← Alle dagbøker
aline
44 år166 cm86 innlegg
2001–2002
0 følgere
Start88,0 kg
Sist80,2 kg
Endring−7,8 kg
BMI nå29,1
📉 Ned 5+ kg📓 50+ innlegg🔥 7 dager på rad🕰️ 1+ år i dagboka
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka vet jo at det er min feil.....
jeg skjønner ikke hva som er galt med hjernen min for tiden...
hvor vanskelig kan det være å spise ordentlig og sunnt mere enn en dag i strekk...?
grrr...
må ta en liten "oppvask" med meg selv nå!!
håper på bedring neste uke....
klem aline
phu....
endelig på riktig side av 80-tallet igjen... håper det varer!!
tror jeg har vært flink idag, men er ikke helt sikker...
som anne skrev i komentaren igår, så er det viktig å spise nk på formiddagen.... har egentlig aldri tenkt bevisst på det før, men skal sannelig gjøre det nå!!!
merket igår hvor lite middagsmat jeg egentlig trenger! jeg passet på å ikke spise mere enn til at jeg var fornøyd uten å føle meg særig mett og det rare var at jeg ikke ble kjempesulten utover kvelden heller, ikke før jeg skulle legge meg... men jeg holdt meg i sengen istedet for å hive i meg mat!!
er spent på hva vekta viser imorgen... må begynne å få litt mere kontroll på dette! har jo hatt det før, så jeg burde klare å få det igjen!!!!!!
nok om det,
jeg må bare si at jeg ELSKET kjolen til Märtha igår!!! kan nesten ikke få sagt det nok! den var s utrolig perfekt, en ekte eventyrprinsesse!!!
klem aline
æsj, æsj og dobbelt æsj!!!
hmm... nå går det gale veien her!!!
klarer meg bra på formiddagen, men så sklir det helt ut utover kvelden... jeg trenge motivasjon i bøtter og spann...
det hjelper ikke akkurat heller at jeg ikke har råd til å være medlem på sats lenger heller... syns det er vanskelig å kommedt meg ut av sofaen for å gå på tur, men det er vel en vanesak det også!!!
har iallefall kjøpt mange gode grønne epler!! istedetfor godteri!!!
igår ble jeg litt godtesjuk idet jeg skulle i buttikken å handle, og flink som jeg er (...) så kjøpte jeg bare en edke med gomp pastiller. vel og bra, men når jeg kommer hjem og skal kose meg med gompen, så opner jeg istedet en potetgull pose.......... arrrrrrg. at det går an!!!!!
men ikke idag. skal ikke engang kose meg med noe godt ( annet enn vann) til prinsessebryllupet.......!!
hjeeeeeeeeeelp
aline
ikke veid meg idag!
hei og hopp!
rakk ikke å veie meg idag. spiller i korps og måtte tidlig opp, men nå er jeg endelig ferdig! deilig med en liten hvil. denne dagen har vært åretsw trimdag for meg, phu så sliten!! men det en god følelse også!
er spent på hva vekta viser imorgen... ble jo litt is og kake og pølse, også skal jeg grille etterpå.. skal prøve å holde meg til kylling men det blir hardt. vi skal ha noen gode pølser på grillen også... i will be strong!!!
klem fra aline
16. mai er vi så glad i...
hei!
var bortreist forrige hleg og gikk med skrekk og gru på vekta på mandag. det var fremdeles under 80!!!
og nå nede på 79.0!!!
har innført godtestopp, det er noe som for meg kommer til å bli hardt. men en venninne hjelper meg med det!
jeg pleier å mumse innpå med noe godt hver dag... uff...
håper det ihvertfall gir resultater ; )
det er strålende sol og snart 17. mai!!
stor slanke klem fra meg til alle sammen!
riktig vei!!!
heisann folkens!
de siste dagene har det fortsatt å gå opp og ned over 80 annenhver dag, men idag (onsdag, det er sent...) så klarte jeg å være flink så jeg håper jeg ikke tipper opp over 80 igjen...
