← Alle dagbøker
diarist.Alias

amelia

48 år164 cm26 innlegg 2002 0 følgere

Start68,0 kg
Sist64,5 kg
Endring−3,5 kg
BMI nå24,0
📓 10+ innlegg🔥 7 dager på rad
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
1. mai 200231. mai 2002
😊64,5 kg

*HURRAAAA*

ENDELIG under 65!! Dette oyeblikket har jeg ventet LENGE paa naa. Jeg hadde ne ganske saa treg start i dette med slanking, men naa ser det ut til at det gaar den RIKTIGE veien! JIPPI!
Jeg er saa glad. Har vaert flink aa trene idet siste og gaatt masse istedet for aa ta buss etc.. Jeg har heller ikke spist etter klokken aatte paa kvelden- kanskje det hjelper?

Dere faar ha en straalende helg!
-a-
6 i heiagjengen
c.AuthorAlias ¤tiili¤😟21. juni 2002
men hvor ble du av?? !!

håper du har det bra!
og at du ikke har
"falt ut" nå som du
endelig hadde kommet
i gang!! :o)

*klem*
c.AuthorAlias ¤tiili¤😄1. juni 2002
håper forresten du har en fin helg!!! :o)
c.AuthorAlias ¤tiili¤😉31. mai 2002
heiii! :o)

så flink!
vekta di suser jo nedover mot målet!!!
litt turbulens her & der, men ganske stødig & stabilt!!! :)

jeg må også bli flinkere til å ta sykkelen, eller gå i
stedenfor å ta bilen min\eller T-banen nå som jeg flytter til oslo... :o)
det er sånne småting som hjelper på!
lee seg til gaglig! :o)


*klem*
c.AuthorAlias trixi❤️31. mai 2002
Gratulerer med under 65!!!!!!!!!!!!
Nå må du være skikkelig stolt av deg selv, og huske på at alt det her bare er din egen fortjeneste!
Du har vært kjempeflink!!!!!!!!!
Ha en strålende helg du også!
Klem
c.AuthorAlias Minelli😃31. mai 2002
Hei amelia!

Så flott vekt da! Nå er du virkelig i gang igjen! Jeg puster og peser for å holde tritt med deg, det er jammen ikke lett!

Det er nok lurt å ikke spise noe etter kl 8 på kvelden, jeg klarer fortsatt ikke å holde det, men nå skal jeg jammen legge meg i selen og prøve!

Ha en strålende helg!

Klem fra Minelli
c.AuthorAlias aha31. mai 2002
Heisann

Grattis med 64-tallet. Synes du er superflink, du har jo rast ned i vekt. Fortsett slik. -5 kilo konk. er vel over før jeg får sukket. Og det er jo flott :) Også er det bare å starte en ny en da. :)
Suuuper flink er du.
Klem fra aha
😃65,0 kg

vekta holder seg!

Ett minutt der- saa var jeg redd for at vekta skulle gaa OPP igjen. Men den holder seg! Og det ser bra ut!! Dette fordi at det har blitt litt mye rodvin idetsiste...
Skal paa treningsstudioet idag og trene step m vekter.

Meny:
2 Toast m syltetoy og banan
Kaffe m sukker og melk

2 Toast m sylteoy og banan
Kaffe m sukker og melk

Pasta m. kylling i tomatsaus


Ha en fin dag, allesammen!!
-a-
65,0 kg

Brrrr.

Idag fryyser jeg. Sitter med lue paa og greier. Studerer bare hjemme- aarker ikke aa dra paa universitetet.
Skal paa trening senere, men bortsett fra det saa blir det nok lite aktivitet...

-a-
😊65,0 kg

<JIPPI>

Heisann!
ENDELIG har den vekta rikket paa seg! Og FOR et hopp den gjorde! Jeg trodde jeg var domt til aa veie 66.5 uansett hva jeg gjorde. Men naa gaar det ENDELIG nedover! Jag veide meg ikke mens jeg var syk, forresten. Saa naa har jeg ikke veid meg paa en stund.
/amelia tar seg en liten snurr paa golvet.
Er blitt bedre naa- nesten helt frisk. Hoster bare litt her og der. Men naa er flatmatene mine blitt syke. Hmpf.
Har hatt en fin helg- bare gaatt paa kino, museumer, barer og i butikker. Og vaert med venninner. Har spist bra- INGEN sjokolade! Det er vel det jeg er mest stolt av. Det har blitt endel lunsjer ute med venner- men jeg har spist stort sett bare salater o.l.

