← Alle dagbøker
diarist.Alias

alexandra

42 år159 cm3 innlegg 2002 0 følgere

Start201,0 kg
Sist200,0 kg
Endring−1,0 kg
BMI nå79,1
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
2. mars 20024. mars 2002
200,0 kg

DENNE DAGBOK ER SPERRET

P.g.a. misbruk fra denne brukeren av denne tjenesten, er dagboken sperret og videre bruk av Slankere.com er herved uønsket. Ref. regler ved registrering som er godkjent ved opprettelse av dagbok.

Denne brukeren har brukt disse alias: :(maria:(, kristine og alexandra. Disse tre dagbøkene er sperret.

Videre misbruk vil bli anmeldt.

Webmaster
Slankere.com
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias maia4. mars 2002
TAKK WEBMASTER FOR AT DU FØLGER MED.
200,0 kg

ett kilo!! wæææoo!

gikk en totimers tur i går!
frokost: 3 knekkebrød med hvitost
ellers tror jeg at jeg skal skrive mer senere!
201,0 kg

ja, mamma sa at det var på tide!

heisann!!

nå skal jeg rive meg bort fra alt godteriet.
også skal jeg begynne å gå tur, isteden for å være hjemme å se på tv.
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias "A_P"3. mars 2002
Ja, trim er en viktig del av slankingen.
Flott å høre at du skal begynne å gå turer.

Drikk mye vann også, det har kroppen godt av.
c.AuthorAlias fett nok.2. mars 2002
HA DET!
c.AuthorAlias fett nok.2. mars 2002
Hei!

Fjernet mitt innlegg, synes dette spillet er for barnslig, sorry, men blir litt irritert.Selv om det skinte igjennom at det var et spill, kan man heller ikke la vær å ta folk på alvor.
Så både Alexandra, Kristine og Maria! Synd du(for det var en og samme person) ikke kan se og ha litt medfølelse med de som faktisk er på god vei til et bedre liv, uten masse kiloer å drasse på.
Heller ikke pent å spøke med folk som er på vei til anoreksiaens verden, det er ikke tøft å lide av dette. Og kan vi hjelpe her inne så gjør vi det, men DU har ødelagt litt av tilliten. Takk for den, håper du er stolt av deg selv.
Hilsen Rita
c.AuthorAlias kristine2. mars 2002
hei duh!!
hva er problemet ditt??
Jeg har ikke gjort deg noe så bare "hold kjeft"
jeg trenger ikke å høre noe fra en som deg...!
jeg hater at andre rakker ned på meg. Dessuten kjenner du ikke meg,har aldri møtt meg, og vet ikke hvordan jeg sliter.
Jeg håper du tenker deg om neste gang du kaller meg for "stygge stankerlbein"
Hilsen en overasket Kristine
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.