← Alle dagbøker
diarist.Alias

anais

52 år169 cm3 innlegg 2002 0 følgere

Start82,4 kg
Sist80,0 kg
Endring−2,4 kg
BMI nå28,0
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
2. juni 20021. juli 2002
😄80,0 kg

Sakte, men sikkert

Det går sakte, men vekta går nedover. Jeg lever så vanlig som mulig, men i motsetning til før tenker jeg meg alltid om før jeg putter noe i munnen. Har vært på ferie, og kost meg mye. Gikk opp en kilo igjen på det. Er glad og ved godt mot!!
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Helena😉4. juli 2002
Jeg tenkte at vi i 80 kilos klassen også må starte en 5 kg konkurranse, i likhet med de på 7-tallet!! Jeg skriver en melding til alle på 8 tallet som har vært innom de siste dagene, så er det bare å melde seg på hos meg!! Jeg foreslår at vi starter i dag, og har torsdag som fast oppdateringsdag!! Så gi meg beskjed hvis du vil være med! Lykke til videre!!

Helena
c.AuthorAlias gunn😊1. juli 2002
Hei Hei! Ferie må vi alle ha... Vær glad det var bere ett kilo- og ikke to.. Slik tenker jeg ofte, selv om ingen oppgang er så veldig positiv. Men, slik er det nå en gang for alle, at det går opp og ned her i livet:)
😃81,8 kg

I gang

Takk til alle dere som har ønsket meg velkommen. Det hjelper at det er noen der!! Jeg synes også det er motiverende at det er sommer og varmt, og jeg har lyst til å gå med fine klær... Har vært nokså flink så langt, men det er vanskelig med tilstelninger der det blir servert mat - og det er det en del av for tiden. Må legge opp en strategi for sånne ting! Reiser på ferie i dag, og det blir en utfordring...
Takk for tips om å veie en dag i uka, det er sikkert smart! Jeg legger vekten i skapet til neste torsdag.
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias chevy😊6. juni 2002
Heisann
nedgang på vekten allerede. Kjempe bra. Jeg veier meg også hver torsdag på kvelden kjempe lurt. Ønsker det en fin ferie og håper været holder seg fint:)
Chevy
c.AuthorAlias aztika😌6. juni 2002
Hei på deg!
Ser du er like ny som meg her inne.
Dette kommer du til å klare, prøv å holde de positive tankene så skal du se at du klarer det. : D

Klem fra aztika
😑82,4 kg

Dette er skummelt...

Hei!
Dette er første gang jeg er inne på denne siden. Er blitt motivert av å lese om alle dere som har vært og er flinke og bestemte. Håper det hjelper meg også å dele tanker og følelser med flere. Jeg ønsker i første omgang å gå ned ti kilo, men føler det er uoverkommelig, og sliter derfor med å motivere meg...
5 i heiagjengen
c.AuthorAlias Aprilia😃3. juni 2002
Hei !
Velkommen hit! Med en posjon tålmodighet og viljestyrke klarer du dette. Har brukt disse sidene når motivajsonen har vært dalende, og kommer tilbake med fornyet giv. Oppdaget ikke disse sine før det hadde gått 5 uker av "omleggingen" som startet 2 april. Dersom man ønsker at ting skal gå fort må man tenke slanking, er dette skremmende kan det være nok med noen få justeringer som over tid kan gi store utsalg.
Feks. bare 1 dag i uken der godtereir i modereat mengde er tillat. Spise vanlig mat, men stopp når du ikke lengre er sulten. Beveg deg mer. Trim hjelper for så mye ikke bare vekta.
Lykke til!
Aprilia
c.AuthorAlias chevy😉3. juni 2002
Hei Anais
Dette her klarer du kjempe bra, jeg startet selv på 84 kilo i januar og har klart 20 kilo frem til nå.Det er ikke noe problem spis sunn mat fire ganger om dagen og gå mange raske turer helst en times tid hver dag. Det er min oppskrift, men det er kart mann må jo finne sin egen måte., men dette har funket for meg da. Og et tips til ikke vei deg hver dag, men en gang i uken da ser du forskjellen bedre. Følger med deg og GOOD LUCK.
Klem Chevy
c.AuthorAlias nameit😀3. juni 2002
Hei Anais!

Velkommen hit til disse flotte sidene. Her kan du få lassevis med motivasjon hvis du leser i andres bøker og gir kommentarer. Da får du respons igjen. Det er utrolig motiverende å være her. Har selv tatt av over 7 kilo på nøyaktig 2 mnd, og det er jeg veldig godt fornøyd med.
Har funnet ut at et mest mulig normalt kosthold, hvor jeg kun har en kosedag på lørdager, samt at jeg prøver å trene en del, er det som passer meg best. Jeg er innstilt på å få et varig resultat, og da passer dette perfekt for meg.
Jeg slipper å hele tiden være så bevisst på hva jeg spiser, hvor mye kalorier det er i den ulike maten, osv.
Får et mere avslappende forhold til dette med slanking, som jeg synes er et "fy"-ord, for det gjør noe med meg, gir meg negative assosiasjoner om nederlag, ned 10 kg. opp 15 kg.

Vel, lykke til iallfall!
Håper motivasjonen din dukker opp snarest.

Ha en fin dag!

klem fra NameIt
c.AuthorAlias treningsnarkon😉3. juni 2002
Bra du også har funnet turen hit da!! D har jeg og nylig gjort, veldig mye trivelige mennesker her, som hjelper deg med motivasjonen.

10 kg ja, er jo overkommelig d.

men du, du har ikke vurdert et sånt grete Roede kurs. Mamma går på d, hun har gått ned 3 kg nå på 1-2 månder, dessuten er hun mye mer opplagt en vanlig. Et sånt kurs skulle iallefall jeg gått, hvis jeg hadde hatt tid.

Men stå på du, så går d nok rette vegen!
c.AuthorAlias Krimmi😃3. juni 2002
Hei!

Velkommen hit. Jeg har ikke vært her så veldig lenge selv, men er svært takknemmelig for disse sidene. Har også ønske om å gå ned omkring 10 kg, men det er - som du sier- vanskelig å finne motivasjon og tro man noen gang kommer til å klare det. Man leser om mange her som er veldig flinke og fokuserte på å gå ned i vekt. Og når jeg sliter med motivasjonen selv hjelper det å lese om andre som klarer det bedre.

Håper du vil trives her :-)
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.