← Alle dagbøker
diarist.Alias

augustbrud

47 år160 cm1 innlegg 2002 0 følgere

Start99,8 kg
Sist99,8 kg
Endring+0,0 kg
BMI nå39,0
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
99,8 kg

Start

jeg har vært her inne tidligere, men nå prøver jeg igjen.
Som mitt kallenavn antyder skal jeg gifte meg i august, 17. august for å være nøyaktig, og ønsker derfor å gå ned en del kilo. Begynte på bailine i går, er det noen som har erfaring fra det så vær så snill å gi meg de, for bailine er litt dyrt!
Kjekt å vite om en kaster penger ut av vinduet......

Ellers er planen å trene og legge om til et sunnere kosthold med utskeielser kun en gang i uka.

Ønsk meg lykke til!!!!!!
7 i heiagjengen
c.AuthorAlias Carinato😉13. august 2002
Gratulerer med det forestående bryllupet, jeg skal selv gifte meg den 13.9, og skulle så gjerne gått ned noen kilo til da*S*
Du lurer på Bailine, og der gikk jeg en periode i fjor med svært gode resultater, cm raste nedover, og du har sikkert også fått boken som hører med. Dersom du følger Karbohydrat dietten, vil du se at det virker!!

Skal selv begynne med Bailine igen nå, for å minske mine mål ytterligere.
Så jeg anbefaler Bailine på det sterkeste!!

Lykke til , få høre hvordan deg går*S*
c.AuthorAlias Moken9. januar 2002
Så fint å ha sitt eget kommende bryllup som motivasjon!

Jeg har ikke prøvd Bailine, men Transion. Det er samme prinsippet. Jeg tok 15 timer og skrumpet mellom 20-30 cm tilsammen rundt mage, hofter og lår. Jeg var sååå optimistisk og tenkte jeg skulle holde vedlike dette her etter 15 effektive timer før sommerferien. En time hver 3-4 uke skulle holde sa hun på klinikken.

Sommerferien kom og gikk, men jeg tok ikke flere timer etter dette. Det angrer jeg faktisk veldig på! Etter en stund merket jeg at musklene begynte å bli litt slappe igjen.. Det er egentlig ikke rart, for det er jo snakk om ganske intens muskelstimulering dette her;o) Det ble allikevel ikke like ille som det var.

Jeg har bestemt meg for å ta 10 nye timer nå på vårparten, og prøve å ta en time innimellom etterpå. Det er jo ikke tvil om at klærne sitter bedre etter en sånn "kur" og bare det i seg selv gir motivasjon til videre vektnedgang spør du meg!!

Lykke til!

Klem fra Moken
c.AuthorAlias lind_a9. januar 2002
Hei Augustbrud;)

Ville bare ønske deg velkommen, og lykke til med slanking og bryllupet som er i vente!
Jeg er heeelt ny her, men av det jeg har lest her inne, så tror jeg det det er en fin plass å være, man får litt ekstra inspirasjon når man er flere som jobber mot samme mål ;)

-linda-
c.AuthorAlias beate299. januar 2002
Heisann!
Lykke til med giftemålet! Det høres spennende ut, og jeg tror nok at du vil klare å slanke deg en god del på 7 måneder. Et snitt på 3-4 kilo i måneden er realistisk å forvente, og da vil du være sylfide i august! Jeg gifta meg for 2 år siden, og det eneste som la demper på bryllupet mitt var at jeg ikke følte meg vel i klærne. Jeg var 92 kilo, nesten det samme som jeg er nå. I sommer veide jeg 99 kilo. Men nå er det ingen bønn. Jeg gidder ikke flere pulver-pille-super-kurer, så jeg satser på sunnt og magert kosthold, og moderat med trening.

Lykke til videre.
Klem fra Beate
c.AuthorAlias Blåklokka8. januar 2002
Lykke til med giftemålet!
Jeg gikk på Bailine for 1 1/2 år siden. Syns det var ganske all right. Ble motivert til å slanke meg og jeg ble mindre og mindre. Men sommeren kom, jeg dro på ferie og kom aldri igang igjen.
Jeg følte meg strammere da jeg gikk der, så det funker nok.
Men det er ganske dyrt....
c.AuthorAlias skilpadda8. januar 2002
Hei på deg! Ja, lykke til ønsker jeg deg gjerne. :-) Så hyggelig at du skal gifte deg, det er det kjempekoselig å gjøre. Vi hadde det så trivelig i vårt bryllup at vi skulle nesten ønske vi kunne gjøre det en gang til - så gjør det beste ut av dagen nå når dere har muligheten! ;-)

Bailine har jeg ikke noe erfaring med, men det er det sikkert andre her som har. Jeg innbiller meg at det er minst like effektivt å trene litt oppstrammende trening mens man går ned i vekt, særlig hvis man har tenkt seg ned en del kilo. Mulig det funker bra som oppstramming etter at man har gått ned i vekt? Jeg tror i alle fall at det først og fremst har oppstrammende effekt, og ikke vektreduserende.

Sunt kosthold og jevnlig trim vil nok helt klart gjøre susen. 7 måneder til bryllupet - du kan greie å gå ned masse på den tiden, og være slank og sprek og lykkelig på bryllupsdagen. :-)

Bruk dagboken så mye du gidder - vi svarer på spørsmål og oppmuntrer så godt vi kan. :-)

klem fra skilpadda
c.AuthorAlias elisa298. januar 2002
Hei fra meg!

Gratulerer med bryllupet som er i vente.
Jeg er også ganske ny her, og synes denne siden er virkelig motiverende.
Håper du klarer å nå ditt mål. Lykke til!

KLem fra Elisa28
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.