← Alle dagbøker
diarist.Alias

akropolis

53 år167 cm36 innlegg 2002 0 følgere

Start70,4 kg
Sist67,9 kg
Endring−2,5 kg
BMI nå24,3
📓 10+ innlegg🔥 7 dager på rad
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
23. april 200230. juli 2002
67,9 kg

kun vektregistrering

vektregistrering
😑68,2 kg

.. etter ferien, snart tilbake der jeg startet...

UFF og atter UFF...

men jeg har kost meg masse i sommer :)
14 dager i syden, og 14 dager i danmark. Har ikke tenkt så mye slanking, og kost meg med det jeg har hatt lyst på til enhver tid. Så alt tatt i betraktning er det vel ikke så ille? Dessuten har jeg ny vekt, så det kan hende det er litt forskjell der.

Nå er jeg klar for å sette i gang litt sunnhet igjen, blir godt å komme i normal gjenge igjen :)
Ser frem til en slankende høst. Skal sette meg ned å tenke litt, så skal jeg komme opp med noen mål.
😉67,6 kg

snart ferie igjen :)


Siste arbeidsdag før nok en liten ferie. Har ikke hatt fokus på slanking den siste tiden, men det har heldigvis ikke fært så galt avsted.
😵67,8 kg

Ute av fokus...


Har ikke vært så flink jente i det siste.. Slankingen har gått litt ut av fokus...
Venter på at lysten skal komme over meg igjen...
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Aasalill😊9. juli 2002
Hei!
Jeg har tenkt til å holde slanke-konkuranse for oss på 60-tallet.
Jeg foreslår veiedag på torsdager fremover...

Noen som er med?

Slankeklem Aasalill! =)
67,6 kg

På stedet hvil..

tenker ikke så mye slanking om dagen.. men holder vekten... så det er vel OK?
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias trixi❤️6. juli 2002
Hei!
Jeg ville bare si TUUUUSEN TAKK for alt du skrev til meg!
Forholdet du beskrev høres veldig likt ut til mitt.
og det varmer...
merkelig egentlig det her.. for jeg vet at jeg er den eneste som kan ta avgjørelsen om hva som skal skje videre.. men jeg er utrolig takknemlig når folk kan si sin mening.... og det gjorde du!

Tusen takk. Nå har det seg sånn at jeg har fått meg leilighet jeg flytter inn i om 3 uker.. gleder meg og gruer meg masse samtidig... det blir merkelig. hele tiden mens jeg har bodd i denne byen, har jeg bodd sammen med ham, så nå er det på tide at jeg kommer meg på egne bein. nå gjenstår det bare å sende inn leiekontrakten...hmmm

Jeg er forresten som deg.. tenker ikke slanking for tiden, men jeg er storfornøyd med at vekta holder seg.. det må jo bety at vi virkelig er på rett vei, ikke sant?

Klemmer
67,6 kg

kun vektregistrering

vektregistrering....
Ikke så happy... :(
☹️67,4 kg

Tilbake fra ferie og ikke helt fornøyd med vekten.

Hei alle sammen!

Nå er jeg tilbake fra 14 deilige dager i Hellas med kjæresten. Vi har kost oss med både god mat og drikke, og ikke tenkt på slanking i det hele tatt. Har stort sett spist hva jeg har hatt lyst på, og det har ikke alltid vært like sunt.
Sånn kan det gå!
Jeg er klar for ny giv, og skal nok klare å bevege meg nedover mot det endelige målet mitt.
Ferie har vært deilig, har fått hvilt ut og samlet nye krefter. Nå står litt jobbing på planen fremover, før det blir litt mer ferie igjen.
🙂66,4 kg

Ja ja... - men nå er det snart ferie!


Litt opp, men det skyldes litt usunn mat og grilling de siste dagene. Har ikke tenkt så mye slanking, så jeg er nesten overrasket over at det har gått så bra!

