← Alle dagbøker
diarist.Alias

boggi

54 år174 cm43 innlegg 2002 0 følgere

Start123,5 kg
Sist122,8 kg
Endring−0,7 kg
BMI nå40,6
📓 10+ innlegg🔥 7 dager på rad
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
7. mai 200215. juli 2002
❤️122,8 kg

siste dag.........

Nei da ikke helt det da men............
I dag avslutter jeg denne dagboka.
Ble du skremt nå ?
Jeg må bare starte med blanke ark igjen.
Så fra og med i dag så oppretter jeg en ny dagbok-
fremdeles BOGGI men jeg putter bare på et lite - bak.
---- jeg må bare (litt psykisk tror jeg..
15 er en fin dag å begynne på nytt. Som Mio ogås skrev
nå kan vi begynne på nytt - mandag med blanke ark..
BOGGI
❤️122,5 kg

For en nydelig dag......

Ja da er jeg tilbake i hverdagen igjen. De siste dagene har alt dreid seg om bryllupet (som jeg skulle være forlover i). Det ble bare så flott og bra alt sammen. Dagen min begynte kl 0900 da måtte jeg ut og hente blomstene som vi skulle ha hos frisøren, og jeg måtte handle et par landganger slik at vi fikk noe mat før middagen kl 1700.
Vi ble kjempe fine på håret. Jeg har langt hår (nesten til rumpa) så det ble satt opp på en artig måte med masse perler i og 70 nåler (til fortvilelese for min samboer i natt kl 0330 da vi skulle legge oss............han måtte plukke dem ut.......)
Kl 1300:Fotograferingen gikk som en drøm. Først inne i studio med barna og noen av oss forlovererne. Og deretter ute i det fri i et helt nydelig vær.
Det gikk såpass fort at vi rakk å trekke pusten og ta en kaffe hjemme hos den mannlige forloveren før vi skulle i kirka til 1500.
En kjempe koselig og minnerik stund i kirka -utrolig rørende.(med en super søt prest faktisk....)
Som brude skyss hadde vi en flott merchedes stasjonsvogn...... men da vi kom ut fra kirka sto det en åpen pyntet bil og ventet.
Resten av kvelden ble også topp - og jeg var den eneste som holdt tale (da var jeg vel flink ja ?)
Ojj ojj - nå fikk dere full rapport.
I morgen begynner hverdagen for fullt (i dag har "svigerfar " bursdag - så jeg må nok mose ned et kake stykke i dag også..)

KOZ boggi (skal nok rundt å skrive litt komentarer til dere snart igjen - må bare få litt tid...)
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Mio😊14. juli 2002
Hei Boggi.
Du har nesten tatt meg igjen... den gale veien...
Så koselig med bryllup.
Skal ta meg sammen, har vært litt små dårlig i det siste.
Drakk en halv flask Dooly's på torsdag... er enda ikke helt over kvalmen, aldri igjen..
Vi får starte på ny i morgen med blanke ark : )

Sommer koz fra Mio
c.AuthorAlias bompi😀14. juli 2002
Flott at bryllupet ble bra! :) Det ble det bryllupet jeg var i også... også tale da... det hadde aldri jeg turt :)

Jeg klarte kunststykket å gå ned fra fredag til i dag da... *litt stolt*

Stå på videre boggi! Nå må vi finne andre unnskyldninger for å slanke oss, nå er jo bryllupene over...

Klem bompi
😟123,0 kg

............åååååååå

Nå er det rett før jeg gir fullstendig f::::::.
Ingen ting hjelper. Uansett hvor flink jeg er så går jeg bare opp.
Men takk for tips om slankenett med forbrenningstips (der var det jammen mye interessant ja :)

Skal på vekta i morgen også, men under 120 til lørdag -det går nok ikke . Slaget er tapt.

Buuuu hhhh uuuuu buhu ..(gråter)

Litt av en jojo jeg også ja. At det går ann
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias NasseNøff❤️11. juli 2002
Men kjære gode boggijenta vår da.... Uff, nå har du det ikke noe godt.... Men vi vil jo hjelpe deg som best vi kan - hvorfor ikke prøve Jojoens kosthold ? Insulinresistens er det mange som har uten å vite om det, og da er det veldig vanskelig å gå ned. Eller lavt stoffskifte. Du klarer dette vennen min, men jeg skjønner at det er vondt når man prøver alt og det allikevel ikke løsner...
For meg gjorde det underverker å gå på spinning i går - mistet nesten en kg 'over natta'. Det er jo verdt et forsøk ?

Jeg krysser fingrene for deg vennen min, og sender masse positive vibber. Dette klarer du, og vi er med deg.

Stor klem med masse oppmuntring, trøst, positivitet og vektspøkelser *mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm*

NasseNøff
Bilde
c.AuthorAlias Jojoen❤️11. juli 2002
Kjære søte boggi da :-) Såå, såå, dette må vi kunne hjelpe deg med vel? Jeg er sikker på at du sliter med insulinresistens og alt det andre fæle som jeg også gjør. Og derfor har jeg lyst til at du skal kikke litt på det kostholdet som jeg bruker. Det har jo virket fint for meg. Det koster jo ikke noe for deg å se på det i det minste :-)

Send en mail til slankejojoen@hotmail.com
så skal jeg sende det på mail til deg fortere enn svint.

