26. august 2002
🐷150,0 kgJeg gir opp....
Dette klarer jeg ikke så jeg gir opp...takk for all hjelp iallefall...må nok prøve å finne litt mer viljestyrke først.
Har begynt og er godt igang.
Jeg slanker meg med nutrilett,frukt og grønt.
Jeg skal veie meg bare en gang i mnd. for å se større resultater og så er det litt mer spennende.
Det er ikke gøy å veie for ofte, da blir det så små resultater og jeg blir fortere lei.
Til vanlig går jeg bare det jeg må men nå skal jeg være flink til å gå en tur hver dag.
Har virkelig tro på at dette skal gå bra og er topp motivert.
Mitt mål er å gå ned ca 90 kilo så da er det spennende å se om jeg klarer å nå mitt mål.
Lykke til alle sammen med slankinga.....vi klarer det vi vil.
Ønsker noen å sende meg en mail...gjør gjerne det,send til bidronning@hotmail.com
Ja nå har det gått kjempefint.
Har vært kjempeflink og gått tur hver dag,nyter og komme opp og ut.
Bare 16 dager til jeg skal på vekta og både gleder og gruer meg.
Jeg er mer optimistisk og motivert enn jeg noengang har vært når jeg har gått på slankekur....så dette ser lovende ut.
Har også fått med meg at eddik er bra så det tar jeg til hvert måltid med nutrilett.
Ser ikke store resultatene ennå men merker at kroppen er blitt løsere og kjenner at jeg har hatt godt av alle turene.
Klem fra bidronninga.
PS:har rettet vekta jeg startet 06.08.2001 med å slanke meg.
Jeg ble så trist da jeg leste dagboka di i dag. Jeg håper du finner igjen viljestyrken din snart!
Jeg vet at det er tøft å slanke seg, men du må ikke gi opp. Jeg har gitt opp flere ganger og det er alltid så tøft å starte på nytt igjen, i hvertfall når jeg har gått opp igjen det.
Hvis du føler at du ikke orker mer nå, så ta en pause. Men ikke gi opp. Kan du ikke prøve å holde vekten der den er nå? Du har jo klart masse allerede.
Jeg har selv hatt en pause nå i sommer. Jeg koste meg med masse smågodt. Det var deilig å få en liten pause. Nå er jeg motivert til å begynne med et sunnere kosthold igjen. Kanskje du kan gjøre det samme?
Jeg håper du kommer tilbake hit!
Lykke til!
Stor klem fra Blåklokka
Hei, Bidronninga! :o)
Jeg håper du ikke forlater oss.
Du kan jo fortsette å være her inne, selv om du ikke akkurat slanker deg? Bare sånn for å ikke gå opp i vekt igjen...
Kan jo hende at du får igjen "piffen" etterhvert.
Klemmer fra Blubbis :o)
Du som er en av mine største inspirasjonskilder her inne, må bare ikke finne på å gi opp nå. Det er så mye å glede seg over.
Huff, ord blir så hjelpesløse, jeg vet ikke hva jeg skal si. Men jeg vil at du skal lykkes!
Trøsteklemmer fra Jojoen
Du må IKKE finne på å gi opp. Du er jo godt i gang, tenk hvor mye lettere alt blir når vekten reduseres. Ikke bare utseende, men også helsa. Vær så snill, ikke gi opp. Skal følge med deg.
Klem fra Tarangai
Du må IKKE finne på å gi opp. Du er jo godt i gang, tenk hvor mye lettere alt blir når vekten reduseres. Ikke bare utseende, men også helsa. Vær så snill, ikke gi opp. Skal følge med deg.
Klem fra Tarangai
Du må IKKE finne på å gi opp. Du er jo godt i gang, tenk hvor mye lettere alt blir når vekten reduseres. Ikke bare utseende, men også helsa. Vær så snill, ikke gi opp. Skal følge med deg.
Klm fra Tarangai