← Alle dagbøker
boggi
54 år174 cm43 innlegg
2002
0 følgere
Start123,5 kg
Sist122,8 kg
Endring−0,7 kg
BMI nå40,6
📓 10+ innlegg🔥 7 dager på rad
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka siste dag.........
Nei da ikke helt det da men............
I dag avslutter jeg denne dagboka.
Ble du skremt nå ?
Jeg må bare starte med blanke ark igjen.
Så fra og med i dag så oppretter jeg en ny dagbok-
fremdeles BOGGI men jeg putter bare på et lite - bak.
---- jeg må bare (litt psykisk tror jeg..
15 er en fin dag å begynne på nytt. Som Mio ogås skrev
nå kan vi begynne på nytt - mandag med blanke ark..
BOGGI
For en nydelig dag......
Ja da er jeg tilbake i hverdagen igjen. De siste dagene har alt dreid seg om bryllupet (som jeg skulle være forlover i). Det ble bare så flott og bra alt sammen. Dagen min begynte kl 0900 da måtte jeg ut og hente blomstene som vi skulle ha hos frisøren, og jeg måtte handle et par landganger slik at vi fikk noe mat før middagen kl 1700.
Vi ble kjempe fine på håret. Jeg har langt hår (nesten til rumpa) så det ble satt opp på en artig måte med masse perler i og 70 nåler (til fortvilelese for min samboer i natt kl 0330 da vi skulle legge oss............han måtte plukke dem ut.......)
Kl 1300:Fotograferingen gikk som en drøm. Først inne i studio med barna og noen av oss forlovererne. Og deretter ute i det fri i et helt nydelig vær.
Det gikk såpass fort at vi rakk å trekke pusten og ta en kaffe hjemme hos den mannlige forloveren før vi skulle i kirka til 1500.
En kjempe koselig og minnerik stund i kirka -utrolig rørende.(med en super søt prest faktisk....)
Som brude skyss hadde vi en flott merchedes stasjonsvogn...... men da vi kom ut fra kirka sto det en åpen pyntet bil og ventet.
Resten av kvelden ble også topp - og jeg var den eneste som holdt tale (da var jeg vel flink ja ?)
Ojj ojj - nå fikk dere full rapport.
I morgen begynner hverdagen for fullt (i dag har "svigerfar " bursdag - så jeg må nok mose ned et kake stykke i dag også..)
KOZ boggi (skal nok rundt å skrive litt komentarer til dere snart igjen - må bare få litt tid...)
............åååååååå
Nå er det rett før jeg gir fullstendig f::::::.
Ingen ting hjelper. Uansett hvor flink jeg er så går jeg bare opp.
Men takk for tips om slankenett med forbrenningstips (der var det jammen mye interessant ja :)
Skal på vekta i morgen også, men under 120 til lørdag -det går nok ikke . Slaget er tapt.
Buuuu hhhh uuuuu buhu ..(gråter)
Litt av en jojo jeg også ja. At det går ann
....hva
ja ja.. 2 dager med skikkelig selv disiplin hjalp ikke mye..
Jeg får vel fortsette å telle kalorier og se om det løsner snart. Det kan jo skje litt til i morgen da kanskje... mye vann ???
Renselses kur..........dag 1
I dag og i morgen skal jeg bare "rense" meg..
Frokost : STOR kopp m grønn the
+ 2 små knekkebrød (ca100kcal) for å greie dagen på jobb
Lunch ca kl 1200: banan + 2 dl juice
Lunch ca kl 1500: banan + the
Middag: hjemmelaget gr.suppe
Kvelds: tror det blir suppe da også.
Virker ikke dette - nei da......
nei og nei
Fytti katta også. Men ................... jeg spiste 2 pizza stykker(store) til middag i går kveld.Det var vegetar pizza, men alikevell - litt for mye ost kanskje.
I dag skal jeg bare fortære knekkebrød og masse the m sitron.
+ at jeg i kveld skal kose meg med litt reker (det er vel ikke så usunt det eller... jeg har hørt litt forskjellig).
Lurte litt på om jeg skulle prøve et par dager med en såkalt renselses kur(mandag og tirsdag) Med masse drikke, frukt og suppe. For å se om det kanskje kan løsne litt igjen. Jeg tror jeg har et STORT spøkelse som sitter på nakken min - han tvi holder på kiloene slik at de ikke vil slippe taket. Og jeg som skulle bli så fin og slank til bryllupet neste lørdag... Tenk at det bare er en uke igjen - jeg har jo ikke sjangs for 5 flate øre.... Jeg blir såååååå oppgitt over meg selv. At jeg ikke har nok vilje styrke til å virkelig SKJERPE MEG.. Jeg skriver og skriver og prøver så godt jeg kan å muntre meg selv opp. Og jeg får masse koselig støtte fra dere, man alike vell,, nei nei nei
Nå har jeg laget meg et skjema på kjøleskapet med 100 g intervaller. Jeg krysser av for hver dag (slik at samboern også kan følge litt med.. litt psykisk det også..). Vi får vel se. MASSE TID OG MASSE STERK VILJE det er vel det som skal til.