Opp med hodet jenta vår, dette skal vi ordne :-)

Motivasjonsogtrøsteklem fra Jojoen
Bilde
c.AuthorAlias bompi🙂11. juli 2002
Føler med deg boggi... men du må ikke gi opp! Kom til å tenke på en ting til også... leste en artikkel i dagbladet i går, om ei dame som hadde prøvd å gå ned ved å legge om kosthold (spise sunnere osv), men at det ikke hjalp... så begynte hun å spise 5-6 ganger daglig, istedenfor 2-3 ganger, og da løsna det... kanskje det kan være noe? Ikke gi opp i alle fall! Vi skal hjelpe deg!

Klem bompi
c.AuthorAlias Molla❤️11. juli 2002
Heipådeg!
Nei, nei, du må ikke gi opp!!! Men jeg vil absolutt anbefale deg å søke "profesjonell" hjelp, f.eks. Grete Roede, Libra el.l. Selv om det er dyrt, er det verdt det når du først kommer i gang. Du trenger jo ikke være med på mer enn 1 kurs, da har du forhåpentligvis lært så mye og blitt såpass motivert at du kan fortsette på egen hånd. GR arrangerer jo også kurs på internett, kanskje du skulle prøve det?
Det er bestandig vanskelig å komme i gang alene, så søk hjelp. Kanskje kan legen din/helsestasjonen hjelpe deg?
Ikke gi deg, dette skal du klare! Jeg heier på deg!
Slankeklem fra Molla
🙁122,5 kg

....hva

ja ja.. 2 dager med skikkelig selv disiplin hjalp ikke mye..
Jeg får vel fortsette å telle kalorier og se om det løsner snart. Det kan jo skje litt til i morgen da kanskje... mye vann ???
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Lakki😄10. juli 2002
HEIA DEG!!!

Ikke gi opp - dette klarer du hvis du bare holder ut! Du får ikke lov til å gi deg nå! Snart lysner det - jeg lover!

Klem fra Lakki
c.AuthorAlias bompi😉10. juli 2002
Ikke gi opp boggi, dette klarer du! :)

Har en link til deg som kanskje kan hjelpe litt, nemlig 55 tips for å øke forbrenningen...

http://www.slankenett.no/55tips.asp

Fant i alle fall masse ting der, som jeg aldri i verden hadde trodd skulle hjelpe :)

Good luck my friend :)
😐122,5 kg

Renselses kur..........dag 1

I dag og i morgen skal jeg bare "rense" meg..

Frokost : STOR kopp m grønn the
+ 2 små knekkebrød (ca100kcal) for å greie dagen på jobb

Lunch ca kl 1200: banan + 2 dl juice

Lunch ca kl 1500: banan + the

Middag: hjemmelaget gr.suppe

Kvelds: tror det blir suppe da også.

Virker ikke dette - nei da......
5 i heiagjengen
c.AuthorAlias NasseNøff😌9. juli 2002
Hei boggi - å fy flate det høres rimelig tøft ut med den renselseskuren din *stønn* Da er det jammen best at det virker også *ler* Tror jammen ikke jeg hadde hatt nok disiplin til å gå gjennom det der jeg... Men jeg hiver meg på tipset fra de andre her inne, bare pass på å drikke store mengder vann !! Håper iallfall at det hjelper, sånn at du går ned de ønskede 2 kiloene før bryllupet på lørdag ! *S*

Vil også takke for hilsener ! Jeg lover - jeg skal ikke slite meg ut på jobb, og forhåpentligvis blir det vel noe ferie snart.

Uff, som jeg skrev til Jojoen - tror jeg har skrudd forventningene ang helgens hendelser i været *ler* Det var nå ikke noe SÅ veldig spennende som skjedde. Mer komisk egentlig.. Men, men... Håper ikke jeg skuffer dere for mye da - her venter dere å få en skikkelig saftig historie, og så er ikke det... *ler*

Joda - det var faktisk litt 'usunne' greier i vogna til ho Kari også, men det var nok mindre enn hos en gjennomsnittlig nordmann *s*

Lykke til videre med renselseskuren din, lykke til med bryllup og tale, og så snakkes vi senere !

Stor klem fra NasseNøff
Bilde
c.AuthorAlias fluffa😄9. juli 2002
Hei Boggivennen!
Jeg har endelig fått tilgang til en PC og kan endelig lese litt om hvordan uka di har vært. Ser at du sliter og at du har satt i gang en tøff rensekur. Pass på å drikke mye vann når du tar en sånn kur. Vann er med på å rense ut, samtidig som det hjelper deg til å unngå de største hodepinene og svimmelhetsanfallene. Synes du at det har virket? Håper at det hjelper deg i gang for alvor. Skriver du fortsatt kalorier? Det er veldig lurt å gjøre det.
Jeg leser også at du fortsatt har han typen i minnet. Det er jo litt pirrende ikke sant? Det piffer litt opp når hverdagen kanskje blir litt kjedelig innimellom. Deilig med en slik kriblende følelse! Og ekstra deilig er det å få komplimenter. Det blir kanskje litt samme tralten hver dag i et forhold, så man glemmer litt det der med å gi kompliment og slikt. Man går liksom ut i fra at den andre parten vet hva vi synes om dem. Men det er jo så lite som skal til for å gjøre dagen litt bedre!
Nå er det ikke sikkert jeg får kommet innom deg igjen før mandag, så jeg ønsker deg lykke til med kuren. Håper at den gir deg det lille ekstra puffet som du ønsker. Uansett, ha en flott uke og kos deg i bryllupet. Lykke til med talen!
Stor klem fra fluffa
Bilde
c.AuthorAlias Trulte9. juli 2002
Dette høresa knall tøfft ut.......virker det ??
Ønsker deg uansett lykke til, det trenger du nok *ss*

Klem fra
Trulte
c.AuthorAlias Jojoen😉8. juli 2002
Jeg er veldig skeptisk pga. egen erfaring med sånt opplegg som du skriver, men ønsker deg likevel lykke til med innsatsen før helga :-)

Klem fra Jojoen
Bilde
c.AuthorAlias bompi😉8. juli 2002
Dette kommer nok til å virke bra boggi, men et lite ekstra tips... drikk masse vann! :) Jeg skal også "rense" meg litt denne uka, d.v.s ha ei uke der jeg drikker 1-2 liter med vann hver dag, og spiser lite + trener..

