Jippi! :)
Nå er det lenge siden jeg har vært under 60 kilo! 100 gram er kanskje ikke så mye å skryte av, men det var veldig godt å se et tall på vekta som begynte på 5. :)
1 i heiagjengen
ANNE14. april 2002
Hei,hvordan har du klart dett da? Kan jeg få oppskriften på det? ANNE