← Alle dagbøker
bollapinnsvin
51 år163 cm21 innlegg
2002
0 følgere
Start93,0 kg
Sist89,0 kg
Endring−4,0 kg
BMI nå33,5
📓 10+ innlegg🔥 7 dager på rad
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka Hei jeg er tilbake:)
Heisann!!
Det var lenge siden jeg har vært her, men nå er jeg tilbake med sinnsykt bra motivasjon. Jeg var hos cubus og skulle kjøpe en hvit bukse, og det ga meg et puff til å starte seriøs slanking igjen. Jeg såg jo ut som jeg veide 20 kg mer i det, men når jeg ser andre går i det, er det så fint. Men men jeg må nok vente 15 kg før jeg kjøper meg en hvit bukse.. hehe
Ellers har jeg spist to skiver idag med gulost og tomat. Skal ha reker senere og jordbær til dessert:) Nam nam
Håper dere alle har det supert, og at jeg får høre fra dere snart:)
Klem Henriette
Idag er den store dagen;)
Heisann alle sammen!!
Stod litt sent opp idag, så jeg har ikke spist enda:) Samboeren er ute og handler øl, og litt forsjellig mens jeg skal rydde og vaske!!
Men dere får ha en super lørdag, så snakkes vi i morgen håper ikke jeg har lagt på meg for mye.. hehe
Klem Henriette
snart helg:)
Heisann alle sammen!!
Ja så va de snart helg, eller det e vel helg. Eg ska feira dagen min imårå, me folk, og mat og drikke.. Hehe Får bare bruke rockefoten ivrig, så legger jeg i allefall ikke på meg..
Har meldt meg på 5 kg konkuransen, håper det er en superduper motivasjon:)
Ellers har jeg spist to skiver med egg tomat og agurk, og drukket litt apelsinjuice.. Vet ikke hva jeg skal ha til middag, det er så kjedelig å lage middag.. Går liksom tom for ideer!
Men men ha en fin slankedag alle sammen, så snakkes vi:)
Klem Henriette
Nå har jeg slanket meg en måned:) Må sjerpe meg..
Heisann alle sammen!!!
Takk for mange hyggelig bursdaghilsener.. Det setter jeg pris på.. Igår tok jeg helt av med spisingen. De er jeg ikke så glad for idag.. Men men..
Nå baker jeg brød, fikk en oppskrift av mor, håper den er god.. Idag skulle vi egentli ha biff til middag, for vi kjøpte den til i går, men ble jo bedd ut på middag.. Jeg har ikke samvittighet. Jeg har frosset biffen, og tatt opp fiskepudding:) hehe. Kan tenke samboeren ble gla for det:)
Ellers venter jeg på at brødet skal bli ferdig så jeg kan spise frokost, så skal jeg lese, og ta meg en liten shoppingtur. hehe
Håper dere alle får en superslankedag, nå er jeg tilbake for fullt det skal jeg love dere:)
Klem Henriette
Juhuuu det er bursdagen min idag:)
Heisann alle sammen!!
Jada idag startet dagen bra, fikk frokost servert:) 2 skiver med servelat. nam nam.
Nå er klokken 11 og jeg har lagt to brett med sjokolade muffins. Har smakt på en, og skal nok smake på mange mange fler:) hehe
Ellers skal jeg lese seriøst, også skal jeg, samboeren og min far ut og spise pizza. Det er min favoritt ja:) Tror jeg må velge dolly dimple da.
Har fått masse nye klær, 3 skjorter, 2 vester, en bukse, en topp en strikkejakke, og et par med sko. Det trengtes en ny garderobe ja:)
Ha en fortsatt fine dag:)
Klem Henriette
Her var jeg innom igjen:)
Heisann!!!
Nå er det lenge siden. Har vært i Bergen siden torsdag, så jeg har ikke hatt tilgang på internett.
Med slankingen går det bra. var litt stolt da jeg var i Bergen for spisingen gikk av seg selv.. Hehe. Men jeg spiste to muffins og var ute på lørdag, så det var ikke så kuuult. Men har ikke lagt på meg, og ikke tatt av..
Håper det går bra med alle dere andre, skal inn imorgen og skrive komentarer og se hvordan det går med dere!!
Klem Henriette.. Ps i morgen fyller jeg året, da skal jeg spise muffins.
Nå er det slanking for alle penga:)
Så var det hverdag igjen, det er nå herlig med tanke på slankingen da:)
Idag har jeg spist 3 skriver med servelat, agurk og tomat, drukket kaffi og cola light. (Hvor i alle dager blir det av vannet?) Her må det full sjerpings til:)
hehe
Ellers har jeg gått tur, var vel ute i en time, det var deilig.. Får litt bedre samvittighet da..