Vi får se hvordan det går... hadde vært ok og gått ned noen kilo til bryllupet på lørdag, litt for videre motivasjon, men aller mest for selvfølelsen, ikke sant?
☹️122,5 kg

nei og nei

Fytti katta også. Men ................... jeg spiste 2 pizza stykker(store) til middag i går kveld.Det var vegetar pizza, men alikevell - litt for mye ost kanskje.
I dag skal jeg bare fortære knekkebrød og masse the m sitron.
+ at jeg i kveld skal kose meg med litt reker (det er vel ikke så usunt det eller... jeg har hørt litt forskjellig).
Lurte litt på om jeg skulle prøve et par dager med en såkalt renselses kur(mandag og tirsdag) Med masse drikke, frukt og suppe. For å se om det kanskje kan løsne litt igjen. Jeg tror jeg har et STORT spøkelse som sitter på nakken min - han tvi holder på kiloene slik at de ikke vil slippe taket. Og jeg som skulle bli så fin og slank til bryllupet neste lørdag... Tenk at det bare er en uke igjen - jeg har jo ikke sjangs for 5 flate øre.... Jeg blir såååååå oppgitt over meg selv. At jeg ikke har nok vilje styrke til å virkelig SKJERPE MEG.. Jeg skriver og skriver og prøver så godt jeg kan å muntre meg selv opp. Og jeg får masse koselig støtte fra dere, man alike vell,, nei nei nei

Nå har jeg laget meg et skjema på kjøleskapet med 100 g intervaller. Jeg krysser av for hver dag (slik at samboern også kan følge litt med.. litt psykisk det også..). Vi får vel se. MASSE TID OG MASSE STERK VILJE det er vel det som skal til.
Forresten ikke mange av dere som har stått opp så tidlig på en lørdag morgen.... men bamse han er i farta...

Fortsatt god helg til dere alle

BOGGI
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias bompi😉7. juli 2002
Hei igjen boggi!

Ser du har slitt litt denne uka, skulle gjerne vært her for å muntre deg opp, men i'm back now! :)

Renselseskuren hørtes fornuftig ut.. kom til å tenke på begynnelsen av slankinga mi, når jeg drakk masse vann... mellom 2 og 3 liter daglig... det var nemlig da jeg gikk ned mest... men så kom ei venninne og fortalte meg at det ikke var bra for damer å drikke for mye vann, fordi det kunne føre til inkontinens når man ble eldre... så jeg tror det er best å legge seg på et nivå som er såpass lavt at man dekker væsketapet og derfor slipper å løpe på do hele tida... men et par dager med mye vanndrikking skulle i skade noen boggi :)

Ellers vil jeg komme med en anbefaling på å trene litt... for meg så funker i alle fall det bedre enn å bare spise sunt. Spør samboeren din om litt drahjelp kanskje? Få han til å ta deg med på gåturer osv... det er ofte litt morsommere når man er to også. Ellers funker sikkert disse treningsvideoene veldig bra, da slipper man stresset med å gå ut :)

Håper det snur seg den riktige veien til uka! :) Vi som skal i bryllup til helga må jo se fine ut :)

Klem fra bompi
c.AuthorAlias Mio😉6. juli 2002
Hei Boggi.
Meg mister du nok ikke.
Har ikke veid meg denne uka, skal gjøre det i morgen tidlig... er sikker gått opp en del, skal si jeg og Krimmi koste oss, spiste på Dolly, bare så god pizza der...

Ikke mist mote selv om det går den gale veien, det snur seg sikkert, husk vi er alle vinnere ; )

Klemmer fra Mio.
I morgen skal jeg kose meg med Shallow hal...
c.AuthorAlias annek😊6. juli 2002
Hei

Reker er sundt (max 200gr pr dag) det er tilbehøret, mayones og loff som ikke er bra.
Kos deg med rekene og nyt sola.

Hilsen Anne
😛122,2 kg

blæh.......

Når skal det begynne å skje noe igjen ?? Må vel bare ta meg selv i nakken. Jeg VIL jo ned i vekt - men ja da - jeg vet at jeg ikke rører meg nok. Men hvor i all verden skal jeg få tid og overskudd. Jeg er SÅÅÅÅ sliten når jeg kommer hjem om dagene at jeg rett og slett ikke makter å dra meg ut av huset igjen (ja da.. jeg vet.......dårlige unnskyldinger -det er jo bare meg selv det går utover) Må nok skjerpe meg ja..

Skal en tur til frisøren i dag før jobben. Skal stripe etter litt ettervekst. Håret mitt gror rett og slett for tiden. Sola hjalp jo til litt i syden med "fargen " da- men nå trenger jeg litt proff hjelp. Må jo fiffe meg opp litt til bryllupet neste helg.

Er det noen som har en skikkelig heste kur som kan ta bort 2 kg på en uke- for å få en skikkelig PIFF igjen!!

