← Alle dagbøker
diarist.Alias

aislin

47 år170 cm6 innlegg 2002 0 følgere

Start82,4 kg
Sist81,2 kg
Endring−1,2 kg
BMI nå28,1
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
20. august 200229. august 2002
😄81,2 kg

1 kg på en uke;)

Må si jeg er fornøyd. Skal fortsette med dette. Kutte ut brød, pasta, ris og poteter. Har ikke vært sulten i det hele tatt. Heller det motsatte. Synes jeg må spise utrolig masse for å få nok kalorier.

Blir spennende å se om det fortsetter å gå i samme tempo nedover. Tror egentlig ikke det, men det er greit for meg. Er i det tålmodige hjørnet for dagen;)

Ha en fin dag alle sammen!!
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias iset30. august 2002
hei Aislin:)

ååå jeg skrev nettopp et innlegg i dagboken min om dette, kan du gi meg noen tips? har veldig lyst å prøve dette jeg også, men er veggis, så det er litt vanskelig.

gratulerer med nedgang, kjempeflott med 1 kg på en uke:)

klemmer fra Iset
c.AuthorAlias Aggi😄29. august 2002
Mornings!

Kjempebra Aislin!
Vekta viste 82 på meg i dag, og det er 0,5kg mindre enn forrige torsdag. Det er jeg veldig fornøyd med.
Har du fast veiedag? Torsdagene er veldig skumle for min del :)))
Nå skal jeg stikke å trene, så du får ha en fin dag Aislin!

Klem fra Aggi
😉82,0 kg

Flink jente igår...

Sto imot alle fristelser. Er såå stolt av meg selv. Har egentlig klart å unngå fristelser helt til igår. Så i stedet for å spise sjokoladekjeks som en venninne gjorde etter vår 2 timer lange tur, spiste jeg heller et eple! Egentlig virket ikke sjokoladekjeksene særlig fristende heller, så kanskje jeg endelig begynner å bli kvitt godtesuget?!

Ellers tenkte jeg at jeg kunne legge inn målene mine (er fra i overigår egentlig):
Overarm: 32
Under byste: 87
Midje: 94
Bryst: 109
Hofte: 109
Lår: 66
Legg: 39
Kne: 46
Tilsammen: 550 cm

Hmmm... Er vel ikke helt bra at midjemålet er større enn under bysten;( Men jobber med saken. Tenkte jeg skulle måle meg neste gang om en måneds tid.

Ha en fin dag!!!

1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Aggi😃28. august 2002
Hei Aislin!

Skulle ønske det var meg som gikk to timer lange turer. Du er jo kjempeflink da! Etter at man har gjort en 'treningsøkt' så er det veldig fristende å tenke at man fortjener noe godt, ikke sant? All ære til deg for å stå over sjokoladekjeks, og spise eple istedet. Men det er jo veldig godt det også :)

Blir spennende å se målene dine om en måned. Jeg har veiedag i morgen *grøss*. Tror ikke det har skjedd så mye denne uka egentlig, men vi får se.

Ha en fin dag!

Klem fra Aggi
😃82,0 kg

Deilig dag idag!

Som man kan se har jeg hatt en god dag idag. Hjelper absolutt å ha vært på trening. Føler at dette kommer jeg til å klare. Har spist sunt og fornuftig (prøver å holde meg til ca 12-1300 kalorier om dagen, med minst mulig karbohydrater). Men har godtatt at jeg ikke kommer til å få umiddelbare vekttap.

Var skikkelig deilig å komme tilbake til skolen idag, har liksom ikke blitt noe rutine i noe av å bare surre rundt hjemme. Men nå er jeg igang. Sunn mat, trening og skole.
Livet er herlig for tiden!!!

Sender masse slankevibber til alle som trenger det, idag er det mer enn nok å ta av!!

Nå skal jeg og gå en tur med ei venninne. Blir koselig! Ha en fin kveld alle sammen!
😊82,0 kg

Veiedag

Tja, har visst ikke gått ned noe særlig mer denne uka. Greit nok det. Skal ikke gi meg likevel. Har iallefall klart å kutte ned noe på karbohydratene, men har ikke kommet igang med skikkelig trening ennå.
Har gått 40 min tur hver kveld, men ikveld skal jeg på roing hos SATS;) Før sommeren brukte jeg og trene 3-4 dager i uken. Har tenkt å komme meg dit igjen. I tillegg til at jeg går til skolen håper jeg dette blir nok mosjon. Får rørt meg hver dag ihvertfall. Deilig bare det;)

Sender masse slankevibber til alle sammen!!
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Aggi😃27. august 2002
Hei Aislin!

Stå på videre, så skal du se at det gir resultater etter hvert! , Min erfaring er at det tar litt lenger tid før det vises på vekta når man mosjonerer mye, men så får man heller et varig resultat når man slanker seg sånn. Har du tenkt på å ta mål i tillegg til vekt? Ikke dumt... Kommer til å følge med deg videre :)

Ha en strålende dag!

Aggi
😉82,0 kg

Har ikke kommet helt igang ennå...

Har bestilt kokeboken til Lindberg, men imellomtiden prøver jeg å bare spise mindre og oftere. Til jeg vet hva jeg bør spise. Har vært flink og ikke spist snop siden lørdag;) Jeg som brukte å spise slikt bortimot hver dag. Prøver og drikke mye mer vann, drikker nok for lite vann, så alt samler seg i kroppen. Kanskje man skulle prøve noe vanndrivende?

Håper boka kommer snart, trenger litt forslag på hva jeg kan spise...

Ha en fin dag alle sammen!
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias iset22. august 2002
heisann:)

jeg har den boken, den er veldig interessant. men en jeg synes er ennå mer interessant er denne: "jeg spiser, altså er jeg slank", av Michel Montignac. det går ut på det samme:)
cluet er jo å kutte ned på karbohydrater og øke inntaket av proteiner. noe av det du IKKE bør spise er: poteter, ris, pasta, vanlig brød og sukker.
det som anbefales er: rent kjøtt, fisk, grønnsaker, fruktose og mørk sjokolade.

den mørke sjokoladen er knallgod:) men husk at den må inneholde minst 70 % kakao. til sammenligning har Dronning Kokesjokolade ca 40 %.... så den er veldig mørk, men knallgod:)
selges i helsekost og spesielle godteriforretninger, samt supermarkeder med godt utvalg.
du kan egentlig spise pasta, bare den er grov, og pasta laget av grov spelt har veldig lav GI (glykemisk indeks), så den kan du spise. er også god på smak. selges i helsekost.
brød kan du spise så lenge det er skikkelig grovt. og igjen, brød laget av spelt kan du trygt spise til frokost feks. men la helst måltidene bestå av proteiner:)

lykke til:)

klemmer fra Iset.
😑82,4 kg

Hei alle sammen...

Jepp, da var jeg igang! Nå er det ingen vei tilbake;)
Har bestemt meg for å gå ned 20 kilo innen 1.mai. Skal klare det denne gangen.

Ha en fin dag!!
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Linda😃21. august 2002
Hei og velkommen!!!
Du kommer helt sikkert til å klare målet ditt, det er ihvertfall masse motivasjon og støtte å få her:)
Har ikke vært her så lenge selv men merker veldig forskjellen nå i forhold til tidligere ganger som jeg har prøvd å slanke meg. Er mye mer motivert nå og det hjelper virkelig å lese om andres erfaringer, og ikke minst nedgang - det inspirerer!
Ønsker deg masse lykke til!!

Hilsen Linda
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.