Ellers håper jeg det går bra med slankingen deres:)
Klem Henriette
Yeeees eg har sje gått opp i påsken!!
Heisann alle sammen!! Hatt en fin påske? Det har jeg, men skal love dere at det ble mer en en sjokolade, marsiopan er jo også veldig godt..
Nå har jeg sendt samboeren ut for å kjøpe cola light og egg. Skal ha sunn frokost, nå er jeg back in buisness.
Gleder meg masse til å høre fra dere hvordan påsken har vært og hvordan det går med slankingen..
Ikveld skal jeg lage hjemmelagt pizza. det er så godt. Sist jeg slanket meg og gikk ned 25 kg spiste jeg hjemmelaget pizza mange ganger i uken, det er liksom så gooooodt. Jeg bruker da mye midre kjøttdeig, ca 200-250 gram. Så bruker jeg knuste tomater til saus, me masse paprika champingjong, løk og litt chili. Det er kjempegodt:)
Ellers har været vært deilig i påsken, har fisket litt, gått litt tur, og samboeren min har kjøpt en bil, som "vi" har mekket på.. Jeg er der helst som moralsk støtte, kan ikke mye om bil nei. hehe..
Men håper dere alle har det supert, så skrives vi igjen i morgen. Godt at denne høytiden med masse av fristelser er over:)
Klem fra Henriette
Nydelig dag:)
Javell alle sammen, så var det snart påske:)
Idag har vi vært ute og kjørt i det fine været gjort unna påskehandelen for mor og oss selv.. Iallefall en god gjerning unnagjort. Jeg har også kjøpt meg to nye klesplagg. Det er jammen kjekt å shoppe..
Idag har jeg spist 2 skriver med salami og agurk, også må jeg jo innrømme at jeg har spist noen små sjokolader og et par sure tær. Samboeren min sa javell nå har du brukt opp din kvote for hele påsken, og jeg er glad for han holder meg i ørene:) hehe
Men men imorgen drar vi til min fars hus litt utpå landet og skal være der til lørdag. De skal vekk så vi får liksom en liten påskeferie for oss selv, det skal bli deilig..
Håper dere andre får en fin påske!! Så skal jeg se om jeg kan stikke innom imorgen før jeg drar:)
Klem Henriette
Ny uke og nye gevinster!!!
Hei hei!!
For en dag og våkne til, det kjedelige været.. uff. Men men motivasjon og humør er da enda på topp:)
Nå venter jeg på at brødet skal stekes så jeg kan spise frokost, skal bli godt for jeg er sulten:)
Håper dere får en fin slankedag.. Kos fra Henriette
Har ikke veid meg enda:)
Heisann alle sammen!!
Så var det søndag idag tenkte jeg at jeg skulle være litt effektiv. Jeg har vasket viduer ute og inne, så har jeg "trimmet" plantene mine, nå skal jeg rydde på soverommet og i skapet, klærne flyter. Så gjenstår en stooor oppvask og støvsuging + jeg vasker klær itilegg..
Ellers har jeg spist 2 skriver med lett syltetøy og noen druer. Hva jeg skal ha til middag hvet jeg ikke, men får ta det senere og komme tilbake og oppdatere litt:)
Håper dere alle har en fin søndag, nydelig vær idag også!! Så skrives vi senere!!
Klemmer fra Henriette
--------------------------------------------------------------
Har veid meg allikevell. Woooow har gått ned, jeg er så kry...
Hvordan går det med dere??
Sjokoladedagen, jippiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii:)
Hallo:)
Ja så var det lørdag og sjokoladen har ligget i kjøleskapet fra i går, tenkte jeg måtte teste meg selv litt, og det gikk bra, påskeegget til samboeren ligger og uåpnet. (jeg er da litt stolt)
Det er sååå fint vær idag, men de som er så dumt er at jeg må sitte inne å lese. Men men. Kan gå en tur senere idag.
Nå steker jeg brød, det er så godt.. Med masse linfrød og greier i. Får kjøpt dem på Rimi, 9,90 for to halvstekte brød.. Kjempesupergod, di anbefaeler jeg..
Så koker jeg egg, skal ha på egg tomat og agurk..
Håper dere alle får en super slankedag, og at dere har en skikkelig fin helg!!
Klemmer fra Henriette
Jeg måtte gå på vekta, klarte ikke holde meg.HURRA
Heisann alle sammen!!!