Tilbake til fjortis faktene mine.(en hel uke siden utdrikningslaget i dag) Jeg har det egentlig bra m kjæresten min(samboern), og vi har vært sammen i 6 år. Jeg trenger nok bare litt krydder. Man savner denne hærlige følelsen av å være forelsket. Det er jo liksom ikke helt det samme lenger - men jeg er glad i ham(selv om man kan bli møkk lei inni mellom). Han er kjempe snill- men utrolig kjedelig.. Skulle kanskje funnet på mer sammen og pleid forholdet litt.

Vell vell. Ønsker dere ALLE en super helg !!
Sender mange slanke -vibber-, så håper jeg at jeg får mange tilbake.

KLEM FRA ********** boggisen**
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Hanne❤️5. juli 2002
Hei Boggi!
Takk for hilsen; Jeg har ingen hemmelige våpen, bortsett fra å begrense mengdene - den siste uka har jeg bare spist en skive til frokost/lunsj (har spist to helt til nå). Passer på å ha mye magert, proteinholdig pålegg på. Spiser i tillegg to-tre frukt og en 0,1 % youghurt. Spiser "normal" middag - det samme som samboeren - men prøver å begrense meg (veier ris/potet - 100 g, men ikke det andre). Til kvelds blir det et par skiver/knekkebrød og te - masse te!! Vel - så er det jo trening da; trener på sats 3-5 dager i uka. Går/sykler til jobben og har sluttet å ta heisen! Slik gjør jeg det - men du må finne din egen "gull-oppskrift" på hva som virker i din hverdag. Inniblant strever jeg - og jeg har "liksom-slanket" meg i et år før jeg nå plutselig får det til... uten at jeg helt vet hvorfor...

Hvis du spiser litt mindre og kommer deg ut av sofaen så trenger du ingen "heste kur" - det er du uansett ikke tjent med i lengden! For tre måneder siden orket ikke jeg heller å røre noe særlig på meg - men jeg fant ut at jeg ikke ville ha det slik - bet tenna sammen og begynte å gå til og fra jobben -etterhvert kommer overskuddet - men det er et slit i begynnelsen! Hvis du virkelig mener at du vil ned i vekt så klarer du det Boggi!

Oi - dette ble langt, men jeg ønsker deg kjempemasse lykke til!
Klem fra Hanne
c.AuthorAlias Molla😌5. juli 2002
Heipådeg!
Ser du sliter litt for tiden - lite energi er noe herk! Men hvis du har problemer med det, anbefaler jeg treningsvideo på stuegulvet hjemme! Kari Jackeson har flere videoer, velg en som ikke er så krevende, men som går mest i bøy og tøy. Start pent og rolig, så vil du etter hvert føle deg bedre, du får mer energi og etterhvert kan du kanskje spe på med en liten spasertur. Ta det rolig, da får du lyst til å fortsette! Har du vurdert Grete Roedekurs? Det hjalp meg å komme i gang, selv om jeg ikke går på kurs nå så prøver jeg å leve etter de samme prinsippene. Det funker!
Dette var bare et par tips fra meg, håper det snur seg snart slik at du får skikkelig sving på slankekuren din. Og husk: Hver kg ned er jo en gevinst både helsemessig og utseendemessig. Så selv om det virker lang fram til målet, så konsentrer deg om de små delmålene - og plutselig en dag har du nådd idealvekten din! Lykke til, skal følge med deg videre!
Slankeklem fra Molla
c.AuthorAlias Trulte😑5. juli 2002
Her sender jeg vibber så jeg ser ut som en gele klump hele meg....*ler* MMmmmmm så herlig med frisør besøk. Slike ting hjelper for ALT *ss*

Klem fra
Trulte
😵122,1 kg

Jeg har kjempe problemer....... !!!!!!!!

Ikke bare med vekta mi... men med "hodet" mitt. Jeg greier bare ikke å glemme denne underbare mannen som jeg ble kjent med sist helg.Han har rotet til det meste oppi hodet mitt- greier ikke å la være å tenke på han........ååååååååå.Det verste (eller det beste),er at jeg ikke ville fortelle ham etternavnet mitt, eller vite hans. Hadde egentlig vært kjempe godt å bare snakke litt med han. Det skjedde ingen ting "farlig" - og ikke tror jeg det kunne blitt oss to heller men..... Herre gud jeg oppfører meg som en FJORTIS jo..

Noen dager til så har jeg nok glemt han.................

Hva skal jeg gjøre - dette ligner IKKE meg. Kan det være det at jeg savner litt spenning og forandring i livet mitt. SÅÅ utrolig hærlig å kjenne denne kriblingen (noen som kjenner seg igjen kanskje..).

Vell vell....må nok bare ta tia til hjelp - det er jo bra at han bor så mange mil lenger nord - så "slipper " jeg å se ham i alle fall.


Har gått ned 200 g til i dag -hurra. Mange bekker små gjør en stor å.. håper det fortsetter slik en stund..

Klem boggi

********
Å hjelp - jeg har spist i hele dag. Er så vanvittig rastløst og "stressa".. Det er ikke bra for meg å være hjemme alene hele formiddagen når jeg skal jobbe kveld. Har planene grei for i morgen slik at jeg ikke blir sittende hjemme.. Ska på handle tur til Sverige. POL ferd..

