14. august 2002
Spiste to skiver til frokost, 1 m skinke og tomatost, 1 m cottagecheese og jordbærsyltetøy.
Er ikke så opptatt av "å slanke meg", mer av å holde vekten, og tusle litt nedover av og til. Det har det til nå blitt 17 kg minus av.
Trener vannaerobic en til to ganger i uken i skoleåret, sykler litt, rir litt, og går en tur av og til.
Har funnet ut at det ikke finnes (det jeg vet om) opplegg som passer for meg, tar det derfor pø om pø på min egen måte. Det virker som om det er det som passer best for akkurat meg.
Dagens humør er ikke relatert til vekt, men til det faktum at min jobbsituasjon er temmelig frustrerende for tiden.
Ønsker alle en fin dag!
annalovinda
Er ikke så opptatt av "å slanke meg", mer av å holde vekten, og tusle litt nedover av og til. Det har det til nå blitt 17 kg minus av.
Trener vannaerobic en til to ganger i uken i skoleåret, sykler litt, rir litt, og går en tur av og til.
Har funnet ut at det ikke finnes (det jeg vet om) opplegg som passer for meg, tar det derfor pø om pø på min egen måte. Det virker som om det er det som passer best for akkurat meg.
Dagens humør er ikke relatert til vekt, men til det faktum at min jobbsituasjon er temmelig frustrerende for tiden.
Ønsker alle en fin dag!
annalovinda
DU ER RÅFLINK!! jeg tar det omtrent som iset, spiser sunt, trimmer litt og satser på en sakte og jevn vektnedgang. bruker målebånd i stedetfor vekt jeg, liker det bedre.
har lurt på i flere dager nå....akkurat som Dahlia..... er du på SG også???? ventet med å skrive innlegg, da jeg ikke ville være for personlig.... men er jo SUPER nygjerrig da...*flau*
GOD HELG!! og lykke til med videre slanking!!
tonnevis av slankevibber fra hecatee
Klem fra BOGGI
så bra at du har klart 17 kg!!!! kjempebra!!
jeg synes din måte å gå ned på er helt flott. jeg prøver selv og ikke tenke for mye på det, men å iallefall holde vekten og spise SUNT og mosjonere. er blitt veldig flink til å gå turer og unngå godterier. så nå er det nesten som en lek, jeg spise rmeg mett og har det godt, da er det ikke vanskelig å slanke seg:)
ha en flott kveld:)
klem Iset