyggelig kommentar i dagboka mi.
Jeg skulle ønske at jeg var like motivert som dere andre.Men jeg syns det er et ork å slanke seg.Det er helt pyton.
Men nå må jeg bare få fingeren ut, har ikke lyst å være så feit.
Det er ikke det at jeg skal ha så høye mål, men hadde jeg klart å komme ned i 80 kg, burde jeg være fornøyd. En får ta en dag av gangen. Lykke til videre.
klem fra emmakristine
c.AuthorAlias trixi2. april 2002
Hei hei hei!
takk for hyggelig kommentar i dagboka mi!
Vet ikke hvor motivasjonen kommer fra jeg..den bare kommer...
Jeg er muligens litt streng med meg selv..men jeg orker ikke gå en sommer i møte med alt for mange kilo!
Det gidder jeg virkelig ikke!
Nå gleder jeg meg bare til jeg er under 80..( kan ikke huske sist jeg veide noe og 70..)..

Så i bunn og grunn grunner nok motivasjonen min ut i Stahet...
Jeg er sta som bare det..

Jeg synes det går bra med deg jeg!!
Du spiser godt og er i aktivitet..det er jo den beste måten det..

Men du bør vel gjenrne kutte ut brusen..selvom det er light..og heller bare drikke det en dag i uka?

Uansett..ha en flott dag..
Klem fra trixi
89,5 kg

Yeeees eg har sje gått opp i påsken!!

Heisann alle sammen!! Hatt en fin påske? Det har jeg, men skal love dere at det ble mer en en sjokolade, marsiopan er jo også veldig godt..
Nå har jeg sendt samboeren ut for å kjøpe cola light og egg. Skal ha sunn frokost, nå er jeg back in buisness.

Gleder meg masse til å høre fra dere hvordan påsken har vært og hvordan det går med slankingen..

Ikveld skal jeg lage hjemmelagt pizza. det er så godt. Sist jeg slanket meg og gikk ned 25 kg spiste jeg hjemmelaget pizza mange ganger i uken, det er liksom så gooooodt. Jeg bruker da mye midre kjøttdeig, ca 200-250 gram. Så bruker jeg knuste tomater til saus, me masse paprika champingjong, løk og litt chili. Det er kjempegodt:)

Ellers har været vært deilig i påsken, har fisket litt, gått litt tur, og samboeren min har kjøpt en bil, som "vi" har mekket på.. Jeg er der helst som moralsk støtte, kan ikke mye om bil nei. hehe..

Men håper dere alle har det supert, så skrives vi igjen i morgen. Godt at denne høytiden med masse av fristelser er over:)
Klem fra Henriette
7 i heiagjengen
c.AuthorAlias Ildrine2. april 2002
Hei Henriette!!!
Kjekt å "hilse" på deg!
Ja det er godt påsken er over,med alle sine fristelser!Jeg har da gått opp 2.3 kg,men de skal vekk fort som f...
Jeg starter på an igjen med godt mot, STÅ PÅ!!!!
c.AuthorAlias Inemor2. april 2002
Hei søta. Ble det til at han kjøpte den bilen, eller hva skjedde?
Ønsker den en flott dag uten kalorier..heh
c.AuthorAlias flettemor2. april 2002
Hei!

Du har jo vært superflink som har klart å holde deg i påsken, høytider er jo ikke så lett!! Gleder meg til jeg også ser åttitallet- var det ikke deilig??
c.AuthorAlias cindi1. april 2002
hei hei

Nå e du tilbake fra påskeferien. E de isje herligt;)

Nina og eg va på byen i går. Me hadde det ganske så kjekt ja. Eller det vil sei at me hadde det enda kjekkere på onsdag, men det var flere kjentfolk ute i går. Det var synd du isje konne ver me.

I dag har eg bare hatt et måltid og det va kl fem i ettermiddag, men då va eg solten og. Lagde pizzahorn det e ganske godt.

