← Alle dagbøker
anka
56 år157 cm29 innlegg
2002–2015
0 følgere
Start90,6 kg
Sist64,0 kg
Endring−26,6 kg
Mål60,0 kg
BMI nå26,0
📉 Ned 20+ kg📓 10+ innlegg🕰️ 10+ år i dagboka
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka ny dag og nye utfordringer..
Fikk brev fra sykehuset om time til bukplastikk... Den 16.06.15 skal operasjonen skje og jeg har lyst til å gå ned de 4 siste kg.. men er ikke lett når man oppe i det hele også må slutte å røyke før operasjon.. hmmm går vel på ett vis :-P
Litt ned
No har endeleg vekta begynnt å gå rett veg att. Vi er komne tilbake i ein normal kvardag, med jobb, skule, hus og leksehjelp. Derfor ser eg no litt lyst på framtida, for sommaren pleier eg ikkje å takle utan vektoppgang.
Ha ein fin dag til dei som eventuellt les dette.
Hjelp
No er det godt ferien er over. No må det tenkjast effektiv slanking. Tenkte eg skulle bruke slankepillar til hjelp. Er det nokon som har gode forslag
Tja
Det var ikkje ned men det var heller ikkje opp. Det vert ikkje full motivasjon før etter at eg er ferdig med ferien. Skal ha fri 14 dagar frå helga, så etter den tid vert det full skjerping. Då startar kvardagen, med jobb kvar dag og guten på skule.
Ha det riktig bra
Huff!!
Det er godt ferietida snart er over. Den taklar eg ikkje. Det har vore hotellferie, bryllaup, countryhelg og bursdag. Altså alt for mykje god mat og drikke.
No må eg berre prøve å skjerpe meg
Yes!!!!
Kanskje vekta berre lurte meg sist veke. Denne helga var vi i bryllaup laurdag med mykje god mat og vin. Så var det restefest i gårkveld med mat og vin. Så vekta var ein positiv overraskelse. I morgon skal vi i 80 årsdag så då vert det nok litt utskeiing også.
Ha ein fortsatt god sommar.
Huff
Det var vekta etter ferie i Sverige med ein venn av familien og 2 døgn på hotell i Oslo. Det vart ein del utepils i det fine veret.
Uff
Dette vart feil veg igjen. No vert eg borte ca. 14 dager p.g.a ferie, så då får eg starte med ny giv etter ferien.
Ha det riktig bra
Rett veg
Nokre gram denne veka og nokre neste veke hjelper mot målet. Denne veka var det gledeleg med nedgang til tross for selskap med grillmat og god drikke dertil laurdag. Det vart også grilling på søndag saman med familien. Det er nok forklaringa til den dårlege reduksjonen i vekt denne veka. No er det berre ei veke til ferien startar, så eg får ta ein ekstra innsats neste veke.
Ha det bra til alle som les dette
Heilt utruleg
No har det riktig vorte fart i kiloane. Det er skikkeleg gøy.
Får tru at det forset like bra, kanskje eg har drukke forlite i det varme veret som vi har no. I går hadde vi ein maks temp. på 28 grader.
No er utfordringa selskapet vi skal i til helga
Ha ei riktig fin slankeveke til alle som les dette.
Rett veg igjen
Dette var bra, tala gjekk rett veg denne gongen. Det er berre å prøve å halde motet oppe. No må eg berre skjerpe meg. Vi skal i selskap i helga, så då vert det ein ny prøvelse. Trur vi skulle få servert vilt.
Ha ein fin dag til alle som les dette og god slanking!
Skjønar ingenting
Dette var ein nedtur utan like. Eg vog meg på laurdag og då viste vekta 84,4. Så gjekk eg på vekta idag og då viste den 85,8. Eg nektar å tru at ein kan legge på seg 1,4 kg på to dagar utan å ha skeia ut i det heile. Neste veging vert derfor i morgon.
No er eg ganske deppa!!!!!!!!!
Yes!!!!!!!!!!
Dette var riktig veg att. Det var godt sidan eg har ete litt is og litt øl i helga i det veldig fine veret, så no er eg tilbake i godt gjenge.
