← Alle dagbøker
diarist.Alias

bamsemumsen

50 år165 cm4 innlegg 2001 0 følgere

Start112,3 kg
Sist111,6 kg
Endring−0,7 kg
BMI nå41,0
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
26. november 200130. november 2001
111,6 kg

Nå har jeg klart enda en ting.

Hei alle sammmen.Jeg begynte slankingen mandag den 26 november.Og i dag har jeg veid meg jeg har gått ned 700 gr.Ikke veldig mye dette men jeg er glad for å ha gått ned det lille.Jeg har byttet veie dagen min.Jeg har valgt lørdag.Det er midt i helgen. Når jeg veier meg kommer jeg til å huske at jeg slanker meg.Jeg gleder meg til å komme under den magiske 100 grensen.Nå må jeg fortell hva jeg har klart.Jeg har sluttet HELT med all slags godteri,brus og kaker.Men jeg drikker lett brus noen ganger innimellom.Også klarer jeg å slutte middagen for jeg er mett.Det var veldig vanskelig,men samvittigheten etterpå er bare så deilig.Jeg har ikke begynt å trene,men tror jeg må gå ned ca 5-7 kg,for å bli litt motivert til dette.Elleres tusen takk til Elisabeth som tok seg tid til å svare meg.
Klem til alle bamsemumsen.
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias beate293. desember 2001
Hei igjen!
Ser at du er godt igang, og har kutta ut den farlige brusen og godteret. Flott! Du skal se at kiloene renner av når du begynner å trene. Du vet, husvask, gå i trapper, gå turer, osv er fin trening det! Trenger ikke nødvendigvis pese på treningsstudio.

Lykke til videre! Klem Beate
112,3 kg

Jeg er så glad.

Hei igjen alle sammen.
Jeg har veie dag i morgen.Jeg tror ikke jeg har gått ned noe ennå.Men jeg har store saker å fortelle ivertfall er det det for meg.Jeg har vært i butikken to ganger etter at jeg begynte på slankingen.Og BEGGE gangene klarte jeg å la vær å kjøpe sjokolade,kaker og andre kalori bomber,som vanlighvis er det første jeg kjøper.Istedenfor kjøpte jeg en haug med klementiner.Og etter å spist dem hadde jeg verdens beste samvittighet.Ekke det deilig følse ?????
Takk til alle som svarte.Ønsker dere alle lykke til.
Kos fra Bamsemumsen.
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Elisabeth30. november 2001
Hei på deg Bamsemumsen :) Koselig navn du har forresten :) Tror det var du som spurte om trening og løs hud? Det går litt i surr for meg om dagene,og jeg får ikke alltid lest dagbøker,så om det ikke var deg får du tilgi meg at jeg svarer her :) Det er absolutt å anbefale å trene mens man går ned i vekt. For mitt vedkommende har jeg vært veldig heldig. Jeg gikk utrolig raskt ned i vekt og da klarer ikke alltid huden å følge med. Det anbefales at man går saakte ned og trener samtidig. Magen min er idag..tja..det merkes at den har vært stor,men jeg tror nok jeg fint kan klare å få den til å se ganske så normal ut med tiden. situps er også lurt. Jeg tror IKKE huden din vil henge rett ned,men det er kanskje greit å akseptere at magen kanskje ikke vil bli så glatt og fin og hard som den kanskje var før. Jeg prøver å se på dette med litt humor og sjarm. Dette er magen min,jeg er glad i den,den er fin på sin egen måte og jeg skal være snill med den. Jeg anbefaler deg absolutt å trimme på sykkelen din,Bamsemums,det er godt for både kropp og sjel :) Masse lykke til,dette klarer du :))
112,3 kg

Den første dagen mot "drømmen"