Tror ikke jeg rekker flere turer innom før jeg tar ferie. Jeg har ikke nådd målet mitt helt, men det får bli som det blir. Kommer til å nyte ferien uansett jeg :)

For Aha''s konkurranse får jeg komme sterkere tilbake mandag 1.juli. Da er dere nok spente på hvordan det har gått. Ønsker alle sammen en fortsatt god slanketid og en riktig god sommer!

klem Akropolis
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias trixi😊13. juni 2002
Ville bare ønske deg en kjempeflott ferie!!!!!!!
Og husk på å nyyyyte ferien til det fulle!
Sommerklemmer
😊66,0 kg

Lenge siden sist...

Og for en overraskelse...
Vekten bare lyste pent mot meg i dag tidlig.
Har tenkt lite slanking i det siste, og skeiet ut med både det ene og det andre. Restaurantbesøk med VERY HEAVY MEAL sist uke, og selskap i helgen. Masse godter og iskrem i tillegg, og jeg takket heller ikke nei til kakebordet.

Men når vekten allikevel går nedover er jeg bare happy!

Denne uken reiser jeg på ferie, så nå er det rett før bikinien må på. Tror jeg skal overleve, men ønsker å gå ned flere kilo på sikt.

Ha en fin slankeuke alle sammen
🙂66,8 kg

Helgens utskeielser sitter godt....


Blæhhh.....
Nå har jeg altså lært. Det nytter ikke med en slik utskeielse midt i slankeopplegget. Nå har vekten stått stille på 66.8 - 70.0 siden mandag, uten at jeg syns jeg har skeiet ut noe særlig. Har spist litt mer enn jeg gjorde forrige uke, når jeg hadde så bra vektnedgang, og har ligget litt på latsiden når det gjelder trening.
MEN, jeg må bare komme meg over denne kneika, så går det nok nedover igjen. Merkelig at kroppen skal lagre og jobbe med de ekstra kaloriene så lenge...
Nå har jeg denne uke og neste uke, før jeg skal på 14 dagers ferie til syden. Til helgen er det reise til slekt og familietragedie hele helgen, så da er det nye mulligheter for sprekk... æsj, jeg blir så deprimert... Men så er det jo så uhøflig å takke nei til mat, i tillegg er jeg veldig glad i mat, og har kanskje litt problemer med det nei''et av den grunn også... men vi får se. Jeg får kanskje heller gamble på å ta med joggeskoene for en liten trimrunde...

Uansett, ha en fin og slankende dag alle sammen
😛66,8 kg

klarer ikke slanke meg i helgene....


Uff.. mandag og jeg hadde ingen god veiedag. Vekten viste nøyaktig det samme som på fredag. Det positive må være at jeg ikke går opp i helgene, men jeg skulle ønske jeg kunne greid å gå litt ned....
Jeg får skylde på meg selv, som ikke har vært standhaftig nok. Har skeiet ut med både is, pizza, potetgull og sjokolade denne helgen... men heldigvis ikke i de store mengdene. Men nå skal det sies at det er første helg siden jeg begynte at jeg har hatt ett så avslappet forhold til dette.
Ny uke og ny giv, nå skal jeg virkelig stå på. Om to uker er jeg nemlig på ferie... :)
Forrige ukes resultat til Aha''s -5kg konkurranse blir fattige 200 gram...

Ha en fin dag alle sammen...
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Aprilia😉4. juni 2002
Helt enig med deg!
Helgene kan være skikkelig vanskelige, men dersom det er første "utskeielseshelga" di er jeg veeeeldig imponert. Jeg er så og si alltid tyngre på mandagene, man kan likevel ha en total vektreduksjon på en uke. Du har jo ikke gått opp trass i potetgull (salt binder vann, og potetgull gjør det på meg), kanskje det foreløpig har en "skjult" vektnedgang.
Uansett synes jeg du er flink.
Stå på videre!
Aprilia
c.AuthorAlias aha🐷4. juni 2002
Heisann

Puh, jeg var ikke alene om å "ta helt av" i helga. Men nå er det ny uke med nye muligheter.
Mandag er egentlig en pyton dag å ha veiing på, men da kommer de harde fakta etter helga virkelig fram. Kanskje man klarer å skjærpe seg litt i helga da....?? :)
Ha en fin dag
Klem fra aha
66,8 kg

