← Alle dagbøker
akropolis
53 år167 cm36 innlegg
2002
0 følgere
Start70,4 kg
Sist67,9 kg
Endring−2,5 kg
BMI nå24,3
📓 10+ innlegg🔥 7 dager på rad
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka kun vektregistrering
vektregistrering
.. etter ferien, snart tilbake der jeg startet...
UFF og atter UFF...
men jeg har kost meg masse i sommer :)
14 dager i syden, og 14 dager i danmark. Har ikke tenkt så mye slanking, og kost meg med det jeg har hatt lyst på til enhver tid. Så alt tatt i betraktning er det vel ikke så ille? Dessuten har jeg ny vekt, så det kan hende det er litt forskjell der.
Nå er jeg klar for å sette i gang litt sunnhet igjen, blir godt å komme i normal gjenge igjen :)
Ser frem til en slankende høst. Skal sette meg ned å tenke litt, så skal jeg komme opp med noen mål.
snart ferie igjen :)
Siste arbeidsdag før nok en liten ferie. Har ikke hatt fokus på slanking den siste tiden, men det har heldigvis ikke fært så galt avsted.
Ute av fokus...
Har ikke vært så flink jente i det siste.. Slankingen har gått litt ut av fokus...
Venter på at lysten skal komme over meg igjen...
På stedet hvil..
tenker ikke så mye slanking om dagen.. men holder vekten... så det er vel OK?
kun vektregistrering
vektregistrering....
Ikke så happy... :(
Tilbake fra ferie og ikke helt fornøyd med vekten.
Hei alle sammen!
Nå er jeg tilbake fra 14 deilige dager i Hellas med kjæresten. Vi har kost oss med både god mat og drikke, og ikke tenkt på slanking i det hele tatt. Har stort sett spist hva jeg har hatt lyst på, og det har ikke alltid vært like sunt.
Sånn kan det gå!
Jeg er klar for ny giv, og skal nok klare å bevege meg nedover mot det endelige målet mitt.
Ferie har vært deilig, har fått hvilt ut og samlet nye krefter. Nå står litt jobbing på planen fremover, før det blir litt mer ferie igjen.
Ja ja... - men nå er det snart ferie!
Litt opp, men det skyldes litt usunn mat og grilling de siste dagene. Har ikke tenkt så mye slanking, så jeg er nesten overrasket over at det har gått så bra!
Tror ikke jeg rekker flere turer innom før jeg tar ferie. Jeg har ikke nådd målet mitt helt, men det får bli som det blir. Kommer til å nyte ferien uansett jeg :)
For Aha''s konkurranse får jeg komme sterkere tilbake mandag 1.juli. Da er dere nok spente på hvordan det har gått. Ønsker alle sammen en fortsatt god slanketid og en riktig god sommer!
klem Akropolis
Lenge siden sist...
Og for en overraskelse...
Vekten bare lyste pent mot meg i dag tidlig.
Har tenkt lite slanking i det siste, og skeiet ut med både det ene og det andre. Restaurantbesøk med VERY HEAVY MEAL sist uke, og selskap i helgen. Masse godter og iskrem i tillegg, og jeg takket heller ikke nei til kakebordet.
Men når vekten allikevel går nedover er jeg bare happy!
Denne uken reiser jeg på ferie, så nå er det rett før bikinien må på. Tror jeg skal overleve, men ønsker å gå ned flere kilo på sikt.
Ha en fin slankeuke alle sammen
Helgens utskeielser sitter godt....
Blæhhh.....
Nå har jeg altså lært. Det nytter ikke med en slik utskeielse midt i slankeopplegget. Nå har vekten stått stille på 66.8 - 70.0 siden mandag, uten at jeg syns jeg har skeiet ut noe særlig. Har spist litt mer enn jeg gjorde forrige uke, når jeg hadde så bra vektnedgang, og har ligget litt på latsiden når det gjelder trening.
MEN, jeg må bare komme meg over denne kneika, så går det nok nedover igjen. Merkelig at kroppen skal lagre og jobbe med de ekstra kaloriene så lenge...
Nå har jeg denne uke og neste uke, før jeg skal på 14 dagers ferie til syden. Til helgen er det reise til slekt og familietragedie hele helgen, så da er det nye mulligheter for sprekk... æsj, jeg blir så deprimert... Men så er det jo så uhøflig å takke nei til mat, i tillegg er jeg veldig glad i mat, og har kanskje litt problemer med det nei''et av den grunn også... men vi får se. Jeg får kanskje heller gamble på å ta med joggeskoene for en liten trimrunde...
Uansett, ha en fin og slankende dag alle sammen
klarer ikke slanke meg i helgene....
Uff.. mandag og jeg hadde ingen god veiedag. Vekten viste nøyaktig det samme som på fredag. Det positive må være at jeg ikke går opp i helgene, men jeg skulle ønske jeg kunne greid å gå litt ned....
Jeg får skylde på meg selv, som ikke har vært standhaftig nok. Har skeiet ut med både is, pizza, potetgull og sjokolade denne helgen... men heldigvis ikke i de store mengdene. Men nå skal det sies at det er første helg siden jeg begynte at jeg har hatt ett så avslappet forhold til dette.
Ny uke og ny giv, nå skal jeg virkelig stå på. Om to uker er jeg nemlig på ferie... :)
Forrige ukes resultat til Aha''s -5kg konkurranse blir fattige 200 gram...
Ha en fin dag alle sammen...
Litt ned og litt opp...
jaja.. jeg fortviler ikke. Spiste ganske masse mat i går, men bare sunne greier. Så det er vel heller at jeg ikke har fått ut noe som gjør utslag på vekten. Neste veiing er mandag, og da er det rapportering til aha''s -5kg konkurranse. Håper jeg greier å være flink i helgen slik at jeg får nedgang til mandag.
ha en fin dag og en god helg alle sammen!
Dette går veien....
Åhh.. nå føler jeg meg bare så flink, og motivasjonen er på topp. Virkelig på topp. Har hatt noen dager i klesskapet mitt, prøvd litt ymse som har vært vanskelig å få på seg, men nå begynner det å sitte perfekt. Riktignok har jeg i flere år følt at jeg har ligget litt over normalvekt for meg, så jeg stopper ikke enda. Hadde vært fint å komme ned 60 - 63 kg. Da tror jeg at jeg vil bli fornøyd. -og det er ikke lenge til... Gleder meg noe sinnsykt.
Nå jobber jeg frem mot sydenturen som er 15 juni. Delmål 1. juni satte jeg til et sted på 66 tallet, og det ser det jo ut til at jeg skal greie. Kanskje jeg kan nå 64 kg før jeg reiser på ferie. Det blir 2,6 kg på 17 dager... Nja.. det var kanskje litt mye... men vi får se. Jeg er uansett kjempefornøyd med at jeg nå kommer inn i sommerklærne mine fra i fjor.
Jippi...
Nå sitter snart bikinien... *glis*
neida, men det går i hvertfall rette veien... :)
Har vært kjempeflink denne helgen, selv om det har blitt noen utskeielser.
kun vektreg
...
Jeg har tenkt til å holde slanke-konkuranse for oss på 60-tallet.
Jeg foreslår veiedag på torsdager fremover...
Noen som er med?
Slankeklem Aasalill! =)