← Alle dagbøker
diarist.Alias

blondie

54 år163 cm2 innlegg 2002 0 følgere

Start82,0 kg
Sist81,0 kg
Endring−1,0 kg
BMI nå30,5
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
12. mai 200224. mai 2002
😄81,0 kg

endelig på rett vei...

heisan alle sammen!
jeg har prøvd flere ganger å legge inn innlegg , men det har ikke kommet inn..vet ikke hvorfro, men jeg prøver igjen!
Etter første dagen jeg registrerte meg..gikk det litt galne veien..med meg..jeg gikk enda litt opp. men nå er jeg endelig på rett vei!Og har begynt å se litt forandring på vekta. ikke den helt store,men jeg håper at jeg også klarer det etterhvert!:)
Tusen takk til dere som har skrevet i gjesteboken min-dere vet selv hvem det er!
Ha en fin slankehelg alle sammen!
klem fra Blondie!:)
😟82,0 kg

huff...trenger visst støtte og gode råd!

Heisan! Nå har det blitt så drastisk dette her at jeg må visst ha hjelp til slankingen. Jo mer jeg bare tenker på slanking desto mer "dritt" putter jeg i munnen...potegull, snop og alt annet dritt og usunne greier..bare tenker at jeg skal bare kooose meg litt til og så skal jeg slanke meg..akkurat som om det er gjort på en -to-tre..hånei ....ikke med denne vekta. jeg skal ned til ca 60 så her må det masse svette, blod og tårer til tenker jeg...iiiikkkkk!gi meg styrke!!!!!
Håper å ha masse felles ..og få tips. råd og støtte fra alle dere andre slankere! Har sittet og lest litt i andres dagbøken nå uten å kommentere...og det er jammen meg mange flinke folk her inne!:)
Lykke til videre alle sammen..og send meg gjerne noen gode råd på veien, samt noen gode "vibber"
Klem fra Blondie
5 i heiagjengen
c.AuthorAlias ella😌13. mai 2002
Hei.
Velkommen hit ! Jeg henger meg på alle de gode innspillene du har fått fra de andre, nøkkelordet er varig omlegging av kostvanene og trimvanene.
Lykke til på veien, det blir spennende å følge med deg !
For en ting er sikkert, sammen er vi sterke.
~Ella~
c.AuthorAlias fluffa😀13. mai 2002
Velkommen i klubben! Jeg vet akkurat hvordan du har det. Var akkurat slik selv helt til jeg ikke tålte mitt eget speilbilde. Bare en sjokolade til, så skal jeg slanke meg..... Det ble aldri noe av. Men nå har jeg kuttet ut godterier fullstendig i snart 4 uker (tjuvstarta litt før jeg meldte meg inn her), og det er liksom ikke det helt store savnet enda.
Det skal bli gøy å følge deg i tida framover. Stå på, du klarer det helt sikkert! :-)
klem fluffa
c.AuthorAlias nameit😉13. mai 2002
Hei Blondie!

Velkommen hit!
Jeg har også hatt det slik som deg, at så snart jeg tenkte på slanking, så kunne jeg hive i meg hva det måtte være, bare det var fett, godt, søtt, salt, uansett.
Denne gangen har jeg bevisst valgt å unngå ordet slanking, for det gir meg negative assosiasjoner. Jeg har heller valgt å legge om livsstilen/kostholdet mitt, slik at jeg spiser det samme som resten av familien, men i moderate mengder.
Har vi f.eks. pannekaker til middag en dag, så spiser jeg både 2 og 3, men ikke mere. Vet jeg at jeg skal på noe ekstra, med god mat, så reduserer jeg på resten av dagens inntak, slik at det går i null, for å si det slik.
I tillegg er det viktig at man finner en mosjonsform som man vil trives med. Selv går jeg på treningsstudio, helst 3 g. pr. uke, men det varierer. Prøver også å gå turer de dagene jeg ikke trener. Det viktigste for meg er å vite at slik jeg lever i dag, mht kosthold/trening, slik skal jeg fortsette å leve så lenge jeg lever. Det er det som gir meg varige sunne kostvaner.
Å gå på diett hvor man føler man forsaker for mye, det har jeg gjort så mange ganger, og har sett at det ikke funker. Ihvertfall ikke for meg. Har bl.a. gått flere G.R. kurs og gått ned i vekt, men innen 1 år har de vært på igjen og vel så det. Det går muligens saktere slik jeg gjør det, men det funker allikevel. Og så holder det forhåpentligvis i årevis.

Det ble langt dette, men jeg ville bare dele noen tanker/erfaringer med deg.

Lykke til på veien!

Ha en kjempefin dag.

Bilde
c.AuthorAlias Frosken😃13. mai 2002
Hei hei og velkommen hit.

Jeg synes dette er en god plass for å få motivasjon:) Men den største motivasjonen er når gamle klær begynner å passe:)

Hvordan har du tenkt å slanke deg?

Hilsen en nygjerrig frosk
c.AuthorAlias maia😃12. mai 2002
Hei og velkommen hit!
Du er nøyaktig (vekt/høydemessig) der jeg var for nøyaktig ett år siden. Jeg har brukt dette året til å gå ned til underkant av 70 kg. Har det litt tøft akkurat nå og strever med å stabilisere vekten.
Fotdi du er mye yngre enn meg, vil resultatene sikkert komme raskere hos deg.
Gode råd er sunn, hyppige måltider, mye vann og trening.
Lykke til! Hilsen maia
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.