← Alle dagbøker
diarist.Alias

baremay

50 år173 cm14 innlegg 2001 0 følgere

Start105,0 kg
Sist87,0 kg
Endring−18,0 kg
BMI nå29,1
📉 Ned 10+ kg📓 10+ innlegg
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
11. mai 200124. september 2001
87,0 kg

Long time- no see......

Har fortsatt med å være flink, og begynner nå å trives bedre med meg selv....
91,0 kg

"gå-sakte-aksjon"?

Har vært flink, synes jeg, men vekta ser ut til å ha gått til streik eller noe slikt....
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Minelli17. august 2001
Hei!

Ja, sånn har vi det alle og enhver til tider. Men det nytter ikke å gi opp for det. Det er heller da vi må stå på litt ekstra, så kommer nok vekta på gli igjen!

God slankehelg!
Klem fra Minelli
93,0 kg

Lenge siden sist

Ja, som dere ser, så kjemper jeg fremdeles med kiloene min. Snart er jeg overvektig, og ikke lenger fet!
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias victoria16. august 2001
--------------------------------------------------------------------
INVITASJON til slankedagbok-treff i Trondheim!
Hadde det ikke vært morsomt å treffe de andre som skriver slanke-dagbok? Vi planlegger å ha et slanketreff i Oktober i Trondheim. Disse datoene er de aktuelle: 6/10, 13/10 og 20/10. Hvis du er interessert så gi tilbakemelding til Nicky eller meg så fort som mulig. Hvis vi skal bestille bord et sted er det greit å vite antallet ganske tidlig. Skriv også hvilke av datoene som passer deg best. De som kommer "langveis" fra (jeg drar fra Oslo) blir kanskje noen dager så kan vi også møtes og utforske byen, shoppe..osv.. Sleng deg med!!! Jo fler jo bedre!! :-)

Klem fra Victoria & Nicky
p.s. Denne meldingen er lagt inn i dagbøkene som har vært oppdatert 15. eller 16. august. Finner du ikke en slik melding i din egen dagbok, er du selvsagt invitert likevel!
--------------------------------------------------------------------
c.AuthorAlias RH28. juli 2001
Kjempe bra! Du har jo vært kjempe flink! Har akkurat rundet ned til overvektig selv og livet er herlig! Stå på dette klarer du!
94,7 kg

Veiing igjen

I dag har jeg "syndet": Har spist hamburgertallerken (uten dressing) og en pitteliten soft-is. Har dårlig samvittighet......
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias abelone14. juli 2001
Hamburgertallerken er vel ikke det værste du kan spise, hvis det ikke er pommes frittes til da. Den bittelille softisen ville jeg bare fortrengt.

Stå på videre!
abelone
95,0 kg

Er fornøyd,jeg!

I morgen er det 2 mnd. siden jeg startet å slnke meg, og jeg har gått ned nøyaktig 10kg! Gjett om jeg er stolt av meg selv......
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Isa12. juli 2001
JA ! Du kan være kjempestolt av deg selv !!

Stå på !

Isa
c.AuthorAlias lene12. juli 2001
Gratulerer - ja du har all grunn til å være stolt.

Hilsen Lene
c.AuthorAlias Minelli12. juli 2001
Det har du all grunn til å være! 1 kilo i uka er jo den ideelle måten å gå ned i vekt på!

Klem, Minelli
95,5 kg

snart -10kg!

still going strong......
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Måne7. juli 2001
Du har gått ned 5,5 kg det er knall bra!!
Har du noen gode råd å komme med???

Lykke til videre ;)

Måne
96,0 kg

Oisann :)

Har visst gått ned litt den siste uka!
97,8 kg

Veiing....

Dette går jo iallfall rette veien, ja!
99,6 kg

sakte men sikkert....

Jippi! Endelig under 100!
6 i heiagjengen
c.AuthorAlias baremay16. juni 2001
Takker for all støtte og oppmuntring. Det er kjekt å vite at jeg ikke er alene om å kjempe. Sammen skal vi nå målene våre!
c.AuthorAlias Isa16. juni 2001
Gratulerer med 2-sifret ! Dette går riktig vei !

Fortsett sånn !

Isa
c.AuthorAlias daisy15. juni 2001
IMPONERT!!!!

FORTSATT LYKKE TIL

KLEM DAISY
c.AuthorAlias månestråle15. juni 2001
Gratulerer med å være to-sifret, det var vel herlig å se det tallet tenker jeg! :-) Flink er du! Og sakte men sikkert er best!
Klem, Månestråle :-)
c.AuthorAlias Jenta*S*15. juni 2001
Heiii!!
Åååh,så gøy det må være! Dette har du virkelig fortjent! Gleder meg til den dagen jeg kan se tosifra! Nyt det*S*!

Klemz
c.AuthorAlias Anna Lovinda15. juni 2001
Way to go!!! (",)

KEEP UP THE GOOD WORK!!!

Klem
100,5 kg

hmm....

Skjønner ingenting-jeg trodde jeg hadde vært SÅ flink hele uken, men likevel ikke gått ned noe særlig....
100,8 kg

3. uker

3.uker
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias baremay10. juni 2001
Jeg skal ned til 75 kg i første omgang, så får jeg se om det er trivselsvekta mi. Jeg trives jo egentlig godt med litt polstring på kroppen, men nå har det blitt altfor mye, dessverre.... Jeg vil ta slankinga over tid, kanskje 6-7 måneder, og samtidig prøve å legge om til et varig sunt kosthold og et ikke fullt så stillesittende liv som jeg har levd i det siste. Kos fra baremay
c.AuthorAlias nicky10. juni 2001
Hei baremay og velkommen hit
Hvordan går du frem, er det bare omlegging av kosthold
eller trimmer du også i tillegg? Hvor langt ned skal du?
Du har begynt bra, så lykke til nedover
Hilsen Nicky
c.AuthorAlias baremay4. juni 2001
Jeg spiser mindre og mye sunnere, mosjonerer mer, og er bevisst på at jeg SKAL slanke meg. Tar en uke av gangen, og fremgangen gir meg nytt pågangsmot....
c.AuthorAlias fabienne2. juni 2001
Du er flink går ned for hver dag hva er det du gjør for noe?

kozzz fra fabienne.....
102,3 kg

2. uke

2.uke
103,6 kg

1. uke

1. uke
105,0 kg

start

start
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.