lover bra dette
Et halvt kilo ned fra i går, må bare redusere inntak av is,brus og pølser på 17 mai nå så skal nok dette gå bra til sommeren!!!!!
registrer bare vekta
har i vertfall godt ned bra det
Nå er jeg i gang
I dag begynner jeg, håper jeg går fort ned i ekt, men at det holder seg
starta i dag
ja i dag var starten på et bedre liv, ja jeg vil ned i vekt....
har i dag sykla en lang tur og spist litt for mye
Klem Alina