Meny for idag:
2 toast m syltetoy og banan
Kaffe m melk og sukker

Broedskive m kikerter i indisk karrisaus
Kaffe

2 pizzastykk m skinke, pepperoni osv
1/2 flaske roedvin(...)
Vinen var paa grunn av at vi var ute paa restaurant.

-Har tenkt meg paa trening litt senere idag. Tror jeg skal trene litt step.
Ha en fin Tirsdag, dere!


Klem -a-
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias aha28. mai 2002
Heisann

Super flink er du. Og leder konk. så langt. "klapper i hendene"
Har oppdatert vekten din.
Klem fra aha
c.AuthorAlias Frosken😄28. mai 2002
Gratulerer med vekttapet, det er alltid deilig å se at vekta går nedover:) Har bestemt meg for 77 kg belønning jeg nå... Klesshopping, gjett om jeg gleder meg:)

God slankedag videre!
😟66,5 kg

*au*

Idag er jeg oppegaaende- iallefall. Har fortsatt feber- men ikke sa hoy som den har vaert de siste dagene. Det triste er at det er fredag og TO venner av meg har gebursdags fest og jeg maa vaere hjemme! *Snufs*
Hodet begynner aa lette litt naa- men er bekymra for orene mine, da jeg begynner aa faa litt vondt i dem. Faar krysse fingrene for at jeg ikke faar orebetennelse.
HAr ikke gaatt paa vekta hele uka, og kommer ikke til aa gjore det foer jeg er frisk igjen. Dietten min naa erlitt saa som saa-er sulten men har ikke lyst paa noe.

Meny:
1 slanke shake a la Nutrilett m sjokoladesmak (ca 180cal)
2 epler
1 bite size mars sjokolade
1 bite size raider sjokolade
1 pose ris snacks (ca 100 cal)
Litt indisk take away.
2 kopper te m sukker og melk

Har ikke spist ordentlig hele uka, bare det jeg har hatt lyst paa naa og da. Maatte sende en jeg bor med ut for aa hente litt mat til meg- og det ble indisk. KLarte ikke saa mye av det- men spiste litt.
REgner med at jeg er bortimot frisk imorgen. Kan smake maten naa- til og med!!

-a-
5 i heiagjengen
c.AuthorAlias ¤tiili¤😉27. mai 2002
heiii!

ohf! du må se å komme deg på bena igjen! :o) og for å unngå
øreverk kan du putte en liten bomullsbit i hvert øre :o) litt
forebyggende varme :o)

hold deg under dyna! :)
bli frisk!!!

*klem*
c.AuthorAlias ANNE❤️24. mai 2002
(Tenk på alle kakene du slipper å spise!!)


Ellers ønsker jeg deg god bedring da. ANNE
c.AuthorAlias Line M24. mai 2002
Hei ameilia :-)
Sender deg medlidenhet. Ikke gøy å være syk, når det er noe som en vil være med på skjer...!!!
Ønsker deg god bedring og håper du snart er på bedringens vei.
Ha en fin helg. Line M
c.AuthorAlias Minelli❤️24. mai 2002
Hei, hei amelia!

Du hadde gjerne fått ha Ari i fred for meg altså...han er liksom ikke helt min type da! Jeg pleier heller ikke akkurat å synes at knallrosa og mintgrønt er blant verdens fineste farger, men en gang i blant på sommerklær går det an!

Jeg så dessverre ikke Märtha i noen av de antrekkene du nevner...gleder meg til å se fine kjoler på TV i dag da!

Å, er du syk? Kjedelig...spesielt når det er fester på gang. Håper du slipper ørebetennelse, DET må være noe av det mest smertefulle jeg vet om!

God bedring!

Klem fra Minelli
c.AuthorAlias Frosken😄24. mai 2002
Hei! Ville bare ønske deg goooood bedring og en gooood helg, ikke gøy å være syk når man liksom skal være på slankern nei, men det går jo over:)

*klem*
😟66,5 kg

*aaaaatsjoo-o*

Er syk. Natt til onsdag ble jeg invadert av basiller- saa onsdags morran var hodet mitt tett alle veier. Har lugget pal med feber og dunkende hodepine i senga siden- bare akkompagnert av sladre blader og vann og dorull og lue. Har sovet endel- og foler meg litt bedre idag- men ikke paa noen maate frisk. Nesa min har tidoblet seg i storrelse, er rod og hoven. Og oynene er mer eller mindre igjen hovnet. Men heldigvis saa er jeg ikke plaget av mandler. Puh. Det er slitsomt aa vaere varm kald varm kald- hele tiden! Og vondt i alle ledd osv.
Paa slike dager tenker jeg BARE paa aa slutte aa royke. Har lest en roykestopp guide. Tror jeg skal ta den med meg i senga ikveld, ogsaa. Kanskje det blir en sunn og frisk IKKE ROYKER av meg, etterhvert.

