← Alle dagbøker
aislin
47 år170 cm6 innlegg
2002
0 følgere
Start82,4 kg
Sist81,2 kg
Endring−1,2 kg
BMI nå28,1
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka 1 kg på en uke;)
Må si jeg er fornøyd. Skal fortsette med dette. Kutte ut brød, pasta, ris og poteter. Har ikke vært sulten i det hele tatt. Heller det motsatte. Synes jeg må spise utrolig masse for å få nok kalorier.
Blir spennende å se om det fortsetter å gå i samme tempo nedover. Tror egentlig ikke det, men det er greit for meg. Er i det tålmodige hjørnet for dagen;)
Ha en fin dag alle sammen!!
Flink jente igår...
Sto imot alle fristelser. Er såå stolt av meg selv. Har egentlig klart å unngå fristelser helt til igår. Så i stedet for å spise sjokoladekjeks som en venninne gjorde etter vår 2 timer lange tur, spiste jeg heller et eple! Egentlig virket ikke sjokoladekjeksene særlig fristende heller, så kanskje jeg endelig begynner å bli kvitt godtesuget?!
Ellers tenkte jeg at jeg kunne legge inn målene mine (er fra i overigår egentlig):
Overarm: 32
Under byste: 87
Midje: 94
Bryst: 109
Hofte: 109
Lår: 66
Legg: 39
Kne: 46
Tilsammen: 550 cm
Hmmm... Er vel ikke helt bra at midjemålet er større enn under bysten;( Men jobber med saken. Tenkte jeg skulle måle meg neste gang om en måneds tid.
Ha en fin dag!!!
Deilig dag idag!
Som man kan se har jeg hatt en god dag idag. Hjelper absolutt å ha vært på trening. Føler at dette kommer jeg til å klare. Har spist sunt og fornuftig (prøver å holde meg til ca 12-1300 kalorier om dagen, med minst mulig karbohydrater). Men har godtatt at jeg ikke kommer til å få umiddelbare vekttap.
Var skikkelig deilig å komme tilbake til skolen idag, har liksom ikke blitt noe rutine i noe av å bare surre rundt hjemme. Men nå er jeg igang. Sunn mat, trening og skole.
Livet er herlig for tiden!!!
Sender masse slankevibber til alle som trenger det, idag er det mer enn nok å ta av!!
Nå skal jeg og gå en tur med ei venninne. Blir koselig! Ha en fin kveld alle sammen!
Veiedag
Tja, har visst ikke gått ned noe særlig mer denne uka. Greit nok det. Skal ikke gi meg likevel. Har iallefall klart å kutte ned noe på karbohydratene, men har ikke kommet igang med skikkelig trening ennå.
Har gått 40 min tur hver kveld, men ikveld skal jeg på roing hos SATS;) Før sommeren brukte jeg og trene 3-4 dager i uken. Har tenkt å komme meg dit igjen. I tillegg til at jeg går til skolen håper jeg dette blir nok mosjon. Får rørt meg hver dag ihvertfall. Deilig bare det;)
Sender masse slankevibber til alle sammen!!
Har ikke kommet helt igang ennå...
Har bestilt kokeboken til Lindberg, men imellomtiden prøver jeg å bare spise mindre og oftere. Til jeg vet hva jeg bør spise. Har vært flink og ikke spist snop siden lørdag;) Jeg som brukte å spise slikt bortimot hver dag. Prøver og drikke mye mer vann, drikker nok for lite vann, så alt samler seg i kroppen. Kanskje man skulle prøve noe vanndrivende?
Håper boka kommer snart, trenger litt forslag på hva jeg kan spise...
Ha en fin dag alle sammen!
Hei alle sammen...
Jepp, da var jeg igang! Nå er det ingen vei tilbake;)
Har bestemt meg for å gå ned 20 kilo innen 1.mai. Skal klare det denne gangen.
Ha en fin dag!!
ååå jeg skrev nettopp et innlegg i dagboken min om dette, kan du gi meg noen tips? har veldig lyst å prøve dette jeg også, men er veggis, så det er litt vanskelig.
gratulerer med nedgang, kjempeflott med 1 kg på en uke:)
klemmer fra Iset
Kjempebra Aislin!
Vekta viste 82 på meg i dag, og det er 0,5kg mindre enn forrige torsdag. Det er jeg veldig fornøyd med.
Har du fast veiedag? Torsdagene er veldig skumle for min del :)))
Nå skal jeg stikke å trene, så du får ha en fin dag Aislin!
Klem fra Aggi