← Alle dagbøker
diarist.Alias

bidronninga

58 år170 cm2 innlegg 2001–2002 0 følgere

Start173,0 kg
Sist150,0 kg
Endring−23,0 kg
BMI nå51,9
📉 Ned 20+ kg🕰️ 1+ år i dagboka
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
6. august 200126. august 2002
🐷150,0 kg

Jeg gir opp....

Dette klarer jeg ikke så jeg gir opp...takk for all hjelp iallefall...må nok prøve å finne litt mer viljestyrke først.
7 i heiagjengen
c.AuthorAlias Blåklokka❤️27. august 2002
Kjære Bidronninga!
Jeg ble så trist da jeg leste dagboka di i dag. Jeg håper du finner igjen viljestyrken din snart!
Jeg vet at det er tøft å slanke seg, men du må ikke gi opp. Jeg har gitt opp flere ganger og det er alltid så tøft å starte på nytt igjen, i hvertfall når jeg har gått opp igjen det.
Hvis du føler at du ikke orker mer nå, så ta en pause. Men ikke gi opp. Kan du ikke prøve å holde vekten der den er nå? Du har jo klart masse allerede.
Jeg har selv hatt en pause nå i sommer. Jeg koste meg med masse smågodt. Det var deilig å få en liten pause. Nå er jeg motivert til å begynne med et sunnere kosthold igjen. Kanskje du kan gjøre det samme?
Jeg håper du kommer tilbake hit!
Lykke til!
Stor klem fra Blåklokka
c.AuthorAlias Blubbis🙂27. august 2002

Hei, Bidronninga! :o)

Jeg håper du ikke forlater oss.
Du kan jo fortsette å være her inne, selv om du ikke akkurat slanker deg? Bare sånn for å ikke gå opp i vekt igjen...
Kan jo hende at du får igjen "piffen" etterhvert.

Klemmer fra Blubbis :o)
c.AuthorAlias Jojoen❤️26. august 2002
Næmmen.. kjære bidronninga vår. Du må ikke gi opp. Viljestyrke har du i massevis. Det har jeg sett før. Kanskje du trenger en ny variant av kosthold og slikt? For du har jo lyst til å fortsette!! Det har du!

Du som er en av mine største inspirasjonskilder her inne, må bare ikke finne på å gi opp nå. Det er så mye å glede seg over.

Huff, ord blir så hjelpesløse, jeg vet ikke hva jeg skal si. Men jeg vil at du skal lykkes!

Trøsteklemmer fra Jojoen
c.AuthorAlias Tarangai26. august 2002
Opps! Det skjer så mye rart med maskina mi i dag, ikke meninga å sende trippel-kommentar.........
c.AuthorAlias Tarangai😀26. august 2002
Kjære deg.
Du må IKKE finne på å gi opp. Du er jo godt i gang, tenk hvor mye lettere alt blir når vekten reduseres. Ikke bare utseende, men også helsa. Vær så snill, ikke gi opp. Skal følge med deg.
Klem fra Tarangai
c.AuthorAlias Tarangai😀26. august 2002
Kjære deg.
Du må IKKE finne på å gi opp. Du er jo godt i gang, tenk hvor mye lettere alt blir når vekten reduseres. Ikke bare utseende, men også helsa. Vær så snill, ikke gi opp. Skal følge med deg.
Klem fra Tarangai
c.AuthorAlias Tarangai😀26. august 2002
Kjære deg.
Du må IKKE finne på å gi opp. Du er jo godt i gang, tenk hvor mye lettere alt blir når vekten reduseres. Ikke bare utseende, men også helsa. Vær så snill, ikke gi opp. Skal følge med deg.
Klm fra Tarangai
😀173,0 kg

Har begynt og er godt igang.

Jeg slanker meg med nutrilett,frukt og grønt.
Jeg skal veie meg bare en gang i mnd. for å se større resultater og så er det litt mer spennende.
Det er ikke gøy å veie for ofte, da blir det så små resultater og jeg blir fortere lei.
Til vanlig går jeg bare det jeg må men nå skal jeg være flink til å gå en tur hver dag.
Har virkelig tro på at dette skal gå bra og er topp motivert.
Mitt mål er å gå ned ca 90 kilo så da er det spennende å se om jeg klarer å nå mitt mål.
Lykke til alle sammen med slankinga.....vi klarer det vi vil.
Ønsker noen å sende meg en mail...gjør gjerne det,send til bidronning@hotmail.com



Ja nå har det gått kjempefint.
Har vært kjempeflink og gått tur hver dag,nyter og komme opp og ut.
Bare 16 dager til jeg skal på vekta og både gleder og gruer meg.
Jeg er mer optimistisk og motivert enn jeg noengang har vært når jeg har gått på slankekur....så dette ser lovende ut.
Har også fått med meg at eddik er bra så det tar jeg til hvert måltid med nutrilett.
Ser ikke store resultatene ennå men merker at kroppen er blitt løsere og kjenner at jeg har hatt godt av alle turene.
Klem fra bidronninga.

PS:har rettet vekta jeg startet 06.08.2001 med å slanke meg.
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias AneMarthine😌24. oktober 2002
Oi, gratulerer med vekttap! det går jo nedover så det suser for deg!=)
c.AuthorAlias skilpadda6. oktober 2001
Hei bidronninga! Gratulerer med å ha vært flink! Du skal se resultatet vil vises på vekta! Det er veldig god mosjon å gå, selv om det kjennes tungt når man veier mye - pass på knærne, pass på å ha gode sko og slikt, så går det lettere etter hvert.

Har du tenkt å gå på nutrilettkur lenge? Har du lagt noen langsiktige planer for hvordan du skal gjøre dette? Jeg personlig tror nok når man skal gå ned ganske mange kilo at pulverkurer kan være en god hjelp for å komme skikkelig i gang og komme ned mange kilo forholdsvis raskt. Men på sikt bør du vel også venne deg til å spise sunt og magert og klare deg uten pulver, hvis du skal greie å holde vekten - det er _det_ som er det vanskeligste! Jeg har gått ned mange kilo flere ganger, men lagt alt på meg igjen, og mer for hver gang.

Kanskje det kan være lurt for deg å planlegge hva du skal gjøre dersom du blir veldig sulten eller mister motivasjonen eller bare blir drittlei av kuren din. F.eks. bestemme deg for å spise noe sunt i så fall - brødskiver med leverpostei, eller kjøttkaker eller fiskeboller, i stedet for snacks og godter f.eks. Tror det kan være vanskelig å gå _lenge_ på en veldig ensidig diett (f.eks. pulverkur) uten å få spise _noe_ av det man har lyst til. Men dette kjenner du best på selv etter hvert! (Anbefaler forresten varmt at du leser dagboka til Elisabeth, hvis du ikke har gjort det enda.)

Du har et ambisiøst mål, men det er veldig bra at du setter deg langsiktige mål å jobbe frem mot. Etter hvert som du merker hvor raskt du går ned, vil det kunne være veldig lurt å sette deg noen kortsiktige mål også, for det er veldig motiverende å nå frem til delmål. :-)

Får du oppfølging fra noen, lege eller andre, forresten? Siden du bare veier deg en gang i måneden, mener jeg. Jeg ville ikke greid å vente så lenge - jeg veier meg på Grete Roede-kurs en gang i uken og synes det er sjeldent nok! :-)

Lykke til videre! Jeg kommer til å følge spent med på deg.

hilsen skilpadda
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.