Kommer innom på fredag igjen-tror ikke jeg vil veie meg i morgen..
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias Bamse😃7. juli 2002
Hei Boggi - og takk for hyggelig hilsen i dagboka mi! Jeg ser at du har det problematisk, men ikke spis problemene vekk da! Stå på videre med slankinga - du fortjener et lettere liv. Jeg skal heie på deg så lenge.... Lykke til videre!
Klem fra Bamse
Bilde
c.AuthorAlias Hanne5. juli 2002
Ja, Boggi - vi er nok flere som kjenner igjen "fjortis-taktene"... Var selv hardt angrepet for et par uker siden... Har kommet over det verste nå - men er jo litt spent på hvordan det går når han kommer tilbake fra ferie...
Håper du hadde en fin tur til Sverige!
c.AuthorAlias Lakki😄5. juli 2002
Må le litt av deg, da... Det er nok fordi jeg kjenner meg så utrolig godt igjen! Selv traff jeg igjen en gammel kollega som jeg har "rota" litt med i "gamle dager". Traff ham på tirsdag, i jobbsammenheng, og kjenner at det er litt spenning der enda ja - han er jo sååå - mann... Men så er jeg jo gift da, og skal jo ikke tenke sånn engang... Men så er det ikke så farlig heller, for jeg veit at han jeg har hjemme er mye mer til å stole på, og vil ikke miste ham! Men inne i hodet mitt må jeg jo få lov til å leke litt med noen fantasier...! Kos deg med kriblingen du, den viser at det er liv i oss!

Klem fra Lakki
c.AuthorAlias NasseNøff😊3. juli 2002
Kjære boggi - tusen takk for hilsener - alltid kos å se navnet ditt i dagoka mi *s*

Høres ut som du er angrepet av et hissig 'fjortis' virus *s* Jeg tror du kan ta det helt med ro boggi vennen. Vi blir alle angrepet av det viruset der innimellom, og spør du meg så tror jeg nesten det er sunt en gang iblant ! Nå vet jo ikke jeg hvor lenge du har vært sammen med samboeren din, men en liten festflørt eller sommerforelskelse krydrer jo bare hverdagen litt *s* Og det er klart at når man har fått positiv oppmerksomhet fra en ukjent mann som tydelig viser at han liker en, da er det vanskelig å la være å tenke på vedkommende i en periode etterpå - vi er jo bare mennesker *s* Det går nok bra skal du se, og snart har du glemt ham.

Kos deg på Sverige tur i morgen !

Stor klem fra NasseNøff
Bilde
122,3 kg

NY MÅNED OG NYE MULIGHETER !!!!!!!!

Har bare gått ned 1,2 kg hittils (det er ikke så mye og rope hurra for akuratt - men jeg har i alle fall gått ned da). ¨Nå står bryllupet for tur (ca 1 1/2 uke)-skulle så gjerne kommet meg ned fra 20 tallet til da....

I går kveld tok jeg frem sykkelen og syklet inn til byen og tilbake(en sol time var gullerot)-det er ikke så langt da men-hovedsaken er vel å røre seg(tilsammen ca 3 km-det er en begynnelse). Og i morgest syklet jeg lillegutt i barnehagen(3 km) før jeg syklet hjem og spiste frokost.
Har i alle fall god samvittighet på månedens første dag.

MIO - jeg må nok gratulere deg med den første seieren.(jeg har bare gått ned 600 gram siden 1 juni - og så vidt jeg ser så har du greid hele 2 KILO ****GRATULERE LILLE VENN****

Nå må jeg suse meg en tur og hente ut bildenen fra helga(kanskje jeg har fått knipset den lille flørten jeg hadde i helga også......*knis*) HYSJ hysj.. litt krydder må man da ha i hverdagen......

Skal sette meg og lese i dagbøkene deres litt seinere..gleder meg.(ser ikke ut som om det er no mange som har våknet enda!!

2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Trulte😊3. juli 2002
Det kommer alltid nye tog....egentlig så er det flott for selv om en ikke er like flink hele tiden så er det alltid nye dager med nye muligheter for å starte igjen.....Sykling er kjempeflott trim så fortsetter du slik så ser du snart resultateter......

Klem fra
Trulte
Bilde
c.AuthorAlias bompi😃1. juli 2002
De to kiloene klarer du boggi! I alle fall om du fortsetter å sykle masse hver dag :) Bare en liten sykkeltur er jo med på å starte forbrenninga, så alt hjelper... selv får jeg ikke trent så mye denne uka, utenom å stå rett opp og ned og kanskje hoppe litt :) Litt gåing blir det vel også :)

Jeg heier på deg i kampen mot 120-tallet! :)
☹️122,3 kg

som fryktet ja......

Men det skulle bare mangle. Slike utskjeielses helger må det ikke bli for mange av nei.. Ja ja Mio -tror nok du går seirende ut av første runde(skal vi veie oss i morgen og se resultatene ??).
Nå skal jeg ut i skogen og opp i trærne..... Vell ikke helt det siste, men jeg skal i alle fall ut på tur med lillegutt og søstern min med tante ungen min.Tror ikke jeg bryr meg om å se fotball (det blir nok Brasil uansett)...... har litt dårlig samvittighet ang trimmingen.. derfor må jeg trå til litt.
Vell vell alt for i dag....
BOGGI
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Jojoen😃30. juni 2002
Så så :-)
Det kommer hverdager igjen om noen få timer, da er det på'n igjen og ingen flere fristelser på mange dager.

Den fotballen kan bare rulle hvilken vei den vil for meg, jeg skjønner ikke noe av det likevel, men jeg skulle gjerne sett deg sprette rundt oppi trærne med lillegutt :-)

Ha en kjempefin uke og lykke til.

Klem fra Jojoen
c.AuthorAlias bompi😊30. juni 2002
Hei boggi!

La merke til at utdrikningslaget var meget vellykket :) Og, med tanke på at du hadde det kjempegøy og fikk masse komplimenter osv, så skal du ikke ta det så tungt at vekta viser litt høyere enn vanlig :) Litt må man unne seg, ellers blir det så mye vanskeligere å slanke seg i lengden... jeg har selv gitt blaffen i alt som heter slanking denne helga, for å motivere meg litt de to siste ukene før bryllupet :)
😵121,8 kg

litt urven i dag.......

