← Alle dagbøker
andrea
48 år156 cm7 innlegg
2001
0 følgere
Start62,0 kg
Sist50,0 kg
Endring−12,0 kg
BMI nå20,5
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka 11. november 2001
50,0 kgHURRA..FERDIG!!!
JEG ER FERDIG....TRALLALLALLALLA..
ENDELIG FERIDG MED ALT SOM HETER SLANKING.
LYKKE TIL VIDERE ALLE SAMMEN!!
KOZ FRA ANDREA
hei alle sammen!!!!
dere tror kanskje jeg sulter meg men det gjør jeg faktisk ikke.
trener endel, men ikke mer enn 1 time om dagen.
i dag har jeg spist dette.
2 brødskiver med letost.
kyllingfilet og litt ris+ masse grønnsaker.
4 havrekjeks.
2 epler
imorgen skal jeg til byen å shoppe litt..
synes jeg fortjener noen nye klær.
er spent på hvilken str jeg bruker.
stor klemandrea
21. september 2001
56,0 kgjeg er sinnsykt flink..
jeg er bare sååå fornøyd at det er ikke til å tro. spiser akkurat 1000kcal om dagen og vekta bare raser nedover. i tillegg trener jeg en halvtime daglig. skal gå ned minst 10kg til...
Idag begynner jeg for fullt!
hei!!
Idag begynner jeg på ordentlig. Skal slanke meg nå i 1-2 mnd fremover og jeg har bestemt meg for ikke å sprekke. Mitt første delmål er 57kg. Da skal jeg kjøpe meg to nye bukser for 5kg er jo ca 1 klesstørrelse.
Hittil idag har det gått glemrende. Motivasjonen er på topp.
Dette er det jeg har spist.
frokost: en grovbrødskive med lettsyltetøy+ 1 glass vann. ca 100kcal)
lunsj: kl 12: et eple. 100kcal
mellommåltid kl 14.30: et flattbrød 40kcal
middag: 16.30: tre små poteter og en og en halv fiskekake+ grønnsaker og vann. 300-400kcal
til kvelds blir det en pose med nutrilett pulver. 100kcal.
Skal dra å trene nå. en time på apparater(tredemølle,trappemaskin osv+ at jeg skal ha meg en time høy puls aerobick. Hvis jeg er heldig nå veier jeg 61kg imorgen. Det hadde vært motiverende det...
Jaja..
Jaja..opp en kilo. Skjønner ingenting jeg??
Spiste jo greit igår. tror det har mye med at middagen ble så sen. Har bestemt meg at det er imorgen prosjektet mitt starter for alvor. Jeg orker ikke gå rundt lenger å føle meg slik som nå. føler meg så oppblåst og føler at flesket tyter ut til alle kanter. I morgen skal jeg spise sunt( ikke mer enn 1000kcal) trene og drikke masse vann. Har funnet ut at om 10 uker er mitt første delmål nådd. Da veier jeg 52 kg og da vet jeg ikke om jeg vil lenger ned. Skal iallefall prøve å holde meg der lenge.
Lykke til videre alle sammen.
Dette skal vi greie!!
Vet at det bare er vann...
Vet at denne kiloen bare er vann, men alikevell er det deilig å slippe og se 62 tallet. Har bestemt at mitt første delmål er 57kg. Da skal jeg belønne meg med to nye bukser.
Tror jeg skal begynne å skrive opp her inne hva jeg spiser osv+ at jeg skal telle litt kalorier og sånn. Skal også skrive mosjon osv...
Frokost: to grovbrødskiver med lett syltetøy og lett ost.
Lunsj: en grovbrødskive med lett syltetøy.
Middag: skal lage kylling og pasta med salat.
Skal gå meg en tur på 1 time eller noe. Er veldig støl i kroppen fra en treningsøkt her om dagen.
Håper det går bra med dere.
Ha en flott slankedag!
Klem Andrea!!
Idag begynner jeg!!!
Ja idag begynner jeg På en av mine seriøse slankekurer.
Har gått ned 5 kg rett før sommeren, men i ferien har jeg lagt på meg 2 kg igjen. Skal nå begynne for fullt igjen. Har en tendens til å tvangspise litt. Overspiser og det noen ganger når jeg ikke er sulten engang. Har perioder der jeg spiser veldig sunt, men det varer aldri så lenge om gangen.
Har noen mål som jeg har satt meg:
Spise 4 måltider om dagen.
1000kcal om dagen.
gå ned ca 1 kg i uka.
Trene på Sats så ofte som mulig.
Være mye i bevegelse.
Ikke overspise eller trøstespise.
Ikke spise godterier utenom litt på lørdagene.
spise sunn slankemat.
Sånn..dette var mine mål..
Har ennå ikke bestemt meg hvor mye jeg skal ned, men satser på 10kg i første omgang. Trenger masse motivasjon folkens, så please hjelp meg..Ønsk meg lykke til..
Klem fra Andrea!!!
gratulerer så mye !!!
jeg vet ikke om jeg kommer til å klare det så bra som deg.
har du noen tips kansje??
klem fra Maria