Det blir lite trening, her, gitt...

-a-
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias ¤tiili¤😟24. mai 2002
åh neiiiii!

syyyk!
det er jo SÅ pyton!
BLI FRISK!

røyk er ikke bra!! :o)
har tatt litt skrekken jeg etter å ha sett tanten min slutte...
hun har røyka fra hun var 14,,, nå er hun 50 .... rullings .. eventyr 3 ..
så begynte sønnen hennes å røyke... (16år) hun fikk panikk og
sa at viss du slutter så slutter jeg... og så slutta de begge to...
hun lå syk på sofaen SYKEMELDT i to uker etterpå!!!
nå ett halvt år etterpå er hun begynt å føle seg bedre enn før røykeslutt... :o)

slutt mens du kan! :o)

jeg kommer nettop fra jobb nå.... 03:20 lurer på åssen jeg skal komme meg opp om bare få timer... :o)
men men...

snakkes!
takk for hilsen i dag! :o)

*klem*

som sakt: bli frisk!!!!
💔66,5 kg

*snufs*

At jeg aldri skal klare meg UTEN sjokolade!!
Det ble en (stor) sjokolade idag. Veide egentlig 66 da jeg sto opp i morgest- men saa ble det endel mat og sjokolade idag.
*snufs*
Spiste sjokoladen i forbindelse med at jeg saa en film med en venninne. Hun spiste sjokolade(skulder paa henne...)- saa da gjorde jeg det ogsaa. Vi saa Moulin Rouge. For en FANTASTISK vakker film! Jeg er saa vannvittig romantisk at jeg graat omtrent hele veien. Og alle 'smoer' sangene fra 80 tallet som de spilte- da maatte jeg bare graate enda mer! Jeg ble helt betatt. Har aldri likt Nicole Kidman i noen filmer foer naa- men naa er jeg ihuga fan av henne. Og Ewan McGregor, da. Gi meg en SAANN mann! Og alle de fantastiske kostymene. Filmen var jo verdt aa se bare for den del! Faar nesten lyst til aa ha en fest med Moulin Rouge tema. Kanskje jeg skal skylde sjokolade spisingen paa filmen istedet. Fikk nesten lyst paa kjaereste. EN romantisk saadan....
/amelia paa vei INN i dromme verden*****

Har vaert paa gymmen, trente tae box og halvtime paa sykkel. Men det hjelper nok IKKE mot den gedigne sjokolade plata jeg hev innpaa mellom hikstene.
Haaper det gaar bedre imorgen. Det vaerste er at jeg spiste sjokoalde- rett etter lunsj! Hva er det som gaar av meg?!

-a-
6 i heiagjengen
c.AuthorAlias Jenta*S*23. mai 2002
Heisann!
Tusen takk for fin kommentar! Du har helt rett i at det hadde vært tullete å gi opp nå! Tok det til meg! Og nå er jeg her igjen!!!

Prøv å ikke tenke mer på den sjokoladen,ok?*S* Gjort er gjort,og bare stå på videre så klarer du dette! Helt sikkert!
Lykke til!
Klem fra Jenta*S*
c.AuthorAlias ¤tiili¤😉23. mai 2002
hihi .... sjokolade og kjæreste ....
kan jo si det sån at en kjæreste skaper en del problemer,
men mest gleder som en sjokkis ikke kan kompansere mot...
men en GOD perfekt mørk fyldig sjokolade når man er skikkelig
godtesjuk kan nesten måle seg mot bra sex!!!

så for all del!!!
det er ikke noe lett regnestykke ;o)

moulin rouge er SÅ fin! det er så artig med måten de har
gjort det på!!! noe gammelt, noe nytt (og noe blått) og vips
har de et følsesladet innhold som med gjevne mellomrom får
folk til å trekke på smilebåndet fordi de gjenkjenner musikk
og uttrykk :o)

hihi :o)
håper du får en fin dag med mye sol!