nei, jeg har tro på at jeg ligger på 78 kilo imorgen. ( sterk i trua...)
nei jeg må legge meg... er så trøtt at jeg bare babler tull!!!
godnatt klem til alle!!
mensen...
mensen har kommet og jeg fortsetter å hoppe opp og ned fra dag til dag... slitsomt...
phu! endelig riktig vei ; )
hei og hå alle sammen!
jeg tror sannelig at min gode venn mensen er på vei! kan ikke skjønne noe annet som kan utløse et sånnt utrolig etegilde som jeg har hatt de siste dagene...
men ikke mere!!! nå går det i epler og gulrøtter ( og litt lakris...)
prøver å være flink med mengdene av mat til hvert måltid, men det er ikke alltid så lett når maten er god, og jeg synes også det kan være vanskelig å ikke bergne for mye til f.eks middag... men man lærer så lenge man spiser... ; )
lykke til alle sammen!
slankeklem Fra Aline
jeg er ei ku!!!!!!!!!!
igår var ete dagen over alle etedager...
jeg gremmes over meg selv...
frokosten var yoghurt med frokostblanding... ok
lunsj: matpakke, eple og stor sjokolade.
på vei hjem: stor pose med chilinøtter
hjemme: ostepop og m&m...
middag, normal.
til kvelden, ostepop m&m, nonstop...
JEG GREMMES!!!
idag er jeg ihvertfall motivert så jeg håper på det beste!!!
klem fra meg
ja,ja. hva annet kunne jeg vente..
var vel ikke så innmari lurt av meg å hive innpå en italiensk pizza i går... men det var ihvertfall veldig godt!!!
jeg pleier vanlig vis å dele e sånn pizza i 3 eller 4 måltider og plerer jo og holde. men igår gikk det ikke..
men det er vel som de sier: easy come, easy go!!
jeg lar meg fra idag av inspirere av trixi!! ingen sprekk fra nå av. skal gå til storinnkjøp av syrlige grønne epler!! (ikke før imorgen, da. nå er det jo stengt...)
jeg skal prøve å komme meg til treningsstudioet idag... det spørs om det går... har mye utpakking og klessvask idag. jeg skal ihvertfall gå en lang tur!!
detta går nok bra!
har forresten fått invitasjon til en "rejunion"-klassefest, og da er jeg jo nødt til å sette meg noen mål, og jeg blir også "nødt" til å nå dem.
mål 1. 75 kg 14. mai dvs et gj.snitt på 240 gr pr dag... men den første kiloen går nok på et par dager , siden den hovedsakelig består av pizza; )
mål 2. 70 kg 8. juni dvs gjsnitt på 200 gram ned pr dag. det blir hardt, men jeg tror jeg skal klare det!! ( er super motiver nå!!)
uansett så har jeg tenkt å stoppe litt opp når jeg kommer til 70 kg. så det hele kan stabilisere seg litt!! de var det jeg gjorde ved 80 kg... bare det at noen uker ble til et halvt år...!! det skal ikke skje denne gangen!!
jeg krysser fingrene og håper på det beste ; )
klem fra Aline
hey,hey!
har vært på en ukes "ferie" var ikke mye tid til å slappe av, og det ble mye god mat!!!
kom hjem idag, så jeg er spent på hva vekta viser imorgen!!
et spørsmål: hvor er det blitt av betalingsknappen? skal man ikke betale allikevel?? skjønner ingenting, jeg...
uansett, jeg har en sånn "føler meg tjukk"- dag idag, men jeg tar det egentlig ikke så tungt... er for trøtt til å deppe ; )
har etter nærmere ettertanke funnet ut at jeg ikke er den sunneste slankeren som finnes... klarer ikke en dag uten noen form for snop... hmm... vet ikke helt hvordan jeg skal komme meg ut av den uvanen... vel , første skritt er nok å sørge for at jeg ikke har noe snop i huset... oops, har handlet på tax-free i helga... dvs endel snop...
ja,ja får prøve å være sterk...
ha en fin slankdag til alle dere der ute!!