Det ble et super duper morro utdrikningslag i går/natt/dag.. Lenge siden jeg har hatt det så trivelig. Og det viktigeste av allt var at bruden var kjempe fornøyd. Vi overnattet i et "overpyntet" stabbur-så vi kom oss ikke hjem før i formiddag. Det ble utrolig lite søvn- så det er vel det som merkest mest i dag tenker jeg.
Vi var jo ganske stille og rolig, og vi var på tur til å finne loppekassa -etter at vi var ferdige med tanne pussen. Men... så dukket det opp fire flotte fyrer (som vi aldri hadde truffet før). Jeg for min del har aldri fått så mange fine komplemang på en kveld før(jeg følte meg bare så "bra"). Jeg stor koste meg-ble jo litt betatt av en da men.. heldig vis så var samboern min bakhode hele tiden....... Fy og fy.. stygg sak ja...... Hjelp-han var jo bare så skjønn da. Vell vell nok om den saken (synn de bor så langt unna -det var så arti).

Måtte bare innom å avlegge en LITEN rapport.Har ikke veid meg i dag - får se om jeg tørr i morgen. Ha en fortsatt god helg

**boggi** som bogget masse i går,,,, og i natt (i slipperser....)
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Jojoen😃29. juni 2002
Hei, den festen hørtes gøy ut :-)
Det går sikkert rett vei med vekta etter all den bogginga på slippers, ha ha.

Lykke til

Jojo-klem
Bilde
c.AuthorAlias fluffa😉29. juni 2002
Hei vennen!
Så deilig å føle seg tiltrekkende! Og ekstra flott er følelsen når det er noen andre en samboer'n som gir komplimenter! Og det er lov å bli litt betatt av andre, det piffer litt opp på hjemmefronten når man er litt yr i kroppen.....*S* Man kan jo se på menyen ute, bare man spiser hjemme....Ikke sant? Så fint at laget ble vellykket da, og at bruden satte pris på det.

Jeg driver å pakker og ordner her hjemme til vi skal dra i morgen. Og som vanlig tar jeg med alt for mye! Men det går jo et antrekk pr dag på lillegutt som har begynt å krabbe. Og da ser jo klærne ut deretter når dagen er endt. Jeg prøver å la ham få lov å spise litt brød og slikt selv også, og da blir det jo masse søl. Men god er han! Nå har den første tanna begynt å komme fram også, nå skjer ting jammen meg fort! Og plutselig er han stor og skal begynne på skolen. Hulk!

Tror ikke jeg får noe tid til å stikke innom deg i morra, så tvi, tvi på veiingen! Det går kjempefint skal du se. Verre er det med meg; har skeiet ut voldsomt i dag altså! Men i morra er det ny frisk, og jeg har ingen planer om å skeie ut mye i ferien. Nå skal jeg være flink. Det blir ingen veiing på meg på mandag, men neste mandag er jeg på plass tenker jeg. Jeg kommer til å savne deg og de andre når jeg er borte. Det er så kjekt å kunne ta en sving innom her om kvelden synes jeg. Må liksom innom minst en gang om dagen.

Stå på i uka som kommer, og jeg gleder meg til jeg får se resultatet når jeg kommer hjem!
Ha det kos!
Mange go'klemmer fra fluffa
Bilde
😃121,8 kg

Tilbake der jeg var for noen dager siden


Takk for "bryllups tipsene". Min kjære venninne skal gifte seg den 13 juli også - det blir nok kjempe koselig.Det blir et lite bryllup, så det blir nok ekstra koselig(litt meir intimt om man kan kalle det det) Har vært forlover tidligere også,men det var i et stort bryllup.. koselig det også ja men- det var ikke det jeg mente - hvis dere sjønner ?
Kommer vel ikke innom før på søndag igjen - så får vi se om det gikk greit i helga da (med vekt og utdrikkningslag osv,,)

ønsker alle dere som ser innom meg en hærlig helg.
STOOOOOOOOOOOOOR klem fra BOGGI (som nok skal bogge litt i helga ja..)
5 i heiagjengen
c.AuthorAlias NasseNøff😊29. juni 2002
Hei kjære boggi, og hjertelig takk for utrolig koselig hilsen i dagboka mi ! Beklager at du ikke har fått svar før, men det har vært en mildt sagt hektisk uke… Det er godt å høre at hilsenene mine gjør deg glad og at de er oppmuntrende og inspirerende ! *s* Du spør hvor jeg tar det fra… Godt spørsmål – det vet jeg faktisk ikke. Det eneste jeg vet er at det alt kommer rett fra hjertet *s*
Jepp – skal begynne å trimme med Kari jeg også når bare videoene kommer ! Ja, jeg bestilte på www.trimtram.no – der er det flere videoer. Fluffa har kjøpt nr 4, med gummistrikker, og det ser ut til at hun er veldig fornøyd med den ! (Hun hadde kjøpt den på Nille. Sikkert lurt – mye billigere ! )

Jeg ser du har hatt en tøff uke mens jeg har vært 'fraværende'. Så lei meg for at jeg ikke har vært her for å sende deg noen pene spøkelser eller oppmuntrende ord, men heldigvis er det jo andre her inne som sender masse støtte og oppmuntring !! *s*

Så koselig med bryllup da ! Det er jo så spennende å være forlover ! Jeg har vært det en gang, og jeg tror jeg var mer nervøs enn bruden faktisk... *ler*

Kos deg masse i helga, og jeg håper da sannelig at du får booget litt ja !! *ler*

Stå på videre boggi – jeg følger med deg *s*

Stor klem fra NasseNøff
Bilde
c.AuthorAlias Mio😊29. juni 2002
Hei Boggi.
Så koselig med bryllup. Koz deg.
Nå har jeg lagt inn mine nye mål, det går nedover, men jeg er ennå noen gram bak deg...
Var på jobb i dag så det ble ingen trim, får se i morgen tidlig, foten min er ikke bedre... vurderer å la den hvile, skal til byen til helga og da skal jeg se på sykkel.