*klem*
c.AuthorAlias Pizza lover😉22. mai 2002
ta nå ikke alt så tungt!! tenk som så at d var 1 sjokolade, også ferdig med d... d kommer nye slankedager.. ta en dag om gangen så går d bra!!
Lykke til videre nedover
c.AuthorAlias Line M22. mai 2002
Hei.
Skal jeg strø litt ekstra salt i såret.... Har faktisk IKKE spist noe som helst form for godterier på over ei uke !!!
Jeg er selv en sjoko elsker, men her er jeg et levende eksempel på at det faktisk går ann uten !!!
Så prøv å vær litt streng mot deg selv, så går sjokoelsket over for deg oxo.
KLem Line
c.AuthorAlias LilleMeg😃21. mai 2002
Heisann :) Da var jeg her igjen... tror faktisk ikke det gikk så helt galt på eksamen i dag, lov å håpe ihvertfall! Fikk til masse numerik og litt programmering, så det er jo lovende så langt!
Ellers blir det nok kun bryllup på tv for min del, har jo eksamen 25 også... tror ikke jeg vil ned i byen og feire på 24. da... dessuten har jeg spørretime før eksamen den morgenen! hehe
Ellers tror jeg jeg har den romantiske drømmemannen din :P hehe... nye kjæresten min altså...men han er nok bare min ;)
Har du prøvd krom forresten ? begynte med det igjen (prøvd en gang før og da gikk det dårlig) etter påske, 2 om dagen og ei uke opphold fra sjokolade gjør at jeg ikke syns det smaker godt lengre! Hverken sjokolade eller brus... men kan jo bare være meg da, ikke sikker ;)
*klem* fra LilleMeg
c.AuthorAlias Minelli❤️21. mai 2002
Hei amelia!

Pinsehelgen var kjempefin den, men jeg som mange andre klarte ikke å ligge unna kaker og andre godsaker..som å spise en halv julekake rett etter middag...Like ulurt som å spise sjokolade rett etter lunsj! Ikke skjønner jeg helt hvorfor vi gidder å utsette oss for sånne ting! Vi får vel bare lære oss å takle det!

Har ikke sett Moulin Rouge, jeg, men nå fikk jeg også lyst til å se den.
Og JA! til romantisk kjæreste!

Klem fra Minelli
😃66,5 kg

-5 konkurranse

"Hoode, skulder, kne og taa-a, kne og taa..."
Det er Mandag med STOR 'M' og vi er igang med - 5 konkurransen! Derfor tok jeg meg en Xtra trim med litt sang til i morgest...;)

Dagen idag er graa og kald. Skal en tur paa Uni, deretter paa gymmen og det blir vel det tenker jeg. Mye bra paa tv'en ikveld- Sex And The City, Friends etc etc etc.

Har ennaa ikke funnet ut menyen for idag maa ut aa shoppe litt mat forst. Alt jeg har igjen er litt brunost(..), to brodskalker og egg. Lurer forresten paa om de er blitt kyllinger.

(noen timer senere)

Meny for idag:
2 broedskiver m syltetoy og brunost(< det var siste rest *snufffs*)
Kaffe m sukker og melk(klarer ikke aa slutte!! Sort kaffe gjoer ikke det samme for meg paa morgenen!)

1 broedskive m 2 harkokte egg
kaffe

150 gram biff m gronnsaker og biiitelitt potetmos
1 gl roedvin

Aa gaa paa gymmen idag var forbausende enkelt. Begynner aa merke forskjeller- tror jeg! De vektene jeg bruker virker ikke saa store og tunge som for en mnd siden. Foler meg nesten stor og sterk!!!

Resten av kvelden blir BARE tv tv tv. Perfekt mandag.

'pip pip' fra -a-
7 i heiagjengen
c.AuthorAlias ¤tiili¤😟21. mai 2002
nå var du dårlig konkurangse synes jeg..
da var det jo ikke noe morsomt allikevel, da..
isj! :o)
jeg som tenkte NÅ var jeg jammen flink!
akk... nei....

jaja...
nå bærer det på skolen...
har så mye sommerfugler i magen at sprekker hvert øyeblikk!
pleier ikke å være SÅ nervøs!! *sukk*

c.AuthorAlias ¤tiili¤😉21. mai 2002
hihi :o)
jeg hadde to mål i dag....
det ene var å komme inn her før deg .. om mulig ... vet at dette ikke er noe som kommer til å gjenta seg masse... jeg er nemlig frøken-dovendyr :o)

hihi :o)

og så skal jeg gjøre det bra på eksamen :o)

ha en god dag!!

