← Alle dagbøker
bamsemumsen
50 år165 cm4 innlegg
2001
0 følgere
Start112,3 kg
Sist111,6 kg
Endring−0,7 kg
BMI nå41,0
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka 30. november 2001
111,6 kgNå har jeg klart enda en ting.
Hei alle sammmen.Jeg begynte slankingen mandag den 26 november.Og i dag har jeg veid meg jeg har gått ned 700 gr.Ikke veldig mye dette men jeg er glad for å ha gått ned det lille.Jeg har byttet veie dagen min.Jeg har valgt lørdag.Det er midt i helgen. Når jeg veier meg kommer jeg til å huske at jeg slanker meg.Jeg gleder meg til å komme under den magiske 100 grensen.Nå må jeg fortell hva jeg har klart.Jeg har sluttet HELT med all slags godteri,brus og kaker.Men jeg drikker lett brus noen ganger innimellom.Også klarer jeg å slutte middagen for jeg er mett.Det var veldig vanskelig,men samvittigheten etterpå er bare så deilig.Jeg har ikke begynt å trene,men tror jeg må gå ned ca 5-7 kg,for å bli litt motivert til dette.Elleres tusen takk til Elisabeth som tok seg tid til å svare meg.
Klem til alle bamsemumsen.
29. november 2001
112,3 kgJeg er så glad.
Hei igjen alle sammen.
Jeg har veie dag i morgen.Jeg tror ikke jeg har gått ned noe ennå.Men jeg har store saker å fortelle ivertfall er det det for meg.Jeg har vært i butikken to ganger etter at jeg begynte på slankingen.Og BEGGE gangene klarte jeg å la vær å kjøpe sjokolade,kaker og andre kalori bomber,som vanlighvis er det første jeg kjøper.Istedenfor kjøpte jeg en haug med klementiner.Og etter å spist dem hadde jeg verdens beste samvittighet.Ekke det deilig følse ?????
Takk til alle som svarte.Ønsker dere alle lykke til.
Kos fra Bamsemumsen.
27. november 2001
112,3 kgDen første dagen mot "drømmen"
I dag er det den første dagen.Jeg føler meg topp motivert men det er vel veldig vanlig.Spørsmålet er om jeg klarer å holde denne motivasjonen ut til jeg er 60 kg.Men egentlig så har jeg ikke noe valg.Jeg bare MÅ.Skal veie meg på fredag,det skal være min veie dag.Har bgynt med krom-tabletter etter råd fra skilepadden.Skal åsså slutt å handle når jeg er sulten,for da går jeg alltid i "fellen"
Masse klemmer til alle fra BAMSEMUMSEN:
26. november 2001
112,3 kgDenne gangen SKAL jeg klare dette!!!
Hei!
Ja nå skal jeg prøve det umulige for ørtende gang.Jeg vil så gjerne,men jeg klarer ikke.Og nå ser jeg ut som en......jeg vet ikke hva man kaller en sånn som meg en gang.Men denne gangen SKAL jeg klare det."Drømme"vekten er 60 kg.Men første mål er å komme under den magiske"100"kg grensen.Jeg skal ta litt å litt av gangen.
Dere alle får ønske meg lykke til.Ønsker gjerne gode tips mot godtesug.
Ser at du er godt igang, og har kutta ut den farlige brusen og godteret. Flott! Du skal se at kiloene renner av når du begynner å trene. Du vet, husvask, gå i trapper, gå turer, osv er fin trening det! Trenger ikke nødvendigvis pese på treningsstudio.
Lykke til videre! Klem Beate