Kos deg og ikke glem.... he he.. kos deg ; )

Klemmer fra Mio
c.AuthorAlias bompi😉28. juni 2002
Lykke til med helgens utdrikningslag boggi! :) Husk å gjøre det til en minneverdig dag for alle! om du så skeier litt ut med alkohol og god mat, så ta ikke det så tungt... når du kommer tilbake i normal gjenge, så er det borte igjen :)

Kos deg!
c.AuthorAlias fluffa😉28. juni 2002
Hei vennen!
Håper helgen blir storslagen! Jeg er sikker på at venninnen din kommer til å huske utdrikkingslaget sitt med glede. Det er gøy å vise at man setter pris på folk synes jeg. Uansett måten man gjør det på.
...Og vekta går nedover ser jeg :) Det var jo det jeg visste; at du ville klare det! Kjempeglad på dine vegne er jeg! *SSSS*
Stikker innom deg på søndag, reiser ikke på ferie før da.
Ha det flott i helgen!
Klem fra fluffa
Bilde
c.AuthorAlias Trulte😀28. juni 2002
Lykke til Boggi med både det ene og det andre.....

Klem fra
Trulte
😊122,1 kg

rett vei igjen ???

For noen engler dere er.. hva annet kan jeg si. Har ikke hatt tid til å skrive de siste dagene - travle tider. I helga skal jeg nemlig arrangere utdrikningslag til min beste venninne. Det skal bli så GØY - stille og rolig -men GØY. Må bare passe meg litt for alle utskeielsene denne dagen.... hjelp !!

ER SÅÅÅÅ GLAD FOR AT DERE ER HER:: lover å komme sterkere tilbake (kan jo ikke "svikte" dere) Takk for alle snille og gode tanker og ord..

Ha en strålende slanke dag.. nå må jeg jobbe videre

KLEM FRA BOOOOOGGGGGIIII


Ps er det noen som kjenner til hvordan dette er med noe lånt og noe blått .. osv i forbindelse med bryllup..???
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Kris😃27. juni 2002
Heisann!

Så moro å arrangere utdrikningslag! Jeg har hatt æren av det to ganger, og det har vært utrolig moro begge gangene! Gled deg. Det stemmer som fluffa sier...noe nytt, noe gammelt, noe blått og noe lånt..det må til :)

Ha det kjempe gøy!

Klem fra Kristin
c.AuthorAlias fluffa😄27. juni 2002

Hei Boggi!!
Noe gammelt, noe blått, noe nytt og noe lånt tror jeg det er. Er ikke helt sikker, men 99%....*S*
Så fint at du ikke har mistet motet da! Det ble jeg kjempeglad for altså. Det hadde ikke blitt det samme uten deg inne her. Har ikke tid til å skrive noe nå. Stikker innom deg i morra.
Hej då!
Klem fra fluffa
c.AuthorAlias bompi😊27. juni 2002
Du er i bryllups-tida du og ja :) Vi hadde utdrikningslag for min venninne for litt siden, som skal gifte seg 13. juli :) Har sett i tidligere innlegg at du også slanker deg litt for å bli tynnere til det bryllupet, vel.. samme her... bunaden er passe, men det er bare såvidt, så jeg holder på :)

Lykke til! :) Både med utdrikningslag og vektnedgang til bryllup...
😟122,2 kg

..........sukk.......

.....
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Hanne❤️26. juni 2002
Kjære Boggi!
Skjønner at du synes det er vanskelig om dagen. Har du fått ut "Tanta" ennå?? Hun lager mye krøll for oss - men alt blir bedre når hun reiser!! Det er ikke mange dagene siden du var supermotivert - og det snur fort - jeg snakker av erfaring! Du kan ikke gi opp! Du må bare fortsette å prøve - OK; om du spiser for mye i dag og ikke orker å trene så er det alltid nye sjanser i morgen.

Det som hjelper meg over mine kneiker er å ikke fokusere for mye på vekta og tilmålte mengder. Jeg må konsentrere meg om å spise sunt og regelmessig og ikke minst: trene - så lar jeg vekta leve litt sitt eget liv og heller kjenner etter hvordan jeg egentlig har det. Denne strategien fungerer for meg - men du må finne din egen!

Ønsker deg uansett lykke til og sender deg masse positive tanker!
c.AuthorAlias fluffa❤️26. juni 2002
Kjære Boggivennen!
Jeg vet så inderlig vel at du har det vanskelig nå, men du MÅ IKKE gi opp. Vi skal jo hale dette i land sammen husker du. :) Du er jo den jeg ser etter først når jeg går inn på sidene her om dagen. Og jeg savner deg når du ikke har vært innom på noen dager.
Bare fortsett å tell kalorier. Kanskje du bør ligge på rundt 1400 om dagen i og med at du skal ned 20 kg eller mer. Da holdes forbrenningen bedre opp enn om du spiser mindre. Dette klarer du så fint, bare tillat at det går litt opp og ned på vekta når du veier deg så ofte. Kanskje hvis du bare veier deg to ganger i uka, så blir det litt lettere. Man får et anstrengt forhold til vekta hvis man skal veie seg hver dag, det er ihvertfall min erfaring. Hvis du synes det er vanskelig å klare å slanke deg alene, så kan du jo melde deg på kurs; slankekurs eller kombinert slanke/trim kurs hvis det er slikt i nærheten av der du bor. Jeg har meldt meg på kurs til høsten for jeg klarer ikke dette alene har jeg funnet ut. Det er lettere når man har et felleskap tror jeg. Jeg synes også at det er hardt til tider og har lyst til å gi opp, men så plutselig fra det blå kommer motivasjonen igjen. Og det vil komme hos deg ogå, hvis det er det du sliter med. Og jeg tipper at i løpet av uka så er de uønskede grammene borte!
Stoor og varm klem fra fluffa
Bilde
😈122,0 kg