*klem*
c.AuthorAlias ¤tiili¤😄20. mai 2002
åj! nå fikk jeg plutselig litt ny oppfatning av disse
sakene... for jeg har blingsa og koblet kcal meed
KiloJoul tallet... og trodde det var 450 kcal, men det
er jo bare 107!!!! åjåjåj! nå er jeg plutselig mye mer
positivt innstilt *ler*

bare kall meg *svima*
c.AuthorAlias ¤tiili¤😄20. mai 2002
heii!

nei i dag besøkte jeg drømmeland leeenge :o)

først stod jeg opp for å se House Ivaders 09:15 jeg ELSKER house invaders på BBC :o) men jeg lå å duppet ned i drømmeverden hele tiden (lå i senga og så) og så kom Bargen Hunt (eller åssen nå det skrives) da var jeg litt mer våken, men det ville jeg jo ikke se :o) isj! så da stod jeg opp ... 09:45... tror jeg :o) og så glemte jeg the weakest link som er ganske festlig... :o) + at det her er kjekt å se på for å holde engelskkunnskaper i live :o) begynner å bli litt råttne nå som de ikke er brukt på SÅ lang tid!!

jaja ....

jeg skal også se litt på sex og singelliv i kveld... med det er bare dårlig reprise på tv3 ... også en av mine favoritter... jeg er nemlig en liten tv-slave :o)

ellers har jeg like gjerne skrevet litt til deg i dagboka mi i dag, jeg :o)

håper dagen din blir en deilig dag!! :o)
c.AuthorAlias maiken❤️20. mai 2002
hei igjen! opp og hopp! Var du en av de få som ikke handlet over seg på lørdag? Folk gikk mann av huse for to dager stengt.
Nå må vi ha full skjerpings og - 5 kg! førstemann til mølla!
klem maiken
c.AuthorAlias stramtopp🙁20. mai 2002
Hei!
Jeg vil veldig gjerne være med på -5 konkurransen!
Etter sjokket jeg fikk fra digitalvekten jeg nettopp kjøptemeg så er jeg ganske motivert:)

c.AuthorAlias aha😃20. mai 2002
Heisann

Da er vi i gang. Med friskt mot og godt humør.
Trim i alle varianter er ikke dumt. Kaster meg med i morgentrimmen din.. lalalalala... puh ble litt varm. :)
Ha en fin dag
Klem fra aha
😃66,5 kg

deilige sondag.

Sto opp sent idag, en venninne ringte og vekte meg rundt tolv paa formiddagen.
Vi moette opp med to andre venninner, dro ned til byen, drakk kaffe, saa i butikk vinduene og spiste lunsj. Og snakket om alt mellom himmel og jord. Spesielt favoritt temaet single mot ikke single. Heldig, da, at vi alle er single. Men det ser ut til at en av mine venninner snart melder seg ut av single klubben...Hmpf. Men men.

Meny:
1 kaffe m melk
1 broedskive m smoer og brunost

Gresk salat
Litt broed m dipp
Hvitvin

1 broedskive m smoer og brunost
Te

KLarte aa unnga sjokolade idag! Yippii!
👻66,5 kg

Gaaaahhhh!!!

Hmpf....
Det var vel som forventet etter all den brunosten, da...
/brunost rumler enda rundt og rundt i magen...

En regntung dag. Skulle ut og kjope meg stovletter, men fant ingen fine. Men en LANG gaatur- var og ''shoppet'' i fem timer! Selvfolgelig hadde jeg tatt paa meg hoye haeler- saa saare taer etter den turen...
Motte opp med noen venner for en sen lunsj og vin. En venninne av meg feiret bursdag, saa det ble litt iskake, gitt. Dro ut paa nattklubb etter.
Hadde ogsaa litt skjonnhets regime paa gang, vokset legger, lakket negler, tok ansiktsmasker og glansvask for haaret. Folte meg som en million dollar etterpaa.
*deilig*

Meny:
Frokost:
Kaffe m melk
Ristet broed m. smoer og brunost(NAM!!)

Lunsj:
Thai mat
Ris
Roed Vin

Senere:
Coctails
Iskake
Mer vin

En fin fin lordag. Selv om vekta gikk litt opp....
🐷66,0 kg

julaften

Er det mulig?!
Tror ikke at jeg har spist saa mye som dette siden julaften -97, eller noe. Tror at jeg bare kan slaktes naa- mye bra fett her, ser'u!
Begynte dagen bra(...) med aa ligge i senga til saann 2 paa ettermiddagen. Hadde en alvorlig bakrus fra gaarsdagen- sikker paa at den var vaerre idag enn da jeg var russ. Etter aa ha sett litt paa tv, spist en sjokolade(hmpf- men veldig liten) og drukket litt kaffe saa var det bare aa komme seg inn i dusjen og i finstasen. Folte meg VELDIG groggy da jeg gikk over til venninnen min, men men. Vi kom oss avgaarde til festmiddagen etter mye om og men. Drakk en saann 4-5 glass sjamppis foer middag. Saa var det bare aa begynne aa spise...

