← Alle dagbøker
albertine
60 år173 cm8 innlegg
2001–2002
0 følgere
Start94,7 kg
Sist85,8 kg
Endring−8,9 kg
BMI nå28,7
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka Det går jo fortsatt nedover da....
Heisan!
Etter en lang juleferie + medisiner ang. prøverør så hadde jeg lagt på meg 1,7 kg, men på kurs i dag hadde jeg gått ned 2 kg - så alt i alt går det jo rette veien. Nå har jeg fått ny ståpå vilje også, har begynt og gå litt mere tur.
19. november 2001
86,2 kglitt skuffa!
Hadde bare gått ned 0,3 kg. Ble skuffa. Får trene mer denne uken. Det går jo riktige veien da!
12. november 2001
86,5 kgYes!
Jeg var veldig spent i dag etter en stillstand på vekta. Men på kurs i dag så viste vekts -1,5 kg. Jeg er kjempefornøyd. Dette går veien. Krom hjelper veldig på min godtehunger-er å anbefalle
har stått stille
Hadde ferie i 2 uker der jeg desverre skeiet litt ut. Men har etter en hard uke på slankern klart og stått stille. Heldigvis - var redd jeg hadde gått opp noe veldig.Jeg står på og håper på resultater neste mandag
Ble litt skuffet!
Har følt at jeg har vært så flink denne uken, men da jeg kom bort til roede dama så viste vekten bare 0,7 kg denne uken. Jeg vet jeg burde være fonøyd med 6,7 kg på 6 uker, men jeg hadde ventet så mye mer. Har sittet og sett på alle andre som har gasset seg med NEI mat og stått imot selv. Har telt kalorier osv. Får håpe jeg får et rykk nedover neste uke
Var litt spent.....
Denne uken var litt hard. Har hatt besøk og alle kosemerker har gått til vin i helgen. Men jeg har gått mye turer og vekten viste - 1,4 kg. Jeg er bare så fornøyd. Dette går fremover
24. september 2001
90,1 kgDet går rette veien
Nå har jeg på 4 uker klart 4,6 kg og det er jeg kjempefornøyd med.
Begynte på Grete Roede
I dag begynte jeg. Grøss og gru for en vekt jeg har oppnådd.
- 5 kg konkurransen er nullstillt fra og med onsdag 27.02.
Oppdatering neste onsdag. Er du med?
Kamilla
Vet ikke om du drikker mye brus. det gjorde jeg, men jeg kuttet det ut tvert.
Savner det ikke heller.
Stå på så når du dine mål, skal du se.