Javel min gode venn. Eg tror at det er på tide og finne sengen, så me snakkes snart igjen

Klem fra trude
c.AuthorAlias Ny vår1. april 2002
Hallo! Jo takk, påsken har vært herlig!! mange flotte turer og bypåske i deikige Stavanger. Idag gikk turen til Dalsnuten, som bestiges som fjellgeiter. Godt å gå slike turer også, ikke bare i "lavlandet", ikke minst får en lønn for strevet når en kan nyte utsikta fra toppen!Må finne senga snart nå, i morgen er det slutt på slaraffenlivet!Du har vært knallgod i påsken!!
c.AuthorAlias fabienne1. april 2002
Kjempe bra at du ikke gikk opp noe i påsken:-)
Det gir deg vel bare et spark på veien nedover,slik at du ikke blir stående på stedet hvil.Gleder meg kjempe mye til og følge deg.Ha en riktig fin slanke uke klemser fra fabienne.
c.AuthorAlias trixi1. april 2002
Driiitbra!!!!! Flott å ikke gå opp i påsken!
Nå har du en flott uke foran deg..med enda mere nedgang!
Ha en flott dag og en videre fin slankeuke!
klem fra trixi
89,5 kg

Nydelig dag:)

Javell alle sammen, så var det snart påske:)

Idag har vi vært ute og kjørt i det fine været gjort unna påskehandelen for mor og oss selv.. Iallefall en god gjerning unnagjort. Jeg har også kjøpt meg to nye klesplagg. Det er jammen kjekt å shoppe..

Idag har jeg spist 2 skriver med salami og agurk, også må jeg jo innrømme at jeg har spist noen små sjokolader og et par sure tær. Samboeren min sa javell nå har du brukt opp din kvote for hele påsken, og jeg er glad for han holder meg i ørene:) hehe

Men men imorgen drar vi til min fars hus litt utpå landet og skal være der til lørdag. De skal vekk så vi får liksom en liten påskeferie for oss selv, det skal bli deilig..

Håper dere andre får en fin påske!! Så skal jeg se om jeg kan stikke innom imorgen før jeg drar:)

Klem Henriette
8 i heiagjengen
c.AuthorAlias fabienne29. mars 2002
Flott med en samboer som hjelper til litt:-)

Du må kose deg i påska og ikke ha for mange flere sure tær;-)
det blir gøy og se hvordan det har gått for deg når du kommer tilbake!!!

StOOOr kos fra fabi....
c.AuthorAlias trixi27. mars 2002
Ville bare ønske deg noen gode dager med ferie!
Vi skal også mure oss litt inne her.. kose oss sammen.. det er ikke alltid tid nok til det..
Håper slankinga går like bra videre!
Klem fra trixi
c.AuthorAlias Inemor27. mars 2002
Hei jenta mi! Koooooooooos deg masse på Ims, og husk at hvis du vil ha besøk av meg og Raff på Ims så må du bare ringe ;) Alltid kos der inne vet du. Glaaaaaaad i deg, nå skal jeg sove godt! God påske. Love you!
c.AuthorAlias Fråtsa26. mars 2002
HEISANN

Det er bra du har noen som holder deg i ørene, tror det er mye lettere å slanke seg når man for støtte hjemme. Jeg har også en samboer som støtter meg mot mitt mål og det hjelper utrolig mye. Spesielt når man får kommentarer på at han ser at jeg har gått ned i vekt.
Håper du får en fin påskeferie på landet.

Klem Fråtsa:)
c.AuthorAlias Nebbisen26. mars 2002
Ja det ser ju ut att gå bra för dig. Jag skulle önska jag hade mer hjälp från min sambo, men jag får prata med honom om det så tror jag nog att jag kan få någon som håller ordning på mig.

Hoppas att du får en fin påskeferie på landet och att du klarar att begränsa påskekosen lite, annars blir det kanske en obehaglig överraskning efter påsk...

Ha det bra fra Camilla
c.AuthorAlias cindi26. mars 2002
Hei igjen henri

ja idag har eg klart meg mye bedre enn i går.
når jeg kom hjem fra jobb i dag så lagte eg meg litt brent kjærlighet. Hadde et glass eplejuice til middagen, så har eg hatt noen druer og en flaske vann til kvelden.
E eg isje flinke?