MENY:
Frokost:
1 karamello
Kaffe

Mellom:
4-5 gl sjamppis

Middag:
Norsk(yeeha) roykalaks m. no staesj
Rundstykke
Stek m saus, gronnsaker og poteter
Eplekake m krem
Sjokolade(som kom til kaffen)
Ca 2-3 kilo brunost(har ikke spist det paa VELDIG lenge)
All slags andre type oster, noen druer, litt appelsin, litt eple
MASSE kjeks-pynt paa brunosten...;p
KRANSEKAKE!!!! Liker det ikke noe saerlig men maatte smake. Er det noe mer urnorskt enn denne kaka?
Masse vin.

Wow. Dette var moro. Veldig fin 17. mai. Visste ikke at det var saa mange nordmenn her! Mange fine bunader. En fin mix av unge og gamle, utflyttede nordmenn og studenter, og til og med inngifte nordmenn... Det er ikke fritt for at det var en liten taare i oyenkroken da vi sang 'Ja vi elsker' og skaalte for det norske kongehuset. Som ble etterfulgt med trampeklapp for Ari...Fikk meg en liten svingom paa dansegulvet ogsaa.

Faar slanke meg litt ekstra i morgen....

-a-
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias trixi😌19. mai 2002
Det høres da virkelig ut som om du har hatt en fantastisk 17.mai! Selv satt jeg hjemme det meste av tiden og leste til eksamen, py og py, det ekke moro.
Håper du får bearbeidet grammene som hoppet på..hihi

Klemmer med ønske om en fin Pinse
c.AuthorAlias Minelli😉17. mai 2002
Hei amelia!

Godt å være tilbake igjen! Det gikk heller dårlig med 65-tallene våre, du! Vi får skjerpe oss litt ekstra når 17. mai er vel overstått, eller kanskje vi skal si pinsen??

Det kommer nok av dager vi kan slanke oss på...

Gratulerer med dagen!

Klem fra Minelli
🐷66,0 kg

chocolate

Det var nok M&Mn og vinen og kakaoen som satt seg paa magen, gitt. Men jeg tror jeg trengte(!) den sjokoladen, for jeg har gaatt og hatt LYST paa sjokolade i flere dager. Det er rart med det- tror at det er mye spykisk. Jo mer man tenker paa sjokolade, jo mer lyst faar man paa det og til slutt saa bare MAA man ha det. Hmpf.
Er ennaa blakk saa det blir fortsatt bare rester paa meg idag...

Meny:
1 bolle med muesli, sukker og melk
Kaffe m sukker og melk
***
1 kyllingpolse m litt potetmos og gronnsaker
Sort kaffe
***
- Middag blir vel det samme som lunsj- for naa er skapene mine HELT skrapet. De kyllingpolsene har lugget i frysern saa lenge, at jeg en stund trodde de hadde kastet seg selv i dunken. Men de var der- og jeg tar sjansen paa aa spise dem. Om dere ikke horer noe fra meg paa en stund- saa vet dere hvorfor....;)

Skal paa gymmen idag for aa trene step athlete i 45 min. Tar ogsaa en halvtime paa sykkel.

Forovrig saa kommer jeg nok ikke aa gaa ned et kilo til i morgen- og kan vel herved bare fortelle verden at jeg IKKE KLARTE maalet for uken. Mensann. Foler meg frisk og rask og ved godt mot, og alt i alt saa gaar det nedover- enn om ikke saa raskt som jeg hadde haapet paa. Men naa setter jeg opp mitt delmaal mot 58 kilo.

Jeg, Amelia, lover herved aa gjore alt som staar i min makt for aa veie 62 kilo den 10.juni. Det gir meg vel omtrent fire uker til aa gaa ned fire kilo- og det er ikke saa ille.
Ha en fortsatt fin dag!!!!

-a-
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias ¤tiili¤😉16. mai 2002
hei du! ja står opp før deg... hihi
ikke i dag.... skrev før jeg hadde lagt meg, jeg :-D
la meg 06:00 sitti å skrevet rapport til hovedprosjekt i hele natt!!
og har stått opp nå klokka 13:30 jobber best om natta :-D

en MÅ spise sjokolade FØR lysten blir for stor! det gjelder meg
i hverfal :-D ellers så sprekker jeg & spiser MANGE sjokolader på EN gang!!! det er værre enn en! :-D

nå håper jeg du får en fin dag! :o) jeg skal på fotballkamp i dag!
ikke fordi jeg liker fotball, men fordi det er en kompis som spiller! :o)
det blir kos... og så blir det rapportskrivning neste natt også...
og SÅ er det 17 mai (får prøve å ikke ha for store blå ringer under øynene)
savner du ikke 17. mai? jeg føler ikke at jeg liker det masse, men jeg
tror jammen meg jeg hadde savna det om jeg ikke kunne være med! :o)