Slankedagen i går gikk supert, og reker va kjempegodt, klarte og styre meg også, det er ikke værst:)
Idag har jeg spist to skiver med lett syltetøy. Og drukket litt cola light og litt fun light og nå har jeg begynt på vannflasken. Jeg er såååååå snopesyk..
Må fortelle at jeg kjøpte et påskeegg til samboeren min som jeg ville han skulle ha med seg i norsjøen, men det kunne han ikke, for di kan jo ikke ha med noen ting som kan virke mystisk, og jeg hadde kjøpt egg med sølvpapir, så de er mystisk for di kan ikke se gjennom det. bla bla bla. Iallefall la han det hjemme, så idag etter jeg hadde kjørt han på flyplassen satt jeg og tenkte på dette herlige gullbrødet som ligger i påskeegget. Så plutselig tok jeg til vett, og tenkte HALLO har det klikka for deg, så jeg la vekk påskeegget, og har ingen planer om å røre noen ting i det. Men det er jo som en prøve de og da. Og ha en slik fristelse i huset.. Men imorgen skal jeg kjøpe meg min egen sjokolade, og spise den med andakt...
Ellers går alt bra her, herlig slankevær, og det skal bli deilig med påskeferie. Bare lese og lese og lese og håpe at samboeren kommer hjem så vi kan ta oss en liten påsketur:)
Håper det går bra med alle dere andre og vil ijenn takke for koselige og oppmuntrende ord i slankedagboka..
Har ikke veid meg siden var det mandag mon tro. Jeg lurer sånn på hva vekten sier. Men jeg vil holde meg til søndag mandag så trå på vekta.. Spennende..
Klem Henriette
Ny dag og nye utfordringer:)
Heisann alle sammen:)
Ja så va samboeren komt hjem, de var koselig han la merke til at jeg hadde slanket meg, det var kjempekjekt. Vi har vært ute og fartet litt idag, og kost oss. Har nå leid to filmer vi skal se, så skal vi spise reker... Gleder meg..
Idag når vi skulle handle handlet jeg en cola light til meg, en cola til han, noen druer til meg og en sjokolade til han. Jeg var så stolt når jeg satt der vedsiden av han og såg at han trykte den i trynet:) Spurte han etterpå, ja føler du deg bedre nå, hehehe. Ikke at han trenger ta av et gram, men ville bare høre at det ikke føltes så supert og spise denne sjokoladen, fordi om jeg sikkert satt og suglet selv..hehe
Idag har jeg spist 2 skriver med leverpostei og agurk, og noen druer. Så skal vi som sagt ha reker.. Skal se i grethe roede boka hvor mye jeg kan spise..
Ellers drar samboeren ut i norsjøen ijenn i morgen, og da skal jeg være på 80 tallet når han kommer hjem, UANSETT!!!
Skrives imorgen mine slankevenner, ha en super slankekvell..
PS jeg tar fremdeles situps hver eneste kvell, jeg er sååå kry.
Klem Henriette
Herlig slankevær:)
Heisann alle sammen!!
Takker for koselige innlegg i dagboka mi:)
Nå sitter jeg med farge i håret, skal farge det ganske rødt. Det synes jeg blir litt extra oppmuntrende i disse slankedager.
Ellers har jeg spist 3 ryvita knekkebrød med smøreost og agurk og drukket masse vann.
Idag kommer sannsynligvis samboeren min hjem fra norsjøen, jeg håpet han skulle være lenger vekke slik at jeg kunne få ta av meg noen kilo til:) hehe Menmen har nå tatt av nesten 3 kg siden han dro da, det må da være synlig:) hehe
Ellers skal jeg lese og gå en tur i det nydelige været vi har idag. Håper dere har en super slankedag.
Klem fra Henriette
Velkommen tilbake, alltid hyggelig når "gamle" brukere dukker opp igjen.
Ønsker deg lykke til videre !
~Ella~
Også jeg som nettopp har kjøpt meg hvit bukse.. hehe.. Men den blir nok i skapet en stund til tenker jeg. Gleder meg sånn til å kunne komme inn i størrelse 38 igjen selv om det er lenge dit.
Nyt motivasjonen, den er ferskvare! (I hvert fall for meg..)
Klem fra Ana
Kjekt å se deg her inne igjen.
Har sett etter deg. ;o)
Flott at motivasjonen er der.
Ha en strålende helg. Kos deg
med reker og jordbær. :o)
Klem!
Jeg legger inn et bilde av Buster jeg..
Rest in peace lille gullet ....