Ellers så må du ha en kjempefin påske ute på ims og kose deg masse

Klem fra trude
c.AuthorAlias Cizzy26. mars 2002
Heihei.
Du er heldig du har noen som er nær deg og støtter deg!
Ønsker deg en god påske!
Stor klem Cizzy
c.AuthorAlias Trultemor26. mars 2002
Godt å ha noen som holder en i ørene,.....he,he... Litt påskekos må da være lov :)

Ha en fin påske og en super tur på landet sammen med sambo'n.
Påskekoz fra Trultemor
89,5 kg

Ny uke og nye gevinster!!!


Hei hei!!

For en dag og våkne til, det kjedelige været.. uff. Men men motivasjon og humør er da enda på topp:)

Nå venter jeg på at brødet skal stekes så jeg kan spise frokost, skal bli godt for jeg er sulten:)

Håper dere får en fin slankedag.. Kos fra Henriette
5 i heiagjengen
c.AuthorAlias juni25. mars 2002
Hei og takk for hyggelig kommentar i dagboka mi. Klarer jo ikke å holde meg helt unna denne siden heller vet du, så vi får se fremover.
Ellers er jeg spent på hvordan påsken går med spising, besøk, mange kvelder ut osv.
Ha en riktig fin påske.
c.AuthorAlias cindi25. mars 2002
Hei hei vennen

Ja nå e eg i gang.

Eg har faktisk klart å dele opp måltidene mine i dag, og eg ska sei at det hjelpe. Så takk for tipset vennen.

Eg håbe du fortsette å skriva innlegg i boka mi, for du e så veldig oppmuntrende å det trenge eg jaffal nå i begynnelsen.

Så stå på

Klem fra cindi
c.AuthorAlias Lakki25. mars 2002
Hei!

BLir SÅÅÅÅ sulten av å tenke på det nystekte brødet ditt! Oj som jeg gleder meg til i morgen når jeg skal spise igjen...

Du er jo kjempeflink! Hyggelig å bli "kjent" på denne måten! Vi skrives!
c.AuthorAlias Nebbisen25. mars 2002
Hejsan bollapinnsvin!

Ja det ser ut till ännu en grå dag, men vi får göra det bästa av den! Det viktiga är att motivationen är på topp och det ser den ut att vara. I alla fall för din del, ner över 3 kilo på två veckor är ju väldigt bra! Jag ska försöka att komma i gång med viktminskningen jag också, efterett tillbakaslag med ny våg och högre startvikt.

Hoppas att brödet blev gott, har du något specialrecept på nyttigt bröd? Jag har en brödbakemaskin som jag är helt förälskad i, tänk att hälla i alla ingredienser och så öppna luckan några timmar senare och ta upp ett färdigt bröd! Det är rena lyxen...

Ha en fortsatt fin dag!

Hilsen fra Camilla
c.AuthorAlias trixi25. mars 2002
Hei hei!
Ja nå er det ny uke, det er deilig!
Lykke til med den videre flotte nedgangen!
( vi begynte forresten samme dag vi, så vi har slanket oss akkurat like lenge!)
Klem fra trixi
89,5 kg

Har ikke veid meg enda:)

Heisann alle sammen!!

Så var det søndag idag tenkte jeg at jeg skulle være litt effektiv. Jeg har vasket viduer ute og inne, så har jeg "trimmet" plantene mine, nå skal jeg rydde på soverommet og i skapet, klærne flyter. Så gjenstår en stooor oppvask og støvsuging + jeg vasker klær itilegg..

Ellers har jeg spist 2 skriver med lett syltetøy og noen druer. Hva jeg skal ha til middag hvet jeg ikke, men får ta det senere og komme tilbake og oppdatere litt:)

Håper dere alle har en fin søndag, nydelig vær idag også!! Så skrives vi senere!!

Klemmer fra Henriette

--------------------------------------------------------------

Har veid meg allikevell. Woooow har gått ned, jeg er så kry...

Hvordan går det med dere??
10 i heiagjengen
c.AuthorAlias trixi25. mars 2002
Dette går jamen fort for deg!
Grtatulerer med 8-tallet!
Klem fra trixi
c.AuthorAlias Cizzy25. mars 2002
Hei Henriette!
Takk for koselig kommentar!
Gratulerer med nedgangen. Kiloene fyker jo bare av hos deg!!
Dette går jo kjempebra!!
Stor klem fra Cizzy!
c.AuthorAlias MTE25. mars 2002
Heisann Henriette!