hrmggffff &&#%%¤&&¤¤¤#%¤# grr og huff

Hu tante hu tante er ikke grei ....

#######################
Ja ja dagene går da unna. Jeg har ikke vært så flink til å lese og legge inn hilsener til dere de siste dagenen. (men jeg tenker på dere da..) Har liksom mer enn nok med meg selv nå om dagen. Det er rart hvor mye enklere alt er når vekta peker riktig vei. Da har jeg også masse overskudd til å heie videre på dere. Det er så spennende å følge med på dere alle(man føler liksom at man kjenner hverandre etter hvert).Det blir jo etterhvert at man følger med noen meir enn andre - men nå har det liksom blitt en gjeng som støtter opp om hverandre. DET ER JO KJEMPE KOSELIG . Jeg blir nesten rørt jo..
Takk for skumle menner og spøkelser (fluffa og nasse nøff) - jeg ble så skremt at jeg tror jeg skal vente til onsdag med å oppdatere dagboka mi..(ikke negativt nei,,)
Takk og takk og takkk

GOD NATT !!!!!!
BOGGI

6 i heiagjengen
c.AuthorAlias Frodige-Helga😃25. juni 2002
Hei!!!

Takk for "kommentaren" eg fekk!!!
Trenger veldig støtte så det seier eg JA TAKK TIL!!!! :-)
Eg synest at det er såååååå vanskeleg å komme igang!!! :-(
c.AuthorAlias Bambi👻25. juni 2002
Kjære Boggi, hu skrulla (tante) er ikke god. Men for å se det fra ett annet synspunkt så er dama så grisk at hu tar med seg det vannet hu gav når hu drar. Og det vil føre til vektnedgang og mer energi. Jeg anbefaler norske søte jordbær eller en 0,1 % yogurt ( Yoplait) når søtthungeren er som verst. ( med eller uten tante .)
Det hjelper meg ihvertfall.
Beste ønsker
Bambi ( stå på du klarer dette )
Bilde
c.AuthorAlias Jojoen😃24. juni 2002
Hei Boggi :-)

Tusen takk for koselig hilsen :-) Skulle virkelig ønske at jeg kunne gitt deg et par kg i minus som en liten oppmuntring. Men nå regner jeg med at vannet forsvinner i alle fall, med de fæle spøkelsene du har fått fra fluffa og Nasse, hihi.. de var søte.

Enig med deg i at det ER enklere når vekta peker riktig vei. I forrige uke hadde jeg det tøft, noen hekto opp og på stedet hvil før det endelig løsnet litt til helga. Jeg var rett og slett deppa. Da hadde jeg nok ikke klart noen store utfordringer heller hvis de hadde kommet. Nå kjennes det mye bedre.. Sender noen gode slankefølelser sammen med litt vekt-woodoo.... bø!

God natt!

Klem fra Jojoen
Bilde
c.AuthorAlias bompi😉24. juni 2002
Stakar boggi... jeg føler med deg i en vanskelig tid... Bare ta det med ro mens tante rød er på besøk du, så kan du heller ta det igjen etterpå :)

Den gjengen her inne er helt utrolig ja... masse støtte, oppmuntring, ris og ros, og ikke minst varme hilsener og tanker :) Det varmer skikkelig, og man føler jo, som du sier, at man etterhvert kjenner hverandre. Når vi alle har blitt tynne og flotte så kan vi jo møtes :) (jeg vil helst vente til da hehe)...

Stå på boggi, du klarer deg over denne kneika her, bare prøv å ikke spis for usunt, og for mye gjennom tante-besøket, så har du kanskje gått ned litt når hun drar hjem :)
c.AuthorAlias NasseNøff😃24. juni 2002
Hei boggivennen. Nei du har helt rett...! De som trodde at 'den onde stemor' er ille - de burde prøve seg på hu tante *ler* La oss prøve å skremme vekk 'kjerringa', eller i det minste skremme vannet av a' *s*

Tanta mi truer også med å komme på besøk i nær fremtid, så jeg vet hva du sliter med. Sender med noen spøkelser til å skremme henne i tillegg til den vakre mannen som fluffa har sendt - det er vel måte på hva tante tåler !?? *ler*

Oppmuntringsklem fra NasseNøff
Bilde
c.AuthorAlias fluffa😉24. juni 2002
Hei Boggi!
Sender en liten pen(?)mann til å skremme vannet av deg! Hi,hi. Hjelper ikke det da vet jeg ikke råd, annet enn å vente. Hang in there, som det heter på godt norsk...*s* Når tante har reist sin kos, så følger kiloene etter. Ellers så oppmuntrer jeg ikke akkurat til å hente inspirasjon fra dagboka mi, for det har vært noen sørgelige dager. Men bare vent, jeg kommer sterkere tilbake.
Håper du får en flott dag!
Stor trøsteklem fra fluffa
Bilde
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.