Det går dårlig dette her...
Jeg har nå prøvd å trene og å spise mindre og mer fornuftig, men det går bare oppover på vekta. Og nå har jeg til og med strukket et leddbånd i kneet så jeg klarer ikke å trene eller gå noe særlig tur....
Dagen før 17. mai
Jeg fant dette nettstedet i dag, og tenkte at jeg fikk hive meg på. For jeg holder på med mitt eget lille slankeprosjekt. For to uker siden nådde vekta topp-punktet i min livshistorie, så jeg fant ut at det var virkelig på tide å gjøre noe med dette. Jeg har begynt å trene litt til videoer. Og passer bedre på hva jeg spiser. Jeg har så langt gått ned 1.5 kg og håper på videre vektreduksjon.
Det er da ikke ille det vekta di viser? Hm, ikke noe lett, det viser seg på min vekt. Men pågangsmot og viljen må være tilstede :-)
Titter innom siden jeg
Lykke til
Ikke gi deg...skriv litt her i boka hver dag,så skal du se...! Går ikke alltid like bra med meg heller gitt..men må liksom skrive litt her likevel. Lykke til videre..vi skal klare dette! Hilsen Sanna