Litt ned og litt opp...



jaja.. jeg fortviler ikke. Spiste ganske masse mat i går, men bare sunne greier. Så det er vel heller at jeg ikke har fått ut noe som gjør utslag på vekten. Neste veiing er mandag, og da er det rapportering til aha''s -5kg konkurranse. Håper jeg greier å være flink i helgen slik at jeg får nedgang til mandag.

ha en fin dag og en god helg alle sammen!
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias trixi❤️31. mai 2002
Takk for kommetnar. Jeg har ikke noen hemmelighet i det hele tatt jeg. en om du ser på vekten min de siste dagene så har den hengt bra lenge på 73.. så tok den 3 dager på 72, så poppet den ned på 71tallet..hihi.
Jeg pleier å ligge 5-6 dager på samme tallet og så hopper jeg ned et hakk..( om jeg ikke skeier ut med masse alkohol da..hihi).

Håper du også klarer å være flink i helgen, sånn at du scorer høyt i ahas konkuranse!
Ha en flott helg, klemmer
c.AuthorAlias aha31. mai 2002
Heisann

Synes du er kjempeflink, selv med litt opp. 200 gr. er da ikke mye. Dette går av i løpet av helga.
Gleder meg til mandagsveiingen. Må være flink i helga da, ikke sant? Det er de værste dagene i uka, matmessig.
Ha en fin helg.
Klem fra aha
😌66,6 kg

Dette går veien....



Åhh.. nå føler jeg meg bare så flink, og motivasjonen er på topp. Virkelig på topp. Har hatt noen dager i klesskapet mitt, prøvd litt ymse som har vært vanskelig å få på seg, men nå begynner det å sitte perfekt. Riktignok har jeg i flere år følt at jeg har ligget litt over normalvekt for meg, så jeg stopper ikke enda. Hadde vært fint å komme ned 60 - 63 kg. Da tror jeg at jeg vil bli fornøyd. -og det er ikke lenge til... Gleder meg noe sinnsykt.
Nå jobber jeg frem mot sydenturen som er 15 juni. Delmål 1. juni satte jeg til et sted på 66 tallet, og det ser det jo ut til at jeg skal greie. Kanskje jeg kan nå 64 kg før jeg reiser på ferie. Det blir 2,6 kg på 17 dager... Nja.. det var kanskje litt mye... men vi får se. Jeg er uansett kjempefornøyd med at jeg nå kommer inn i sommerklærne mine fra i fjor.
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias aha30. mai 2002
Heisann.
Moro å gå på oppdagelsesferd i kleskapet. Jeg hadde en tur der for et par uker siden, og fikk utvidet mitt klesforåd mye. Skikkelig gøy.
66 kilo til 1.juni klarer du fint. Men 64 kilo til 15 juni...hmmm... prøv. Nært kommer du hvertfall. Deilig å reise til syden i "ny kropp".
Ha en fin dag
Klem fra aha
😄67,0 kg

Jippi...


Nå sitter snart bikinien... *glis*
neida, men det går i hvertfall rette veien... :)
Har vært kjempeflink denne helgen, selv om det har blitt noen utskeielser.
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias trixi😉27. mai 2002
Skal si du er flink!!!!!!!!
Ja, nå blir du et syn i Hellas :)
Klemmer fra meg
c.AuthorAlias aha😄27. mai 2002
Heisann

WOW, -1,4 kilo på en uke.. WOW... Hva er hemmeligheten?
"bøyer meg i støvet"
Synes du er kjempeflink. Fortsetter du slik kommer bikinien ikke til å sitte på kroppen, den kommer til å ramle av, hihi.
Stå på, du har tydelig funnet riktig vei.
Klem fra aha
c.AuthorAlias ANNE❤️27. mai 2002
Gratulere ,er det ikke deilig? ANNE
67,4 kg

kun vektreg

...
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias ANNE❤️24. mai 2002
Bravo, du krymper! ANNE
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.