← Alle dagbøker
anki
45 år168 cm11 innlegg
2002
0 følgere
Start88,5 kg
Sist82,9 kg
Endring−5,6 kg
BMI nå29,4
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka går sånn passe....
joda, det går jo i hvertfall nedover... men, vil at det skal gå fortere :-) jeg må bare skjerpe meg med maten, vi har noe sjokolade greier i skapet, søren så vanskelig det er å holde seg unna de!!! kan jo bli helt gal av mindre *s*
håper det går bra med dere andre!
nå er det snart ferie på oss jenta*s* :-)
klemmer fra anki
ser frem til en slank sommer....
åå, som jeg gleder meg til å bli slank :-) vi skal ha navnefest for datteren vår om ca 2 mnd, blir deilig å være litt tynnere da :-) tenkte at jeg kom til å veie kjempe mye i dag, hadde litt sjokolade i går, men behersket meg *s*
og så trente jeg 2 timer + at jeg var flink med maten ellers, kanksje ikke så rart allikevel da.... :-) deilig er det i allefall!
jeg og jenta*s* skal på langkjøring i morra (90min med spinning) blir bra det!
nei, nå må jeg gå å lage litt frokost...
ha en fin søndag!
klemmer fra anki
hjemme fra usa :-)
kom hjem fra usa tirsdag kveld, og veide da 86.6, ned 2.2 kg, er fornøyd da! så nå må jeg bare stå på videre!! hadde det kjempe fint i usa, flott vær! men, det var utrolig deilig å komme hjem til min kjære samboer :-)
så i dag skal jeg og jenta*s* trene 2 timer, gleder meg faktisk *S*
ha en flott dag alle sammen!
klemmer fra anki
nei.....
hvorfor går jeg ikke ned da...? åååååå, blir så irritert!
var jo på 83-tallet på fredag... okei, jeg burde jo ikke sutre så, men det er så kjipt! tror jeg skal trene i dag hvis jeg rekker det, må på babysvømming også + en del rydding.... og så skal jenta*s* og jeg på 1.5t spinning på mandag, har ikke vært på det før, kommer vel til å svime av *s*
håper alle dere andre har det bra!
klemmer fra anki
opp...?
meg og jenta*s* gikk ca 2 mil i går, og så har jeg gått opp 600gr.... hun mente det var vann i kroppen, håper det! spiste ikke mye i går etter turen... pasta salat m/2 skiver.
må bare være flink i dag også :-)
må gå, gullet mitt hyyyler *s*
fortsatt god helg alle sammen!
klemser
har slitt i det siste....
det har vært ganske tøft i det siste, ikke alltid like lett! men, det går bedre nå :-) da jeg gikk på vekta i dag hadde jeg trodd at jeg ville veie mye mer!! heldigvis ikke!
så i dag skal jenta*s* og jeg ut å gå laaaangt! det blir deilig! nå er det bare 6 dager til jeg reiser til usa, må være flink til da med maten, så kan jeg heller skeie ut litt der og så er det på for fullt når jeg er hjemme igjen!!! *s*
jeg skal også bli flinkere til å skrive her inne! blir fortalt at det hjelper veldig *S*
ha en fin dag alle medslankere :-)
klemz fra anki
noe ned...
ja, det er jo bedre enn ingenting :-)
jeg har mista litt av peppen jeg hadde, men det begynner å komme tilbake *S* må jo bare se for meg at jeg er slank og går i stilig tøy :-) *tenke tenke*
jenta*s* og jeg skulle trene 2 timer i dag morges, men det ble bare 1 time ca, og ikke så effektivt, pyttsann, vi gjør det skikkelig i morra! :-) vi kan jo ikke være like flinke alle dager.... *s*
takk for tipsene i går forresten :-)
alle klar for konkurranse start i morra...? *s*
klem
uff....
nå er det en stund siden jeg har skrevet, men vekta har gått så opp og ned :-( ikke noe gøy det nei! vil jo at den bare skal gå ned ned ned :-) jeg er flink med treninga (4 ganger i uka) og syns jo at jeg er flink med maten, men det er ikke alltid så lett... må bare prøve så godt jeg kan, for til sommeren skal jeg også være slank!!! *veldig bestemt nå*
noen gode tips på sunn og god mat, og hvordan jeg kan holde meg unna for mye snacks i helgene??
er forresten med på 5kg konkurransen....
klemz anki
litt ned....
jeg har i hvertfall gått litt ned, ikke så mye men.... får jo være fornøyd med det :-) mereker at det er skikkelig vanskelig å la være å små spise de dagene jeg bare er hjemme med dattera mi. det er greit hvis jeg gjør noe, går et sted o.l. bare ikke sitte hjemme... må bare sitte masse på nettet når jeg er hjemme, slik at jeg ikke får tid til å spise :-)
skal til usa om en mnd ca, da skal jeg ha gått ned mer altså! skal skal skal!!!
tenk så deilig når jeg runder 80, 70, 68.... gleder meg!
god helg medslankere :-)
klemz
deilig!
fikk endelig kjøpt en digitalvekt i går, det er jo ganske kjekt å ha i disse slanketider :-)
det går i grunnen ganske greit å være forsiktig med hva man spiser, bedre enn jeg hadde trodd! og treningen går veldig bra! jenta*s* og jeg er sååååå flinke :-)
hva jeg har spist til nå i dag:
1 banan
2 ban bao ("bolle" med grønnsaker i, asiatisk)
1 halvt grovt rundstykke med ost
tenker jeg må ha litt kylling suppe nå :-)
hade godt alle sammen!
nå er jeg i gang ;-)
jaja, nå er jeg i gang :-) fødte for 2,5 mnd siden, var tjukk fra før... målet er å gå ned 25 kg! og jeg skal klare det!! har lagt om kostholdet og trener 4 ganger i uka! får god hjelp, støtte og motivasjon av jenta*s* som jeg kjenner godt og som holder til her :-) har gått ned 1.5 kg siden i forrige uke, er litt fornøyd da *s*
tenk, til sommeren kan kanskje jeg også føle meg vel.... *drømmer* *sssss*
lykke til alle sammen og til meg selv :-)
Ser at vi sliter på det samme utgangspunkt (samme høyde og vekt) for tiden. Det virker som om til og med luften er kaloriholdig og at jeg legger på meg eller stagnerer bare jeg tenker på mat. Nå prøver jeg noen dager med knekkebrød, litt lett middag og masse vann. Skjer det ingen endring de nærmeste dagene/uken får jeg bare innse at jeg hører til en overlevingsætt (mennesker som kan leve i mange hundre dager nesten uten mat). Gi meg et ord dersom du kommer på noe som kan hjelpe utenom operasjon. Lykke til!