← Alle dagbøker
diarist.Alias

albundy

66 år176 cm2 innlegg 2002 0 følgere

Start152,0 kg
Sist152,0 kg
Endring+0,0 kg
BMI nå49,1
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
22. august 200226. august 2002
😌152,0 kg

1ste uke

Ja det er hyggleig å få så mye tilbakemelding og oppmuntring, som dere alle kan se har det gått litt tilbake i helgen men 3 kg på første uke anser jeg som bra. Det er fortsatt varmt i været og en is i ny og ne frister, samt St. Michael peanøtter for å dekke inn salt tapet. Ellers går kuren uten alt for mye karbohydrater bra. Har bare tatt 2 skiver brød så det tapet ser ut til å gå greit. Se merklig ut å kunne spise rekesalat med pålegg uten brød men det virker og det er det viktigste.
Håper på videre fremgang i uken som kommer men vet fra erfaring at man av og til kommer til vektsperringer som det tar litt tid å bryte og jeg tros 152 er en slik grense for meg, takker for all støtte og er helt enig at vi menn er nok underrepresenterte iforhold til behovet, men det er gått å se at det er noen av oss som har kommet ut av kjkøleskapet.

Albundi
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias nite😊26. august 2002
Hei Bundy

Takk for hilsnen i dagboka mi. Det var koselig å se at du fremdeles henger med.
Et lite tips til deg er om du legger inn en liten hilsen i andres dagbøker, så får du lett en liten vennegjeng som er med på heie på deg. Det er det som er motiverene. Ettesom det er så mange her inne, dog ikke menn, men totalt sett, så er det lett å bli borte i mengden.

Du skriver at som vi alle kan se så har du tatt av 3 kg. Du har ikke gjort om vekta di når du har vært inne å oppdatert dagen din i dag, så enten har jeg oversett noe, eller så har du ikke endret vekten.

Synd at du jobber om kvelden, slik at du ikke får gått tur med nasse og nite. To runde trivelige damer, som holder et hælvetes leven rundt Sognsvann, hvor vi prater, ler, gestikulerer, men kanskje du er en stille og rolig person som ville blitt flaue over oss?

Du får komme da, om du ikke jobber. Så har vi jo et treff i oktober da. Kan jo kanskje være litt ekkelt som eneste hane i kurven, eller??????+

Klem fra Nite, som fremdeles er med deg....
Bilde
😊152,0 kg

Fremgang

Dette har jo startet bra, jeg føler meg lettere er det psykisk eller er det reelt, føler at jeg har startet på noe bra så for vi bare se hvordan det går.
5 i heiagjengen
c.AuthorAlias NasseNøff😃25. august 2002
Hei på deg albundy, og velkommen til oss ! Det er godt å se at flere menn også finner veien til denne fantastiske siden - her som vi er som en eneste stor familie ! *ss*

Jeg ser at du allerede har kommet i gang med vektnedgangen, og ingenting er jo bedre enn det ! At du i tillegg har valgt å komme til oss, er jeg helt sikker på at vil gi deg en verdifull støtte på veien mot et slankere liv. Selv har jeg vært her inne noen måneder nå, og selv om vekta mi bare beveger seg saaaaaaakte nedover, så skjer det iallfall noe. Og én ting vet jeg - at hadde jeg ikke hatt denne siden så ville jeg gitt opp ved minste motgang.

Så jeg håper virkelig at du fortsetter å komme til oss, og lar oss støtte deg i gode og mindre gode tider *ss* Jeg stiller meg på sidelinja og heier deg nedover - ser du meg ?? Der står iallfall en NasseNøff med et stort smil og heier på deg ! *s*

Ønsker deg all lykke til albundy - vi 'sees' igjen når jeg er tilbake fra 14 dagers ferie !

Stor velkomstklem fra NasseNøff
Bilde
c.AuthorAlias Bamse😄25. august 2002
Hei - og velkommen til oss!
Det er kjempebra at du har kommet over disse slankesidene. Her har jeg selv funnet mye inspirasjon og hjelp. Jeg har holdt på nå i 7 måneder og har gått ned ca 20 kilo. Det hadde ikke gått uten støtte fra de mange utrolig fine menneskene som er her inne og slanker seg sammen!

Vi skal alle sammen heie på deg, og det blir spennende å se på fremgangen din. Sammen er vi sterke!! Lykke til videre!
Motivasjonshilsen fra Bamse
Bilde
c.AuthorAlias nite😊22. august 2002
Hei albundy

Velkommen inn hit. Du har nå startet på en vei som kan være tøff til tider, men du vil merke at denne kanalen gir en helt utrolig motivasjon, hvor du får og gir en masse fra og til helt fremmede mennesker.
Det er klart at veien dit vi alle vil, ved å få en letter tilværelse, er mye lettere ved den støtte man finner her inne. Har du en tung dag, vil du få masse støtte, og er du glad og kjenner en fremgang vil du også få masse støtte. Uansett står heiagjengen på sidelinjen eller går sammen med deg.

Har du tenkt på hvordan du vil nå ditt mål?

Det er ikke så mange menn her inne, men hvis du ser på bamse og big1 ser du to karer som kan gi deg kanskje akkurat det sparket du trenger. Men tror nok at du er motivert, og vil bli enda mere motivert.

Jeg skal følge deg albundy.

Klem fra nite
Bilde
c.AuthorAlias Jojoen😃22. august 2002
Hei albundi :-)

Velkommen hit.

Gratulerer med pangstart, dette skal gå bra. Skal bli spennende å følge med deg på veien.

Lykke til.

Klem fra Jojoen
c.AuthorAlias Trulte😉22. august 2002
Velkommen hit.
Om det er psykisk eller fysisk er jo egentlig bare to sider av samme sak ?? Du har startet her og vil nedover...da er du kommet til rett sted. Bare det å føle at du vil gjøre noe med vekta kan jo være en lettelse i seg selv ??!
Lykke til !!

Klem fra
Trulte
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.