Ha det riktig bra
Sprekk
Dette var ein solid sprekk. Pinsehelga vart dårleg. Det vart rømmegraut på 17. mai med spekemat. Så vart det kosing med øl ilag med sambuaren i penshelga og det straffar seg. No må eg berre skjerpe meg solid.
Hurra
Eg kom meg gjennom ein konirmasjon utan veldig store problem.
Bunaden var litt trang når eg hadde ete middag, så eg prøvde å passe meg på kakebordet. Tok små stykker for å få smake litt fleire. Det vart litt sitronterte, yoghurtkake, verdens beste.
Eg stod over karamellkake og bløtkaker og kransekake, så alt i alt er eg fornøgd. Neste storhelg er no 17. mai og pinshelga, men det går nok veldig bra då også.
Høsttreffet i Oktober
Det er kommet forespørsler på E-mail til meg om jeg kan reklamere litt om dette treffet. Ettersom vi ikke har en felles side hvor vi kan legge inn felles meldinger, velger jeg dermed å legge inn denne fellesmail til i forskjellige dagbøker.
Hvis dette treffet er helt uaktuelt for deg, ber jeg om unnskylding for å ha brukt litt plass i akkurat din DB.
Hvis du er interessert send meg gjerne en mail: nta62@hotmail.com, og ikke i DB mi. Og
jeg ønsker at du kun kontakter meg om du er interessert
Jeg må kommene uke reservere plasser på Sjusjøen.
Slankere.com er en enestående flott kanal hvor man kan være anonym og lufte sine innerste tanker. Det kan være litt skummelt og helt uønskelig å bryte denne anonymiteten.
Men det er noen som kan tenke seg dette allikevel, for å treffe likesinnede, og for å ha et mål langt fram i tid, og dermed se på et treff som en faktor for å ikke ”detta av lasset”, men faktisk
bruke dette som en motivasjon for å holde ut.
I samarbeid med andre brukere av slankere.com, (for jeg er ikke helt alene om dette) er vi helt klare på at det bør være en forutsetning for å kunne arrangere et slikt treff.
Det er kommet meldinger på at det er flere som har lyst til å bli med, men ikke er sikker på om de tør å komme ut av skapet. Så for at dette treffet skal kunne passe for alle, bør vi ha en liten felles forståelse for hverandre, og lage noen kjøreregler.
Derfor:
For det første er vi for det meste bare fremmede for hverandre, men som har samme vonde erfaring, og det er hvordan vi sliter med vekta.
Med det som utgangspunkt, vil det være smart å legge igjen fotoapparat hjemme, men dette kan reisekomiteen selvfølgelig ikke bestemme, men hver og en får vurdere dette selv.
Jeg bør jo vite ditt navn, når du skriver din mail, men vil ikke bruke annet enn aliaset ditt, verken i dagboka eller på treffet. Tror også det vil være smart å bruke aliaset vårt på turen, så kan vi selv fortelle hva vi heter, til hvem vi vil.
Når vi skriver i dagbøkene våre, også etter oktober, bruker vi aliaset, og går ikke inn på enkelttilfelle som identifiserer seg selv eller en annen fra turen, inne på DB.
Slankere.com er et friområde, og den anonymiteten vi har der, skal vi fortsette med.
De som vil prate privat etter oktober, bruker mail.
Det er pr. i dag 7 påmeldte. Håper på at minst 10 er med da, for å kunne få et opplegg, og Sjusjøen har kapasitet.
Hvis du ønsker ytterligere informasjon, send meg en mail.
Og igjen, beklager at jeg har brukt plass hos DEG om dette ikke er aktuelt.
Hilsen nite
Ja, det er sikkert at det ikke bare er "sunnt" med ferie... Enig med deg i at det er godt at hverdagen er tilbake. Jeg for min del har hatt en lang ferie fra både slanking og Internett, så jeg føler jeg starter på ny frisk.
Vi skal klare dette nå fremover i høst, jeg skal i hvert fall begynne å trene har jeg bestemt meg for...
Vi får ønske oss lykke til.