Kjekt å se at du har gått ned enda mer. Synes du er kjempe flink. :o)

Håper at du har hatt en fin helg. Kos deg!

Klemz!
c.AuthorAlias Inemor25. mars 2002
Hallo Slim Shady :o)
Skulle bare ønska deg en fine dag eg, nå ska eg sova. Og du e såååå flinke
c.AuthorAlias Nefele24. mars 2002
Heisann,
Gratulerer med "under 90". Skjønner godt at du er kry *s*. Også så effektiv du har vært i dag da! Får nesten dårlig samvittighet jeg...

Lykke til videre da!

Nefele
c.AuthorAlias cindi24. mars 2002
Hei bollapinsvin

Javel nå e d gjort. Nå e eg og me og eg må sei at dette var en fin side. Så eg håbe at eg og klare å ver så motivert som du e.
Stå på

Klem fra cindi
c.AuthorAlias Sussi24. mars 2002
Takkfor hyggelig kommentar i dagboken.

Skal si du er driftig. Hadde tenkt å rydde idag jeg også, men så kom det en innom og fikk meg med på tur ut i det fine været, 3,5 times tur ble det. Så nå er jeg litt sliten og vet ikke om jeg er opplagt til husarbeid og rydding. Mer fristende med PC og slanking *sss*. Men for tiden er slanking hovedsak her. Jeg har to voksne barn. De blir i Oslo denne påsken, og jeg reiser ikke bort. Derfor har jeg mulighet for effektiv slanking, trenger ikke ta hensyn til andre med annen mat. Det er enklere å slanke seg når kjøleskapet kun inneholder "slankemat".

Lykke til med fortsatt slanking!
c.AuthorAlias Minelli24. mars 2002
Hei Henriette!

Grattis med 8-tallet! Nå gjelder det bare å holde på det, så du kan melde deg inn i aldri-mer-90-klubben. Du er klar for det?

Høres ut som vi har litt like søndager...jeg også har fullt opp med opprydning, vask og klesvask den dagen! Husk at man forbrenner faktisk en del kalorier på husarbeid også!

Ha en fin palmesøndag!

Klem fra Minelli

c.AuthorAlias ella24. mars 2002
Hei !

Vroooooooooooooooooom hvor du suser avgårde ! Du slette tid, du er virkelig flink !

Takk for kommentar i dagboka mi, joda, det er noe spesielt med maten til mødre...Jeg koser meg, godt å skru ned tempoet.

Du skriver ofte at du leser, går du på skole eller noe slikt ? (Jeg er ikke nysgjerrig,jeg...*S*)

Lykke til videre, jeg skal stikke innom deg igjen når jeg trenger inspirasjon !
~Ella~
c.AuthorAlias Lakki24. mars 2002
Hei igjen!

Så flink du er! Får nesten dårlig samvittighet av å lese om all rydding og vasking... Men det er vel bare å sette i geng sjøl...

Vi skrives!
90,0 kg

Sjokoladedagen, jippiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii:)

Hallo:)

Ja så var det lørdag og sjokoladen har ligget i kjøleskapet fra i går, tenkte jeg måtte teste meg selv litt, og det gikk bra, påskeegget til samboeren ligger og uåpnet. (jeg er da litt stolt)

Det er sååå fint vær idag, men de som er så dumt er at jeg må sitte inne å lese. Men men. Kan gå en tur senere idag.

Nå steker jeg brød, det er så godt.. Med masse linfrød og greier i. Får kjøpt dem på Rimi, 9,90 for to halvstekte brød.. Kjempesupergod, di anbefaeler jeg..
Så koker jeg egg, skal ha på egg tomat og agurk..

Håper dere alle får en super slankedag, og at dere har en skikkelig fin helg!!

Klemmer fra Henriette
7 i heiagjengen
c.AuthorAlias Lakki24. mars 2002
Heisann!

