1ste uke
Ja det er hyggleig å få så mye tilbakemelding og oppmuntring, som dere alle kan se har det gått litt tilbake i helgen men 3 kg på første uke anser jeg som bra. Det er fortsatt varmt i været og en is i ny og ne frister, samt St. Michael peanøtter for å dekke inn salt tapet. Ellers går kuren uten alt for mye karbohydrater bra. Har bare tatt 2 skiver brød så det tapet ser ut til å gå greit. Se merklig ut å kunne spise rekesalat med pålegg uten brød men det virker og det er det viktigste.
Håper på videre fremgang i uken som kommer men vet fra erfaring at man av og til kommer til vektsperringer som det tar litt tid å bryte og jeg tros 152 er en slik grense for meg, takker for all støtte og er helt enig at vi menn er nok underrepresenterte iforhold til behovet, men det er gått å se at det er noen av oss som har kommet ut av kjkøleskapet.
Albundi
Håper på videre fremgang i uken som kommer men vet fra erfaring at man av og til kommer til vektsperringer som det tar litt tid å bryte og jeg tros 152 er en slik grense for meg, takker for all støtte og er helt enig at vi menn er nok underrepresenterte iforhold til behovet, men det er gått å se at det er noen av oss som har kommet ut av kjkøleskapet.
Albundi



Takk for hilsnen i dagboka mi. Det var koselig å se at du fremdeles henger med.
Et lite tips til deg er om du legger inn en liten hilsen i andres dagbøker, så får du lett en liten vennegjeng som er med på heie på deg. Det er det som er motiverene. Ettesom det er så mange her inne, dog ikke menn, men totalt sett, så er det lett å bli borte i mengden.
Du skriver at som vi alle kan se så har du tatt av 3 kg. Du har ikke gjort om vekta di når du har vært inne å oppdatert dagen din i dag, så enten har jeg oversett noe, eller så har du ikke endret vekten.
Synd at du jobber om kvelden, slik at du ikke får gått tur med nasse og nite. To runde trivelige damer, som holder et hælvetes leven rundt Sognsvann, hvor vi prater, ler, gestikulerer, men kanskje du er en stille og rolig person som ville blitt flaue over oss?
Du får komme da, om du ikke jobber. Så har vi jo et treff i oktober da. Kan jo kanskje være litt ekkelt som eneste hane i kurven, eller??????+
Klem fra Nite, som fremdeles er med deg....