I dag er det den første dagen.Jeg føler meg topp motivert men det er vel veldig vanlig.Spørsmålet er om jeg klarer å holde denne motivasjonen ut til jeg er 60 kg.Men egentlig så har jeg ikke noe valg.Jeg bare MÅ.Skal veie meg på fredag,det skal være min veie dag.Har bgynt med krom-tabletter etter råd fra skilepadden.Skal åsså slutt å handle når jeg er sulten,for da går jeg alltid i "fellen"
Masse klemmer til alle fra BAMSEMUMSEN:
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias beate2928. november 2001
Hei og velkommen hit! :)
Ser at du har motivasjonen i orden, og det er flott! Uten den kommer man ikke så langt. Jeg begynte å bruke denne siden for litt over en uke siden og jeg er kjempefornøyd. Jeg tar også kromtabletter som hjelper meg i kampen mot søtsuget. Jeg tar 3 tabletter (anbefalt dose er 1 tbl.). Det kan være nødvendig å ta mer enn anbefalt dose hvis du vil ha bra effekt. Jeg har også laget meg en "motivasjonsliste" for hvorfor jeg vil ned i vekt. Til slutt har jeg begynt å trene. Går i trapper istedenfor å ta heisen, går til jobben, går turer hver uke og tar øvelser hjemme for mage, rumpe, lår, og armer.

Jeg ønsker deg lykke til! Mangler du motivasjon en dag, så gå inn på disse sidene og les andres dagbøker.... det hjelper! Jeg vil følge med deg!

Klem fra Beate
c.AuthorAlias Måne27. november 2001
Du får ha lykke til fremover!!!
Dette kommer til å gå bra, du kan prøve b-vitaminer også hvis du får lyst på gotterier.

Klem Måne
c.AuthorAlias grete27. november 2001
Velkommen i klubben bamsemomsen

Godt at du har bestemt deg for å bli en av oss. Her er vi mange som oppmunter hverandre. Er også slik som du som går i fellen når jeg handler i sulten tilstand. Da er det lett å gå etter gammel vane.
STÅ PÅ BAMSEMUMSEN !!!

Tror det er lurt å ha en fast vegedag, for ellers går jo vekten litt opp og ned etter hvor mye væske en har i kroppen.
Vi får bare være flinke, så får vi den vekten vi vil tilslutt.

Mange motivasjonsklemmer fra Grete.
c.AuthorAlias Anna lovinda27. november 2001

Hei, Bamsemumsen :o)

* ligger ved siden av Enter på tastaturet ditt. Hold Shift (samme som for stor bokstav) inne, så trykk *
Håper du skjønte det :o)
Når jeg skal i butikken pleier jeg alltid å ha et drops i lomma før jeg drar.
Så går jeg å sutter på det mens jeg handler og spytter det ut når jeg er ferdig på butikken.
(Hvis jeg bruker lang tid spiser jeg det opp, da *s*)

Det er bedre med et drops i munnen enn 4 sjokolader i magen.
Eller no'... *ler*

Lykke til, mumsen :o)

Klemmer fra Anna Lovinda
112,3 kg

Denne gangen SKAL jeg klare dette!!!

Hei!
Ja nå skal jeg prøve det umulige for ørtende gang.Jeg vil så gjerne,men jeg klarer ikke.Og nå ser jeg ut som en......jeg vet ikke hva man kaller en sånn som meg en gang.Men denne gangen SKAL jeg klare det."Drømme"vekten er 60 kg.Men første mål er å komme under den magiske"100"kg grensen.Jeg skal ta litt å litt av gangen.
Dere alle får ønske meg lykke til.Ønsker gjerne gode tips mot godtesug.
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias skilpadda27. november 2001
Hei bamsemumsen! Kost navn du har valgt deg. :-) Vil bare si velkommen hit, og ønsker deg lykke til med slankingen - jeg skriver helt sikkert mer senere! Når det gjelder godtesug, så er første tips å spise hyppige måltider for å holde blodsukkeret stabilt, og så er det mange som tar kromtabletter og syns det hjelper - det har ikke jeg prøvd, så det kan jeg ikke si så mye om.

Ha en fin slankedag i morgen! Vi sees senere!

hilsen skilpadda
c.AuthorAlias bamsemumsen26. november 2001
Hei "s" hild (får ikke til de stjernene)
Tusen takk for svaret.Jeg håper jeg klarer det.
takk igjen.
Klem fra bamsemumsen.
c.AuthorAlias *s* hild26. november 2001
Vil bare si velkommen blant oss! *S* Klart du klarer det! Det tar bare litt tid... Skal følge med deg fremover - og send gjerne ris og ros tilbake! Jeg trenger spark bak, jeg og! Ha en fin kveld - og lykke til med super bestemmelse!

Klem fra *s*hild
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.