← Alle dagbøker
_inemor_
53 år164 cm7 innlegg
2002
0 følgere
Start108,4 kg
Sist107,2 kg
Endring−1,2 kg
BMI nå39,9
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka Litt til.... *S*
En skikkelig møkkadag på jobben.... men etter en rolig ettermiddag og kveld er livet lysere - og snart er det helg! Jeg skal iallfall få til en skikkelig sykkeltur en av dagene!
Jeg så nyheten om nedlegging. Hmmm... Håper virkelig det er noen som kan overta på ett eller annet vis.
Skulle egentlig bare si at jeg holder koken - og er skikkelig fit for fight til 5-kamp i morra. :)
_inemor_
Jippi - bort med en margarinpakke! :)
Det går skrekkelig seint, men det går.... og rette veien også, faktisk! Supert med en 5-kilo-konkurranse nå også! Tænkju, Celia!
Er fortsatt ganske flink i matveien, men alt for dårlig til å trimme... Jeg kan skylde på mye jobbing og dårlig tid, men vet det hjelper lite.... Heldigvis er motivasjonen sterk ennå :)
Nyt resten av dagen, folkens!
O, deilige søndag!
Har hatt en utrolig deilig helg... En skikkelig hjemmehelg med god tid til å slappe av og lade opp til ny uke! Også slankemessig har dagen vært ok. Har spist mye mindre enn jeg vanligvis gjør en søndag, har drukket mye vann, men har ikke trimma... Så i morgen må jeg på MRL. Det er faktisk artig, så det skal jeg klare å gjennomføre!
Er det forresten 5-kilos'' på gang nå? Eller starter det opp snart? Tror jeg må hive meg med på noe sånt... Burde egentlig hatt konkurranse med noen om både trimming og godtestopp... Noen som melder seg frivillig? :)
Vel, sweet dreams to you all...
_inemor_
En "pust-i-bakken-hilsen"
Tror jeg må slutte i jobben, jeg... Har jo verken tid til å slanke meg eller holde dagboka oppdatert!! Denne siste uka har vært ei maraton-uke, men faritng og møter og lange arbeidsdager - men også med mye koselig besøk... Ulempen med dette er at jeg verken får stabilt matinntak eller jevnlig trimming... Så jeg må innrømme at jeg gruet meg til å å på vekta i dag tidlig.... Heldigvis hadde den iallfall ikke økt!
Jeg er fortsatt ved godt mot, men lurer på hvordan jeg skal legge opp livet mitt fremover. Jeg får bruke dagen til å legge en slagplan - en gjennomførbar slagplan, vel og merke!
Håper det går bra med dere! Skal se om jeg får lest og skrevet litt hos noen av dere!
Ha en fin lørdag!
Klem fra _inemor_
200 gram hagearbeid til salgs!
Hihi - klarte ikke la være å veie meg i dag... og kan derfor lykkelig annonsere tapte gram til salgs! :) Nå har jeg sitti og skrevet jobbsøknad - på en jobb jeg allerede har! Det er ikke enkelt... Må liksom bevise at jeg har gjort jobben så bra at de ikke kan ansette andre enn meg også til høsten.... Hmm.. men nå er den skrevet, og vil de ikke ha meg, så er det de som taper! Jeg er nemlig en kjemperessurs! ;)
Nå bare MÅ jeg ut i solen! So long, folks!
Klem fra hagefantasten....
For et vær!!! :)))
Man MÅ jo bare sprudle når sola skinner og gradestokken viser 15 grader! Utrolig deilig! (Jeg fatter ikke hvorfor ikke jeg ble født som spanjol.....!) I dag har jeg jobba ute i hagen i 6 timer; raka hele plenen, luka alle bed, spadd opp et nytt bed og satt blomsterløk. Åsså har jeg vaska ørten vasker med klær. Og i tillegg hatt koselig besøk i kveld! Deilig å være gressenke for en helg! *S*
Takk for alle de hyggelige hilsnene, folkens! Dette er artig! Ikke farlig å være på slanker''n når dagene er som i dag!
Glemte å veie meg i morges, men tror kanskje det er like greit. Tror jeg skal ha ukesveiing. Blir litt stressa av dagsveiing, for den hopper og spretter villt! Jeg lurer også på å måle meg... Er det noen av dere som gjør det? Hvor måler dere? Hvis jeg skal sette meg delmål, kan jeg gjøre det i cm også eller er det vanskelig?
Nei, leggetid.... Har skrytt på meg en times gå/sykle-tur i morgen, så for å unngå et NameIt-spark bør jeg vel gjennomføre det... Tror jeg skal kose meg mest mulig ute, iallfall!
Ha en fin søndag, folkens!
Klem fra _inemor_
Min første sykkeltur ute!! - starten på noe godt?
Det er fredag kveld, etter en hektisk jobbuke. Egentlig hadde jeg mest lyst til å synke ned i godstolen og puste ut resten av kvelden - men i steden fant jeg frem sykkelen, syklet til nærmeste treningsstudio, ble med på 30 min bodypump og syklet 45 min i finværet etterpå...! Så satte jeg meg ned og pustet ut! Og begynte å kjenne en kriblende følelse... en følelse av at nå er jeg igang!
Jeg vet at veldig mange av dere her inne er utrolig flinke, og det inspirerer! Ser også at dere er kløppere på å oppmuntre når det trengs, og ikke minst til å sparke når det hjelper enda bedre! Håper jeg også kan nyte disse godene i dagene og ukene fremover...
Planen min er som følger:
Trim:
Mandag - 60 min. MRL, 30 min. sykkel
Tirsdag - situps
Onsdag - 60 min. MRL, 30 min. sykkel
Torsdag - situps
Fredag - 30 min. bodypump, 30 min. sykkel
Lørdag/søndag - tur, sykkeltur, situps
Når det gjelder matvaner, så tror jeg mye er gjort med bare å spise mindre og kutte godis... Prøver med det i første omgang, så får jeg heller ty til telling hvis det ikke gir resultater.
(Må bare si sånn til slutt: I går var jeg 109.2, så egentlig har jeg mista 0.8 kilo allerede... vann, sikkert, men godt læll!)
Tut og kjør - jeg er igang!
_inemor_
Flott at du er "kamplysten", blir artig å se hvordan det går med deg i konkurransen.
Lykke til videre !
~Ella~
Jippi, sidene våre består!!!!!!!!
Nå blir det konkurranse alikevel. Vi starter på onsdag 24. april :) :)
Klem fra Celia