Forresten ikke mange av dere som har stått opp så tidlig på en lørdag morgen.... men bamse han er i farta...
Fortsatt god helg til dere alle
BOGGI
blæh.......
Når skal det begynne å skje noe igjen ?? Må vel bare ta meg selv i nakken. Jeg VIL jo ned i vekt - men ja da - jeg vet at jeg ikke rører meg nok. Men hvor i all verden skal jeg få tid og overskudd. Jeg er SÅÅÅÅ sliten når jeg kommer hjem om dagene at jeg rett og slett ikke makter å dra meg ut av huset igjen (ja da.. jeg vet.......dårlige unnskyldinger -det er jo bare meg selv det går utover) Må nok skjerpe meg ja..
Skal en tur til frisøren i dag før jobben. Skal stripe etter litt ettervekst. Håret mitt gror rett og slett for tiden. Sola hjalp jo til litt i syden med "fargen " da- men nå trenger jeg litt proff hjelp. Må jo fiffe meg opp litt til bryllupet neste helg.
Er det noen som har en skikkelig heste kur som kan ta bort 2 kg på en uke- for å få en skikkelig PIFF igjen!!
Tilbake til fjortis faktene mine.(en hel uke siden utdrikningslaget i dag) Jeg har det egentlig bra m kjæresten min(samboern), og vi har vært sammen i 6 år. Jeg trenger nok bare litt krydder. Man savner denne hærlige følelsen av å være forelsket. Det er jo liksom ikke helt det samme lenger - men jeg er glad i ham(selv om man kan bli møkk lei inni mellom). Han er kjempe snill- men utrolig kjedelig.. Skulle kanskje funnet på mer sammen og pleid forholdet litt.
Vell vell. Ønsker dere ALLE en super helg !!
Sender mange slanke -vibber-, så håper jeg at jeg får mange tilbake.
KLEM FRA ********** boggisen**
Jeg har kjempe problemer....... !!!!!!!!
Ikke bare med vekta mi... men med "hodet" mitt. Jeg greier bare ikke å glemme denne underbare mannen som jeg ble kjent med sist helg.Han har rotet til det meste oppi hodet mitt- greier ikke å la være å tenke på han........ååååååååå.Det verste (eller det beste),er at jeg ikke ville fortelle ham etternavnet mitt, eller vite hans. Hadde egentlig vært kjempe godt å bare snakke litt med han. Det skjedde ingen ting "farlig" - og ikke tror jeg det kunne blitt oss to heller men..... Herre gud jeg oppfører meg som en FJORTIS jo..
Noen dager til så har jeg nok glemt han.................
Hva skal jeg gjøre - dette ligner IKKE meg. Kan det være det at jeg savner litt spenning og forandring i livet mitt. SÅÅ utrolig hærlig å kjenne denne kriblingen (noen som kjenner seg igjen kanskje..).
Vell vell....må nok bare ta tia til hjelp - det er jo bra at han bor så mange mil lenger nord - så "slipper " jeg å se ham i alle fall.
Har gått ned 200 g til i dag -hurra. Mange bekker små gjør en stor å.. håper det fortsetter slik en stund..
Klem boggi
********
Å hjelp - jeg har spist i hele dag. Er så vanvittig rastløst og "stressa".. Det er ikke bra for meg å være hjemme alene hele formiddagen når jeg skal jobbe kveld. Har planene grei for i morgen slik at jeg ikke blir sittende hjemme.. Ska på handle tur til Sverige. POL ferd..
Kommer innom på fredag igjen-tror ikke jeg vil veie meg i morgen..
NY MÅNED OG NYE MULIGHETER !!!!!!!!
Har bare gått ned 1,2 kg hittils (det er ikke så mye og rope hurra for akuratt - men jeg har i alle fall gått ned da). ¨Nå står bryllupet for tur (ca 1 1/2 uke)-skulle så gjerne kommet meg ned fra 20 tallet til da....
I går kveld tok jeg frem sykkelen og syklet inn til byen og tilbake(en sol time var gullerot)-det er ikke så langt da men-hovedsaken er vel å røre seg(tilsammen ca 3 km-det er en begynnelse). Og i morgest syklet jeg lillegutt i barnehagen(3 km) før jeg syklet hjem og spiste frokost.
Har i alle fall god samvittighet på månedens første dag.
MIO - jeg må nok gratulere deg med den første seieren.(jeg har bare gått ned 600 gram siden 1 juni - og så vidt jeg ser så har du greid hele 2 KILO ****GRATULERE LILLE VENN****
Nå må jeg suse meg en tur og hente ut bildenen fra helga(kanskje jeg har fått knipset den lille flørten jeg hadde i helga også......*knis*) HYSJ hysj.. litt krydder må man da ha i hverdagen......
Skal sette meg og lese i dagbøkene deres litt seinere..gleder meg.(ser ikke ut som om det er no mange som har våknet enda!!
som fryktet ja......
