← Alle dagbøker
diarist.Alias

albertine

60 år173 cm8 innlegg 2001–2002 0 følgere

Start94,7 kg
Sist85,8 kg
Endring−8,9 kg
BMI nå28,7
📉 Ned 5+ kg
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
27. august 200114. januar 2002
85,8 kg

Det går jo fortsatt nedover da....

Heisan!

Etter en lang juleferie + medisiner ang. prøverør så hadde jeg lagt på meg 1,7 kg, men på kurs i dag hadde jeg gått ned 2 kg - så alt i alt går det jo rette veien. Nå har jeg fått ny ståpå vilje også, har begynt og gå litt mere tur.
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Kamilla28. februar 2002
NB!
- 5 kg konkurransen er nullstillt fra og med onsdag 27.02.
Oppdatering neste onsdag. Er du med?

Kamilla
c.AuthorAlias "A_P"20. januar 2002
Synes du gjør det bra, jeg. Å gå tur en bra for mye.
Vet ikke om du drikker mye brus. det gjorde jeg, men jeg kuttet det ut tvert.
Savner det ikke heller.
Stå på så når du dine mål, skal du se.
86,2 kg

litt skuffa!

Hadde bare gått ned 0,3 kg. Ble skuffa. Får trene mer denne uken. Det går jo riktige veien da!
86,5 kg

Yes!

Jeg var veldig spent i dag etter en stillstand på vekta. Men på kurs i dag så viste vekts -1,5 kg. Jeg er kjempefornøyd. Dette går veien. Krom hjelper veldig på min godtehunger-er å anbefalle
88,0 kg

har stått stille

Hadde ferie i 2 uker der jeg desverre skeiet litt ut. Men har etter en hard uke på slankern klart og stått stille. Heldigvis - var redd jeg hadde gått opp noe veldig.Jeg står på og håper på resultater neste mandag
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias mar816. november 2001
Stå på !!!
Du klarer helt sikkert å se resultater neste mandag. Du må bare bestemme deg.
Du skeia ut ja, men hvem klarer å slanke seg uten å skeie ut en gang i blandt. Da er det bare å ta seg i nakken å starte på nytt.

Lykke til!!!!

Mar81
88,0 kg

Ble litt skuffet!

Har følt at jeg har vært så flink denne uken, men da jeg kom bort til roede dama så viste vekten bare 0,7 kg denne uken. Jeg vet jeg burde være fonøyd med 6,7 kg på 6 uker, men jeg hadde ventet så mye mer. Har sittet og sett på alle andre som har gasset seg med NEI mat og stått imot selv. Har telt kalorier osv. Får håpe jeg får et rykk nedover neste uke
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias kikki9. oktober 2001
Hei

Vil bare si at jeg skjønner hvordan du har det, men gi ikke opp. Jeg sto lenge på stedet hvil før det løsnet litt, og da var jeg temmelig lite motivert en stund.

Klem fra Kikki
c.AuthorAlias skilpadda9. oktober 2001
Hei, fikk bare lyst til å si at jeg skjønner deg så godt - er i akkurat samme situasjon nå, bare at jeg har gått ned mindre. :-) 6 uker på GR-kur og ned 4.8 kilo. (Og du, 1.1 kilo i uken er veldig bra, det!) Men vi må bare stå på, og så håper jeg at både du og jeg får et lite "hopp" ned neste uke, for det hjelper så veldig på motivasjonen!

Jeg skal i hvert fall fortsette, og ikke gi opp. Du også? Dette klarer vi nok!

hilsen skilpadda
88,7 kg

Var litt spent.....

Denne uken var litt hard. Har hatt besøk og alle kosemerker har gått til vin i helgen. Men jeg har gått mye turer og vekten viste - 1,4 kg. Jeg er bare så fornøyd. Dette går fremover
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Sola2. oktober 2001
Hei du.
Velkommen hit.
Jeg må si at du har hatt en kjempefin vektnedgang, så flink du er da!!! *S* Går du fortsatt på Grete Rode eller??? Det er visst bra det. Prøver å klare det uten henne jeg da!! *S*
Hvor mye har du tenkt å ta av?
Ønsker deg lykke til fremover, så håper jeg du når dine mål.

Klem fra Sola, som prøver å skinne hver dag!!! *S*S*
90,1 kg

Det går rette veien

Nå har jeg på 4 uker klart 4,6 kg og det er jeg kjempefornøyd med.
94,7 kg

Begynte på Grete Roede

I dag begynte jeg. Grøss og gru for en vekt jeg har oppnådd.
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.