snakkes!! ¤tiili¤ :o)


ps: gulerøttene var ikke kokt!! :o) men fordelt over en hel dag så er det da ikke så ille med en kilo ? ;o) hihi! mmmmmmmm gulerøtter!
c.AuthorAlias Line M16. mai 2002
Vil bare ønske deg en fin 17 mai feiring og lykke til med å nå målet til 10 juni.... Det klarer du, vøøtø !!!
Kozzz Line c,")
c.AuthorAlias Frosken😃16. mai 2002
Hurra! Ser ut som om jeg når 17 mai målet mitt:) *stolt*
c.AuthorAlias tutu❤️16. mai 2002
Heisann

Må bare få ønske deg en flott dag. Håper du overlever pølsene....

Tror kroppene våres eg lagd for å spise litt sjokolade innimellom. Det jeg må lære meg er å stoppe etter en-to biter....

Kos deg masse
Klemmer fra Trude
😐66,0 kg

snurrete

Var helt snurrete i toppen da jeg sto opp idag! Som i en taake-og det hjalp ikke med dusj, sterk kaffe eller noe! Merkelig. Kanskje jeg burde gaa til innkjop av briller. Og jeg bare gjesper og gjesper...
*GAAA--aaaahhhh*

Meny for idag:
**
1 bolle m muesli, banan, youghurt og skummet melk
STERK kaffe m sukker og melk
(maatte 'laane' melk hos en i huset- har ingenting jo)

**
2 tofu burgere
Kokt gulrot, tomat salsa, sylteagurk
**
Varm sjokolade- laget av 1 dl skummet melk, 2 dl vann, 2 skjeer kakao, 1 sukker*sukk*
'Noen' M&M av mork sjokolade****SUKK*****
2 gl hvitvin*sukk*

-Skal paa trening idag. Kom meg ikke paa trening igaar fordi det regna saann inni hampen men idag ser vaeret bedre ut. Har bestemt meg for aa trene aerobic og step- altsaa 1 t 30 min paa gymmen.
-a-

PS: Som sagt saa har jeg et VELDIG stort behov for sjokolade disse dager...
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias trixi😉15. mai 2002
Så koselig at du titter innom dagboka mi da!
Som sagt er det ikke mye jeg får skrevet for tiden i andres dagbøker, men jeg lover, jeg skal komme sterkere tilbake om en drøy uke.
Ha en flott dag da!
Klem fra trixi
😌66,0 kg

*aaaaah*

En liten snurr paa gulvet for den..
Den 6eren satt laaaangt inne- men der kom den!
*puh*
Idag saa regner det, og det er litt smaakaldt her. Sitter her intullet i stor ullgenser og joggebukser og ullsokker...
Skal bare vaere hjemme idag, og lese. Skulle egentlig paa biblioteket, men tror jeg holder meg innendors paa grunn av vaeret. Kan vaere like produktiv her hjemme, maa bare vaere litt ekstra fokusert paa det jeg SKAL gjore. Det er saa lett aa bare gjore ''litt'' av alt det andre som er aa gjore hjemme- enn aa lese. Man kan vaske klaer, golv etc etc etc...
Og det virker bare saa mye mer VIKTIG enn det aa lese. Men faar bare bite i det ''sure'' eplet og starte!!

Meny:
Frokost:
1 knekkebrod m. lett margarin
1 brodskive m. lett margarin og banan
Kaffe m melk og sukker

Lunsj:
4 knekkebrod m. lettmargarin
Banan
Kafe m melk og sukker

Middag:
Lasagne m. kjottsaus

-Idag(og i morgen) saa blir det bare rester paa meg. Har stort sett bare margarin og knekkebrod igjen i skapet, helt til torsdag. Da er det shopping dag igjen.
Forresten- er det bare jeg som elsker aa gaa paa supermarked og shoppe mat?! Jeg kan bruke flere timer paa aa finne ut hva jeg skal fra butikken. Finnes saa mye GOD og fin slankemat... Det tar litt tid aa finne til de rette produktene, man maa lese innholdsfortegnelse etc. Dessuten saa tar det endel planlegging aa bare skulle handle(og lage mat) for en. Alt virker som om det er pakket for familier etc. Alt er saa stort!! Mens jeg- jeg trenger en av alt.

*Ha en GOD dag!!*
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias aha😑14. mai 2002
Heisann.

Grattis med 6-tallet.

