Ny herlig dag med nye muligheter
Jeg måtte på vekta igjen idag, jeg klarte ikke og la vær. Og tenk enda noen gram ned. Jeg trente i to timer og et kvarter igår. Kjørte over en time med svetting, det var kansje ikke så vanskelig å svette når gradestokken står på over 25 grader. I dag er det første dagen jeg tar på meg en ganske ettersittende genser når jeg går på jobb. Og tenk jeg føler meg vel.
Skal trene i dag også. Gleder meg allerede.
Dette skal bli bra.
Ååååååå, så deilig
Endelig har vekta bestemt seg for å samarbeide med meg. Jeg er strålende fornøyd. Har vært flink i mange dager spist akkurat passe og knasker gulerøtter når lysten på noe å tygge på blir for stor. Gleder meg til å trene i kveld, det skal bli deilig. 2 timer i helsestudio gjør susen.
FOR EN FANTASTISK DAG.
Jeg prøver igjen jeg.......................
Det er svært lenge siden jeg var her sist. Måtte registrere meg på nytt. Jeg er så lei av å føle meg oppblåst og feit. Så nå har jeg startet et nytt og bedre liv. Skal prøve å trene 3 til 4 ganger i uka samt å spise mye mer fornuftig. Denne gangen skal jeg prøve å ta av 10 kg. Men jeg tror jeg trenger mye hjelp og støtte.
Gratulerer med strålende innsats! Ser at du er flink til å trene, og det gjør underverker. Ditt gode humør smitter over på andre, fortsett slik!!
slankeklem fra Molla
Slankeklem fra Monica