klem fra Aline
jippi!!!
hadde egentlig ikker mere å si enn jippi!
vekta går nedover og denne siden fortsetter!!!
jippi,jippi,jippi!!!!!!!!!
klem til alle
phu! jeg er igang!
nå er det ikke mange gramene igjen til -10!!
har jo vært der allerede, men det ble et kort besøk ; )
er i godt humør idag!! skal til utlandet en uke imorgen!!! skal prøve å fremdeles spise fornuftig.. ; )
huff! innså nettopp at jeg faktisk sitter å knasker smågodt mens jeg skriver... utrolig man jeg kan gjøre uten å merke det!! nei bort med posen!!
har for tiden ( de siste dagene) en skikkelig fin slankefølelse.. hvis man kan si noe sånnt. det føles ok å være litt sulten innimellom, og jeg har ikke lyst til å hive i meg all slags mat!! dvs at jeg har det sånn som normale mennesker... ? ; )
håper alle får en superb helg , så skrives vi om en uke!!
hurra!!! (med en bismak)
hei!
fikk helt sjokk når jeg logget meg på og fikk se at siden skal legges ned!!!!!!
hjelp!!!
klarte ihvertfall og komme meg ned til 78 igjen phu!!
da er det bare 4.8 kg igjen til -5 konkuransen er over for meg... ; ) må jo klare det før 30. april, da... hmm... det blir hardt ; )
nei. jeg kommer virkelig til å savne denne siden!!! håper det er noe vi kan gjøre!! selv har jeg ikke noe peil på dette med web og sånnt... men jeg kan gjerne donere noe!!!
god slankings til alle!
ærlig talt!!!
hei igjen...
i dag tro jeg på vekten og den viste 79.8...
dvs enda 200 gr opp ifra igår...
min egen skyld, helt og holdent... spiste en meget stor og sen middag igår... skikkelig teit...
men jeg har en plan for dagen... skal spise 800 - 1000 kcal idag for å jumpstarte litt ( kommer ikke til å klare noe sånnt mere en en dag... og det er jo bare bra!)
jeg som tilogmed var flink til å trene igår..
idag føler jeg meg skikkelig dritt og ekkel... ingen klær passet i dag morges ( syntes jeg, da... ; ) og jeg føler at jeg eser ut for hvert sekund som går...
vet jo at det bare er innbilning, men det er ikke noe gøy for det...
ok, nok klaging solen skinner ihvertfall...
klem aline
Tenk på alle fordelene med å leve sunnt!
Og du, potetgull i huset er ikke lurt når man er på slankern. Hadde jeg vært deg hadde jeg kvittet meg med sånn tullsnacks!
Tenk fremover nå...og ikke vent flere dager før du fortsetter det sunne liv. Nå er det oppdatering av konkuransen på torsdag, og jeg er sikker på at du klarer å spise deg litt lettere til da!
Masse motivasjonsklemmer fra trixi
Takk for velkomsten.
Jeg kjenner igjen det du skriver idag. Det ble en liten sprekk på meg søndag kveld også. Men som du sier, det tar vi igjen til uka. Vi klarer det, hvis vi vil!
Alice
Vet akkurat hvordan du har det...den hersens vilja vil liksom ikke samarbeide bestandig.
Håper oppvasken gjør at det blir lettere for deg i uka som kommer - skal sende deg noen gode motivasjonsvibber, for jeg er faktisk inne i en bra periode nå. Så kan jo du heller sende meg noen når jeg begynner å slite igjen..
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Håper de hjalp litt i allefall :)
Klemmer fra Kristin
Men som du sier, det går på det psykiske! Man må bare tvinge seg selv igjennom det!
Har samme problem selv, der jeg tenker pytt pytt litt ekstra mat en dag kan da ikke skade. Men det er utrolig hvor lite ekstra som skal til før vekta står stille, eller enda verre går opp!
Vi MÅ ikke miste motivasjonen pga noen usle gram!
Stå på videre! Vi skal greie dette!
Klem Blondie78