Takk for dine kommentarer i dagboka mi, det hjelper å bli sett!

Har kommet meg gjennom en dag med nutrilett, og tror jammen jeg skal klare en til. Tatt den første jordbærmilkshaken allerede, gleder meg til Cambridge-suppa om noen timer!

Håper du får en fin sømdag!

Klem fra Lakki
c.AuthorAlias Sussi24. mars 2002
Takk for koselig kommentar.
Jo, litt mer mat skulle det bli. Men det er ikke mye som skal til i denne "8 kilo på 14 dager"-kuren. Det rare er at jeg føler meg mer mett enn de andre dagene. Fikk bra med uttelling, vekten viste 1.2 kilo mindre i dag enn i går.

Du er utrolig flink som kan ha et påskeegg i skapet uten å åpne det...fantastisk.

Titter stadig på dagboken din, du har virkelig vært utholdende og fått det til.

God påskehelg ønskes deg av Sussi
c.AuthorAlias Inemor24. mars 2002
I miss yoooou :o)
c.AuthorAlias Lakki23. mars 2002
Heisann!

Det var jammen raskt levert! Svar på mitt første innlegg på under 5 minutter tror jeg.. Takk skal du ha!

Vil nok virke ganske motiverende å hele tiden få og gi respons - godt med noen som "ser" meg uten at det er i full offentlighet.

Kos deg med sjokoladen din! Bare 2 timer til neste (og dagens siste) jordbær-nutrilett for meg. SNUFS! Håper dette slitet er godt for noe!!!

Masse hilsener fra Lakki
c.AuthorAlias trixi23. mars 2002
Nå må du komme deg av sted å få spist forkost, det er viktig vet du!!!!!!!!!!!
hehe, jeg er og blitt litt besatt/ betatt..alt ettersom..... av disse sidene..hihi.

ha en fin dag videre!
c.AuthorAlias trixi23. mars 2002
Så flink du er da!
Jeg har også godteri i hjørneskapet her.. men til nå har jeg faktisk ikke vurdert å spise noe av det.. jeg ville nok fått veldig dårlig samvittighet.. hihi

Så du har innført en kosedag i uken nå?
Jeg tenkte jeg skulle vente til jeg har nådd første delmål, under 80. Da skal jeg til sambo sin fryd innføre en dag i uken der det blir kosemiddag, og kanskje litt brus og godteri. men jeg får se det an.. jeg har ikke det godtesuget som jeg hadde før, så kanskje det blir nok med bare en god middag, med litt lettbrus til.

Jeg ser påd et du skriver, at du har det like godt som emg nå, ikke sant det er deilig å kjenne seg litt lettere?

Nydelig vær ute i dag ja, jeg skal på jobb, og der får jeg nok vært litt ute, så det blir deilig.
Ha en flott slankedag, og nyt sjokoladen din!
Så får vi håpe på enda en uke, med vektnedgang snart!

Klem fra trixi
c.AuthorAlias ella23. mars 2002
Hei.
Hvor flink du er ! Ja, det er sikkert lurt å unne seg en lørdagssjokolade...Du virker supermotivert, stå på videre, og ha en riktig god påske !
~Ella~
90,0 kg

Jeg måtte gå på vekta, klarte ikke holde meg.HURRA

Heisann alle sammen!!!

Slankedagen i går gikk supert, og reker va kjempegodt, klarte og styre meg også, det er ikke værst:)

Idag har jeg spist to skiver med lett syltetøy. Og drukket litt cola light og litt fun light og nå har jeg begynt på vannflasken. Jeg er såååååå snopesyk..

Må fortelle at jeg kjøpte et påskeegg til samboeren min som jeg ville han skulle ha med seg i norsjøen, men det kunne han ikke, for di kan jo ikke ha med noen ting som kan virke mystisk, og jeg hadde kjøpt egg med sølvpapir, så de er mystisk for di kan ikke se gjennom det. bla bla bla. Iallefall la han det hjemme, så idag etter jeg hadde kjørt han på flyplassen satt jeg og tenkte på dette herlige gullbrødet som ligger i påskeegget. Så plutselig tok jeg til vett, og tenkte HALLO har det klikka for deg, så jeg la vekk påskeegget, og har ingen planer om å røre noen ting i det. Men det er jo som en prøve de og da. Og ha en slik fristelse i huset.. Men imorgen skal jeg kjøpe meg min egen sjokolade, og spise den med andakt...