Men det skulle bare mangle. Slike utskjeielses helger må det ikke bli for mange av nei.. Ja ja Mio -tror nok du går seirende ut av første runde(skal vi veie oss i morgen og se resultatene ??).
Nå skal jeg ut i skogen og opp i trærne..... Vell ikke helt det siste, men jeg skal i alle fall ut på tur med lillegutt og søstern min med tante ungen min.Tror ikke jeg bryr meg om å se fotball (det blir nok Brasil uansett)...... har litt dårlig samvittighet ang trimmingen.. derfor må jeg trå til litt.
Vell vell alt for i dag....
BOGGI
litt urven i dag.......
Det ble et super duper morro utdrikningslag i går/natt/dag.. Lenge siden jeg har hatt det så trivelig. Og det viktigeste av allt var at bruden var kjempe fornøyd. Vi overnattet i et "overpyntet" stabbur-så vi kom oss ikke hjem før i formiddag. Det ble utrolig lite søvn- så det er vel det som merkest mest i dag tenker jeg.
Vi var jo ganske stille og rolig, og vi var på tur til å finne loppekassa -etter at vi var ferdige med tanne pussen. Men... så dukket det opp fire flotte fyrer (som vi aldri hadde truffet før). Jeg for min del har aldri fått så mange fine komplemang på en kveld før(jeg følte meg bare så "bra"). Jeg stor koste meg-ble jo litt betatt av en da men.. heldig vis så var samboern min bakhode hele tiden....... Fy og fy.. stygg sak ja...... Hjelp-han var jo bare så skjønn da. Vell vell nok om den saken (synn de bor så langt unna -det var så arti).
Måtte bare innom å avlegge en LITEN rapport.Har ikke veid meg i dag - får se om jeg tørr i morgen. Ha en fortsatt god helg
**boggi** som bogget masse i går,,,, og i natt (i slipperser....)
Tilbake der jeg var for noen dager siden
Takk for "bryllups tipsene". Min kjære venninne skal gifte seg den 13 juli også - det blir nok kjempe koselig.Det blir et lite bryllup, så det blir nok ekstra koselig(litt meir intimt om man kan kalle det det) Har vært forlover tidligere også,men det var i et stort bryllup.. koselig det også ja men- det var ikke det jeg mente - hvis dere sjønner ?
Kommer vel ikke innom før på søndag igjen - så får vi se om det gikk greit i helga da (med vekt og utdrikkningslag osv,,)
ønsker alle dere som ser innom meg en hærlig helg.
STOOOOOOOOOOOOOR klem fra BOGGI (som nok skal bogge litt i helga ja..)
rett vei igjen ???
For noen engler dere er.. hva annet kan jeg si. Har ikke hatt tid til å skrive de siste dagene - travle tider. I helga skal jeg nemlig arrangere utdrikningslag til min beste venninne. Det skal bli så GØY - stille og rolig -men GØY. Må bare passe meg litt for alle utskeielsene denne dagen.... hjelp !!
ER SÅÅÅÅ GLAD FOR AT DERE ER HER:: lover å komme sterkere tilbake (kan jo ikke "svikte" dere) Takk for alle snille og gode tanker og ord..
Ha en strålende slanke dag.. nå må jeg jobbe videre
KLEM FRA BOOOOOGGGGGIIII
Ps er det noen som kjenner til hvordan dette er med noe lånt og noe blått .. osv i forbindelse med bryllup..???
..........sukk.......
.....
hrmggffff &&#%%¤&&¤¤¤#%¤# grr og huff
Hu tante hu tante er ikke grei ....
#######################
Ja ja dagene går da unna. Jeg har ikke vært så flink til å lese og legge inn hilsener til dere de siste dagenen. (men jeg tenker på dere da..) Har liksom mer enn nok med meg selv nå om dagen. Det er rart hvor mye enklere alt er når vekta peker riktig vei. Da har jeg også masse overskudd til å heie videre på dere. Det er så spennende å følge med på dere alle(man føler liksom at man kjenner hverandre etter hvert).Det blir jo etterhvert at man følger med noen meir enn andre - men nå har det liksom blitt en gjeng som støtter opp om hverandre. DET ER JO KJEMPE KOSELIG . Jeg blir nesten rørt jo..
Takk for skumle menner og spøkelser (fluffa og nasse nøff) - jeg ble så skremt at jeg tror jeg skal vente til onsdag med å oppdatere dagboka mi..(ikke negativt nei,,)
Takk og takk og takkk
GOD NATT !!!!!!
BOGGI
Du har nesten tatt meg igjen... den gale veien...
Så koselig med bryllup.
Skal ta meg sammen, har vært litt små dårlig i det siste.
Drakk en halv flask Dooly's på torsdag... er enda ikke helt over kvalmen, aldri igjen..
Vi får starte på ny i morgen med blanke ark : )
Sommer koz fra Mio
Jeg klarte kunststykket å gå ned fra fredag til i dag da... *litt stolt*
Stå på videre boggi! Nå må vi finne andre unnskyldninger for å slanke oss, nå er jo bryllupene over...
Klem bompi