← Alle dagbøker
badelykke
73 år162 cm13 innlegg
2015–2016
0 følgere
Start86,2 kg
Sist89,0 kg
Endring+2,8 kg
Mål72,0 kg
BMI nå33,9
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka Noen slappe dager
Uskeielse de luxe i helgen, innkjøp av juice maskin,for mye juice.
Startet dagen i dag med juice av tomat ,stangselleri,tomat, spinatblader,gulrot,avacado. Kjempegodt og metter også veldig godt, så har god tro på dagene fremover.
Ha en flott solskinnsdag
Skjerping
Vektreg
Pån igjen. deilig egentlig
Nå er det skjerping, men det er helt greit. Jeg er storfornøyd med å ha gått ned 22 kilo i 2015, så nå er det 16-17 igjen så er jeg i mål.
Det skal jeg klare.
*deilig å starte det nye året nå, har aldri vørt så flink og motivert før.
badelykke
2. desember 2015
😌82,8 kgvektreg.
vektreg.
1. desember 2015
😌83,4 kgvektreg.
vektreg.
21. november 2015
😊84,3 kgvektreg.
vektreg
18. november 2015
❤️84,7 kgYes
Endelig under 85kg nå har det vært stillestående leeenge, men nå ser jeg ly6 i tunnellen igjen.
Fornøyd
11. november 2015
😌85,7 kgvektreg.
vektreg.
10. november 2015
86,1 kgvektreg.
vektreg,
9. november 2015
😀86,6 kgopp og ned
Jaja litt opp i dag. Spist for mye? eller vann i kroppen. Morgendagen får vise svaret.
Vært slik hele tiden så jeg holder roen.
Badelykke
7. november 2015
😑85,9 kgvekt,reg
På med klær og sko og musikk i ørene og ut å gå
En super fin høst 10 varmegrader, utrolig
Ha en god dag alle sammen
Badelykke
6. november 2015
😊85,9 kgVektreg.
Kan ikke huske sist jeg så 85 tallet. Lykkefølelese, vet at jeg kan klare å nå målet mitt etterhvert.
Nå er det på med sko og ut å gå.
En god dag til alle sammen
Hilsen
Badelykke
5. november 2015
😊86,2 kgLakarbo
Vektreg.
Har brukt lavkarbo mat siden slutten av februar. Veldig fornøyd, dette er en livsendring. Har det så godt nå med å spise lavkarbo Mine smerter og betennelser i kroppen har forsvunnet, jeg er mye mer aktiv.Elsker maten jeg spiser og har ikke noen form for søthunger,
Skal ned ca.15 kilo til , men tar det med ro. Jeg ser at kiloene forsvinner sakte men sikkert.
Har så klart hatt mine prøvelser på veien, men har fint klart å hente meg tilbake til rett spor. Kroppen min hjelper meg med å si fra med vondt i magen og sure oppstøt om jeg skulle prøve meg så det er helt greit å holde seg til sunn og engeri givende mat.
En god dag til dere alle
mvh
Badelykke