Ellers går alt bra her, herlig slankevær, og det skal bli deilig med påskeferie. Bare lese og lese og lese og håpe at samboeren kommer hjem så vi kan ta oss en liten påsketur:)

Håper det går bra med alle dere andre og vil ijenn takke for koselige og oppmuntrende ord i slankedagboka..

Har ikke veid meg siden var det mandag mon tro. Jeg lurer sånn på hva vekten sier. Men jeg vil holde meg til søndag mandag så trå på vekta.. Spennende..

Klem Henriette
5 i heiagjengen
c.AuthorAlias trixi22. mars 2002
Hei hei, takk for kommentar..(igjen..)
Ser du har tenkt å lage pizza på lørdag.. Jeg skal jobbe jeg, men tenkte jeg skulle lage pizza på søndag. Tenkte at skinke er jo bedre enn kjøttdeig, med henhold til kaloriinnhold..
Og i dag fant jeg på butikken ren kalkunskinke.. ( i samme boks som vanlig bogskinke, bare litt mindre.., hadde det til middag i dag, og det smakte supert..) Kanksje dette er en god erstatning for kjøttdeig på pizzan?

Skal si du er flink,...( og heldig..) min vekt har stoppet opp den..og det begynner å bli litt kjedelig..men men.
Ha en flott dag!

Klem fra trixi
c.AuthorAlias Nebbisen22. mars 2002
Hejsan!

Du är så duktig! Ner 2 kilo på knappt två veckor, det är jättebra. Nu får vi tro att du är på rätt väg!

Det där med att ha godis liggande i huset är lite skummelt, tycker jag själv. Det blir gärna att man sniker sig till det till slut, fast man lovat sig själv att inte äta det. Men det är så olika hur man är.

Hoppas kæresten din kommer hem till påsk, då, så att du får ta en tur med honom också!

Hilsen fra Camilla
c.AuthorAlias Inemor22. mars 2002
Min kjære kjære kjære kjære bestevenn!

Snart 80 tallet juhuuuuuuuu
Klem!
c.AuthorAlias Pernilla22. mars 2002
WoW, hvilken viljesyrke! Med den når du langt!
Lykke til videre! Ha en alle tiders helg og en kjempe ålreit påske!
Klem ;pernilla
c.AuthorAlias trixi22. mars 2002
Oj, så flink du er da!!
Var det ikke deilig når vekten viste en hel kilo mindre?
Jeg har enda til gode å se en kilos vekttap på vekten..men men.
Ha en flott slankedag!
91,0 kg

Ny dag og nye utfordringer:)

Heisann alle sammen:)

Ja så va samboeren komt hjem, de var koselig han la merke til at jeg hadde slanket meg, det var kjempekjekt. Vi har vært ute og fartet litt idag, og kost oss. Har nå leid to filmer vi skal se, så skal vi spise reker... Gleder meg..

Idag når vi skulle handle handlet jeg en cola light til meg, en cola til han, noen druer til meg og en sjokolade til han. Jeg var så stolt når jeg satt der vedsiden av han og såg at han trykte den i trynet:) Spurte han etterpå, ja føler du deg bedre nå, hehehe. Ikke at han trenger ta av et gram, men ville bare høre at det ikke føltes så supert og spise denne sjokoladen, fordi om jeg sikkert satt og suglet selv..hehe

Idag har jeg spist 2 skriver med leverpostei og agurk, og noen druer. Så skal vi som sagt ha reker.. Skal se i grethe roede boka hvor mye jeg kan spise..

Ellers drar samboeren ut i norsjøen ijenn i morgen, og da skal jeg være på 80 tallet når han kommer hjem, UANSETT!!!

Skrives imorgen mine slankevenner, ha en super slankekvell..

PS jeg tar fremdeles situps hver eneste kvell, jeg er sååå kry.

Klem Henriette
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias MTE22. mars 2002
Heisann Henriette!

