Sakte, men sikkert
Det går sakte, men vekta går nedover. Jeg lever så vanlig som mulig, men i motsetning til før tenker jeg meg alltid om før jeg putter noe i munnen. Har vært på ferie, og kost meg mye. Gikk opp en kilo igjen på det. Er glad og ved godt mot!!
I gang
Takk til alle dere som har ønsket meg velkommen. Det hjelper at det er noen der!! Jeg synes også det er motiverende at det er sommer og varmt, og jeg har lyst til å gå med fine klær... Har vært nokså flink så langt, men det er vanskelig med tilstelninger der det blir servert mat - og det er det en del av for tiden. Må legge opp en strategi for sånne ting! Reiser på ferie i dag, og det blir en utfordring...
Takk for tips om å veie en dag i uka, det er sikkert smart! Jeg legger vekten i skapet til neste torsdag.
Dette er skummelt...
Hei!
Dette er første gang jeg er inne på denne siden. Er blitt motivert av å lese om alle dere som har vært og er flinke og bestemte. Håper det hjelper meg også å dele tanker og følelser med flere. Jeg ønsker i første omgang å gå ned ti kilo, men føler det er uoverkommelig, og sliter derfor med å motivere meg...
Helena