Kjenner igjen det problemet med store økonomipakker. Er alene med en datter; som er meget kresen i matveien. Så for å unngå for mye rester så blir det å dele opp oppskrifter, veie maten osv. Men sånn er det vel å ikke være en "kjærnefamilie".
Skal starte opp en -5 kilo konk. for oss på 6-tallet. Lyst til å være med? Starter opp på mandag.
Lykke til med lesingen.
Klem fra aha
c.AuthorAlias Frosken😃14. mai 2002
Gratulerer med sekseren:) Håper jeg får se 80 snart jeg:)

Jeg elsker også å shoppe mat, spesielt på Ultra, der synes jeg de har mye spennende... Liker å prøve nye ting! Rema og lignende butikker synes jeg er kjedelige, grønnsaksdiskene kan være et sørgelig kapittel på slike steder. Desverre. Men de har jo billig rent kjøtt da! :)
c.AuthorAlias Line M😀14. mai 2002
Hygelig å se at flere er oppe om morran.
Grtulerer så mye med nytt tall.... *bølgen*
Ser at du finner mye godt slankemat ?!?! Kansje du kan dele de med oss andre her ute i landet ??? Liker selv å handle mat og ikke minst lage det, men det blir fort litt for fettrikt !!! Men trenger sårt litt oppfriskning av slankemat, lider av motivasjonsvikt om dagen !!!
Klemmer fra Line
😑66,5 kg

hmmm...vekta rikker seg ikke

Saa kom mandagen atter en gang og starten paa '1.5 kg ned til 17.mai'.
Foler meg MYE bedre idag. Gaarsdagen var saa innmari tung aa komme seg igjennom!! MEn spiste litt tilslutt. Flatmaten min hadde laget gnocchi i tomatsaus. NAM!!
Men vekta min, den rikker seg ikke. Saa jeg faar ta i litt ekstra naa da. Skal paa gymmen snart- skal trene halvtime paa sykkel og etterpaa en step athlete klasse- der vi bruker vekter mens vi trener step.

Meny for idag:
Frokost:
2 broedskiver m. lett margarin og sylteoy og banan
Sort Kaffe
Vitaminer
***
Lunsj:
Tofu burger m. salat, sylteagurk, cottage cheese og tomatsalsa
Cappuccino
***
Middag:
Pasta med kylling og gronnsaker i tomatsaus
Salat
Sort kaffe
***
Snacks:
1/2 lowfat banan youghurt(48 cal. pr 100 gr)
Gulrot
1/2 banan

Skal vaere flink og ikke smaaspise mellom maaltidene denne uka. Det er forresten en lur ting aa fortsette med- etter denne uka ogsaa.

Dere faar ha en fin uke, allesammen!
-a-
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias LilleMeg😉13. mai 2002
Hmm... mål til 17 ? tja... hehe... å komme gjennom hele pensum i neste fag jeg skal ha eksamen i! Når det gjelder vekta får den gjøre som den vil framover mot sommeren, så lenge den ikke plutselig raser voldsomt oppover så bryr jeg meg ikke så mye før jeg er ferdig med eksamen, og da skal jeg HJEM på sommerferie! Ut og sykle i naturen og jobbe om dagene... burde gi mer mosjon :) Nei, nå skal jeg og bøkene ut og ligge i sola :) ha en fin dag!
*klem* fra LilleMeg
c.AuthorAlias Frosken13. mai 2002
Hei og hopp!

Har som mål å gå ned et kg til 17 mai, men blir jammen ikke skuffet om jeg også klarer 2... Den største seieren for meg er å stå imot potetgullet, er stolt for hver dag som jeg klarer å motstå godsakene...

Ha en fin slankeuke du også, og lykke til med målet ditt!
c.AuthorAlias Line M👻13. mai 2002
Takk for en svært hyggelig kommentar og ikke minst oppmuntring i boka mi. Trenger det virkelig sårt i disse dagen, sliter meg gjennom time for time.
Men nå er det snart lunsj og da skal jeg ta med meg salatbollen min ut i solen.... Ha en fortsatt fin dag. Klem fra Line
c.AuthorAlias maiken😄13. mai 2002
Takk for hyggelig kommentar!
Mitt mål til 17 mai er ned ytterligere en kg. Tar det litt med ro, vil ikke sette for store krav denne uka pga endel jobbing. I dag er det knallvær så i dag blir det tur. Skal sole meg litt også tenkte jeg for i dag har jeg fri. Kom igjen, dette skal gå! Mitt endelige mål er å komme meg ned på 55 kg som jeg var før fødselen. Så her er det bare å stå på!
kjempeklem maiken
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.