Kjekt at typen di så det. :o) Det er jo ekstra motiverende vil jeg tro. Stå på. Du får ha en fortsatt fin dag og en god helg. Nå skal meg og min sønn ut og spasere litt. Nydelig vær. Kos deg! :o)

Klemz!
c.AuthorAlias Inemor22. mars 2002
Hei Henri!
Du er flinkest i verden, helt ufattelig hvor bra det går for oss begge to. Det er helt max å tenke på at sliter jeg en dag så gjør sikkert ikke du det og dermed blir jeg dobbelt så motivert, enig?
Skal sove nå, og stå opp og se bb som du tok opp til meg. Er så glad i deg jenta mi
Koooooooos deg masse, så sees vi på MSN når jeg våkner
Klem!
c.AuthorAlias trixi22. mars 2002
Så flott at han merket at du hadde tatt litt av da!!
Min samboer lurer på når jeg kan snope igjen,.. og syns det ikke skal være så lenge til...hihi

Jeg har lovd ham at når jeg har gått litt mer ned, så skal vi innføre en dag i uken der det usunne er lovlig...

Så flink du er til å ta situpsene dine da! Du satser på flat mage til sommern! Det klarer du nok så bra som det går for deg!

Ha en flott dag!
klem fra trixi
91,0 kg

Herlig slankevær:)

Heisann alle sammen!!

Takker for koselige innlegg i dagboka mi:)

Nå sitter jeg med farge i håret, skal farge det ganske rødt. Det synes jeg blir litt extra oppmuntrende i disse slankedager.

Ellers har jeg spist 3 ryvita knekkebrød med smøreost og agurk og drukket masse vann.

Idag kommer sannsynligvis samboeren min hjem fra norsjøen, jeg håpet han skulle være lenger vekke slik at jeg kunne få ta av meg noen kilo til:) hehe Menmen har nå tatt av nesten 3 kg siden han dro da, det må da være synlig:) hehe

Ellers skal jeg lese og gå en tur i det nydelige været vi har idag. Håper dere har en super slankedag.

Klem fra Henriette
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias Trultemor20. mars 2002
Påskefrokosten ja, det var kjempekoselig. Men jeg kjente at jeg var litt for mett da jeg ankom fysoi'n direkte etter frokosten. Heldigvis var det behandling først, og trening etterpå. Selv om jeg ikke hadde 100% kontroll på kcal-inntaket til frokosten, så har jeg skrevet opp alt siden. Regner med at jeg pga frokosten kanskje har overskredet med ca. 100-150kcal. Krympet inntaket ved å spise en svært mager middag.... men har vært litt ekstra sulten i kveld. Men den sultfølelsen kvalte jeg med en stor kopp te, og ved å dumpe ned foran PC'n. Da glemmer en jo tid og sted for en stund.

Ha en super slankedag i morgen.
Koz Trultemor
c.AuthorAlias Nebbisen20. mars 2002
Hejsan

Tack för uppmuntrande inlägg i dagboken min. Dagen igår gick ganska bra, dagen idag har hittills gått lika bra.

Ja i det här vädret så blir man i riktigt gott humör, och jag har lust att ta en riktigt lång promenad innan solen har gått ner.

Du är så duktig som har minskat tre kilo på en dryg vecka, det märker säkert samboeren när han kommer hem!

Ska fortsätta med mina vindruvor här, och gå hem och laga mat snart.

Ha en fortsatt fin dag!

Hilsen,
Camilla
c.AuthorAlias Inemor20. mars 2002
Hei søta. Ble du fin med det røde håret?
Jeg tror nok at han ser det kjeeeempegodt hvor flink du har vært!
Snart må vi gå tur sammen
klem fra Ine
c.AuthorAlias MTE20. mars 2002
Hei og hopp, Henriette!

Ja, det er et nydelig slanke vær. Er så deilig å gå på tur. Vi har vært ute og spaser en liten tur i dag. Skal ut igjen snart. Deilig. :o)

Kjekt at vekten går ned over. Samboeren din ser det helt sikkert. :o)

Ha en kjempe fin dag og lykke til med vekt reduksjon!

Klemz! :o)
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.