← Alle dagbøker
anne-line
43 år154 cm7 innlegg
2001
0 følgere
Start51,4 kg
Sist51,0 kg
Endring−0,4 kg
BMI nå21,5
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka 12. september 2001
51,0 kgbuh:(
kjipt å gå opp litt i vekt,men,men...
idag har jeg spist litt for mye..
dette er dagens rasjon.
klokken o730: et knekkebrød og en grovbrødskive med syltetøy.
klokken 1200: to grove tebriks rundstykker..
klokken 1630: en stor posjon pommes frites ( 3 %fett)
klokken 1800: en melkesjokolde.
klokken 2100: spiste litt ris og kyllin( ikke så veldig mye.)
imorgen skal jeg prøve å spise litt mindre,...
11. september 2001
50,5 kgjippi!!!!!!!
Dette var en gledelig overraskelse iallefall..
idag har det gått greit hittil. spist dette:
frokost: et knekkebrød og litt brus( kjempesunt..eh?)
lunsj: en kopp kakao med krem..
middag: kyllingsalat og en brødskive.
ble ikke noen mosjon i dag..fikk rett og slett ikke tid., men i morgen skal jeg ha en skikkelig treningsøkt.
klem susanne
10. september 2001
51,0 kger godt i gang
idag har det også vært en vellykket dag.
veide 51.0kg idagmorges, så nå er det bare å håpe på at vekta går litt mere nedover.
matinntaket idag:
frokost: to lyse knekkebrød med syltetøy og vann..
lusnj: to grove rundstykker uten pålegg + 0.5 l pepsi max
middag: 0.5l kyllingsuppe med krutonger.
mere mat enn dette blir det nok ikke idag. må skjerpe litt inn på matmengden nå. målet er jo 50kg om en uke..
imorgen har jeg planer om å ha en skikkelig trenings dag.
skal trene 2 timer aerobick og litt jogging på tredemølle...gleder meg til å få brukt kroppen min litt..
kjedelig å ikke få noen kommentarer da..
hadde vært koslig hvis noen hadde skrevet noen få ord..
9. september 2001
51,0 kgbra dag idag..
veide heldigvis 51 idag morges også..nå har jeg som mål å veie 50kg neste søndag- altså om 1 uke. Det er jo ikke urealistisk.
skal få trent 2 dager denne uka også..
idag har jeg spist dette:
frokost kl 1200: tre knekkebrød med syltetøy og vann
lusnj kl 1500: et knekkebrød med light smør
middag: en toast og masse salat..
kvelds blir en eller to grovbrødskiver med philadelfia light..
føler at det går ok med slankinga. Har ikke akkurat lagt merke til noen resultater ennå, men det går iallefall nedover. Det endelige målet mitt er å ha en bmi på 20. målet mitt er å greie dette på 1-2 måneder.. skal ihvertfall veie 47 til jul..
ha en flott slanke uke alle sammen..
8. september 2001
51,0 kgendelig litt action..
Nå er jeg iallefall litt mere motivert. Selv om slankinga mi går sinnsykt treigt skal jeg ikke gi opp. På mandag skal jeg på sats å trene. I kvelds skal jeg på jentekveld og da må jeg være forsiktig med det jeg skal spise.
4. september 2001
51,5 kgja..det tusler og går..
heisann!!
Den nye livstilen min går ok. Spiser sunt, men det er jo denne mengden da.. spiser ikke akkurat lite. istedet for sjokoade spiser jeg nå brødskiver..har fått dilla på brødskiver og det er jo ikke sunt å spise så mye av brød..
Har også fått trent litt allerede også.. trente 1 time igår og nå skal jeg trene en time aerobick..gleder meg faktisk!!
føler at kroppen er i toppform, men jeg gleder meg virkelig til å bli kvitt disse valkene mine som tyter ut av buksa. Det er aller værst når jeg sitter. Da føler jeg meg virkelig ille!!
De nærmeste dagene som komemr skal jeg være virkelig flink. Spise litt mindre og fortsette og trene. Det må jo skje noe med vektA snart hvis jeg fortsetter slik..
3. september 2001
51,4 kgI dag begynner jeg å slanke meg!
Hei alle slankere.
I dag begynte jeg altså på den første "bli sunn" dagen min.
Kostholdet mitt MÅ forandres, og det gangske kraftisg. Jeg spiser usunt og er lat og doven. Det jeg vil oppnå er å gå ned 3 kg å få bedre kondisjon. Jeg har medlemsskap på sats, men har ikke vært der før sommerferien. Ser at dere andre skriver opp her inne hva dere har spist. Tror kanskje jeg skal begynne med det jeg også..idag skal jeg prøve å komme meg på sats.
Dette er iallefall det jeg skal spise idag:
frokost: en skive brød med pålegg(sunt) + et glass sk.melk.
mat på skolen(kl 1200): to skiver brød med sunt pålegg.
etter skolen(1430): en skive brød med pålegg.
middag(1630) en laksefilet og paste og grønnsaker.
kl (2100) et eple..
skal prøve å holde meg til den samme planen i ukene fremover.
må nok trene ved siden a for å få best mulig effekt.
det som blir aller vanskeligst er helgene. Skal unne meg litt alkohol, men lite godterier og potetgull osv..
ha en flott slankedag!!
Ha en fin dag
Pookie